33. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 05 Loka 2013 22:00

Nyt mennään jo ihan eilisen toisintoa Aleksin osalta kun alkoi puimaan Anun kanssa eilisiä tapahtumia. Aleks käy todella kuumana ja solvaa Anua.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2013 22:01

Esko kysyy Aleksilta tämän Jori vuodatuksen jälkeen, että miksei ole puhunut näistä asioista, kun ovat 5 viikkoa olleet talossa. Aleksin mielestä asiat vaan patoutuu. Esko selittää, että hän hoitaa asiat sillä hetkellä, kun ne tulevat esiin. Aleks vetoaa nyt jostain siistä siihen, että kun hän ulkoilmassa riitelee jonkun kanssa, niin hoitavat sen kahdestaan. Mutta eilen kun kinasi Anun kanssa, niin te kaks tulitte siihen väliin.
Oli tänään yrittänyt puhua Anun kanssa, mutta Anu ei halunnut. Anu vastasi, että ei halunnut puhua asiasta. Sanoi vahingossa Aleksia Andyksi ja Aleksin mielestä Anu siis puhuu kaikista vihamiehistään näin. Kysyy miksi Anu on pitänyt ala-aste mykkäkoulua hänelle. Anu pyytää, että saisi puhua loppuun.
Esko toteaa, että taas Aleks hyökkää. Anu yrittää selittää, että oli juoksemassa ja hänellä oli paha mieli. Tiesi, että jos puhuu Aleksin kanssa, niin alkaa vaan itkemään. Sanoi, että haluaa ensin rauhottua. Nyt vasta Anu tuntee, että pystyy puhumaan rauhallisesti.

Esko sanoo, että hänen mielestään oli huono, kun kaikki eilen hyökkäsivät Anun kimppuun. Aleksin mielestä tää ei ollut eka kerta kun Anu teki väärin. Sara alkaa komppaamaan Aleksia, että Esko ei tiedä kaikkea.
Anu yrittää puolustautua, että miksi pitää puhua vain silloin, kun Aleks haluaa, kyllä molempien pitää olla valmiita. Aleks keskeyttää Anua koko ajan. Johannakin komppaamassa Aleksia ja Saraa.
a walking disaster

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 05 Loka 2013 22:04

Kuva
Synttärisankari yksinään kuuntelee muiden kiivaan puoleista keskustelua.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2013 22:07

Esko yrittää, että Anu pyytelee anteeksi, mutta häntä ei kuunnella.
Aleks purkautuu, että Anu on niin monesti pilannut Aleksin päivän. Anu kysyy, että kuinka niin useasti. Aleks vastaa, että silloin revit mun paidan ja aloittaa taas eilisestä.
a walking disaster

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 05 Loka 2013 22:07

Kuva

Jori pyytää Aleksin keskustelemaan suihkuverhon taakse. Aika nopeasti sääntörikkomuskuulutuksia ja avaavat verhot.

20 vuotta sitten koko Jorin ura ja elämä alkoi kun oli eronnut ja teki lopputyötä teatterikoulusta. Lostarin senaikainen homoyhteisö otti Jorin huostaansa ja auttoi häntä kaikessa mahdollisessa ja auttoi Joria tekemään oman produktion. Pitivät Joria kuin kukkaa kämmenellä. Kertoo olevansa elämänsä heille velkaa monessa asiassa.
Jori sanoo, että suurin loukkaus, että häntä sanotaan rasistiksi. Aleks oli loukkaantunut kun taloon tullessa Jori oli nauranut kun Aleks oli esitellyt itsensä ja kätellyt Kaitsua. Jori kertoo, että se johtui vaan eri kulttuurien kohtaamisesta. Aleks sanoo, että Frederik ei missään tapauksessa ole rasisti. On ollut samassa paikassa esiintymässäkin kuin Mr. Gay Espanja.

Avatar
akiky
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 14 Loka 2008 07:32
Paikkakunta: Iisalmi

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja akiky » 05 Loka 2013 22:14

'Sauna on lämmin'

Ei tosin taija olla kukaan oikein saunomisfiiliksissä.

Edit: 22:15 Rols kioski auki.

Niko menee kioskille, tänään on mun synttärit.
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 05 Loka 2013 22:34

Kusipäinen kakara: "Mä en käsitä että noi mun vanhempien ikäiset ihmiset käyttäytyy noin lapsellisesti. Se on se isoin kynnys mulle tässä."

:madone: [smilie=thefinger.gif]
On kyllä hyvä fiilis.

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 05 Loka 2013 22:35

Kuva
22:32 Tunnelma jo vähän rauhoittunut

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2013 22:38

Johanna yritti puhdistaa ilmaa Anun kanssa ja ihan kohteliaasti ja asiallisesti puhuivatkin. Mutta Aleks puuttui asiaan ja selittää, että Anu vaan jatkaa tätä selittämällä, että "näin meillä Eestissä." Anu taisi tuossa kohtaa jo siirtyneen kylppäriin.

Aleks jatkaa: Nyt on Nikon päivä, niin missä vaiheessa noi on päättänyt, ettei ne juo viiniä.
Nikoa ei haittaa, mutta se, että eilen oli Aleksin päivä, niin se oli eri juttu. Siitä ei tiedetty, mutta hän tiesi, että tänään on hänen synttärit, oli BB tai ei.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Loka 2013 22:53

22:50 Esko/Jori paljussa. Esko kehuu, että Jorin provosointi menee täysiä läpi. Sehän tässä hauskaa onkin, kun ne on ihan vakavina tuolla. Jori: Arvaa mikä tästä puuttuu? Esko: No? Anne-Mari perseen heilutuksineen tuossa laidalla. Jori: Lähtee meistä kumpi vain huomenna niin toisella tulee olemaan sietämätön viikko edessä. Esko: No, mutta jos mä lähen. Niin sä kestät täällä sen. Jori: Kenen kanssa mä juttelen? Esko: Onhan täällä Anu. Jori: No se on totta.

22:57 Jori: Eilinen ja tämänpäiväinen ovat olleet, että oikeasti ärsyttää tietyt ihmiset. Esko: Ainoa keskustelu minkä Johannan kanssa tänään kävin niin Johannan mukaan mä vihasin häntä heti alussa. Sä oot sä oot ja fine. Jori: Hyvän jutun sais seiskaan, kun hunks ja miss xl lähtisi Bahaman saarille. Esko: Jos voittajaa pitäisi veikata tässä vaiheessa niin laittaisin Anu Saagimin. Ja mulla oli osuuteni siinä, kun estin häntä lähtemästä eilen. Kaikki muut paitsi sinä oli tuossa, että lähe lähe.

23:03 Kaksikko paljussa laskeskelee ketä on huomenna häädössä. Anu/Esko/Jori/Niko olivat molempien heittämiä nimiä. Esko arvelee, että hän on ketä lähtee jos nuo ihmiset ovat häädössä hänen lisäksi.

23:07 Pojat kyselivät Saraa paljuun, mutta Sara suuntasi ensin saunaan. Jori paljussa: Kyllä mä enemmän tykkäsin Mariannen perseestä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2013 23:07

Esko toteaa paljussa liputtavansa Anu Saagimin voiton puolesta. Ja silloin myös hän itse on osa voittoa koska esti eilen Anun lähtemisen. Jori sanoo että luopuu mieluummin Tikusta ja Takusta (eli Nikosta ja Aleksista) molemmista kuin Anusta. Anu kuuluu finaaliin. Jori sanoo suovansa rahat ja voiton mielellään Anulle joka kuitenkin sijoittaa osan hyväntekeväisyyteen... Jori sanoo saaneensa tarpeekseen Aleksin ja Nikon kaksinpelistä johon Johannakin osallistuu.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 33. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Loka 2013 23:22

23:20 Jori ehdottaa Eskolle, että juovat muiden saunakaljat. Jori: Röyhkeydellä pärjää bb-talossa. Esko: Hyvyydellä ei voita. Jori: Alussa olin hyvyyden puolella, mutta kuset ja paskat on enää jäljellä. Andyä ja Teppoa on ikävä, ei muita.

23:28 Jori otti puheeksi Aleksin aiemman lausunnon Jorin homokammosta. Jori: Tämä ei enää ole edes vitsi vaan ihan vakavasti. Tuo on suurin loukkaus mitä voi sanoa mulle, että olen foobikko. Mä en olis tässä ilman homoyhteisö lost&foundia. Aleks: No mun mielestä olet. *Jori pyyhkii
käsillään kasvojaan.

23:43 Jori tilittää taas vallankumouksesta yms. Että kirveiden kanssa köyhien kera eduskuntatalolle riehumaan. Esko ainoana naureskelee. Esko: Jori sä taidat lähteä ennen mua. Sä lähdet keskusrikospoliisin kautta. Jori: Mä oon ennenkin ollut tutkintavankeudessa. Levollisempaa siellä on, kuin täällä. Jori kutsutaan pk:seen. Johanna: Viekää se pois sen kautta!

23:45 Nikon mielestä Jorin puheet on pahin flippaus bb-talossa ikinä. Esko: Onko? Niko: En mä ikinä ole kuullut kenenkään puhuvan tuommosia.. Ei sitä tosin leikata koosteeseen. Johanna: Presidentin taposta. Aleks: Tuo on jo sairasta. Johanna: Tuo on jo aika paha, kun uhkailee eduskuntaa/presidenttiä (vitsilläkin). Esko: Se lähtee sitten nyt. Johanna: No ei se lähe mihinkään.

23:50 Jori pk:sta: Kaikki mitä olen sanonut on valhetta. Aleks: Niinhän sulle aina sanotaan. Milloin tulee kunnon rankkuja?

23:53 Niko: Hakekaa tänne kunnon psykologit, jotka haastattelee asukkaita. Tuolla on oikeasti sairaita ihmisiä, jotka voivat ottaa tuosta oppia mitä heität täällä. Jori: Köyhät nouskoon valtaan ja alistakoon porvarit.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”