40. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

40. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 11 Loka 2013 23:58

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 40. päivän tapahtumista.

Kuva

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 12 Loka 2013 00:11

Niko supatti hetki sitten hädin tuskin kuuluvasti kylpyhuoneessa Johannalle ja Aleksille toivovansa, että tosta hampparista ei vaan nyt tule mitään juttua ulkomaailmassa. Ettei ne nyt ulkopuolella ajattele, että "toi yks on ihan raivohullu".
Aleks ja Johanna rauhoittelivat Nikoa ja vähättelivät episodia.

Jori ja Anu puhelivat myös kahdestaan. Esiin nousi äskeinen hampurilaisen heitto.
Jori sanoi olevansa oikeasti tosi tulinen ja jos joku tuntematon tulisi ulkomaailmassa heittämään hänen hampurilaistaan ja raivoamaan tuolla tavalla, hän vetäisisi samantien turpaan. Mutta talossa ei voi, virtuaalimaailmassa pitää vain antaa anteeksi ja ottaa kaikki vastaan ilon kautta. Täytyy olla ystävällinen kaikille.
Jori: "Eihän tätä ole enää jäljellä kuin puolitoista päivää ja kaksi yötä".

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 12 Loka 2013 00:14

Johanna kehuu (mun tulkintani mukaan suorastaan mielistelee ja lipoo) Nikoa saunassa.
Miten on ollut Nikon fani jo kauan ja on niin rakastunut Nikoon. Ylisanoja ei säästellä. Niko on maireana.
Penttilän Suskikin (Johannan entinen naapuri Munkkiniemestä) oli sanonut että Johannalla ja Nikolla on ihan sama huumori.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Loka 2013 00:54

Jorin mielestä maailman paras biisi tuli äsken kajareista. Mecano - Hijo de la Luna Oli hänen toivelistaltaan ja toivoikin aiemmin paljussa, että tuotanto soittaisi. Kaikki hiljentyivät kuuntelemaan. Paitsi Anu, joka on jo nukkumassa. Sitten tuli Adelea, jota mummo hoilasi mukana.

01:02 Juhlijat sulkivat paljun.
Aleks: Se oli ihana Jori, kun olit laittanut sen sydämen Saran tauluun.
Jori: Kyllähän minä tykkäsin hänestä. Esko mulle sano talossa, että miks se on noin hiljainen täällä. Oikeasti räväkkä tyttö. Jorista on hienoa tavallaan, että vaikka yrittää olla objektiivinen ja tarkkailla ulkopuolelta niin
oli kyynel silmissään Saran häädöstä. Aleks: Tää oli eka kerta, kun kaikki.. Jori: Murtu vähän.

01:08 Loputkin valmiita nukkumaan. Jori tuo peiton Nikon päälle.
Jori: Meitä luullaan homopariksi. Varmasti kaverit on tuolla, että mitä vittua Jori?
Aleks: Joko te nukutte? Jori: Te Saran kanssa aina puhuitte?
Aleks: Puhuttiin miehistä.
Jori: Jos mä seison veitsen kanssa sun sängyn vierellä niin en mä
tee mitään sillä veitsellä.
Aleks: Hmpf..

01:13 Jori on ymmällään siitä miten kansa äänestää asukkaita, koska on laskeskellut mitä kansa olevinaan miettii.
Mä olin tuolla talkissa silloin kysyttäessä, että palkintopallilla on Aleks ja Sara. Ja miten kävi? Toinen lähti.
Aleks: Mmm. Mä en ollut muutenkaan siellä.
Jori: Vetääkö Niko tuolla omalla energiallaan kansan huomion?
Olenko minä sympaattinen mörrikkä? Aleks: Ei voi tietää.

01:16 Jori soisi voiton mieluiten mummolle, kun tällä on talousvaikeuksia. Anusta välitän, mutta ei hän sitä rahaa tarvitse. Kyllähän säkin saisit hyvän startin siitä, mutta uskon että teet hyvät fyffet tulevaisuudessa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Loka 2013 01:23

01:20 Mummo halusi sänkynsä Aleksin sänkyyn kiiinni. Vaatii vielä Jorinkin sänkyä yhteen. Jori vastustaa, että pitää olla hajurakoa. Mummo piereskelee. Mummo vaatimalla vaati Jorin sängyn kiinni ja Kopponen totteli.
Jori: Nyt ei pääse Volvo Markkanen Johannan sänkyyn, kun on 2 miestä välissä. *Jori kävi sammuttamassa valot: Markkasen Volvo täällä, missä Salmisen Johanna? Mummo päivitteli väliin.
Jori: Volvo on pihalla, missä Johanna?

01:40 Jori selittää, että tuotanto/katsojat halusivat kaikki samalle viivalle.
Ne tavallaan rankaisi teitä, koska ette ole olleet äänestyksessä kertaakaan. *Nipsu lähti koppiin nukkumaan, kun muut höpisevät.
Jori: Rankaisivat teitä. Johanna pysty nipin napin riipimään itsensä tuosta pois.
Johanna: Riipimään? Mä olin varma, kun te 2 olitte et tulen kolmantena. Olin ihan että what? Mä olin varma, et me 3 ollaan siinä.
-- Aleks: En ole juonitellut täällä mitään. Mä oon oma persoonani ollut, enkä ole esittänyt mitään.

02:15 Jori selitti natsi-Saksan historiasta aika paljon Aleksille kun tätä näytti kiinnostavan. Tavallaan hullua sanoa, mutta me ollaan velkaa Natsi-Saksalle koska muuten puhuttaisiin nyt Venäjää. Siksi keskustaan pitäisikin pystyttää Hitlerin patsas. Aleks toruu: Oot ennenkin tuosta sanonut! Jori: Mä tiedän. Johanna: Se on vaan propagandaa. Jori: Huumoria, mutta on siinä jotain totuutta kuitenkin.

-- Jori: Mielenkiintoinen juttu tuohon homouteen. Luin yhden muistelmista, että Natsi-Saksan ss-joukot olivat sekstailemassa kuunvalossa puiden katveessa. Sitten kun olivat käräyttäneet junasta ryhmähommista niin olivat tappaneet siinä ulkona. Että tämä on väärin ja silti itse nahka-asuissaan siellä touhusivat metikössä. Kerran kävin sellaisissa kinky-bileissä Helsingissä, jossa oli näitä pervoja fetissejä.
Johanna: Mitä sä siellä?
Jori: Olin kaverin mukana. Aleks: Eli sun kaveri on pervo?
Jori: No niin on. Siellä oli paljon natsi puvuissa porukkaa. Että kyllä siihen jotain pervoa liittyy siltä ajalta, kun kulkevat sellaisissa.
Jori: Mutta nyt minä alan nukkumaan. Nähdään kauniita unia natseista. Aleks: Auf wiedersehen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 12 Loka 2013 10:07

Anu herännyt ja meni kylpyhuoneeseen.

klo 10:18 talon rullasi robotti.

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 12 Loka 2013 10:22

Kuva
Kuva
Uusi asukas talossa. Kiertelee yksinäisenä olohuonetta ja katselee ympärilleen.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 12 Loka 2013 10:36

asukkaat heräsivät ja huomasivat vihdoin robotin. se kyselee asukkaiden nimiä ja toivottaa hyvää huomenta.

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 12 Loka 2013 10:42

Kuva
Tutustumis small talk käynnissä.

Kuva
Robo: "Mikä tämä on?"

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 12 Loka 2013 10:51

Niko-show käynnissä kera robotin...

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 12 Loka 2013 10:58

Jori testaa robottia onko oikea vai ihminen robotin takana, käskee toistamaan perässä "Itsekseskös itkeskelet yksikseskös yskiskelet." :bidmouth:

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 12 Loka 2013 12:32

Robortti Robert alkaa isottelemaan. Tämä on Robert: "Kokoontukaa sohvalle! Asukkaat tottelevat. Robert kyselee asukkailta julkisuudesta ja miksi ovat julkisuuden henkilöitä.
Jori: "No varmaan jatkuva riittämättömyyden tunne, vähän narsismia siihen lisäksi ja sitten osaan siinä sivussa vähän taikoakin niin siinä kolme syytä."

Robert vaatii esitystä jossa kaikkien erikoistaidot tulevat esille. Robert odottaa kaksi tuntia ja sitten kai esitys.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Loka 2013 13:38

Niko puhelee tatskoista, että kunpa talossa saisi ottaa tatskan. Ehdotti Jorille, että ottaisi kulliin kirsikan. Jori ihmeissään ja Aleks kommentoi: Se hedelmä!
Jori: Olisihan se kunnianosoitus tietysti hänelle.
Niko: Viidakon tähtösistähän Katri Sorsa otti pimperoonsa miehensä nimen ja sitten se mies otti kulliinsa Katrin nimen. Miettikää!
Jori: No toivottavasti pysyvät yhdessä.

13:42 Aleks meinaa tehdä mummon hiukset näytelmää varten.
Niko: Sitten kannattaisi varmaan aloittaa kohta? Paitsi antaa sen nyt nukkua.
Jori pk:sta pois. Niko: Minkä tempun teet?
Jori: Laukusta yhden tempun otan. Niko: Mistä laukusta? Jori: Mulla on tuolla taikalaukku. Niko: Taikalaukku?!

14:00 Varastohuone auki. Jori: Joo. Siellä on mun taikapussukka.
Niko: Mä en kestä sun taikapussukkaa. *Niko halusi nähdä Jorin salkun lähempää.
Niko: Sun pitää kertoa temppusi. Jori: Ei sitä tarvii. Juonnat vaan mut mahtipontisesti sisään.
Niko: Nettisivuja et mainosta. Jori: En. Sanot, että suoraan Vegasista olen tullut.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 12 Loka 2013 16:05

Esityksen jälkeen Robert käskee asukkaita menemään tulevan kuulutuksen jälkeen huoneeseen joka on lisä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 12 Loka 2013 16:22

Robert matkalla varastohuoneeseen. Ottaa reippaasti vauhtia mutta kaatuu kumolleen kynnykseen törmätessään.
Robert: "Auts...."

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 12 Loka 2013 16:41

Lisähuoneessa on vaatteet ja meikkaajat teemabileitä varten.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Valmiit tapaukset:

Kuva

Jorilla on suuritöisin meikki:

Kuva

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Keskustelua livetapahtumista (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 12 Loka 2013 18:14

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 12 Loka 2013 18:20

Meikkaajaryhmä poistui kamoineen lisähuoneesta pk:n kautta. Asukkaita ei päästetä vielä pois.

Anu ei halunnut väriä hiuksiinsa, lakkakin kammoksutti. On ilmeisesti huonoja kokemuksia hiuskemikaaleista.

Jori pk-huoneeseen. Yleistä nurinaa, on kuuma, happi loppuu, jano ja nälkäkin vaivaa. Erilaisia kauhuaiheisia biisejä soi, Thrilleristä Ghostbustersiin.

Klo 18:25 Jori takaisin pk:sta, parta oli laitettu mukavammin kiinni. Edellinen kuminauha oli liian kireä, korviin sattui. Odottelu jatkuu. Taloon soitetaan vaihteeksi Queeniä, Killer Queen. Jori joraa suosikkibändinsä tahtiin. Niko: "Vaikuttikoha noi maalit jotenki."

Klo 18:33 "Asukkaat. Poistukaa lisähuoneesta."

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 12 Loka 2013 18:36

Talo ja piha ovat Halloween-kuosissa. DJ:kin on paikalla.

Kuva

Kuva

Juomanlaskijakin on paikalla. Velho-Jori tiedustelemassa punaviinitilannetta:

Kuva

DJ:

Kuva

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Loka 2013 18:37

Jori pelkää tupakalla, että parta kärähtää. Ulkona Nikon mielestä makeita usva-ämpäreitä. Jori tietää, että niihin käytetään hiilihappojäätä.

Jori huolissaan, miten punaviinin juonti sujuu pillillä ja värjääkö se parran.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 12 Loka 2013 18:48

Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 12 Loka 2013 18:51

Kuva
Aleks ja Niko kauhuilee.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”