5. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 07 Syys 2013 01:58

Andylla on vaikee päätös edessä, "mä oon bookannut liikaa duunia, mun pitää huomenna kertoa".

Eli lienee selvää että Andyn pitää huomenna päättää jääkö taloon vai ei.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2013 02:09

BB varoitteli useampaan kertaan puhumasta tuotannosta. Kapinalliset asukit haluavat musiikkia!

Jori heitti leikillään: "Jos ei ala musiikkia tulemaan, niin kerrotaan 24/7:n katsojille kaikki tuotannon salat!"
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 07 Syys 2013 02:27

Jori, Kai ja Marianne yrittävät kuskata tölkkejä pihan kylmälaatikosta sisälle jonkin viltin sisällä. Jättivät pari tölkkiä vielä kylmälaatikkoon ettei Isoveli tajua mitä on tapahtunut.

(Sivuhuomio: Hitto että noita tölkkejä on paljon vielä tässä vaiheessa yötä. Mikään ihme etteivät ryhtyneet jakamaan niitä tasan.)

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 07 Syys 2013 02:28

Kuva
Kerätään pihalta eväät aamuksi.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 07 Syys 2013 02:28

Kahden pintaan keittiössä, Teppo syö ja Andy tulee istumaan saman pöydän ääreen.
T pakko syödä, A mä skruudaan vaan kerran päivässä, ehkä aamulla jotain snadisti.
T kehuu, että tänään oot syönyt aika hyvin, pizzaa ja rollsia. A sitä hampurilaista kyllä vähän moittii, tää on kai sitä rockstaramentaliteettia taas, oon tottunu et jotkut jutut duunataan kunnolla. That's what I fucking pay for, ei USAssa tommosia. Siel sut palkitaan kovast työstä, tääl sua rangaistaan, joka taas tappaa duunimoraalin. Enhän mä mun fyrkkii Suomes tee, ne tulee muualta, firmoja ympäri maailmaa, mut kaikki laillisesti, ei tänne kannata tuoda.

A jatkaa: Mul on vaikee päätös edess, mä oon buukannu liikaa duunii, pitää huomen kertoo... (kuiskailee, däm) ...ne sano ei me saada katsojia... siks mä oon tääl vielä... (todella epäselvää: voitosta ei hyötyisi tai jotain) Vittu, ne varmaan nauraa itsensä kipeiks, Andy sai kylmää skeidaa niskaansa... T: mieti miten iisi tehtävä. A jatkaa, se ei kuulu mun uskontoon, sapattina ei tehdä työtä, se loppuu huomen auringonlaskuun.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 07 Syys 2013 02:35

Jori A. Kopponen epäili äänestystä kusetukseksi ihan melko vakavalla naamalla. Palkit liikkuu kiinnostavuuden mukaan jne. ----> PK.

Viisi minuuttia myöhemmin uudelleenohjelmoitu Kopponen astuu ulos PK:sta ja on vakuuttunut produktion reiluudesta ja hyvyydestä korostetun humoristisella painotuksella.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 07 Syys 2013 02:44

Andy ja Marianne kahdestaan tupakilla. A: "Sä tulet pääsemään pitkälle. Minua v*tutti kun kanat kotkotti susta. Sulta löytyy samaa huumorintajua kuin mun kiertueella".

Andy kertoo kuinka oli nukahtanut jossain muistamattomassa maassa kylpyammeeseen ja herännyt siihen kun vettä tuli suuhun. Viisi timmaa oli maanut ammeessa ja vesi oli herätessä jääkylmää. "En suosittele".


Claudia keittiössä Aleksille ja Mariannelle. "Minä ole huolissani Jorista. Sen mielialat muuttuu välillä täysin. Se on välillä täysin omissa maailmoissa ja ihon värikin on erilainen. Sitten se muuttuu täysin, etenkin kun saa vähän alkoholia." Claudia luulee Jorin saavan mielialalääkkeitä, katsokaa sen ihon väriä aamuisin. A: "Kyllä ne tuotannossa varmaan tietää. Sillä taitaa olla se huumetuomiokin."

Claudia on jutellut Johannankin kanssa Jorista ja pikkasen Frederikin kanssa.

Marianne huomasi äsken ulkona Jorin muuttuneen oudoksi, rupesi ehdottelemaan seksipuuhiakin, tosin ei tiennyt oliko tosissaan. Tuli sisällekin sen takia kun rupesi hiukan ahdistamaan. Claudialle oli tullut sama tunne aikaisemmin kun Jori halusi halailla ja pussailla. (Itsekin huomasin kuinka Jori selvästi lähenteli Claudiaa, ehkä halusi päästä pidemmällekin).

Claudian mukaan Jori on "pienessä psykoottisessa tilassa. Se on selvästi epävakaassa tilassa. Vilpittömästi kaikkea hyvää hänelle mutta hän tarvitsee nyt vähän apua". Marianne ei jaksa enää kuunnella Claudiaa kun tämä aloittaa puheet Jorin perheongelmista vaan sanoo menevänsä nukkumaan, Claudiakin toivottaa hyvät yöt.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Syys 2013 02:57

Melkoisessa humalassa oleva Claudia "läyhää" Jori Kopposesta Mariannelle ja Aleksille. Naamioi mustamaalaamisensa muka-huoleksi Jorin terveydestä. Miten Claudia ammatti-selvännäkijänä näkee Jorin silmistä ja harmaista kasvoista että kaikki ei ole kunnossa... Marianne ja Aleks myötäilevät. Claudian mielestä Jori voi mennä psykoosiin. Aleks sanoo ettei halua talossa arvostella ketään eikä ole tullut tekemään sitä, Claudia suorastaan kimpaantuu. Miten Johannankin mukaan Jori on poissaoleva. Claudialla on sanojensa mukaan "vuosien kokemus" "tuhansista ihmisistä", Jori kärsii mielenterveyshäiriöstä. Vaikka Claudia ei ole lääkäri, hän pystyy sanomaan sen varmasti. Claudiaa suorastaan "pelottaa". Jorin avioliitto on Claudian mukaan "päin vittua" ja koko elämä muutenkin sekaisin. Marianne sanoo ettei halua kuulla enempää.

Sillä aikaa Jori ja Kaitsu rupattelevat ihan yleisiä tupakkapaikalla. Laulavat esim. Mombasaa ja Paratiisia kepeässä tunnelmassa.

Zette
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 18 Loka 2012 21:33

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Zette » 07 Syys 2013 02:59

Nyt on skeidanpuhumisrinki koolla. Claudia selittää Mariannelle ja Alexille, että Jorilla on jotain psyykkisiä ongelmia. Claudian myös epäilee Jorin vetävän mielialalääkkeitä.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 07 Syys 2013 08:03

Talossa nukutaan.

8:37 Claudia kävi keittiössä täkkiin kietoutuneena, haki jonkun tölkin josta joi, ja palasi sitten pieneen makuuhuoneeseen. Siellä myös Aleks kävi hereillä. Nyt molemmat taas pötköttävät hiljaa.

9:19 Susanna on hereillä, kävi keittiössä hakemassa limsaa ja palasi makuuhuoneeseen.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 07 Syys 2013 12:13

Johanna kertoo Susannalle ja Claudialle, että meidän ikäiset ja vanhemmat miehet ovat jo ukkoutuneet ja niiden kulttuuri on ihan erilainen. Susannan mielestä hänen ikäiset miehet eivät huolehdi hygeniasta ja alkaa pöhöttymään vaikka eivät eläisi epäterveellistä elämää. Claudia sanoo, että kun on itse tällainen viriili ja vilkas ihminen, niin ota siihen sitten joku vaari ja joudut lypsään sen eturauhasta, siksi jotenkin se nuorempi...

Johanna sanoo, että on jännää kun itse on vähän pyöreähkö, niin ei se ulkonäkö haittaa ja on ihanaa kun on ihmisiä, jotka tykkää kun naisella on muotoa. Claudia toteaa, että Marilyn Monroellakin oli 42-44 vaatekoko.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Syys 2013 12:27

Claudia selittelee eilisiä anti-Jori puheitaan terassilla: paikalla mm. Teppo, Anu, Aleks ja Johanna.

Miten tarinointi oli Claudian mukaan alkanut alun perin siitä, että Marianne tuli hänelle sanomaan, miten Jori oli käyttäytynyt häntä kohtaan jotenkin kaksimielisesti (oma huomio: Claudia otti kyllä ihan itse Jorin puheeksi ilman Mariannea). Ja miten Claudia on huolissaan Jorista ja Jorin mielenterveydestä: miten Jorilta oli "lähtenyt eilen vähän lapasesta" ja väri on naamassa "sellainen ja sellainen", ja miten varmasti käyttää jotakin mielialalääkkeitä koska muuttuu humalassa aivan kokonaan.
Teppo sanoo, että Jorihan on avoimestikin kertonut käyvänsä joka toinen pvä ottamassa jotakin pk-huoneessa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Syys 2013 12:51

Makkarissa Susanna Indren hieroo Kopposen jalkapohjia, paikalla myös Reetu ja Teppo. Haukkuvat Seiska-päivää lehteä ja erityisesti toimittaja Petri Voutilaista. Tepon mukaan kyse hinurista (siis seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvasta), Susanna sanoo inhoavansa koko tyyppiä. Yrittää jatkuvasti mustamaalata häntä, lehdessä kääk-juoruja jne. Jorin mukaan kannattaa kerätä kaikki kirjoitetut jutut ja viedä ne lakimiehelle tarkastettavaksi josko niissä olisi aihetta oikeusjuttuun. Kannattaa kuitenkin olla aivan varma, ettei joudu itse maksumieheksi.
Kaitsukin nyt paikalla, sanoo ettei se kääk-palsta ole hänen palstansa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Syys 2013 13:43

Frederikin päivä. Reetu on kuningas, joka määrää asukkaille tehtäviä päivän aikana. Ensimmäinen tehtävä on Aleksin meikkaaminen naiseksi. Meikkaajina Sara ja Marianne.
Jorin, Tepon ja Kaitsun kannettava Reeetua joka paikkaan, joka vessaan ja joutuvat pyyhkimään Reetun pyllynkin.
Kostona hinuri -sanan käytöstä, Teppo joutuu pukeutumaan lateksi asuun ja tanssimaan Travolta tanssin.
Meriläinen ja Koponon joutuvat kantamaan kuninkaan tuolilla. Ja tyyny perseen alle, ei kuningas kovalla tuolilla istu.
Mikäli kuningas päästää Andyn tupakalle, Andy saa polttaa vain 2 hatsia.
Marianne pyytää lupaa käydä tupakalla, mutta kuningas määrää, että työt on tehtävä ensin.

Kuningas määrää, että kun Aleksi on valmis, Aleksi taluttaa Teppoa 3 kertaa kämpän ympäri ja Tepon on haukuttava samaan aikaan. Teppo pelkää polviensa puolesta. Teppo: "Voi luoja, huh huh. Ei vittu, oikeesti"
Lisäksi Tepon pitää kontatessa sanoa, en koskaan enää sano hinuri, hanuri.

Claudian käsitys SM:stä on se, että nainen maksaa miehen tulevan kotiinsa ja komentaa tätä siivoamaan.
a walking disaster

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 07 Syys 2013 14:03

Kuva
Uusi nainen talossa
Kuva
Kuningas halusi taljan jalkojensa alle
Kuva
Orja

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 07 Syys 2013 14:17

Kuva
Kuningas ja hänen hovineitonsa Aleksandra
Kuva
Olen hinuri, olen hinuri, olen hinuri, olen hinuri...

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 07 Syys 2013 14:28

Kuva
Koponen sai kuninkaalta tehtäväkseen tehdä kolmesta kondomista eläinhahmo. Ihminen tuli. Kuninkaan muotokuva kuulemma.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Syys 2013 14:29

Jori teki taikatemppuja ja ufoeläimen kortsuista.
Susanna ja Marianne joutuvat tekemään draamakohtauksen, jossa Susannan mies on pettämässä tätä Mariannen kanssa. Marianne esittelee ufoeläimen eri osia (puhallettuja kortsuja) Susannalle. Täysin surkee esitys, eikä kuningaskaan ollut kovin tyytyväinen.
Kuningas määrää 20 min. tauon, mutta Teppo ei saa riisua asuaan.
a walking disaster

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 07 Syys 2013 14:32

Kuva
Kuningas ei kävele

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Syys 2013 14:38

Jengi spekuloi kuka joutuu pitämään vaippa-asua, arvailevat Andyä. Kuningas myhäilee tuolillaan. Teppo toivoo, että kaikkia nöyryytettäisiin.

Edit: Johanna saa pukea hoitsun asun päälleen ja Kai joutuu esittämään 3 vuotiasta, joka makaa lattialla ja syö aamupalansa.
a walking disaster

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2013 15:00

Marianne puhutteli Kuningasta sopimattomasti. Kuningas-Reetu uhkasi antaa rangaistukseksi raipaniskuja persiille.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 5. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 07 Syys 2013 15:06

Kuva
Kuninkaan henkivartijan pieni Unto poika on sairastunut. Sairaanhoitaja joutuu syöttämään.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”