32. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2013 23:06

Johanna saa hyvän idean. He voivatkin mennä Nikon kanssa Aleksin ja Saran luo yökylään! Ottavat vain patjat mukaan, sänkyjähän ei saa siirtää mutta patjoista ei kukaan puhu mitään. Voivat nukkua sitten neljästään.

Ja Aleks aloittaa taas Anusta....
Hänen mielestään pahin lause mitä tänään on sanottu on se, kun Anu oli sanonut, ettei voi ehkä enää olla Aleksin ystävä talon ulkopuolella.
Aleks sanoo ettei asia kiinnosta häntä tippaakaan: "I don't give a shit about you".

Johanna sanoo kostonsa olevan kauhea, aikoo kostaa Eskon sanomiset huomenna. "Ja sitten muka Victoriaa ikävä...Yhyyyhyy...Vittu mikä paska!"

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Loka 2013 23:09

Asukkaat voivat halutessaan mennä nukkumaan. Sovitteleva Jori kävi antamassa pusut Nikon, Aleksin, Saran ja Johannan poskille ja suuntasi nukkumaan.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2013 23:12

Jori ihmettelee sängyssä Anulle, miten oli luullut kaikkien asukkaiden olevan tasapainoisia ihmisiä, mutta ei ne olekaan. Jorille tulee ihan Kafkan romaani mieleen. Anu myöntelee. Haluaa katsoa aamulla hävettääkö ketään vai onko roolit päällä.

Esko tulee vessasta. Johanna käyttäytyy Eskon mielestä kuin "3-vuotias pikkutyttö, mitä junttipaskaa! Ja se on oikeasti aikuinen nainen jolla on kaksi lasta". Eskoa v*tuttaa että joutuu olemaan talossa tuollaisen Johannan kaltaisen "p*skaperseen kanssa" kun voisi olla tyttärensäkin kanssa. Eskoa ällöttää tuollaiset Johannan kaltaiset tyypit, kuvottaa.

Jorin mukaan kamelin selkä katkesi tänä iltana.
Anu: "Sääli."

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 04 Loka 2013 23:19

Aleks ja Sara kuuntelivat hyvin hiljaisina keittiössä kun Esko avautui makkarissa. Johanna ja Niko kutsuttiin koppiin sääntökuulutusten jälkeen, nyt sääntöjen rikkominen ei haittaa ketään.

Johanna laittanut lähtökellon päälle. (Ehkä) Eivät saa mennä pikkumakkariin yökylään. Johanna joutunut erikseen puhutteluun. Taas kuulutus.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2013 23:19

Johanna tulee puhisten pk-huoneesta tupakalle. Sanoo joutuvansa vielä erikseen puhutteluun. Ei tiedä miksi.

Johanna: "Noh, 24 tuntia lähtee käyntiin...."
Aleks: "Eikä, oikeesti...?"
Piiiiiiitkä hiljaisuus.
Johanna: "No, ei."


Nyt Johanna kelaa Nikon kanssa Eskon sanomisia, Niko ei olisi arvannut. Johanna on tiennyt koko ajan. "Esko ei siis voi sietää mua, se ei sano edes huomenta mulle. Mähän oon sille ilmaa. Ja mä oon oikein tahallani ollut sille ystävällinen."

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 32. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 04 Loka 2013 23:42

Väsähtäneen oloinen Niko herää sohvalta ja lähtee tupakalle. "Mä meen röökille...mä en uskalla kun nää on snadistei....sadistei...vittu mää meen röökille, sitten mä tuun, mää nukun missä mää nukun."

Niko ja Johanna kylässä Saran ja Aleksin huoneessa. Suunnittelivat patjojen siirtoa ja nukkumista huoneessa, mutta BB ei oikein pitänyt ideasta.
Aleks aikoo vihoitella Anulle seuraavana päivänä ja Johanna Eskolle.
Aleksia ärsyttää Jorin pesästä pesään hyppimininen. Nikoa ärsytti eniten Esko. Johanna sopertaa: "Se ei pystynyt enää pitämään sisällään mun agtia...se ei pystynyt enää pitämään sisällään sitä agtia mua kohtaan."

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 04 Loka 2013 23:45

Johannan mielestä kaikki nyt avasivat sismpänsä ja "mummon" kosto on kova...

Ja Aleksia jurppii Anu...Meillä Eestissä...

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja semale » 04 Loka 2013 23:50

Johannan mielestä heteromiesten pitäisi ottaa mallia tanssiopettajasta ja Aleksista (vai Nikosta ja Aleksista), pitää nauttia ja ottaa ilo elämästä. Anun tekemänä se on kuitenkin kamalaa?

Ja virolaiset on kaikki rikollisia ja korruptoituneita. Aleks kikattaa ja taputtaa. Sara on fiksusti hiljaa (ainakin vielä) ja Niko taisi onnekseen sammua. Ja taas alkaa Eskon haukkuminen.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 04 Loka 2013 23:51

Pikkumakkarissa sängyssä Johannan, Aleksin.Nikon tarina jatkuu...Johanna toteaa, että Esko ei pystynyt enää pitämään asioita sisällään ja Esko ei voi pitää pyöreistä naisista mutta ei se ressukka edes saa ketään...Johannaa ällöttää nyt sitten Hunksit...

Aleksia jurppii edelleen Jori...

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”