7. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

7. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 08 Syys 2013 23:59

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 7. päivän tapahtumista.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 00:45

00:46 Reetu ja Teppo muistelevat edelleen Kaita. Reetu kehuu Teppoa, että tämän kanssa voi sentään jutella. Copperfieldi on aina hiljaa ja välillä tokaisee "joo" vastaukseksi. Kehuja satelee molemmin puolin Reetun ja Tepon välillä.

00:49 Reetu tunnustaa, että on pettynyt tähän jengiin. Tämmönen julkkisporukka? Teppo myöntää saman, että hyvä kun tunnisti puolet. Reetu: Kuka on Johanna? Vittu. Entä Marianne? Vittu. Anussa sentään on särmää. Ja Andy on ihan pihalla. Tuo on kuin Irwin Goodman. Jos joka pv vetää 10 kukkoa niin..

00:52 Reetu ehdottaa Tepolle, että huomenna Indren voisi opettaa porukkaa näyttelemään. Copperfieldi vois näyttää taikatemppuja. Mä laulan ja Andy vois soittaa kitaraa. Se on tyytyväinen, kun saadaan sille kitara.

00:56 Reetu: Mulla on 29-vuotias tyttöystävä. 11 vuotta ollaan oltu jo yhdessä. Teppo ihmettelee ja kyselee nimeä. Reetu: Et sä tunne, mutta sulle voin kertoa. Riikka Itäpalo. Se asuu mun kämpässä nyt. Siitähän nousi hirvee halo siitä ikä-erosta. Helvetin hyvä runko ja hyvä pylly. *Teppo nauraa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 09 Syys 2013 00:53

Tepon mukaan Reetu on ainoa jonka kanssa voisi kuvitella mennä bilettämään ulkomaailmassa. "Muitten juttuja ei vaan jaksa kuunnella kauaa."

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 00:57

01:00 Puhetta seurustelusta. Reetu uteli, että onko heillä avoin suhde
että molemmat käy vieraissa? Ei Tepon mukaan. Teppo toteaa, että ei täällä talossa mitään tapahdu kuitenkaan.
Reetu: Ei tietenkään, hirveitä lehmiä.

01:09 Reetu kehuu, että ei tartte paljon tehdä. 7500€ on keikan hinta.
Jostain ovulaatiostakin Reetu puheli Tepolle, että raskaaksi eukko. Kuumetta oli niin siittiö ei säilynyt tai jotain Reetu selitti..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 09 Syys 2013 00:59

Pihalla n. 00:30 Taas alkaa Andyn juttelu Israelista, Palestiinasta, pyhästä. Muut vähän ihmeissään. Koraanissa ei ole mitään pyhää tai jumalallista Andyn mielestä, se on ihmisen kirjoittama. Koraani on ainoa kirja joka puhuu itsensä täysin ristiin. Jori samaa mieltä. Andy ei diggaa aribimentaliteetista. Mut kaikista löytyy hyvääkin ei voi yleistää, Marianne komppaa. Marianneen taas keskustelussa eniten kontaktia. "Kun mä delaan sä viel elät, sul on vielä pajon tehtävää", kertoo Andy. Kertoo tuhlanneensa 30v elämäänsä. "Antakaa niille joille ei ole, auttakaa aina. Mitä annatte tulee aina takas"

Tässä nyt vaan pieni osa. Aikamoista saarnaa Andylta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 01:25

01:25 Reetu: Sun pitää lähtee keikalle sitten. Andyä ei kiinnosta juosta paperin perässä enää. Andy: Mä teen mitä mä haluun. Sehän se promoottoreita vituttaa, kun mä voin päättää ite.

01:28 Andy: Musa on paras psykologinen lääke.

01:33 Andy puolustaa Mariannea Tepolle. Sanoo isänvaistojen heränneen jostain syystä, ei tajua oikein itsekään mistä ne tulivat.
Andy: Suojella sitä itseltään ja varsinkin noilta muijilta. Ne haukku sitä alkupäivinä. *Teppo kuuntelee vakavana.

01:37 Andy puolestaan tupakkipaikalla Aleks/Claudia/Mariannelle tunnustaa isyysvaistojaan. Tuokin Susanna aiemmin, antakaa sen friidun olla. Marianne: Mulla ei oikeestaan isää olekaan. Andy: Pitääks mun adoptoida sut. Pitääks mun skriivaa jotain papereita? Nyt Andy jo suunnittelee soittavansa Mariannelle, kun pääsevät talosta pois.

01:40 Andy: Sun pitää opetella englantii. Sitten sulla on kaikki avoinna.
Suomi on kuitenkin pieni.. Marianne: Pieni paska.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 09 Syys 2013 01:37

Marianne sanoo elättävänsä perhettään (äiti+?), hankkivan rahaa laskuihin.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 01:40

01:42 Andy: Mulla on ihan faija-fiilis sua kohtaan. Mulla oli nuorena pari aborttiakin. Mä en jaksa kuunnella tuommosta selkäänpuukotusta. Sä jatkat täällä pidempään, kuin nuo. Sä oot parempi näyttelijä, kuin nuo. Se oli killer's instinct. Se on lahja. Marianne: Mulla oli rankka lapsuus isän takia. Keittiöveitsejä. Mä oon nukkunu rapussa. Andy: Voi sua pikkusta. Marianne: Mä olin koulukiusattu. Andy: Mä oon ollu sitten siinä mielessä siunattu. Andy vakuuttaa, että Mariannen ei tarvitse ikinä enää nukkua rapussa.

01:51 Andy ihmettelee, että mistä Susanna on tunnettu. Marianne vastasi salkkarit, johon Andy ihmetteli mikä on salkkari? Marianne ei ehtinyt vastata, kun Andy arvasi että saippua.
Andy: Siinä on b-luokan näyttelijöitä. Sä murhasit sen sillä imitaatiolla. Sulla on tappajanvaisto.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 09 Syys 2013 01:41

1:44 Andy ja Marianne bamlaa pihalla taas kaksistaan hyvässä hengessä henk. koht juttuja.. Tuota ennen Andy kehui Tepolle ja Reetulle Mariannea keittiön pöydän ääressä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 01:50

01:54 Andy ei ole nähnyt noin isoa talenttia vuosiin, kuin Marianne. Nyt pahoittelee, kun ei huomannut musavideon aikana tuommosta persoonaa. Ne on vaan yleensä friiduja.

01:56 Claudia puolestaan saa kuulla Andyn kehut Mariannesta, että murhasi suskin esityksellään.
Andy: Tuolla friidulla on killer's instinct, joka on paljon tärkeempi kuin koulutus. Claudia: Näinhän se on. Andy: Angela oli luokallaan ainoa, jolla oli sama kuin Mariannella.

02:06 Andy kertoo Mariannelle, että häntä on meinattu puukottaa ja ampua. Marianne vaihtaa kokemuksia, että lapsesta saakka ollut tappamisen kohteena koulukiusattuna. Andy ihmettelee, että miten nuorta tyttöä.. Opettaja suosi joitakin ja Marianne oli syrjittynä. Päiväkodissa sama homma.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 09 Syys 2013 02:06

Kuva

Kuva
2:10 Andyn ja Mariannen keskustelut edelleen jatkuvat. Aiheena nyt Mariannen koulukiusaamiset jne.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 09 Syys 2013 02:26

Claudia ja Aleks makkarissa: A: "Mua on ruvennut viime aikoina ärsyttämään kun ihmiset puhuu päälle, sä oot aloittamssa lausetta niin joku keskeyttää. Vaikka se ei muita kiinnostaisikaan niin se on peruskohteliaisuutta, muitten kunnioittamista". C: "Totta. Mä oon itekin syyllistynyt siihen mutta täällä on niin innoissaan kaikesta kun tämä on vielä niin uutta, mutta se on epäkohteliasta."

A: "Mun täytyy edelleen nostaa hattua Andylle, kun hän on edelleen melkein ainoa jätkistä joka tulee juttelemaan munkin kanssa" C: "Hän on todella sydämellinen ja avarakatseinen kundi. Mutta sitten on tuo alkoholi. Kun monta päivää juo eikä nuku niin sitten ärhenteleekin välillä helpommin." C: "Eikö Reetukaan tule juttelemaan sun kanssa?" A: "Kyllä se välillä mutta ei se sillei juttele. Tai kyllä se Jorikin välillä juttelee mun kanssa."

C: "Onko naisissa ketään jonka kanssa tuut vähiten toimeen tai kenen kanssa vähiten juttelet?" A: "Täytyy sanoa siihen Hauki". C: "Onko ketän muuta?" A: "Ei ole ketään muuta josta tulee semmoinen tunne." A: "Onks sulla ketään josta tulee sellainen tunne?" . C: "Mulla on ehkä Tepon kanssa sellainen tunne, se hakee enemmän suosiota miesten joukosta." A: "Välillä mulla on semmoinen tunne että se on homompi kuin minä". C: Naurua. "Marianne taisi sanoa saman. Hän on aika ulkonäkökeskeinen."

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 02:40

02:42 Marianne puhuu hullusta isästään. Andy: Miksei se oo linnassa? Mielisairaalassa? Marianne: Sehän sano jo lapsena mulle, vauva olin, että mä tapan itteni ja äitisi ja sä jäät yksin. Sitten, kun mä olin 15 niin se sano, että mä en oo sun isäs että ihan sama, vaikka joku raiskais sut. Andy pyörittelee silmiään ja toteaa ei helvetti, ei helvetti. Pidä pintas.
Andy kyseli jo aiemmin Mariannen isukin nimeä, mutta Marianne totesi ettei voi täällä sanoa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 09 Syys 2013 02:41

Makkarissa myös... Claudia ei tiedä onko Teppo lintu vai kala. Aleks pitää Teppoa ja jotain muuta (ei tullut selväksi kuka) materialistisempina. 2:19 Aleks uskoo, että jätkät tulee häntä äänestämään. Claudia ei usko. Claudia ajattelee, että ehkä Teppo äänestää Aleksia ja Mariannea, mutta muut miehet ei niinkään. Claudian mielesta ei kukaan ole tosi hirveä tai julma muttta kun aika kuluu niin yksittäiset piirteeet alkavat nostaa päätään. 2:26 Aleks kysyy jos ois ollut normaali äänestys, ketä Claudia olisi veikannut lähteväksi. Claudia: Teppo tai Anu.

2:43 Marianne ja Andy jatkaa juttelua keittiössä. Marianne kertoo omasta lapsuudestaan. Andy kovin sympaattisen oloisena. Sulla puhdas sydän ja rehellinen.

Ja tää raportointi loppuu tältä yötä tähän

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2013 02:52

02:48 Andy: Uskon, että elämällä on paljon tarjottavana sulle.
02:52 Andy suunnittelee, että pitäisi valot saada keittiöstä pois koska häiritsevät. Andy: Mä oon ammattilainen siinä. Pyyhkeellä ja teipillä kamerat piiloon. Marianne naureskeli ja totesi, että ei voi lähteä tuohon mukaan koska joutuisi korvaamaan. Ja rahaa siihen lystiin ei ole. Andy: Älä huolehdi rahasta, sitä tulee jos sä rukoilet.

02:58 Andy vessasta ulos: Aah, mikä helpotus. Virtsarakon tyhjennys. Kyllähän sä tiedät. Marianne: Mmm. Andy suuntasi pk:seen. Marianne käski pyytämään punaviiniä. Andy palasi nopsaan takaisin ja sai luvan päästä röökille.

03:10 Tupakin jälkeen Andy suuntaa untenmaille toivottaen suskille öitä, joka ei ensin reagoinut korvatulppien takia. Susanna yöpalalla keittiössä ja Mariannellekin maistuu juusto. Kyseli, että oliko hyvät keskustelut Andyn kanssa. Mariannesta oli. Susanna ihmettelee, kun herää keskellä yötä syömään. Marianne arveli kellon olevan jo 4.

03:15 Andy kävi vielä jotain säätämässä naisten syödessä.
Pian Mariannekin totesi, että ai vittu pakko nukkua joskus. Susanna jäi yksin maiskuttelemaan keittiöön hetkeksi, jonka jälkeen hänkin suuntasi pehkuihin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Syys 2013 09:09

Klo 9 ja herätys talossa. Ei näemmä aiheuta nukkuvissa asukkaissa minkäänlaisia toimenpiteitä.

Klo 9.10 ja aurinkolasipäinen Andy näyttää soittelevan pk-huoneen kelloa 0,33 l. tölkki kädessään. Istuu keittiösaarekkeen pöytätasolla juomaansa siemaillen ja odottaa...
Viimein Andy pääsee (juomansa kanssa) pk-huoneeseen, ja oikeastaan saman tien takaisin (haki lääkkeen?). Laittaa vedenkeittimeen vettä.


BB: "Kaikkien on vaihdettava patterit mikrofoneihinsa".

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 09 Syys 2013 10:28

10:29: Andy: ”Vittu jos mä jään tänne kuudeks viikoks ja saan ne fyget niin ne menee kaikki hyväntekeväisyyteen”

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 09 Syys 2013 10:47

Andy kertoo Intian-reissustaan. Bombayn ulkopuolella on saari jonne viedään kuolleet. Sam Yaffan kanssa meinasivat mennä saarelle ottamaan valokuvia mutta oli pakko kääntyä puolessa välissä kun haju oli niin kuvottava. Näkivät myös kuinka hait söivät ruumiita rantavedessä.

Toinen tapaus oli kun Miken kanssa tilasivat juotavaa, Andy bissen ja Mike tuoremehun. Miken lasissa oli kärpänen joten hän pyysi uuden lasin. Tarjoilija kävi hakemassa lasin ja kaatoi saman juoman siihen. Mike raivostui ja lähti huoneeseensa, Andya vain nauratti.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Syys 2013 11:08

Susanna ja Claudia juonimassa, Aleksi kuuntelee. Aikovat nimetä Tepon ja Saran. Varoiksi ottivat "Viron tytön". Anu on tosi kiva, mutta alkaa tiputtaa ämmiä. Sara tulee paikalle ja kysyvät tältä, että onko samaa mieltä, että Teppo ja Anu. Sara myöntyy.

Edit: Susanna ja Claudia vaihtoivat nimettävät. Päätös oli Sara ja Anu.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Syys 2013 11:51

Susanna kävi heittämässä porukoille, että äänestetään kimpassa Johannaa ja Claudiaa. Muut ei oikein lähteneet mukaan, Jori kävi kommentoimassa, että toi on ilkeetä. Ota tosta nyt sitten selvää.
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Syys 2013 11:51

Makkarissa Reetu, Andy, Teppo, Jori ja Marianne. Puhelevat niitä näitä, Marianne lähinnä ehostaa itseään.
Puhuvat mm. ruoasta. Andy valittelee, kun talossa ei ole edes tuoremehua. Juovat Angelan kanssa kotona tuoremehua paljon, talon hedelmätkin on niin kuivia, ettei niistä voi puristaa kunnon mehua. Californiassa ja Floridassa on tuoreet hedelmät.
Andy sanoo ettei pyydä BB:lta mitään, hän "vaatii". Ja laittaa p*skaks kaiken jos ei saa. Teppo ja Frederik nauravat Andyn uhmakkaille puheille.
Reetu kyselee, milloin Andyn tenkat (hampaat) laitettiin kuntoon. Onhan siitä jo aikaa, Andy alkaa kertomaan parvekkeelta tippumistaan, neljännestä kerroksesta tippui kun istui tupakalla kaiteella.
Oli koko ajan tajuissaan ja huusi, että "nyt meitsin klabbit on skeidana!"

..........

Susanna ryntää yht'äkkiä makkariin. Sanoo että nimeämiset alkaa ihan kohta. Susanna ehdottaa, että nimetään yhdessä Claudiaa ja Johannaa. Kysyy onko muut messissä, puhalletaanko yhteen hiileen?
Muut kysyvät osaako Susanna sitten tehdä kotitöitä. Susanna sanoo osaavansa, mutta ei ole tähän mennessä viitsinyt mennä ottamaan marttyyrilta keittiörättiä pois. "Juonittelu on sallittua". Kopponen empii, eikös juonittelu ole ilkeää?

Andy on heti messissä. Andy kysyy Anulta: "Sopiiks Anu?" Anu sanoo olevansa juonessa mukana. Susanna kertoo olleensa aiemmin toisessa porukassa, jossa on päätetty kenelle Claudia ja Johanna haluavat antaa pisteitä.

Teppo kertoo aiemmista keskusteluista.

Claudia tulee makkariin sanomaan, että Susannan kannattaa miettiä miten pelaa ja pelaako moneen pussiin... Marianne meni välittömästi kertomaan Susannan puheista Claudialle.

Reetu sanoo nauraen haluavansa pois, että "pääsee panemaan".

.........

Ulkona Claudia ja Johanna kertovat äänestävänsä nyt Susannan heti pois. Toisena on Teppo. "Toi oli niin härskiä". Vieressä istuvat myös Marianne, Aleks ja Sara.
Nyt supattavat kenet haluavat pois. Claudia on varma, että tämä nimeämismielipide ei tule enää muuttumaan: Susannalle 2, ja Tepolle 1.
Claudia Johannalle: "Sä olit tässä asiassa niin oikeessa, mä olin vaan niin naiivi ja hyväuskoinen...Mä en voi uskoa et joku valehtelee...."

Sillä aikaa Reetu, Susanna ja Teppo makkarissa puhelemassa nimeämisistä ja yleisistä käytännöistä nimeämisiin liittyen, miten menee jne.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 7. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Syys 2013 12:32

Reetu sanoo Susannalle, että oli pettynyt nähdessään BB-asukaskattauksen. Eihän talossa ole oikeita julkkiksia ollenkaan, Andya, häntä ja Susannaa lukuunottamatta. Miksei taloon ole otettu esim. entistä poliitikkoa tai entistä urheilijaa jne. Olisi saatu enemmän keskustelua aikaiseksi. Onhan niitä entisiä urheilijoita, joilla on paljon vapaa-aikaa. Susannan mukaan esim. Tiki Tikkanen olisi ollut aivan loistava asukas.
BB: Tuotannon asioista ei saa keskustella.

Susanna sanoo suorastaan säikähtäneensä nähdessään Claudian tuliset silmät kun se tuli ulkoa epäonnistuneen juonitteluyrityksen jälkeen... Ihmettelevät miten kummassa Claudia edes kuuli Susannan ehdotuksesta (eivät ymmärrä Mariannen juorunneen). Reetu arvelee, josko tuotanto on ehkä laittanut kaiuttimista heidän keskusteluaan. Eivät kuitenkaan puhuneet pahaa kenestäkään. Reetun mukaan kohta voisi alkaa jo puhumaankin pahaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”