6. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Syys 2013 22:25

Andylla tuli ikävä Kaita: "Se oli hyvä tyyppi. Jos tänne tulee joku uus mä psyykkaan se v*ttuun."

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Syys 2013 22:27

Puhuvat pihalla vielä Kaista.
Jori: Se ei oo enää se kusipää seiskatoimittaja
Andy: Mä dumasin sen heti kun mä näin sen.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 08 Syys 2013 22:31

22:31 Kaita kehutaan vuorostaan tupakkipaikalla. Andy otti taas puheeksi dj-episodin. Katseli jo mistä isoin lasi käteen (paskaks lasi) ja sillä dj:tä lyömään, mutta Kai oli rauhoittelemassa. Jori totesi, että vähän kauhuissaan katseltiin sitä tilannetta. Kai oli sanonut, ettei ollut ikinä nähnyt villimpiä silmiä.

22:50 Anusta olisi noloa lähteä ensimmäisellä viikolla ulos bb-talosta.
Anu: Älkää puhuko perhe ja ystävät ja kaikki tää muu paska.

22:54 Reetua huolestuttaa Andyn juominen. Kellon ympäri. Anu epäilee, että se juo kotonakin yhtä paljon. Reetu ei usko.
Reetu: Sydänkohtaus tulee vielä tuolla menolla. Pää pehmenee. Reetu pohtii myös, jos joku tulee uutta musiikkia soittamaan niin käy päälle.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Syys 2013 22:53

Frederikiä huolettaa Andyn juominen. "Tuota rataa se saa sydärin, noin laiha kun on, vanhana juoppona tiiän mistä puhun." Anu epäilee Andyn juovan yhtä paljon kotonakin, "se elää alkoholista."
Frederik pelkää myös jotain vielä tapahtuvan, viitaten dj-tapaukseen.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Syys 2013 22:55

Teppo: Saa nähä milloin ne ottaa lisää ihmisiä tänne, se on ihan selvä juttu. Aina on otettu.
Alex kommentoi jotain takaisin, mutta puhui niin hiljaa että meni ohi.
Teppo: Tiistaista perjantaihin asti nimetään, jos nimetään.
Claudia: Yleensä ihmiset äänestää sen jotka ärsyttää. Mä mieluummin vietä kisan loppuun asti niiden kanssa kenen kanssa on kivaa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 08 Syys 2013 23:11

23:14 Reetu, Sara ja Andy puhuvat tuotannosta, mutta ei ole taaskaan isoveljet hereillä. Reetu kyseli, että kävikö Andyllä terapeutti kun odotteli sviitissä. Ei käynyt vaan Andyn sisko on psykiatri. Saralla ja Reetulla kävi. Sarasta terapeutti kyseli kaikkia friikkejä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Syys 2013 23:27

Kun Andy poistui, alkoi Reetu välittömästi läyhäämään Tepolle, että Andyn pää ei kestä tota dokaamista. Andy palasi paikalle, joten tietysti juttu vaihtui taas.
Teppo kelaa, että kysymykset, joita hänelle Talkissa esitettiin, ei ollut hatusta vedettyjä. Että kirjotuksia on ollut esim. hänestä ja Mariannesta.

Reetu kehuu Tepon vastauksia ja ihmettelee, miksi jotain kuppajuttuja pitää heittää kehiin, Marianneen viitaten.
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Syys 2013 23:35

Sara oli käynyt Andyn sviitissä ja huomannut hiekkaa sängyssä, Reetu epäilee nukkuvan kengät jalassa. Reetun mukaan Andy on kertonut käyneensä kerran suihkussa viikon aikana, silloin kun oli jauhotehtävä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 6. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 08 Syys 2013 23:36

23:37 Nimittelystä oli jotain puhetta, että se hauki alkaa tulla korvista ulos pidemmän päälle. Claudia/Susanna? Heitti, että jos sua kutsutaan hinuriksi jatkuvasti niin alkaahan se kyrpä otsaan kasvamaan.
Teppo toteaa, että tottakai. Reetu ja Teppo huvittuneina toteavat, että Andy ei ole viikon aikana peseytynyt kertaakaan. Hiekkaa oli Andyn sängyssä. Sara ihmetteli Aleksin kanssa, että kai se kävi niiden jauhojen jälkeen. Pojat muistavat, että taisihan se silloin käydä.

23:47 Reetu manaa Andyä Susannalle, joka myötäilee.
Reetu: Raskas mies ja tuommonen maailman tähti. Rooli päällä.
En mäkään siitä musasta tykännyt, mutta mutta.. Susanna: Pitäähän toisten työtä kunnioittaa. Reetu: BB:kin mokas, kun toi tuommosta tekno-musaa. Susannasta on hyvä, että Reetu on talossa puhumassa Andyn kanssa. Reetu: Mitäs sitten, kun mää lähen? Susanna: Mä suoraan sanottuna, vakoilen häntä.

23:51 Reetu: Mä haluan mahd. pian ulos täältä, etten joudu perumaan keikkoja niin pirusti. Tulee tappiota pirusti, en mä täällä rahaa saa. Hyvää hyvyyttään/tyhmyyttään Reetu lähti taloon, kun Susanna/Johanna kyselivät taloon tulon syytä.

23:55 Reetu tuo taas esille, että eihän tuommosta tekno-musaa jaksa Erkkikään kuunnella montaa tuntia putkeen. Susanna: Mulla meni yhdessä vaiheessa korvat tukkoon.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”