27. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

27. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 28 Syys 2013 23:57

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 27. päivän tapahtumista.

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 00:06

23:58 Jori kertoi vitsin Esko/Aleks/Anulle, jota Aleks ei tajunnut eikä Anukaan pahemmin reagoinut. Jori: Tää oli Andrei Wickströmin vitsi, että hän osasi varmaan kertoa tämän paremmin. Esko: Sehän on suomenruotsalainen. Mutta nauroinhan mä. Jori: No sinä nauroit. Ihailet mua jo valmiiksi. Esko: Sä oot bb-voittaja. Jori: Se on hyvä, kun sä jaksat viljellä tuota.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2013 00:07

Jori huutelee tupakkapaikalta Anne-Maria keikistelemään Eskolle ja hänelle. He ovat vain vanhoja keski-ikäisiä miehiä, ja A-M:lla on "hyvä perse ja silikonitissit". Voivat sitten tipata talon ulkopuolella. A-M vain nauraa ja toppuuttelee Joria, eikä siis toteuta Jorin pyyntöä.

Esko kysyy tunteeko Jori A-M:n entuudestaan. Jori kieltää. Mutta sanoo aistineensa heti alusta asti jotakin pientä flirttiä heidän välillään, siksi "kiusaakin" Anne-Maria aina silloin tällöin.
Esko kuiskaa tuntevansa A-M:n. Jori sanoo että asiasta on jo puhuttukin talossa, Teppo on jo vasikoinut Eskon. Esko on hieman yllättynyt.


.........

Klo 0.15
Tupakkapaikalla Jori hehkuttaa Anua Anulle itselleen.
Anu on hänestä "ihan super-tyttö". Jo pelkästään Anun vuoksi hän haluaa kantaa veronsa Eestiin. Anu on ollut hänelle yksi elämän iloisimpia yllätyksiä, ihan superyllätys.

Esko komppaa Joria. Hänestä Anu on aivan tajuton persoona, jolla mieletön ulosanti ja energia, löytyy kovuutta mutta saman aikaisesti myös maanläheistä näkemystä ja mielipiteitä, ja Anu on ihan h*lvetin hauska. Sosiaalinen ja seurallinen.

Aleks kertoo myös omanneensa ennakkoluuloja Anua kohtaan julkisuudessa olleiden otsikoiden vuoksi. Ennakkoluulot ovat osoittaneet ihan vääriksi.

Esko on pöyristynyt Anusta tehdyistä otsikoista ja jutuista: miten väärin Anua kohtaan on tehty että jostakin pienestä sanasta tehdään isot otsikot ja artikkelit. Jostakin monivalintahaastattelusta (jossa on ollut suppeat jaa/ei -vaihtoehdot lyhyillä perusteluilla) on tekemällä tehty ihan kohtuuton skandaali.
Ja siinä rupikonna -jutussa kyseessä oli vielä HS, ns. laatulehti. Anu sanoo olleensa vihainen nähtyään jutun. Hän vielä eestiläisenä ei aina edes osaa suomalaisia sanoja ja ajattelee sisällön erilaiseksi. "Mut ei se maailmoja kaada..."

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 29 Syys 2013 00:18

^Vähän aiemmin A-M tunnusti saunassa Nikolle ja Saralle, että on ollut Eskon kanssa pari kertaa.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 29 Syys 2013 00:21

Jori ja Esko yrittää saada suihkussa biksuissa olevaa Anne-Maria keikistelemään, pienen houkuttelun jälkeen Anne-Mari suostuu pikkasen keikistelee. Kamera ei valitettavasti sitä näyttänyt.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 00:22

Esko kommentoi hattu päässä kulkevaa saunasta tullutta Nikoa Pekka Puupääksi. Hahhaa. Kehuvat sentään viinimiestä, että huomioi jokaisen ihmisen.

E: Anu kommentoi, että tuo palju on roosa koska Johannalla oli menkat. Pojat kauhistelevat, etteivät mene enää tuonne paljuun. Esko: Te ootte ollu kuukauden samassa menkkavedessä. Hyi vittu.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2013 00:25

Aleks ihmettelee onko Jorin huuli palanut, näyttäisi olevan jotakin palojälkeä.
Jori: "No ei se tupakkatemppu ihan ilmaseks tule!"
Toteaa että paranee kyllä parissa päivässä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 00:43

00:38 Keskustelua A-M:n miesihanteesta. Tykkää yleensä isokokoisista harteikkaista vanhemmista miehistä. Mutta seurustelee nyt itseään nuoremman kanssa. Jori: Aattele, kun minä olisin esim. sun päälläsi. A-M: .. *Jorilla muikea ilme kasvoillaan ja Esko käy taputtaen heittämässä ylävitoset. Esko naureskellen: Sä oot Jori A. Kopponen! Sä oot vittu semmonen pelaaja kyllä. Jori: Mitä se nyt höpöttää? Esko: Jos mä ostaisin jonkun lippiksen niin se olisit sää. Jori: Ihan ihme höpötystä tosta. Aleks: Älä ruoki Joria liikaa. Jori: Naimisissa olen ja rakastunut vaimooni, mutta aina voi luoda utopioita. Esko: Ja utopioita kannattaa luoda. Viikon täällä ollut ja. Jori: Sullakin alkaa jutut viirata.

00:48 Jori luovuttaa ja toivottaa öitä /antaa suukot Aleks/Sara/A-M:lle. Esko nousee pöydästä ja taputtaa Jorille. Esko: Jumalauta vittu sä oot hyvä. Oot sankari. Oot Cary Grant. *Hetkeä myöhemmin Eskokin luovuttaa ja painelee pehkuihin. Odottelivat siis pääsyä pk:seen porukalla, että olisivat saaneet 1 punkkupullon.

00:55 A-M/Aleks/Sara kantoivat tuolilla Nipsun isoon makkariin. Esko: Ette tuo tänne. Ja Nipsu kellahti tuolilta Eskon sylkkyyn. Niko: Me valittiin sut. Esko: Sä haiset ihan pierulle. Niko: Vitut haisen. Esko: Jori tää on sun päivä. Johanna: Se vaihtui sun päiväksi nyt.

01:00 Jori loukkaantui jostain kommentista, että hänen perseensä ei ole hyvä. Nipsu kävi korjaamassa asian ja totesi Jorin pehvan olevan hyvä. Aleks heitti, että tarkista se etumuskin. Jori: No tarkista sitten. *Nipsu kävelee kohti Joria. Jori: Ei ei huumoria huumoria. Poistakaa tämä mies!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Karhu » 29 Syys 2013 01:02

ff kirjoitti:Kehuvat sentään viinimiestä, että huomioi jokaisen ihmisen.
Tuossa kävi myös ilmi, että viinigurun ensimmäinen kutsuminen pk:hon esityksen alussa johtui ilmeisesti siitä, että hänen pikkutakissaan roikkui hintalappu. Niko ja Aleks olivat tämän huomanneet, Stockmannilta kuulemma oli. Anu vaikutti tyylimokasta varsin järkyttyneeltä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 01:08

01:06 Niko esitteli pyllyään isossa makkarissa. Jori: Tuolla pyllyllä voitetaan missikisoja. Anu: Ihana karvanen pylly. Niko: Hiljaa. Anu: Ihana karva. Jori: Varsinkin siellä välissä. Niko pyysi Joria tulemaan tutkimaan vielä lähempää, johon Jori kommentoi että näki kyllä hyvin äsken.

01:11 Jori ihmettelee, että nukkuuko A-M rintsikat päällä. A-M ei uskalla olla yhtä rohkea, kuin Jori joka ilmeisesti nukkuu nakkena. Aleks tuli rääkymään makkariin ja porukka nauraa. Aleks kävi vielä heittelemässä jotain makkarin puolelle ja nauroi ovella: Daisy daisy. Anu: Mene jo oikeasti nukkumaan Aleks.

01:14 Ei unohtanut Koppola kierroksiaan vaan kävi kiertämässä jokaisen sängyn luona. Niko: Miks se puri mua kaulasta? Jori: Hyvää yötä. Ja älkää häiritkö Joria, kun Jori nukkuu nyt. Kiitos tästä päivästä. Niko: Kiitos oli kivaa. A-M: Hyvä päivä. Anu: Hauskaa oli kiitos.

01:18 Sara kommentoi pikkukopissa Jorin päivää, että oli hyvä kun kaikille oli yhteistä tekemistä. Jos olisin tiennyt niin olisin halunnut omanakin päivänä tuommosta, eikä vaan tietyille. Niinkuin Anun päivänä oli kasvonhoitoja vaan joillekin. Aleks: En ymmärrä vieläkään sitä Susannan ripsienpidennystä. Sara: En mäkään. Mäkin toivoin niitä. zzzzzz
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Syys 2013 10:57

Talossa on jokin perhe-leikki menossa: Niko ja Aleks ovat lapsia, jotka ruinaa rahaa isältä (Jori) ja kärttyiseltä tädiltä (Anu).

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2013 13:04

Asukkaat kutsutaan sohvalle kesken siivoamisen. Postia tiedossa.

Jori lukee: "siivouksen juhlaa".
Varastohuoneessa Tvinsin sponsoroimia siivousvälineitä. Paketista paljastuu ainakin Swivel Sweeper Max.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Syys 2013 15:26

Ruokatehtävä

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... ja/1812000

Niko ensimmäisenä syömisvuorossa. Ruokien haju ilmeisesti ällöttävä, Niko meinaa oksentaa jo ennen maistamista. Kyyneleet valuu silmistä. Ei pysty syömään.
Aleks syö koko annoksen valittamatta. Jotain kalamössöä kuulema, jopa hyvää.
Jori söi kaikki, Anulla vaikeuksia creme bruleen syömisessä, ei vastaile muiden kysymyksiinkään.
a walking disaster

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 29 Syys 2013 15:43

Kuva
Niin pahaa että naamakin menee kieroon.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Syys 2013 15:46

Susanna itkee "suklaapuuron" äärellä, pelkää jotain kovaa, mitä puuron joukossa on. Jatkaa syömistä, löysi mansikan puuron joukosta. Pitää koko ajan nenästä kiinni.
Esko käy tutkimassa Nikon annosta, toteaa sen olevan Tomi Björkin tekemää siikaa. Veikkaa, että kaikki annokset ovat oikeasti kalliita.
Sara syö salaattinsa, sanoo sen olevan vaan mausteinen.
Johanna ehdottaa, että kaikki muut syö Nikon annoksen sitten lopuksi, jos se vaikka auttaisi. Niko epäilee, että hän joutuu palvelemaan muita seuraavissa bileissä.
Johannalla ilmeisesti mustekalarisottoa. Ensin irvistelee, mutta lopulta kehuu ihan hyväksi.
Anu, Jori ja Aleksi syövät Nikon annoksen. On kuulema sushia.
Eskolla vorscmackia, teeskentelee oksureaktiota. Suolakurkku tökkii, muuten kehuu.
Niko itkee, on ihan hajalla tällä hetkellä.
Anne-Marilla etanoita, ei tykkää yhtään. Anu toteaa, että etanat pitäisi syödä ihan kuumina. Vaikeuksien kautta A-M veti kaikki etanat. Nyt Nipsukin jo vähän hymyilee.
BB: Tehtävä on päättynyt.
a walking disaster

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 29 Syys 2013 17:30

asukkaat saivat putkipostilla ruokatehtävän tulokset. asukkaille kerrottiin mitä annokset olivat oikeasti. vaikka tehtävä ei onnistunukkaan kuten säännöissä vaadittiin asukkaiden taistelutahdon ansiosta seuraa huikeahko palkinto johon palataan huomenna.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 29 Syys 2013 17:33

Sara meinasi tehdä makaronia mutta liesi on lukossa, eikä Sara saa sitä avatuksi. Sara sanoo nauraen että Esko tee jotakin, Esko ihmettelee etteikö se toimi. Eskokaan ei saa auki sitä. Sara nauraa Eerikäisen pesseen uunin kloriitilla ja rikkoneen uunin. Esko taas sanoo että Sieppi sekoitti uunin.

Seuraavaksi pullopostia, eriskummallisia herkkuja tulos. Kerrotaan mitä asukkaat söi. Tehtävä ei mennyt ihan niin kuin piti mutta koska asukkaat osoitti taistelutahtoa syömällä loppuun vaikka ensimmäisen annoksen kohdalla tuli kompastuminen. Luvassa on huikeahko palkinto.

Sara valittelee edelleen liettä, Johanna saa lieden heti auki. Sara nauraa että se toimii vain Johannan sormenjäljellä. Aleks laittaa Johannan hiuksia. Sara laittaa ruokaa ja kyselee Johannalta maustamisesta. Johanna toteaa että Sarasta saa joku ihanan vaimon, kauniin ja sellaisen joka kokkaa makaroonit ja piirakat suit sait sukkelaan. Saran tekemä ruoka on kuulemma makaronimakkaralaatikko.

Esko kävi pk-huoneessa ei kerrottavaa.

Ruokailun jälkeen n. klo 18 BB kuuluttaa asukkaat sohville ja kuuluttaa nimetyt. Olette nimenneet häätöäänestykseen, Anne-Mari, Anu ...ja Jori. Jori arvasi, Anu ihmettelee miten, Jori sanoo laskeneensa päässään ja kun tarkkailee ihmisiä. Sitten varastohuoneeseen tuli laukut. Anne-Mari, Jori ja Anu pakkaa tavarat, Anu on iloinen että on äänestyksessä ja sanoo nyt lähtevänsä, Anne-Mari on varma että hän lähtee kun Jorilla ja Anulla on niin isot fanijoukot.

Tällä hetkellä Aleks laittaa Anne-Marin hiuksia. Niko vitsailee että jos Anne-Mari tippuu tänään niin torstaina Anne-Mari on tissit paljaana seiskan kannessa tai alusvaate kuvissa. Sitten keksitään otsikoita kuinka Anne-Marilla on karu paluu kotiin, työ on mennyt. Anne-Mari toivoo ettei lietsottaisi enää lisää. Niko kyselee että jännittääkö? Anne-Maria jännittää. Sara liittyy porukkaan ja kysyy A-M:ltä onkohan Anne-Marin poikaystävä vastassa. Anne-Mari toivoo että on ja jatkaa että hyvä ettei tätä kerrota aikaisemmin kun nyt on ihan hirvee olo kun jännittää, miettii sit Saran ja Aleksin kanssa että ehkä aikasemmalla ilmoituksella kerkeisi yön nukuttua rauhoittumaan. Sit Anne-Mari nauraa että Anu oli viimeksi huomannut viime sunnuntaina kuinka Anne-Mari oli ihan valkoinen ennen suoraa lähetystä. Aleks alkaa saamaan Anne-Marin kampauksen valmiiksi, nätiltä näyttää. Sara ja Niko toteaa ihana! Anne-Mari on samaa mieltä ja kiittää Aleksia.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 19:10

19:08 Niko ja Aleks tupakille. Niko tietää jo kelle antaa 2 pistettä seuraavissa nimeämisissä. Aleks kysyy, että samalle kun nytkin? Niko: Ei vaan tuolle.. Aleks: Aaa. Tajusin, mutta musta tuntuu, että se lähtee itse ulos. Niko: Ei lähde. Anna säkin sille 2. Aleks: Eihän se tee mitään täällä, kun tuo koirakin. *Niko ei nyt olisi antanut Jorille välttämättä pisteitä, jos olisi ollut mahkut antaa toiselle. Aleks: Mutta arvaa kelle se on antanut pisteitä. Meille. Niko: Sehän sano, että se antaa mulle pisteitä. Aleks: Koska sä olet paha uhka. Niko: Mmm. *Vähän aiemmin Jori kommentoi sisällä, että tietää kyllä että on saanut pisteitä Aleks/Niko -parivaljakolta. "Mulle on tontut kertoneet." Aleks kuitenkin kiisti tämän väitteet.

19:14 Susanna liittyi poikien seuraan tupakille. Puhui mm. että olisihan Sara herttainen/suloinen voittaja tälle ohjelmalle. Aleks: Eikö yleensä ole niin ollut, että ne jotka pelaa niin tippuu? Susanna: En tiedä. Mutta onko se näytetty semmosena, että Jori pelaa täällä? Aleks: Mmm. Me ei ainakaan.

19:27 Jori tuli solariumista ulos ja kyseli saako ottaa pari Petrin kastikeputelia mukaan, jos putoaa tänään. Muut antoivat luvan. Esko: Tarviitko mikroa? Jori: Mä oon miettiny kyllä mitä täältä voisi ottaa.

20:00 Asukkaat komennettiin pihalle. Jori kertoo, että tänään on ollut aika heikko happi. Kuumeinen olo ja sydämestä vähän ottaa. Arvelee, että joko kahvista tai sitten lihasta johtuu. Anu heitti, että se oli raakaa lihaa. Johanna/Susanna ovat sitä mieltä, että jospa Jorin kroppa sanoo stop sille tupakkatempulle. Jori: Pyh. Ei se siitä johdu. Viimeks tein sen 2kk sitten. Se oli hyvä, kun kerran esiinnyin lääkäreille. Ja sitten mun tietenkin piti kysyä heiltä, että onko tämä vaarallista? Vastasivat ei ole, jatka vaan. Susanna: Oikeesti? Jori: Joo. Hyvä, kun lääkärit noin sanovat.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 20:42

20:39 Jori: Se voi hyvinkin olla, että 2 lähtee. Se on minä ja Anne-Mari ja Anu joka haluaa lähteä niin jää tänne. Anun asua kehuttiin monen toimesta. Jori uteli, että onko tämäkin Eestiläisen suunnittelema. On kuulemma. Eestin nuket. Niko tupakilla Aleksille, että talk shown kysymyksistä tulee paljon vihjettä että millainen kuva asukkaasta on ulkomaailmassa. Niko: Mulle on ihan sama minkälainen kuva mulla on.

20:44 Esko: Otatko kahvia Jori? Jori: En mä. Jossain luki, että 70kg mies kuolee, jos juo 25 kuppia kahvia. Esko: Mä tunnen monia, jotka juo poskettomasti kahvia. Yksi ihmetteli aina, että miksi mä vapisen. Jori: Ei nyt jokainen tietenkään kuole, mutta altistuu sille. Esko: Joo.

20:49 Jori: Hauskalta näyttää, kun Tiku & Taku (Aleks/Niko) mörrimöykyn molemmin puolin. Esko: Mörrimöykyn. Niko pk:seen ja tiedotti sieltä tultuaan, että Eskon pitää ottaa kaulakoru pois. Esko: Mä arvasin, että Tebian?) otetaan pois. Jori: Mä luulin, että siinä luki lesbian? Esko: Ei kun tebian bändin nimi.

21:07 Jori: On se kumma, kun ihmiset äänestää "nimeä". Tuhlataan satoja tuhansia euroja varmaan. Onko kukaan teistä koskaan äänestänyt? Mä kerran äänestin Ninoa. Aleks: Miinusta vai plussaa? Jori: Plussaa.

21:16 Anu nauraen: Mitä sä siis lupasit? Juokset koko päivän? Jori: Finaaliviikolla joka päivä saunan ympäri alasti. Niko: Tää muuttuu homoparatiisiksi. Anu: Aikamoinen veto Kopposelta. Esko: Kopponen sinetöi finaalipaikan. Panokset kovenee. Mitäs A-M on valmis tekemään saunan läheisyydessä?

21:31 Niko: Vittu kiva fiilis, kun jengi nauraa mulle tuolla. Johanna: Näkee sun ihanat ilmeet.

21:52 Aleks höröttäen Jorille: Muutama lasillinen? A-M: "Viikonloppuisin". Anu: Susta on jäänyt viininmakuinen kuva. Jori: Mmm. Esko: Pääset jonkun pullon kylkeen vielä. Jori: Sehän ois hienoa. Joillain on niitä viinitiloja. Pullottaa itsensä.

21:56 Anu ei tykkää, kun kohta tulee se kohta kun odotutetaan minuuttitolkulla ketä lähtee. A-M: Mä inhoon sitä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Syys 2013 22:19

Anne-Mari on poistunut talosta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Syys 2013 22:33

22:30 Jori: Mä en jaksa sitten uusille asukkaille jutella, että hoitakaa te se puoli. Esko: Jos Jori ois lähteny niin en tiedä mitä olisin tehnyt, että ei millään pahalla teitä vastaan oikeesti.. Me ollaan keskusteltu paljon näinä iltoina, niin jotenkin se on ihan helvetin tärkee. Anu: Tottakai. Esko: Tänään tuli tuo äänestyksessä olevat niin mietin, että ei helvetti jos Jori lähtee. Jori ruokapöydästä: Kyllä se ryhmä muodostuu aina. Esko: Muodostuu varmaan.

22:35 Esko: Mä tiedän, että viikon päästä oon taksissa matkalla Hakaniemeen. Jori: Ei kannata asennoitua noin, ettet sitten pety. Esko: Turha tässä tietysti on tuommosia. Elää päivän kerrallaan. *Jori siirtyy tupakille. Susanna: Sieltä tullaan. Niko: Kohti uutta viikkoa. Jori: Kyllä. Eli ei toiminut Aleks ja Niko teidän systeemi. Peli muuttuu raa'aksi nyt. Aleks: Sinä yksin voit siihen vaikuttaa. Jori: No ei. Vitsi vitsi. Susanna ja Johanna toteavat, että Jorin alaston lenkki saunan ympäri finaaliviikolla vetosi moniin. Jori toivoo taustatukea, jos menee sinne asti.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 27. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Syys 2013 22:45

Mies (Esko) antaa lihaksenkasvatusvinkkejä prinsessa-neidille (Niko).

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”