23. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 25 Syys 2013 20:28

Esko aloittaa ensimmäinen pallo meni keskireikään, toinen ja kolmas meni ohi, samoin neljäs. Daisy haukkuu koko ajan vieressä.
Viideskin meni ohi.

Sitten Nikon vuoro. "Mä lähen meilahden kautta varmaan himaan"
Anne-Mari varustaa Nikon oikein. Eka pallo kimposi sen päähän ja kaikkii nauraa. Toinen ohi, kaatui alastullessa. Kolmas ohi. Niko astuu reilusti yli merkin. Neljäskin ohi. Viimeinen meni reikään, mutta astui varmaan metrin yli merkistä.

Anne-Mari viimeisenä vuorossa. Niko auttoi varusteiden laitossa.
Ottaa vauhdit todella kaukaa. Eka pallo meni ylimpään reikään. Samoin toinen, kolmaskin menee kuten neljäskin. Viimeinenkin meni hole-in-one.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 25 Syys 2013 21:13

sara ja a-m kävivät viemässä pallot PK-huoneeseen käytyään siellä ensin kutsusta.

BB:valmistautukaa pihalle siirtymiseen.

BB: Tehtävä on päättynyt.
ja putkiposti tuli .

BB: siirtykää hyväntekeväisyystaulun luo.

ja 1000 euroahan vivus pottiin tuli.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 25 Syys 2013 21:40

asukkaille tuli smoothieiden teko iltatehtäväksi.

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 25 Syys 2013 22:05

Komedian höysteinen Smoothien tekohetki.

Esko: "Otatko Niko yhen banaanin ja kuorit sen?"
Niko: "Kyllähän mä.. Senhän mä osaan."
Kuva

Niko: "Ja kuten aina.. mulle osuu mätä."
Kuva

Esko: "Sä voit työntää sen banaanin sinne.. isoon reikään. Se onkin sulle varman sit.. ensi kerta.. kun sä sen teet."
Kuva

Ja sitten maistellaan.
Kuva

Asukkailla on myös sauna lämmin, Jori meni sinne ensimmäisenä. Muut vielä sy..juovat smoothieitansa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 23. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Syys 2013 22:24

Johanna kysyy saunassa Eskolta tämän kyljessä olevasta arvesta, että onko sille tehty sektio. Esko vastaa, että häntä on puukotettu. Kyselevät tarkemmin ja Esko kertoo, että kun oli Joensuussa portsarina, niin joku narkkari oli uhitellut ovella, että tulee takasin ja ampuu Eskon. Tyyppi oli tullut myöhemmin takasin ja Eskon palvellessa muita asiakkaita, oli Esko huomannut kun valosta oli heijastunut jotain teräaseeseen. Kolleegat oli lähteneet juoksemaan tämän tyypin perään ja Esko myös perään, mutta oli lyyhistynyt siinä matkalla.
Esko oli vaan huomannut, että jotain märkää on kyljessä. Aika paljon oli tullut verta, ihmetteli sitä, kun ei sattunut yhtään. Esko oli kuullut sairaalassa lääkärin pyytävän valmistamaan leikkaussalin. Oli osunut osittain pernaan ja paksusuoleen. Hengen lähtö oli ollut lähellä.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”