35. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Loka 2013 19:30

19:24 Niko kysellyt jo pidemmän aikaa Jorin elämästä. Iltalehden lööpissä oli iso kuva Jorista ja teksti suosittu tv-taikuri jäi kiinni huumeista. Vaikka en ollut 5 vuoteen yhtään julkisuudessa. Halusivat revitellä oikein kunnolla. Jori koki burnoutin risteilykeikkojen (yli 140 keikkaa/3 esitystä per/pv) jälkeen, kun iski lama. Tulot puolittui. Opiskeli ja meni rakennuksille töihin, joissa meni selkä. Selkävaivan aikana ei mm. pystynyt alun jälkeen harrastamaan seksiä. Ei edes seisonut, eikä ollut fiilistäkään. Jaloista ylöspäin meni tunto vyötäröön asti. Niko: Hyi. Mietitkö, että halvaannut? Jori: Kyllähän se oli jännä olo. Kyllä siinä vähän ahdistui. Niko: Ajattele miten hyvin sulla on nyt asiat. Että et saa haukkua mua. Kunhan et sotke mua niihin huumejuttuihin. Jori: Sähän oot jo vanha tekijä niissä. Niko: Pyh. Me kun rekisteröitäisiin parisuhteemme facebookissa. Päästäisiin lööppeihin oikein kunnolla, ettei siellä vaan Jorin naama ole. Niko myös uteli, että myynnistäkö Jori jäi kiinni. Jori: Ei, kun multa löytyi niitä ilopillereitä. Niko: Millä rahoilla sä sait ostettua? Jori: Eihän ne maksa mitään. Niko: Mä luulin. Jori: Jos ostaa oikealta henkilöltä, mutta en voi tässä yksityiskohtia kertoa. Itse otin vastuun.

19:54 Mummo hoiteli äsken Nipsun jalkoja ja nyt toisinpäin. Aleks nukkuu/Anu&Sara lenkkeilevät pihalla. Jori makaa sängyssä jutellen satunnaisesti jalkahoitajien kanssa.

19:58 Niko: Maksoiko valtio sulle jotain hierontoja, kun olit sairaana. Jori: Joo. Mutta ei ne olleet hierontaa vaan kuntoutusta. Niko: Mmm. Puhe siirtyy veteraaneihin, että saisivat ilmaiseksi jalkahoitoja.

20:04 Niko: Mulla on boxeri-fetissi, kun mä näen että se kulli on siellä.
Jori: Niin, kun se on vielä siellä sisällä. Jännä, kun joillakin on noita tommoisia, että kiihottuu tietystä asusta. Johanna: Pukeutuuks sun nainen sitten koulutyttö-asuihin? Jori: Koulutyttö-asuihin? Joo. Onhan sillä semmonen skottihame/minihameita. Johanna: Uuuu.

20:47 Niko tekee asukkaille lämpimiä paahtoleipiä uunin kautta. Valittivat ympärillä, että mulle paprikaa yms. Niko älähti, että ei voi muistaa kaikkien eri pyyntöjä. Aleks: Mä haluun omani. Niko: Aleks! Älä viitti. En mäkään täällä ole syömättä, vaikka en välitä joistakin aineista. Sara vierestä: Anna sen nyt tehdä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 07 Loka 2013 21:01

asukkaille kerrottiin sukupuolten kamppailu-tehtävien tulokset. naiset voittivat kaksi ekaa ja miehet viimeisen naisten turvauduttua vilppiin.
palkintona naiset saavat nöyryttää miehiä pihalla hauskassa hole-pelisse, jossa naiset heittää normaalisti ja miehet yhdellä jalalla seisten väärällä kädellä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 07 Loka 2013 21:39

Peli, jota asukkaat pelaavat on Cornhole, en tiedä suomenkielistä nimeä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Loka 2013 21:51

21:47 Jori paljastaa miksi mököttää enimmäkseen talossa. Pelkää jäävänsä paljosta paitsi tyttärensä elämästä, että oppisi puhumaankin eikä Jori ole näkemässä. Anu/mummo kyselee, että miksi Jori ei Eskon tapaan sanonut eilen suorassa mitään. Jori: Mä oon valmistautunut kuitenkin siihen, että olen täällä mahd. sen 6 viikkoa. Kyllä mä luulen, että Kirsikka on nauttinut kun mörrimöykky ei ole sohvalla. Vkoloppuisin tulee toinen lapsi aina kylään. 8-vuotias poika. Mukavia vkoloppuja, kun on vilskettä. Kirsikka tulee toimeen kyllä pojan kanssa, mutta välillä on tottelemisvaikeuksia. Kirsikka on se joka päättää loppupeleissä talon elämästä. Aleks: Eli sä olet tossun alla? Jori: No.. Anu: Eikä, kun kiltti mies. Jori: Sanotaan, että olen kompromisseihin taipuvainen mies.

22:05 Niko tuo esille, että yhdellä kaudella oli kestänyt yli 100 pv:n. Olivat täällä tyyliin itsenäisyyspäivän. Keskustelu ajautui Beniin samaiselta kaudelta, kun muistelivat hänen saaneen potkut bb:n jälkeen. Johanna tuntee jotain kautta Benin ja Niko/Jori alkoivat miettimään, että Johanna on laittanut Beniä. Johanna: En varmana ole. Niko: Sillähän on iso. Se ite kehui täällä aina, että hänen iso-Benkkunsa.

22:10 Niko: Sitä en ymmärrä, että miten sä puhut koti-ikävästä ja sitten juokset kulli paljaana tuolla. Ei hyvällä varmaan katso. Jori: Voi tietäisitpä. Meillä on Kirsikan kanssa tämmösiä viuhahduksia riihimäeltäkin. Yhteinen juttu. Niko: No sitten. Jori: Olisittepa nähneet mut 10 vuotta sitten. Tässä ollaan rauhoituttu niistä ajoista.

22:17 Lähettivät Saran pyytämään pelin siirtoa huomiselle, koska tämä on puhtoisin asukkaista ja isoveli voi heltyä tälle. Sara toi tiedon, että peliä voi jatkaa huomenna.

22:29 Jori: Mikäs sen viime kauden voittajan vahvuus oli, kun se voitti?
Niko: Mä olin silloin viidakon tähtösissä. Se ei kai ollut selvä voitto vaan
viimeisellä viikolla järjestettiin sille joku kauhujen yö. Että se kiri finaaliviikon aikana kannatusta itselleen sen ansiosta. Hyvä voittaja minusta, koska en olisi uskonut hänen voittavan kauden alussa.

22:38 Niko kehuu Joria, kun ei sanonut/osallistunut millään tavalla
hänen leipien tekoon. Jori kehuu, että hyviä leipiä ovat. Syön kaikilla ainesosilla. Niko: En edes nimeäisi Joria nyt, jos olis nimeämiset. Mummolle antaisin 2 pistettä. Jori on ihana. Mä voisin laittaa tolpat tuohon niin sä olisit top3:ssa. Te (Aleks/Sara) top2:ssa ja mummo on tippunut vauhdilla alas. Aleks: Tulispa salkkarit tai jotain. Sara: Ooi salkkarit. Niko ihmettelee, että miksei täällä näytetä ikinä mitään kanavan ohjelmia. Kun mä lähden täältä niin menen anttilaan ja ostan Gossip girlin vikan kauden.

23:05 Porukka alkaa olla valmis pehkuihin. Gay-team kävi vielä harjoittelemassa pussien heittämistä /tupakilla.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Loka 2013 23:24

23:22 Aleks uskoo Saran voittavan, koska on empaattinen/ystävällinen yms. Sara ei taas itseään näe nimenomaan bb-voittajana. Sara pelkää, että 2 viimeistä saattavat hyvinkin olla Anu ja Jori. "Sitten ei ole kansa nähnyt tätä hommaa ihan oikein". Aleks haluaa voittajaksi henkilön, joka on ollut aito eikä ole kokoajan pelannut tätä peliä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 35. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Loka 2013 23:25

Aleks ja Sara pohtivat makuuhuoneensa pimeydessä mahdollista voittajaa.

Aleks mietiskellen: "Mä uskon et voittaja on joko sinä, Niko.....tai.....Anu."
Sara sanoo toivovansa Aleksin voittavan mutta uskoo Nikon olevan myös vahvoilla. Saraa harmittaisi Nikon voitto kun se on ollut talossakin vain 3 viikkoa. Vähän pelkää myös että Anu saattaa voittaa...

Aleks: "Mä sanoin sun nimen koska kyl kansa tykkää et on fiksu ja sellainen järkevä tyyppi....Sä oot just sellanen empaattinen...Musta tuntuu et Jori on vähän liiankin varma omasta voitostaan...."
Sara: "Mut en mä tiedä BB:ssa....Ne saattaa täällä olla Anun kans viimeisenä. Siis Jori ja Anu. Mä en todellakaan toivo sitä. Kylhän tänne tarvitaan tollasia tunnelman kohottajia niin kuin Anu, mut en mä hänelle voittoa soisi....ei kyl tiedä yhtään..."

Aleks: "Mä haluan et tän voittaa joku joka on ollut oma itsensä, sillon se on fair play...."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”