28. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 30 Syys 2013 18:14

Kuva
Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Syys 2013 19:05

19:05 Niko repeilee tupakilla Johannan seurassa. Niko "itkee" ja valittaa, että haluaa kotiin. Sitten purskahti taas nauruun ja pieraisi samalla. Aleks: Pitäskö sun mennä pk:seen? Johanna: Ei tästä tuu yhtään mitään. *Klassista musiikkia kajareista ja " musta rotta?" tuli taloon heilumaan.

19:11 Hulvaton meno talossa, kun Jori? Rotan asussa kutitteli vuorollaan jokaista asukasta musiikin päätyttyä. Eskolla petti pahasti pokka ja tuhisi paljon Jorin kutiteltua häntä. Susanna ei reagoinut mitenkään. Johanna purskahti nauruun. Anu juoksi karkuun viimeisenä ja lopulta antautui kutiteltavaksi. Rotta poistui takaisin pk:seen. Niko arvelee, että Jorin tehtävä oli saada jokainen nauramaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 30 Syys 2013 19:09

talossa kutitusmonsteri.(musta hieman hiirimäinen olento joka käy kutittamassa asukkaita)

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 30 Syys 2013 19:18

Kuva
Kutittelua

Kuva
Kuva
Kuva
Pieruäänet on hauskoja

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Syys 2013 19:18

19:17 Jori ulos pk:sta. Esko: Jätkä ihan hikinen. Jori: Siellä oli tukalat oltavat. BB: Kokoontukaa sohvalle. Johanna katselee, että voi Jori ihan hikinen. Anu toteaa, että puraisi kun kutitteli häntä viimeisenä. Niko: Puraisit mua. Esko arvelee, että nyt näytetään pätkiä tämän pv:n varrelta.
Ja pierusinfonia taas vuorossa. Esko/Aleks/Johanna/Sara pahimmat repeilijät. Jori ihan punaisena tuskailee. :) Lopussa kuului vislaus. Jori: Se Eskon huohotus oli pahin.

19:22 Niko ja Johanna selittivät, että jokaisen kakun jonka onnistuivat lätkäisemään ilman naurua. Se vähensi yhden naurukohtauksen. Jorilta kyselevät, että pitikö hänen saada jokainen kutittamalla nauramaan. Jori: Mulle sanottiin pk:ssa, että en saa puhua siitä. Esko luki postista, että monellako naurulla saisivat mitäkin. 9 tai vähemmän = Hieno palkinto. 18 tai vähemmän = Lohdutuspalkinto. 19 tai enemmän naurua = Ei naurata.

19:48 Anu: Nauroiko Koppola itse siinä puvussaan? Mä en nähny. Purinko mä pahasti sua tästä olasta? Niko: No et! Anu: Mä olin retkahtanut niin yritin pitää hampailla kiinni. Niko: Mä yritin siinä pitää pokkaa ja yhellä on hampaat kiinni mussa ja toinen mörköasussa. Voi tsiisus. Anu naureskelee ja kommentoi yhdeksi hauskimmista tehtävistä tähän mennessä. Aleks ja Sara: Vaikeimpia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Syys 2013 20:19

20:15 Niko: Opetetaanko suomen kieltä Virossa? Anu: Ei, mutta se on valinnaisena. Venäjä on pakollinen. Niko: Puhuuks sun poika suomea? Anu: Tosi huonosti. Mä pistin sen Venäjänkieliseen päiväkotiin. Haluan, että oppii sen kielen ensimmäisenä. Aleks: Tykkääks se tytöistä? Anu: Haista vittu.

20:18 Anu: Teidät pitäisi erottaa ihan oikeesti. Onneksi ette ole samassa makkarissa. Niko: Minkä ikäinen se sun lapsi oli? Anu: 14. Sä olit rohkea, kun lähdit kotoa 15? Aleks: Mmm. Aleks vitsailee, että mitä Anu sanoisit jos Niko tulisi kyläilemään Anun aikuisen pojan kanssa joskus tulevaisuudessa. Anu: En halua edes ajatella tuollaista.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Syys 2013 21:47

Aleks ja Sara päikkyyn, muut asukkaat käskettiin pihalle. Ihmettelevät sitä, kun syömistehtävän palkintoakaan ei ole vielä tullut.

Edit: Porukat päästettiin takasin sisään ja hetken päästi A ja S päikystä. Patterien vaihto kuulutus.
a walking disaster

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 30 Syys 2013 21:51

Aleks ja Sara olivat valitsemassa asukkaille lohdutuspalkintoa. http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... os/1812568

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Syys 2013 22:44

Niko jakaa asukkaille iltalääkkeitä. Johannalle sanoo, että "luuletko taas olevas joku XL malli? Ota nyt Irma se pilleris! Mä revin kamerat irti, ettei johtaja nää. Jos et ota sitä, niin istut sähkötuolissa. Kyllä sä Irma sen pillerin syöt, kun pistetään taas pippurisuihketta!" Jori toteaa, että tollasta se vanhusten hoito nykyään on.
Niko: "Ei, mä en haluu, et taas puhutaan, että mä pilkkaan jotain."
Niko: "Noin Irma syö, pikkasen kuola valuu."
Anu saapuu, Niko: "No nyt ei riitä tää pillerimäärä, että virolaisen saa nukkumaan. Mistäs tulit? Nyt pitää taas tarkistaa, ettei oo laittomii juttuja mukana." Niko vetää kourallisen 'pillereitä' "Pitää itekkin vähän ottaa, että jaksaa."
Niko sitoo 'Irman' kädet: "Pitää laittaa, kun huomenna se tytär taas tulee ja pitää laittaa naruihin, kun on taas tuplalääkitys."
a walking disaster

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 30 Syys 2013 22:53

22:53 Edelleen palkinnon odottelua ja melko levotonta juttua makuuhuoneessa. Sara makoilee yksin pienessä makuuhuoneessa ja Susanna ilmeisesti omassa huoneessaan. Aleks paljasti, että palkinto alkaa "O" kirjaimella, eikä tarvitse tehdä mitään.

22:58 Aleks ja Sara päiväkirjahuoneeseen.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 30 Syys 2013 23:10

sara ja aleks toivat paketin jossa punaviini ja valkoviinipullot joiden korkin päällä puu-narupulmat jotka pitää ratkaista ennenkuin pullon saa auki.

muutaman minuutin kuluttua tuli ensin putkipostilla lahjakortti jolla kaikille asukkaille joskus myöhemmin hieronnat. ja sitten varasohuoneesta pizzat ja oluet kaikille.

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 30 Syys 2013 23:13

^
Kuva

Kuva
Saa avata vain ratkaisemalla arvoituksen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Syys 2013 23:43

Esko mollaa Nikoa siitä, kun tämä oli kritisoinut sitä, kun Eskon ja Martinan lapselle oli vauvana laitettu korvikset.
(No kritisoin minäkin, en tollasta tapaa ymmärrä lainkaan. Pitäs antaa lasten aikanaan päättää, haluaako korvikset vai ei. Itseäni kun sattui aivan saatanasti, kun reiät teininä laitatin.)

Edit: Anu puhuu viisaasti siitä, että kun ollaan julkkiksia, niin siitä pitää jättää vanhemmat ja lapset pois. Myös kaikki sairaudet. Anu on kieltänyt Risto-Mattiakin ottamasta lapsia julkisuuteen.

Jori kysyy, onko Victoria ollut julkisuudessa. Esko myöntää, että on ollut eri lehtien haastatteluissa mukana. Mutta nyt Martina on alkanut hiffaamaan, ettei sitä nuorempaa lasta enää oteta mukaan, eikä tätä näytetä.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 28. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 30 Syys 2013 23:49

^ Esko sanoi, että teki silloin mieli vetää Nikoa turpaan, mutta sivuutti sen mielestään. Martinan takia teki kuulemma varsinkin pahaa, kun vasta synnytti ja joka paikasta tuli pommituksia että silpovat omaa lastaan. Esko: Se on Kolumbiassa ihan normaali käytäntö. Jori: Täällä ollaan heti tuomitsemassa, jos ei meillä ole jokin käytäntönä. Niko muistaa, että se oli voicen haastattelussa ja arveli sen olevan muutenkin älytöntä miten iso haloo siitä asiasta nostettiin. Jori puolustaa

23:45 Nikolla oli myös tietyt ennakkoaavistukset, kun talossa oli mm. puhuttu että BB-Niko sanonut että veteraanit pitäisi tappaa. Niko: En ole sillä tavalla sanonut. Jori ihmetteli, että kuka tuollaista oli muka sanonut ensimmäisenä iltana? Esko: Pistetään Tepon piikkiin.

23:52 Niko tupakilla Aleksille: Mulle sanottiin alunperin, että tällä kaudella olisin ollut alkuperäinen asukas. Mutta en olisi millään jaksanut olla 6 viikkoa täällä. Nikosta Suomessa julkisuus on kuitenkin niin pientä, että turha tapella.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”