25. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

25. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 26 Syys 2013 23:58

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 25. päivän tapahtumista.

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Syys 2013 00:06

00:01 Muut pojat repesivät taas Nikon jutuista.
Niko paljasti, että lapsena oli 7 vuotta yhden pojan kanssa. Nussivat ja hässivät aina kyläillessä. Aleks: Minkä ikäisenä tämä alkoi siis? Niko: Varmaan ensimmäiseltä luokalta. *Esko hämillään Nikon jutuista. Jori uteli pojan nimeä, mutta Niko ei voi sitä paljastaa. Niko: Ekan kerran oon lauennu neljännellä luokalla. Neljännellä luokalla se poika otti multa suihin. *Jori peittää silmänsä ja Esko poistui saunasta. Niko: Sä kuuntelet vittu tän. Sä tiesit tullessasi tänne, että täällä on homoja. Niin mä laukesin sen suuhun ja se meinasi tukehtua.

00:11 Esko utelee sisällä naisilta, että oliko Claudia naisilla johtohahmo. Vastaus oli myönteinen. Esko: Mites miehillä? Teppo? Sara ja Anne-Mari hymyillen: Eeei ollut. Ennemminkin hupipuoli oli Tepon. Esko: Se oli enemmän semmonen joker? Entäs Reetu? AM&Sara: Eipä oikeastaan. Johanna: Olihan se. Ne meni aina sen perässä tuolla. Teppo varsinkin. Sara: Niin olikin. Johanna: Reetuhan kävi aina nukuttamassa Teppoa tuolla, kun Teppo halusi kuulla Reetun tarinoita. Esko: Ihan totta? Johanna: Reetua ennen se oli Andy. AM/Sara/Johanna pohtivat, että sekin saattoi Tepolla painaa kun 2 läheistä lähti talosta lyhyen ajan sisällä.

00:15 Niko saapui viimeisenä sisälle ja totesi, että olipa mukavaa saunoa poikien kesken. Niko: Näette varmaan miten mä kävelen, kiitos Jori taikatempusta. Jori: Eipä kestä.

00:25 Porukka meinasi parittaa Eskoa ja Saraa yhteen. Aleksin mukaan olisivat herttainen pari. Esko ei näe sitä oikein, kun ovat olleet kavereita monta vuotta. Niko: Silloin, kun Justin Bieber oli tulossa Suomeen ja täällä pyöri ne viidakon tähtöset -mainokset. Niin mä oikeesti kuvittelin päässäni, että kun ne näkee ne mainokset niin ne soittaa mut sen hotellihuoneeseen. Se läheni kokoajan niin mä mietin, että mitä mä teen jos ne oikeesti soittaa mulle. Sara: Voi Niko. Niko: Mä oon oikeesti niin höpsö. Esko: Ai oot vai?

00:32 Puhetta Sini Sabotaasista. Niko: Se ei päässyt edes idolssissa itse aikoinaan jatkoon ja nyt se on tuomarina siellä. Jori komppaa. Eskosta ja Sarasta on taas hyvä juttu, kun on tuomarina. Jori nostaa esille, että tämä on kikka saada ostamaan hänen levyään sitten. Esko: On siinä sekin pointti varmasti, mutta mä näin yhden jakson ja pidin hänen tuomaroinnistaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Syys 2013 00:40

00:37 Jatkavat puhetta idols-aiheesta. Eskon mukaan formaatti on tänä vuonna parhaimmillaan kuin koskaan ennen. Jori: Paras läppä oli se Ilkka Jääskeläinen. Huumorillahan se voitti. Ei se osannut laulaa. Mä oon kuullut myös semmosen inside-huhun, että siellä levy-yhtiössä oltiin "ettei ikinä saa tällaista tapahtua jatkossa enää". Sehän oli uskovainen niin se myy nykyisin varmaan omakustannettuna niitä halleluja-levyjä. *Esko tosin vähän harhaanjohtavasti totesi, että 10 kausi idolsissa tämä nykyinen. Myöhemmin totesi sitten, että 10-vuotisjuhlaa viettää tänä vuonna.

00:45 Jori ja Esko puhuivat Reetun kansanedustaja-aikomuksistaan. Jori oli Reetun kanssa samaa mieltä, että törkeä se Mikko Alatalo, kun vetää tuplaliksaa keikkojensa ansiosta. Esko epäilee, että Reetuhan tekisi varmasti samaa. Jori: Mä luotan kyllä, kun se on täällä suoraan sanonut että tuommonen on törkeää. Antaisin ääneni hänelle. Niko: Kelle? Kenestä te puhutte? Esko: Reetusta. Niko: Onks se menossa eduskuntaan? Jori: Ihan varmasti.

00:52 Niko epäili uskaltaako juoda viimeistä kukkoa. Muut toteavat, että ota vaan. Jori: Huomenna saadaan ihan varmasti. Niko etkö sä tajua, että sä olet nyt vihdoin julkkis. Eikä sun tarvitse murehtia enää juomien vähyyttä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Syys 2013 00:51

Aikaisemmin saunassa.

Niko: "Minä vuonna sä tapasit Krisse Salmisen?" Jori: "2000..." N: "Menittekö naimisiin?" Jori pyörittää päätään. Aleks: "Ai sää oot ollut Krissenkin kanssa?" N: "Onhan niillä lapsikin. Teistä kirjoiteltiin aika paljon, eikö kirjoiteltukin?" J: "Jotain mun sikailuista." N: "Mitä sä teit." J: "Tykkäsin käydä aina viikonloppuisin baareissa." N: "Oliksä osallinen baaritappeluissa vai." J: "Oli niitäkin. Ihan laidasta laitaan oli kaikkea mahdollista. Kännisekoilua, mitä vaan voi kännissä tehdä. Sit Katso-lehtihän siitä kirjoitteli aikoinaan, nehän otti mut silmätikuksi. Kaikki jutut mitä minusta kirjoitettiin liittyi aina viinaan tai naisiin. Se oli aika pirullista siihen aikaan."

N: "Siis minullekin kävi samanlailla kun tulin ulos BB-talosta väkivaltaisen käytöksen takia. Musta leivottiin koko ajan skandaaleja, niinko uhkasin tumpata röökin jonkin lesbon naamaan 7-lehden mukaan. Mä olin aina ihan kauhuissaan kun ne jutut tuli. Mut sit mä rupesin tekemään tahalteen asioita, jengi provosoi mua kun menin baariin ja siitä tuli kaikkea juttuja, mä aattelin vaan ihan vitun sama."
N: "Vaikuttiko ne sun ja Krissen juttuun?" J: "Totta kai. Kaikki negatiivinen julkisuus ei tehnyt parisuhteelle hyvää. Mutta enhän minä itekkään tehnyt parisuhteelle hyvää, kyllä mää voin vaan itteeni syyttää."

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 27 Syys 2013 01:03

Hetki sitten keskustelua Jorin ja Eskon kesken seuraavista vaaleista.
Halme puhui just samoja juttuja kuin Frederik. Frederik lupasi huutaa kuin palosireeni, hänet vaikka kannettaisiin pois kuten Vennamo, mutta ei pidä suutaan kiinni. Reetu sanoi, että hän tekee ihan saman. Jori: "Kovat on lupaukset. Kyllä mä sille ääneeni annan, paitsi en voi kun olen eri kunnasta."

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 27 Syys 2013 01:28

01:20 Pitkään oli keskustelua elokuvista keittiön äärellä mm. Saw-kauhuleffasarjasta. Jori kertoi Eskolle nähneensä facebookissa jonkun kolumbian huumekatrelli-videon, jossa oikeasti leikattiin uhrilta moottorisahalla pää poikki. Sen ruumis kellahti toisen uhrin viereen ja se toinen oli jo ihan lamaantuneena siinä että hälle käy kohta samoin. Toisen uhrin pää leikattiin taas puukolla. Esko kuunteli kauhistuneena. Jori: Pakotin itseni katsomaan sen loppuun, että oikeasti näkee että tuollaistakin pahuutta on olemassa. Sellainen vaikutus sillä kuitenkin oli, että en katsele noita hollywoodin massamurhaaja -elokuvia nykyisin. Esko muisteli nähneensä facebookissa Afrikan videon. Jori äkkäsi heti mistä Esko puhui. Noitavaino-videosta, jolla poltettiin uhrit. Jori: Se toinen istui siinä palamassa kädet polvillaan ja sillä ei ollut enää tuntoa. Se nainen kiereskeli siellä taustalla yrittäen vielä sammuttaa liekkejä. Esko ja Jori toteavat molemmat, että Afrikka-videossa oli alkuasukas -meininki ja huumevideossa puhdasta pahuutta.

01:29 Loputkin asukkaat vetäytymässä yöpuulle. Niko kiitteli vielä yksinään keittiön pöydän ääressä hyvistä bileistä kukko kädessään.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 27 Syys 2013 02:02

1:47
Sara ja Aleks ihmettelevät huoneessaan keskenään miten tyhmää ja epäoikeudenmukaista, että Susanna sai heti ekana päivänä hiustenlaiton ja muut. Anne-Mari ei saanut ripsiä ja hiustenvärjäystä vaikka oli syntymäpäivä.
Sarakin oli toivonut omaksi päiväksi hiusvärejä, mutta ihan turhaan. Aleksia myös ärsytti Susannan hyökkäävä käytös päivän tehtävän jälkeen. Aika moni vähän kuumeni, mutta Sara ja Aleks ei ollut moksiskaan.
Pohtivat miten vaikea päivän tehtävä oli, ei olisi onnistunut mitenkään istuen. Muutakin keskustelua tehtävän suorittamisesta.

1:55
Veikkaavat kenen päivä huomenna. Aleks veikkaa Joria. Sara ei oikein osaa sanoa, ehkä Aleks. Saran mielestä Jori tänään vähän paremmalla tuulella. Aleksia Jorin jatkuva mainostaminen ärsyttää. Puhuu myös enemmän muiden julkisuuden henkilöiden tarinoista kuin omistaan. "Se teki sitä ja se teki tätä."

Aleks: "Pysytäänhän me kavereina sitten tämän jälkeenkin."
Sara: "Todellakin." Aleks: "Käydään vaikka lenkillä yhdessä."
Päättävät, että alkavat tehotreenin tämän jälkeen.

2:03 Aleks kertoo, että hänen mielestään Esko on tosi kiva. Sara samaa mieltä, Esko on hyvä tyyppi. Aleksin mielestä Anulla oli tänään vähän huono päivä. Kun oli käynyt kysymässä, niin kuulemma koti-ikävä. Sara sanoo, että Anu ei kuitenkaan aio mennä päiväkirjahuoneen vaan äänestyksen kautta. Ainakin Teppo oli kertonut näin. Aleks utelee mistä Teppo tietää. Sara ei tiedä. Aleks kysyy lisää, että etkö tiedä vai etkö voi kertoa. Sara ei tiedä.
20:20 Vartin verran ollut huoneessa hiljaista.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 27 Syys 2013 09:30

Talossa herätys, mutta kukaan ei nouse.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 27 Syys 2013 11:12

Asukkaat kutsuttiin äsken sohvalle ja BB:ltä tuli kirjeitse käsky että Sandyn karvojen takia talossa tulee imuroida päivittäin kaikki sisätilat ja karvoja keräävät pinnat kuten sohva . homman hoitaa imurointivastaava joka imuroituaan nimeää itselleen seuraajan seuraavalle päivälle. Susanna oli vapaaehtoinen aloittajaksi ja esko pyysi että nimeää sitten hänet huomiseksi.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Syys 2013 12:45

12.44 Putkipostia. Saavat palkinnon eilen suoritetusta inventaariosta. Näkevät televisiosta vanhempaa kuvamateriaalia talosta ja lisäksi saavat valita kolme musiikkikappaletta kuultavaksi talossa.

Ensimmäiseksi televisioon pärähtää Susannan vaahtokarkkitehtävä. Toisena Jorilta sama tehtävä kokonaisuudessaan tällä kertaa. Muuta ei sitten tullutkaan.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2013 12:48

Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 27 Syys 2013 14:19

Taloon on tullut seisonta solarium. Laite sijaitsee lisähuoneessa jonka takia sen käytössä tulee ottaa susannan toiveet huomioon.

Jori menee ekaks.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Syys 2013 14:30

Kuva
Talon uusin härveli

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 27 Syys 2013 14:56

toisena solariumissa kävi niko.
aleks kai meni 20 minuutiksi vaikka annetuissa ohjeissa sanottiin maksimiksi 15 min.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 27 Syys 2013 16:02

Asukkaat syömässä possunuudelipataa. Vain Susanna ja Daisy nukkuvat makuuhuoneessaan.
DC2 kuvaa sympaattisen näköisesti tassut suorana pötköttävää Daisya. :love61:

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Syys 2013 18:13

Asukkaille tuli putkipostia. Esko hakee ja antaa paperin Jorille.
Asukkaat kokoutetaan sohville.

Jori lukee:
Seuraavaksi alkaa huikaisevan jännittävä tietokisa, jonka kysymykset liittyvät teihin. Kysymykset on katsojien tekemiä, ja perustuu heidän käsitykseen teistä. Asukkaat menee kahteen joukkueeseen.
Niko juontaa kisan. Tehtävät ovat nopeuskilpailuja. Big Brother ilmoittaa aina onko vastaus oikein.
Asukkaat muodostakaa joukkueet.
Vetävät 1-2-1-2... systeemillä
Joukkue ovat: Jori, Susanna, Johanna ja Sara vs. Anu, Esko, Anne-Mari ja Aleks.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Syys 2013 18:27

Tietovisa alkaa. Niko selittää ohjeita
1. Tulisilla hiilillä: Kuka teistä on kliseisin?
Jorin joukkue vastaa Anu. Väärin.
Anun joukkueen vastaus: Esko. Oikein.
2. Kuka on talon kekseliäin
Anun joukkue vastaa Jori. Oikein
3.Kuka on talon söpöin?
Jorin joukkue: Sara. Väärin
Anun joukkue: Aleks. Väärin
Oikea vastaus: Daisy
4. Kuka luulee olevansa talon suurin julkkis
Molemmat vastaa väärin. Alex oikea vastaus
5. Kuka ei arvosta muiden omaisuutta?
Jorin joukkue vastaa Anu. Oikein.
6... meni ohi
7. Kuka asukkaista tuoksuu naiselle?
Alex oikea vastaus. JOrin tiimi tiesi
8. Kuka tuoksuu metsältä?
Jori oikein. Anun tiimi tiesi
9. Kuka tuoksuu sexikkäimmältä.
Anne-Mari oikein.
10. Kuka asukkaista tuoksuu tuoreilta pullilta.?
Jorin tiimi arvasri oikein, Johanna
11. Kuka asukkaista haisee tupakoivalta ananakselta?
Jorin tiimi tiesi Nikon oikein.

Kuka on katsojien mielestä kimeästi naukuva kollipoikainen?
Niko. Jorin tiimi tiesi
Kuka asukkaista on flegmaattinen?
Sara oikein. Eskon tiimi tiesi
Ketä on kuvailtu kikattajaksi?
Jorin tiimi arvasi Aleksi
SEIS!

Niko PKhuoneeseen.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Syys 2013 18:32

Jatkuu

Alexi oli oikein edellisessä.
Kuka on pelaaja?
Jori oikein.
Kuka on kuvailtu epäaidoimmaksi.
Anun tiimi riesi Anne-Marin

Kenelle seuraavat sanat on osoitettu.
"Lopeta se suun muikistelu"
Jrin tiimi: Alex. Väärin
Anun tiimi: Niko. Väärin
JOhanna oikein.
"Lopeta tekonauraminen, se on ärsyttävää". Niko kutsuttiin heti PKhuoneeseen
JOhanna: Anu. Väärin
Anne-Mari veikkaa itseään. Oikein
"Älä mainosta itseäsi koko ajan"
Esko: Oikein
"Kuono ylhäällä kohti tulevaa"
Esko: Daisy. Oikein
"Pysy aitona"
Jroi: Anu. Väärin
Anu: Anne-Mari. Väärin
Niko oikea vastaus
"Bodaisit enemmän"
Jori: Esko. Oikein

Kisa päättyi.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 27 Syys 2013 18:55

Esko kuuli pihalta jotain ääniä ja sanoi muille että siellä on Aikakone.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 27 Syys 2013 19:04

Jori ja Niko nokittelevat toisilleen koko ajan. Jori on peluri, haluaa äänestää Nikon ulos. Jori myöntää, että tietysti on huolissaan, kun Nikolla on varmasti paljon faneja. Jorin mielestä Niko ei edes tarvitse voittoa kun tekee nyt niin hienoja tv-juttuja ja varmasti kylpee rahassa. Niko on pahoillaan, ettei silloin 80-luvun alussa ollut vielä televisiota kun Jori oli iso nimi. Niko sanoo, että Jori vittuilee ihan turhaan, ei aio hermostua tällä kaudella. Niko ehdottaa lopuksi halausta rauhan merkiksi ja Jori halaa Nikoa aina mielellään.

Kaikki valmistautuvat juhliin. Esko tunnistaa Aikakoneen biisin pihalta. Jori on hämmästynyt, että Susanna Laine on Aikakoneessa, ei meinaa uskoa Eskoa. Esko sanoo, että kohta näet.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2013 19:35

Ekan biisin jälkeen Seiskan toimituspäällikkö Jari Peltomäki ja Eeva Jaakonmaa piipahtivat lavalla avaamassa bileristeilyn.

Juuri nyt Aikakone vetää illan kolmatta biisiään: Aikakone - Nirvana
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 25. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 27 Syys 2013 19:40

Asukkaat pihalle, Aikakone aloittaa samaan aikaan. Baari on auki ja Esko herrasmiehenä hakee tytöille juotavaa. Välillä Eeva Jaakonmaa ja Jari Peltomäki käyvät juontamassa Seiskan bileristeilyn käyntiin ja jakavat kaikille VIP-passit. Daisy intoutuu haukkumaan ja Susanna vie sen sisälle pois metelistä. Susannakin juo? joku vihreä tölkki on ainakin kädessä.

Kaikki joraavat ja hauskaa näyttää olevan. (Ei kai tuo Susanna Laine ole?). Pihalla röökipaikan luona joku Vihkikappeli-muovihässäkkä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”