12. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

12. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 13 Syys 2013 23:58

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 12. päivän tapahtumista.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 11. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Syys 2013 00:00

Olisko se Teppo potkittu Hunkseista osittain myös tanssitaidottomuuden ja rytmitajuttomuuden vuoksi? On tuon tyypin "tanssiminen" kyllä sellaista ristiin tepastelua että huh huh.

Jori näköjään pussasi Anua paljaalle pyllylle, ja Claudia hyökkäsi heti hipelöimään Joria. Nyt hieroo päätä ja hartioita takaapäin ja välillä pitää kättä kaulan ympärillä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 00:00

00:02 Jori pääsi pussaamaan Anun pyllyä. Molemmat pakarat tuli merkattua. Muut kehuvat, että Jori on ensimmäinen suomalainen, joka pussasi Anu Saagimin pyllyä! Anu: Ristomatin lisäksi.

00:11 Anu ihmetteli, että oliko Andy McCoy oikeasti ainut a-luokan julkkis. Muut totesivat olleen. Sitten Anu kyseli paikalla olevilta asukkailta, että ovatko he A, B vai C-julkkiksia. Aleks: B. Anu: Rehellisesti? Aleks: Rehellisesti. Suski: A, Teppo: En mä suostu vastaamaan tuohon, no mä oon A/B/C. Johanna: C. Jori: Nuoremman sukupolven silmissä... Anu: Vastaa. Jori: B. Claudia: Mä oon C-julkkis. Anu totesi lopuksi itse olevan B.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 14 Syys 2013 00:04

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 00:15

00:19 Anu kertoo jostain tavasta, että keskiyön jälkeen revitään kaikilta homoilta paidat pois. Reetu tuli paikalle nauramaan nukuttuaan. Anu: Se kuka ei ota niin siltä revitään. Sitten kaikki on yläosattomissa. Teppo: Kaikki esiin vaan. Claudia vastustaa. Aleks myös empiväinen.

00:21 Aleks: Teillä Virossa tehdään näin, mutta i don't fucking care. Anu: Sori. Aleks sanoo, että paidalla on tunnearvoa niin sitä ei revitä. Reetu: Ei jumalauta. Apua. *Aleks loukkaantui Anun sanoista, kun tämä rähjäsi jotain paidasta ja poistui paikalta.

00:24 Anu kutsuttiin pk:seen. Johanna: Se on vaan vittu paita! Jori: Kyllä mä ymmärrän Aleksin pointin. *Aleks itkee makkarissa ja Sara ja Marianne lohduttaa.

00:27 Teppo: Aleks tule tänne. Sara: Aleksin ei tarvii tulla. *Anu tuli selittämään Aleksille makkariin ja Aleks ei tykkää.

00:30 Anua pyydettiin pk:seen ja sai houkuteltua Aleksin mukaansa. Teppo: Nyt meette oikeesti sopimaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 14 Syys 2013 00:26

Kuva
Teppo ja Aleks ei oikeen sulata Anun Ehdotuksia.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 00:35

00:35 Teppo yrittää houkutella Saraa ottamaan piipusta hönkäisyä, mutta tämä ei suostu. Sara puolustaa, että ei hän siitä mitään hyödy. Taustalla Jori: Haistakaa paska koko valtiovalta. Ette osaa muuta, kun verottaa! Älä pelästy Sara, tämä oli vaan tämmönen. Sara: Nään painajaisia ens yönä. Jori: Mä katoin, että Saran silmät säpsähti.

00:39 Teppo kyseli miksi Sara on niin hiljainen. Sara puolustaa, että hänkin ihmetteli miksi häntä edes pyydettiin taloon kun ei ole tietyntyyppinen ihminen. Juttelee kuitenkin, että on puheliaampi tietyssä seurassa. Teppo sanoo tietävänsä mistä Sara puhuu.

00:44 Anu ja Aleks tulivat takaisin. Muut kyselee, että suuttuiko Aleks?
Aleks: Loukkaannuin, en suuttunut. Johanna lässyttää, että miks ei saanu repiä? Se on vaan paita. Ommellaan. Jori Kopponen kävi välissä heittämässä jotain Saksaa Tepolle.

00:49 Johanna höpisi, että hän voi kyllä repiä paitansa. Anu taustalla jotain, että hän voi kyllä lähteä 24 tunnin sisällä. BB: Anu, tulisitko pk:seen? Anu: Mä käyn sanomassa, että lähen 24 tunnin sisällä. *Johanna edelleen kyselee Aleksia paidasta....

00:51 Claudia puolestaan otti jotain matsia Aleksista, kun tämä "väitteli" Johannan kanssa. Samantien Aleks pyydetään pk:seen Anun seuraksi. Claudia: Mä oon lojaali kavereilleni. Sara mainitsi väliin, että miksi nyt taas piti?
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Syys 2013 00:50

Claudia syyttää Mariannea Susannan kanssa hengailusta.
"Te tanssittekin tuolla".
Marianne yrittää vakuuttaa ettei tanssittu.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 00:54

00:55 Jori puolestaan kyselee, että minkä takia Sara on kauneusalalla. Ja miksi on talossa? Sara: Mä sanoin niille, että mitä te minua tänne haluatte kun en ole bb-tyyppiä. Jori: Sä et oo yhtään egoisti. Sara: Mmm. Jori: Miks lähdit höpöhöpö-alalle, kun olisit voinut elättää itsesi anonyyminä. Sarasta kauneusala ei ole höpöä.

01:00 Johanna pitää pitkää monologia Jorille tämän ammatistaan tai jostain? Jori: Taikuri on kuin poliitikko, pitää olla miellyttävä kaikille. Johanna hössöttää usko mua usko mua, se kääntyy positiiviseksi. Jori: Ei mun tarvii julkisesti huorata, että voin tienata elantoni.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Syys 2013 00:57

Sara iskee Teppoa suoraan sydämeen, hyvä Sara! Saran mielestä Tepon juttu on kamerat ympärillä.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 01:01

01:04 Sara pitää puhuttelua Tepolle. Marianne tulee mesoamaan Tepolle, että on väkisin hänenkin luo yrittänyt tunkeutua. Tietää mikä Teppo on miehiään. Teppo heittää takaisin herjaa Mariannen lääkkeistä. Sara puolustaa Mariannea, että et voi sanoa noin. Teppo mesoaa Mariannelle. Marianne: Mä tiedän mikä juoppo sä oot! Teppo: Juoppo? Marianne: Juot joka päivä.

01:07 Marianne: Sä oot täyskusipää lantustas! Huolehdi lapsestas ja pidä lanttus kiinni! Teppo: Sä et oo mitään! Marianne poistuu ja Teppo heittää, että Marianne on seiskan toimittajallekin varmaan pillua jakanut. Muut pyytävät Teppoa rauhoittumaan, että vaikka olisikin niin ei se ole sulta pois. Saralla kyyneleet silmissä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Syys 2013 01:08

Mariannella ja Tepolla kauhea riita päällä. Huutavat molemmin puolin törkeyksiä toisilleen. Teppo sanoo Mariannea pissikseksi, joka on jakanut p*llua jollekin Seiskan päätoimittajalle. Marianne lähtee sisälle hermostuneena.

Myöhemmin Teppo paljastaa ettei ole ikinä tapaillut Mariannea oikeasti, teki vain Seiskan kanssa businessta. "Otti hillot pois", toisesta osapuolesta ei osaa sanoa. Jori kysyy, paniko Teppo Mariannen kanssa kertaakaan. Vastaus ilmeisesti on joo.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 14 Syys 2013 01:16

Ovat Jorin puheiden mukaan castingin yhteydessä katsastaneet talon...? melkoista sössötystä myös Johannalta alkaa olla...

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 01:17

01:18 Jori vertaa Saraa itseensä, että ei ole niin monttu auki ja eteenpäin kuten kaikki muut asukkaat. Että tarvitsee oman aikansa ja rauhansa avautuakseen. Sara komppaa. Jori: Me ollaan Saran kanssa estyneitä, pidättyväisiä ja vihataan teitä muita. Johanna taisi mainita jotain, että bilettämään sitten ulkomaailmassa porukalla. Jori: Sitten kun mä pääsen ulos niin seurustelen oikeiden julkkisten kanssa, enkä tuollaisten wannabe-julkkisten. :D *Sytyttää samalla piipun. Johanna kehuu, että aikoo voittaa sen 25 000€. Jori heti älähtää, että sitten voi muuttaa mielensä.

01:23 Claudia alkoi yhtäkkiä tihrustaa itkua ja Johanna heti meni kylkeen silittämään päätä. Claudia jotain pojistaan, että ovat niin hyviä pelaamaan jääkiekkoa. / Aleks sisällä: Voin kertoa, että täällä on 2 pahaa sielua. Sara: Mmm. Ja he ovat?

01:28 Aleks ripittää sisällä Claudian aikaisemmista selityksistä. Aleks: Aikuiset naiset tekee täällä itsensä typerän näköiseksi. "Te nuoret" Miltä niistä tuntuu, jos me aletaan "te vanhat". Sara komppaa.

01:32 Teppo puolestaan inttää Saralle, että voisi aamulla keittää Tepolle kahvia. Sarasta Teppo on niin hassu. Sara ei osaa keittää kahvia. Teppo: Laitat ne kahvit suodatinpussiin ja laitat vettä. Sara: Miks mä tekisin sen? Teposta olisi hyvä diili, että hän keittää teetä Saralle ja Sara kahvia hänelle.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Syys 2013 01:21

Humalainen Aleks keittiössä Saralle ja Tepolle: "Voin kertoo et täällä on kaks pahaa sielua...."
........................

Claudialla sillä aikaa menossa teatraalinen känni-itkukohtaus tupakkapaikan vieressä. Ikävä lapsia, ei ole rahaa, ei ole miestä jne. Bestis-Johanna lohduttaa.

........................

Aleks avautuu miten Claudia oli aiemmin syyttänyt Aleksia Susannan kanssa veljeilemisestä, miten Claudia ei oikein tiedä onko Aleks lintu vai kala. Kun Aleks oli Claudian mukaan tehnyt kerran Susannalle lettiäkin....
Aleksin mukaan silloin kun hän on Claudian ystävä, silloin ei ilmeisesti siis saisi olla Susannan ystävä. Aleks oli sanonut ettei talossa voi käyttäytyä tuolla tavalla, kääntää selkää jollekin ihmiselle jos sillä on paha olo tai joku on suuttunut sille. Tällaiset naiset tekevät elämästä vaikeaa.

...........

Sairaanhoitaja Johanna kyseenalaistaa ulkona Mariannen silmän ihmeparantumista. Välillä se on kipeä, välillä parantunut. Välillä itketään kipua, välillä on taas parempi. Välillä pidetään lappua, välillä ei. Välillä juhlitaan, välillä muka särkee niin ettei voi liikkua. Johanna ei ole vielä ikinä nähnyt tuollaista silmätraumaa.

Marianne käskee Johannaa pitämään lanttunsa kiinni, tämä ei tiedä hänen silmästään mitään. "Sairaanhoitaja on eri asia kuin erikoistunut silmälääkäri". Johanna myöntelee nauraen. Mariannen mukaan lääkäri on määrännyt, Johannan on turha valittaa tai väittää yhtään mitään.

Marianne ja Jori jäävät ulos. Marianne itkee ja Jori kyselee, mikä vaivaa ja tahtooko Marianne jo kotiin. Marianne sanoo haluavansa, on varmasti huomenna ihan yhtä ärsyyntynyt noihin tiettyihin tyyppeihin kuin nyt. Marianne ei halua että häntä ja hänen sairauksiaan vähätellään. Lähtisi mielellään, maanantaina kun on äidin syntymäpäivät.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 01:36

01:36 Johanna herjaa Mariannea silmästä. Ja Mariannehan vastaa takaisin. Johanna löysästi hyväksyy Mariannen sanomiset. Jori: Vaikka ihmiset onkin nyt niin humalassa niin en ymmärrä miten voi syntyä suukopua. Mistä se lähti? Marianne: Mistäköhän? Tuo aloitti taas. Jori: Ai niin se oli se. Johanna ja Claudia vetäytyvät sisälle ja Marianne alkaa itkemään pihalla. Jori kyselee piippu kädessä, että mikä itkettää.

01:39 Jori yrittää viisastella, että ihmiset on nyt humalassa niin. Marianne ei meinaa unohtaa tätä. Jori: On täällä mukaviakin ihmisiä. Minä oon mukava. Oot varmaan huomannut. Minä en tuomitse ketään mistään.

01:42 Marianne: Mulla on sen verran paljon noita lääkityksiä, että jos mä en saa sitä joka päivä niin heitän veivini. Parin tunnin sisällä. Jori: Tää on sitä humalaista vähättelyä. Ei ne muista. Marianne: Jos oltas ulkopuolella niin olisin jo vetänyt lanttuun. Jori: Mitä se tarkoittaa? Marianne: Lyömistä.

01:44 Jorista naisilla on jokin ihme juttu tuon vittuilun suhteen. Miehet ei osaa vittuilla. Marianne: Kyllä miehetkin osaa. Marianne poistuu sisälle. Jori: Älä ala räyhäämään siellä sisällä. Lupaatko? Marianne: Lupaan, jos ei mulle aleta.

01:52 Teppo kyseli, että miksi Mariannen silmässä on lappu. Sara sanoi väliin, että sillä on silmä rikki anna olla. No eihän Teppo antanut olla ja Marianne kilahti. Ei ollut tappelu kaukana. Pk:seen kutsuttiin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 14 Syys 2013 01:50

Teppo mussuttaa Jorille Mariannen raivoamisesta.

Jori: "Sä oot ehkä ansainnu sen." :thumbsup

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Syys 2013 01:55

Teppo pokailee Saraa.
"miten nää astiat tulee" "hyvin sä laitat" "voidaakse me duunaa tää (kattila)". [smilie=a_doh.gif]
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 12. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2013 01:57

02:00 Ja uusi matsi makkarissa. :shock: Aleks sanoo Claudian pelaavan omaan pussiin. Aleks ei halua ilmaista mielipidettä johonkin riitaan. Claudia taas haluaa mielipiteen joka asiaan. Aleksista Claudia on kuin pyhimys/marttyyri.

02:02 Marianne tulee makkariin ja kyselee, että hänen sängyssään nukkuu joku. Humalaiset eukot huastavat, että ollaan siirrelty vähän sänkyjä täällä. Marianne mesoaa keittiöön matkalla ja taas Tepon kanssa huutoa..

02:03 No niin. Marianne läpsäisi Teppoa naamalle. Ja Teppo vastasi painamalla Mariannen pk-huoneen oveen. Eukot kävi katsomassa tilannetta ja nauravat matkalla takaisin makkariin..

02:05 Teppo: Sen pitää oikeesti lähtee vittuun. Se oli fyysinen koskemattomuus! *Samalla eukot nauravat makkarissa. Olihan siellä Alekskin nauramassa mukana. Anu ihmetteli, että onko tämä sitä suomen bb:tä? Aleks ei tiedä.

02:09 Makkarissa kova keskustelu, että Marianne ei voi tulla takaisin. Sieppi kertoo, että nauroi siinä ja sitten kävi noin. Suski herää pälätykseen ja hänelle annetaan tilanneraportti.

02:15 Teppo kutsutaan pk:seen. Teppo tulee mielellään vittu pk:seen. "Ja jos se ämmä ei vittu lähde niin".
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 14 Syys 2013 02:03

Ja Törppö parhaillaan rehvastelee uudelleen ja uudeleen sillä kuinka pieksee Mariannen jos vielä tulee takaisin päikystä. Tosi miehekästä... [smilie=a_doh.gif]

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja plop » 14 Syys 2013 02:07

"Oikeestehhhh mä oon silleh jumalahhhh mä uitan sitä lattiassahhhh"

Teppo oot kyl niin luuseri.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 14 Syys 2013 02:07

"Se ei koske muhun, mä oon sille jumala, se on vitun pikku pissisapina"
On kyllä hyvä fiilis.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”