Yleiset lehtiartikkelit

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2013 13:15

Mikä tuo BB Plaza on? joku kilpaileva foorumiko? Kirjoittaisivat tuon nimen ees oikein, amatöörit. :x
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Syys 2013 14:32

IL kirjoitti: Nämä BB-asukkaat kiinnostavat mediatutkijaa

Veijo Hietalaa kiinnostaa parhaillaan pyörivässä Julkkis Big Brotherissa esimerkiksi Anu Saagimin persoona.

- Hän on ollut aina vähän epätodellinen mediahahmo. Kiinnostavaa nähdä, tuoko ohjelma Saagimista jotain olennaista uutta.

Julkkiksia ja taviksia katsojat seuraavat Hietalan mielestä eri kulmasta.

- Taviksista haetaan tunteita, jotka muistuttavat omia ns. vertaismelodraamaa. Julkkiksissa kiinnostaa varmasti se, miten he kestävät tilanteita. Murtuvatko he ihan oikeasti.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 5_bb.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 10 Syys 2013 13:27

http://www.voice.fi/viihde/julkkis-bb-k ... en/1/53510
http://www.voice.fi/viihde/mika-mattaa- ... sa/2/53511
Aika asialliset arvostelut ja kommentit kun luin.
Tottahan se on, ettei Mr. Finland ja Mr. Gay Finland kisoja kukaan tunne, puhumattakaan Miss. XL-kilpailusta. Mr. Finland -kilpailu menettänyt huomattavasti palstatilaa 90-luvun jälkeen kun siellä vielä oli semmosia nimiä kuin Henry Saari. Ehkäpä ensi Julkku-BB-kaudella on jo huomattavasti kovempiakin julkkiksia kun huomaavat, ettei siellä talossa nyt niin kamalaa olekkaan.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2013 17:47

IL kirjoitti: Valmentaja kielsi Sofia Ruusilan BB-matkan

Sofia Ruusila kertoo, että olisi mennyt yhdessä Sara Siepin kanssa taloon.

- Luulin aluksi, että Sarakaan ei mene, mutta sitten Sara päättikin mennä.

Sofia on menossa loppuvuodesta suuriin fitnesskisoihin ja tästä syystä valmentaja näytti BB-reissulle punaista valoa.

- Sara olisi varmaan kaivannut sinne kaveria. Toivottavasti jokin samanhenkinen taloon vielä tulee.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 9_bb.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 10 Syys 2013 17:50

Esim. jatkoaikapalstalla rapoavat:
"Ilmeisesti Big Brother suojelee Andya tässä tilanteessa, eikä uutisoi mitenkään kyseistä keissiä. Andyhän kävi käsiksi ensin DJ:hin, sen jälkeen yritti hajottaa hänen läppärinsä ja uhkasi tappaa hänet rikotulla pullolla. Sen jälkeen vielä löi Kaitsua. Tästä olisi ennen seurannut aina välitön poistaminen talosta, mutta ei tässä kohtaa, vaan pirinarkki saa jatkaa menoaan vielä tähän iltaan asti."
"Edit:"Vittu jos sä tuut Stadiin, mä tapan sut! Vittu flindalla vittu! Mä voin mennä rosikseen!" Minua ainakin nauratti."
"Löytyykö tuota Andyn DJ-sekoilua vielä jostakin? Youtubesta näköjään poistettu."
"Täysin käsittämätöntä touhua. Eli tässä paljastui samalla se fakta, että BB vie suomalaista mediaa kuin pässiä narussa. "Saatte meiltä materiaalioikeudet ja muuta jeesiä koska tahansa, mutta jos kiellämme julkaisemasta jotain, te myös tottelette tai yhteistyö loppuu"."

Juorulehdetkin ovat olleet hiljaa tai muuttaneet tappouhkauksen pahoinpitelyuhkaukseksi tai vieläkin lievemmäksi julkiseksi herjaamiseksi:
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 2_bb.shtml
http://www.seiska.fi/Big-Brother-juorut ... an/1016827

Seiskankäyttäjien tuottamasta sisällöstä sentään löytyi tällainenkin poistamaton versio tapahtumista: ""vitun kusipää, jos mä nään sut stadissa mä tapan sut... sä skulaat skeidaa, skeidaa, mä vittu rikon tän vitun...mikä vitun hannari sä oot, sä oot vittu urpo...""
Ja bbplazan liverapoa:Andy jatkaa äskeisestä raivoamisestaan: "Mä sanoin sille jäbälle, et vittu jos mä näen sut stadissa, mä tapan sut..."

Onko media ostettu tai uhkailtu hiljaiseksi? Onko seuraavana vuorossa keskustelupalstojen moderaattorit?

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 10 Syys 2013 19:28

como.fi kirjoitti:Sen sijaan ohjelman heavy usereiden suosima 24/7 -palvelu on kirvoittanut arvostelua. Viime yönä palvelussa oli ongelmia, kun kamerat näyttivät elottomaan makuuhuoneeseen sen sijaan että ohjaaja olisi kuvannut pihalla tapahtuvaa vilkasta keskustelua, jonka keskiössä oli rockstar Andy McCoy, yksi talon asukeista.

-Se oli sitten siinä, ennakkotarjoushinta loppui ja tuotanto käveli ulos, BB2012-nimimerkki kirjoitti ohjelman chatissa.

-Pitää soittaa kuluttajavalituslautakuntaan ja pyytää rahansa pois, kurmuutti nimimerkki Tauno.

-Hieno ohjaaja kun kuvaa mieluummin nukkuvia kuin keskustelevia, avautui taas puolestaan ÄO20.

http://www.como.fi/uutiset/bb-yleiso-su ... -takaisin/
Viimeksi muokannut Spencer, 10 Syys 2013 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ei uutisia kokonaan. Lainausta lyhennetty.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja warre1 » 12 Syys 2013 10:48



Juuri ennen nukkumaan menoa Claudia Eve ja Anu sotkevat piloillaan taulua, mistä Marianne Kallio lähtee kertomaan itse taitelijalle. Andy palaa raivostuneena taulunsa luo ja alkaa huutaa Anulle.

- Mitä v*ttua sä oot tehnyt, mä kuulin. Oot sä s**tanan dorka? Toi koko duuni on pilalla. V*ttu sä oot s**tana tyhmä, Andy huutaa.

Naiset ihmettelevät, mikä taulussa on pilalla, jolloin Andy suuttuu entisestään.

- V*ttu painu v*ttuun, Andy huutaa Anua kohti ja nostaa kättään.

Anu siirtyy kauemmas taulusta ja Andy seuraa häntä huutaen.

- Painu v*ttuun ennen kuin mä s**tana vedän sua s**tana lättyyn. Mä vedän sun pikku miestäs turpaan tän hyväks myös, v*ttu s**tanan k*sipää.

Kamera kuvaa edelleen olohuonetta ja kaksikko poistuu kuvasta, jolloin alkaa kuulua lyönnin ääniä, Andy ilmeisesti purkaa suuttumustaan BB-talon irtaimistoon. Vasta tässä kohdassa Big Brother puuttuu peliin ja pyytää uhkaavasti käyttäytyvän rokkarin päiväkirjahuoneeseen. Andy poistuu sadatellen huoneeseen.

Andyn poistumista seuraa muiden asukkaiden äänekäs riita.

- Mitä sä kantelit? Sä oot pieni piru, Anu nuhtelee Mariannea.

Myös muut asukkaat alkavat syyttää nuorta naista välikohtauksesta.

- Kai mä nyt saan sanoa, että siihen lisättiin väriä? Mä en oo tehnyt mitään pahaa, mua on turha syyttää, Marianne huutaa.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 1_bb.shtml
Viimeksi muokannut Spencer, 12 Syys 2013 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ei uutisia kokonaan!! Lainausta lyhennetty.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Salami » 12 Syys 2013 14:23

Joku voisi käydä heittämässä taloon vähän terveisiä Claudialle ja Anulle.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 18977.html

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Syys 2013 16:44

IS kirjoitti: Saavatko Anu ja Claudia käytöksestään rangaistuksen, BB-tuottaja Räisänen?

Anu Saagim ja Claudia tärvelivät Andyn tauluun, mikä johti massiiviseen riitaan, Andyn raivoamiseen ja poistoon talosta.

IS:n lukijoista osa ihmettelee, mikseivät Anu Saagim ja Claudia Eve saa mitään rangaistusta teostaan. Muun muassa näin lukijat kommentoivat taulujupakkaa:

Aikooko Big Brother rangaista millään tavalla Anua ja Claudiaa teoistaan, tuottaja Mikko Räisänen?

- En näe tässä mitään sääntörikkomusta. Aika vaikea nähdä, mikä se sääntörikkomus sitten olisi, Räisänen kommentoi.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 92996.html
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Syys 2013 14:27

IL kirjoitti: Big Brother -tuottaja ei suostu kertomaan, mitä tapahtui 24/7-lähetyksen katkettua.

- Jälkiviisastelu on maailman paras ja helpoin laji. Meillä oli kaikki valmiusresurssit käytössä, mitä siinä sillä hetkellä oli. Ei ainakaan meidän analyysissamme ole tullut esille mitään syytä, minkä takia olisi pitänyt toimia jotenkin muutoin. Lopputulos on tärkeä, ja sehän me tiedetään, että mikä se on ollut.

7 päivää -lehti väittää verkkosivuillaan, että lähetyksen katkaisemisen jälkeen turvamiehet poistivat McCoyn BB-talosta. Räisänen ei kuitenkaan ota tähän kantaa. Hän ei myöskään suostu avaamaan sitä, millä tavoin BB-talossa on varauduttu uhkaaviin tilanteisiin.

Sanktio sotkemisesta?

- Nämä nyt on katsojan silmissä olevia määrittelykysymyksiä, että mikä on sotkemista ja mikä on sitten sitä itse tapahtumaan liittyvää aktiota. En minä siihen ota kantaa tässä kohtaa.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 6_bb.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

אח גדול
Sala-asukas
Viestit: 396
Liittynyt: 04 Syys 2013 17:06

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja אח גדול » 13 Syys 2013 18:52

Pistetään nyt tämäkin uutinen toukokuulta jos joltain on jäänyt laatulehti lukematta. "Ex-julkkispariskunta riiteli rajusti –poliisit paikalle!" http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ex-j ... le/1004482

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2013 15:01

IL kirjoitti: Näin väkivaltainen tilanne BB-talossa eteni

Vielä tässä vaiheessa nauravainen Teppo tyytyy pitämään huutavan ja kiroilevan Mariannen etäällä käsillään, mutta alkaa pian töniä naista päiväkirjahuonetta kohti. Big Brother -ääninauhoitus kutsuu Mariannea päiväkirjahuoneeseen. Keittiötä siivoava Sara Sieppi puuttuu tässä vaiheessa tilanteeseen ja ohjaa Mariannen päiväkirjahuoneeseen.

- Näitsä miten sekaisin tuo ihminen on, Teppo ihmettelee Saralle.

Hieman rauhoittunut Marianne palaa pian päiväkirjahuoneesta kaksi tyynyä kainalossaan, mutta huomaa makuuhuoneeseen tultuaan, että Claudia Eve ja Johanna Salminen ovat siirtäneet hänen sänkyään.

Huutaminen ja kiroileminen alkaa uudelleen.

- Leipooks sul kii, Teppo kyselee ja riita kaksikon välillä alkaa jälleen.

- Mä en pidä sua minään, Teppo provosoi huutavaa Mariannea. Pian ääninauhoitus alkaa jälleen pyytää toistuvasti Mariannea päiväkirjahuoneeseen, mutta nainen ei tottele Big Brotherin pyyntöä pitkään aikaan.

Marianne tönäisee Teppoa ja lyö tätä kasvoihin,

- Mikä v*ttu sä luulet olevas, Teppo kysyy ja tönäisee Mariannen koko vartalollaan päiväkirjahuoneen ovea päin.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 4_bb.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Mama » 14 Syys 2013 17:00

Iltasanomat kirjoittaa:

Marianne rikkoi sääntöjä-Teppo ei

"IS tavoitti Big Brotherin vastaavan tuottajan Mikko Räisäsen kommentoimaan katsojia kummastuttanutta häätöpäätöstä.
Tuottaja Mikko Räisänen, katsojat ovat ihmetelleet, miksi Teppoa ei poistettu BB-talosta, vaikka hänkin osallistui tönimiseen?

- Olemme seuranneet tapahtumia hyvin tarkkaan. Katsoimme tilanteen kovalevyltä monta kertaa. Meidän tulkintamme mukaan Marianne rikkoi sääntöjä, Teppo ei." jne...


http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 57382.html
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Syys 2013 17:08

Shilläääh laillaahh, täytyy muistaa jos joskus vahingossa BB taloon päätyy: Soita suuta, provosoi, työnnä kehollasi mutta älä nosta/kättä jalkaa toista vastaan.
No ihan oli odotettu veto tuotannolta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2013 17:45

IL kirjoitti: Näkökulma: Väkivalta muuttuu viihteeksi BB-talossa

Rokkikukko Andy McCoy tuntuu saavan kiistämättömien musiikillisten saavutustensa takia anteeksi millaisen käytöksen tahansa.

"Ihan oikein Anulle, kun se suttasi Andyn taulun."

Tuntuu, että todellisuus hämärtyy välillä paitsi BB-talossa myös sen katsojilla. Mistä lähtien kepposten tekeminen on oikeuttanut väkivallalla uhkailuun, nyrkin heristämiseen ja tönimiseen? BB-tuotantokin kutsui Andyn tekosia sääntörikkomukseksi ja uhkaavan tilanteen ollessa käynnissä siihen puuttui vain Isoveljeä esittävä ääninauhoite eivätkä oikeat henkilöt.

Nettipoliisi Marko Forssin mukaan tosielämässä Andyn sääntörikkomus on lievä pahoinpitely, kunnianloukkaus ja laiton uhkaus. Tosielämään palauttamista kaipaisivat myös Andyn puolustelijat Ristomatti Ratia mukaan lukien. Tosielämässä ja tavallisten ihmisten keskuudessa ei puolustella naista kohtaan uhkaavasti käyttäytyvän miehen tekosia, eihän?

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 8_bb.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Syys 2013 22:56

Hyvä Katri ja Sauli! :tu Ehkä paras tutka ikinä.
IS kirjoitti: IS-Tutka: Pitääkö BB-tuotanto katsojia tyhminä?

Katsojat ovat tunteneet itsensä täysin petetyiksi, kun ohjelman kaksi suurinta julkkista lähtee talosta näin varhaisessa vaiheessa - ja vielä siten, että he ovat selvästi suunnitelleet lähtönsä jo ennakkoon.

BB-tuotanto väittää, ettei tuotanto ole tiennyt etukäteen, että Andy tai Frederik lähtee talosta ennen aikojaan.

Katri ja Sauli eivät usko tuotannon selityksiin. Uskotko sinä?

http://www.iltasanomat.fi/tutkaroadshow ... 38941.html
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Syys 2013 15:15

Kyllä. Kerrankin olin Tutkalaisten kanssa melko lailla kaikesta mahdollisesta samaa mieltä. [smilie=a_tongue.gif]

Jännä fiilis katsoa noita Tutkia pitkästä aikaa muutamaan vuoteen sillä lailla ettei tee mieli viskata tietokonetta alas parvekkeelta ärtymyksestä. :blackeye
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2013 14:50

Seiska kirjoitti: Nevahööd-Niko Saarinen paljastaa: Jos pääsen BB-taloon...

– Luvassa on hurrikaanivaroitus. En ehdoin tahdoin lähde sinne draamaa tekemään, mutta en ole myöskään se ihminen, joka istuu päivät pitkät sohvalla ja syö. Haluan etenkin näyttää Tepolle, joka sai häädettyä härnäämisellä suosikkini Marianne Kallion talosta, Niko Saarinen sanoo Seiskalle.

Niko on tiennyt mahdollisesta BB-taloon lähdöstä jo kuukausia. Sarjan julkkistuotantokautta seurannut Niko on tietoinen, että Jori A. Kopponen ja Teppo Säkkinen ovat haukkuneet hänen julkisuuskuvaansa BB-talossa.

– Kaikilla Suomen Julkkis Big Brotherin asukkailla ei ole sitä julkisuuskuvaa, mitä arvostella, Niko naurahtaa.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Neva ... on/1018071
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 20 Syys 2013 15:53

^ Nyt mä ainakin odotan vielä enemmän Nikon menoa taloon, mahtavaa!! Ainakin nyt on 1,500 johto jo äänestyksessä :love61:.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2013 16:01

IS kirjoitti: BB-taloon ehkä menevä Niko lupaa säpinää: ”Olen jumalan lahja BB-asukkaaksi”

- Siellä on nyt tosi vaisua väkeä. Kukaan ei varmaan tajunnut, kuinka tylsä paikka se talo on, Niko lyttää nykymeiningin.

- Jos mä astun taloon, se laittaa muut asukkaat varmasti varpaisilleen. Mun ei tarvitse hämmentää yhtään, ne tekevät sen mun puolesta. Kuinka paljon paskaa ne tuleekaan puhumaan musta, Niko ennustaa.

Niko on ihastuttanut ja vihastuttanut katsojia muissakin tv-realityissä, kuten Viidakon tähtösissä.

- Mä olen jumalan lahja BB-asukkaaksi. Siitä kiitos mun äidille, Niko kehaisee itseään.

Hän kieltää, että nyt käynnissä oleva vanhojen asukkaiden kierrätys olisi tuotannon hätäratkaisu.

- On tämä ollut mulla jo kesästä asti tiedossa. Mutta ei se ollut itsestäänselvyys, että mä sinne menen. Kyllä tätä asiaa aika paljon väännettiin.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 04779.html
IL kirjoitti: Uusia julkkiksia etsitään kuumeisesti:
Viidakon tähtönen Sabina Särkkä kieltäytyi BB-talosta


Big Brother-taloon tarvitaan kuumeisesti lisää julkkiksia. Järjestäjien puhelin käy kuumana. Äskettäin kutsusta kieltäytyi Viidakon tähtöset-kisan voittaja Sabina Särkkä.

- En juurikaan asiaa jäänyt miettimään, vaan vastasin ei. Big Brother ei ole minun juttuni. Ajattelen vähän toisenlaista uraa, kertoo Sabina ja kiittää tuotantoyhtiötä soitosta.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013 ... 9_bb.shtml
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Syys 2013 14:23

The Voice kirjoitti: Suomen Big Brotherin tuotanto on historian pahimmassa kriisissä

Tuotanto on väittänyt, että ei tiennyt Andyn ja Frederikin lähdöistä etukäteen. Minä väitän toisin. Angela McCoy nimittäin lipsautti pari viikkoa sitten Seiskan haastattelussa, että Andy tulee olemaan Kaapelitehtaalla 19. syyskuuta taidenäyttelynsä avajaisissa. Eli Angela tiesi Andyn lähtevän talosta sitä ennen. Ja Frederik puolestaan oli ennen taloon menoaan perunut vain keikkojaan vain parilta viikolta. Se, että myöhempiä keikkoja ei oltu peruttu, tarkoittaa vain sitä, että Reetukin tiesi poistuvansa talosta ennen niitä.

Voice uutisoi ensimmäisenä sen, että Frederik tulee jättämään talon keikkojen takia, ja Seiska paljasti Andyn vastaavat suunnitelmat. Siitä tieto levisi myös muihin tiedotusvälineisiin. Kun kaksikon lähtö ei tullut yllätyksenä medialle tai yleisölle, ei se ole voinut olla sitä tuotannollekaan.

Normaalisti BB-tuotannolla on kauden alkaessa ollut valmiina ylimääräisiä asukkaita, joita heittää taloon, kun sopiva hetki tulee. Nyt näin ei ole, vaan BB-tuotanto joutuu hädissään kesken kauden soittelemaan julkkiksille ja anelemaan heitä mukaan ohjelmaan. Sabina Särkkä kertoi Iltalehdelle, että häntäkin oli pyydetty, mutta hän ei suostunut taloon menemään. Koska asukkaista on pulaa, ei tuotannolla ollut varaa heittää enää yhtäkään nykyistä asukasta talosta ulos ja siksi tämän viikon häätöäänestys muutettiin pelkäksi valehäädöksi.

http://www.voice.fi/viihde/suomen-big-b ... sa/2/53933
Edit: BBPlaza uutisoi ensimmäisenä. [smilie=a_cool.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2013 20:27

Hyvä kysymys. Onko Sofia messissä?
Seiska kirjoitti: Mitä Niko Nousiainen tekee BB-tuotannon tiloissa?!

Image

Mitä teet tuotannon tiloissa, Niko?

- Olen ollut BB-talossa niin kauan, että täytyyhän täällä tulla välillä käymään, Niko huikkasi kulisseista.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mita ... sa/1018692
Edit: Sofia vissiin vihkipappina.
Seiska kirjoitti: BB-taloon saapui vihkipappi – kuka julkkis hän on?!

Image

Myös Big Brother –talossa on tänään vihkikappeli, mutta kuka mysteerihahmo vihkii BB-asukkaita?

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/BB-t ... on/1018682
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”