Julkkis Big Brother Talk Show

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Vastaa Viestiin
Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 06 Loka 2013 23:20

Esko kehui Talkissa Anun maasta taivaaseen ja lisäksi hankki vielä Anulle kaikki sympatia ja säälipisteet mitä nyt hankittavissa yleensä on.

Kun sitten esitettiin ketkä ovat antaneet pisteitä niin - avokämmenellä isku kasvoihin. Anulta 2 pistettä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja scorchio » 06 Loka 2013 23:21

Outoa, vaikka on jo vuosien varrella tottunut koosteiden ja talkien tasoon, mut :scratch . Palsta on hekumoinut Horiseen hyvälle läpälle yhtenä kaikkien aikojen parhaimpana BB-hetkenä - ja tätä ei sitten talkissa näytetä. Häh?

Missä on Horisee-fanien paskaiset vastalauseet, et omalta suosikilta viedään näin potentiaalisia äänestäjiä pois? Luulisi, et näin hauskasta huuumorista olisi tuotannollekin vtusti hyötyä fyrkan ja huomion muodossa. Nythän tuolla oli vain kaikkea negatiivista, olishan ne Köppösen läpät huomattavasti keventänyt dunnelmaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2013 23:23

Nikki scorchio kiitettävästi dissaa palstalaisia. Hyvin sä vedät.
a walking disaster

Heponen
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Syys 2013 00:59

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Heponen » 06 Loka 2013 23:27

carjock kirjoitti:Toivottavasti tuotanto näyttäisi asukkaille sitä äänestystilannetta telkkarista vaikkapa muutaman kerran päivässä heti huomisaamusta alkaen. Ja kun siellä kärjessä olisi Aleks ja sitten Johanna, niin raukat luulisivat olevansa suosittuja, olkootkin että tilannehan olisi se että ovat häätöäänestykseen joutumassa. :twisted:
Tää ois mahtavuutta. Aleks leijuis niin avaruudessa kun luulis et on voittamassa ja vielä ylivoimaisesti.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja plop » 07 Loka 2013 00:28

Vaikka Talk Show olikin taas kerran liiallista äänestystilanteen näyttämistä, niin oli se ainakin mielenkiintoisin tähän mennessä.

Jorin mauttomuudet jätettiin näyttämättä tyystin, mutta ihan ymmärrettävästi. Ei ehkä ihan SubTV-matskua ne viime öiset. Mutta jotenkin nauratti silti ne klipit.. Jorista tehtiin suurin piirtein sellainen maailmanrauhan puolesta puhuja, sovittelija. Huh. :D

Nikon synttärikooste oli kyl ihan hauskasti tehty... :bidmouth:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2013 00:41

Talkissa oli muuten varmaan parhaat koosteet tällä kaudella. Vaikka nyt kaikkea keskeistä ei tietenkään näytetty, niin mielestäni koosteisiin oli panostettu normaalia enemmän. Joillakin oli jopa vähän pituutta!

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja mrj » 07 Loka 2013 00:46

hmm.. vaiikka sitä äänestystilannetta tuntu että tungettii jokaväliin.. ei näytetty sen enempää ku aikasimmillakaan kerroilla.
JuHu - :drink55:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 01:11

Aaaa! Talk show:ssa oli niiiin huisin kivaa! Mari oli paljon kauniimpi livenä ja näyttihän toi koko ohjelma noin paremmalta! Telkusta katottuna näyttää vähän isommalta toi tila, ku mitä se oikeasti on. Mutta joo, kivaa oli ja kämmenet hellinä siitä kaikesta taputtamisesta! Se kaikkein paras oli kuiteski ku MÄ PÄÄSIN JUTTELEE MARIKAN KAA JA ÄÄÄ! <3 se oli ihana! <3

En jaksa nyt ruveta ettii monen viestin takaa quoteja mutta, buzu: silloin ku anu oli punasella, nii ei ne aplodit niin raivokkaat ollu miltä saatto kuulostaa. Dostelle sen verran et ainaki mä ja mun avec naurettii kaikelle hauskalle.

Mun pitää kattoo toi huomenna viel katsomosta, kuulemma olen näkynyt :p
Edit: nii ja onneks äänestin anuu 30e:lla turbottaen, nii anu jäi vielä taloon :)
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja ramasee » 07 Loka 2013 12:25

Jonksu kirjoitti:Se kaikkein paras oli kuiteski ku MÄ PÄÄSIN JUTTELEE MARIKAN KAA JA ÄÄÄ! <3 se oli ihana! <3

Mun pitää kattoo toi huomenna viel katsomosta, kuulemma olen näkynyt :p
Eikä!!! Juttelit Marikalle. Mistä juttelitte? Mä ooon niiiin kade :D Huomasin Marikan katsomossa ja aattelin, että oot varmasti ihan mielissään siellä, mutta että pääsit vielä jutteleen sille, ihan mahtavuutta.

Ketä muita tyyppejä näit siellä? Oliko siellä semmoiset "ohjaaja taputtajat" (en tiiä millä nimellä niitä kutsutaan), että yleisö ties millon piti taputtaa? :D . Entäentä, mitä tapahtu mainoskatkojen aikaan? Kysymystulva, mutta kiinnostaa. :) Aivan siistiä, että pääsit sinne.

Ai niin kerrothan sitte mistä kohin sut voi pongata katsomosta. Minuutit ja sekunnit kiitos ;)
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 12:48

Juteltii vähän mistä tahansa, se on mun avecin tuttu nii pystyin helposti menee siihen mukaan. ;) Tietysti oli kans sanottava sille et se oli kaudellaa mun suosikki yms yms. Muita ku Marika nii näin Annen, Ekin, Terhin ja Naikoun ja tietyst sen Sofia. Avec sano nähneensä Tian mut mä en nähny sitä.

Joo oli sellain yks ohjaaja joka näytti aina et mis kohtaa taputetaa yms :D Mainoskatkoilla sai käydä vessassa, hakemassa juotavaa (vettä/mehua), verrytellä ja tietysti ÄÄNESTÄÄ ;) Enkä kyl todellakaan kerro et missä kohtaa olin, se jääköön ainaki vielä salaisuudeksi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja ramasee » 07 Loka 2013 12:54

Ookei. Mä aattelin, että siellä ei saa pitää puhelimia päällä, mutta mitä rahan menetystä se olisikaan :D Kiitti vastauksista, saattaa olla, että vielä tulee jotain kysymyksiä mieleen, niin kyselen sitten.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2013 14:52

ramasee kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Se kaikkein paras oli kuiteski ku MÄ PÄÄSIN JUTTELEE MARIKAN KAA JA ÄÄÄ! <3 se oli ihana! <3

Mun pitää kattoo toi huomenna viel katsomosta, kuulemma olen näkynyt :p
Eikä!!! Juttelit Marikalle. Mistä juttelitte? Mä ooon niiiin kade :D Huomasin Marikan katsomossa ja aattelin, että oot varmasti ihan mielissään siellä, mutta että pääsit vielä jutteleen sille, ihan mahtavuutta.
Mä olen vieläkin kateellisempi. ;) Paras mahdollinen bongattava! Sattuipa säkä sulla, kun Marika vaivautui tulemaan jo toistamiseen paikalle tänä kautena. Odotin, ettei tulis enää.

Mä aivan unohdin koko jutun, että BBPlazaa edustetaan katsomossa. :? Vasta eilen muistin, kun täällä Jonksu kurkuili ennen viestin lähettämistä.

ramasee kysy oikeestaan kaiken tarvittavan jo siitä, mitä siellä tapahtuu katsojan ulottumattomissa. Vaikka Talkki onkin TV:stä kattonuna aika perseestä, niin onhan se nyt varmasti supersiistiä olla kattomassa sitä paikan päällä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Loka 2013 15:52

Olin myös tuolla eilisessä talkkarissa ja kivaa tietysti oli! Paljon kivempaa oli paikan päällä olla ja nuo klipitkin vaikutti siellä hauskemmilta. :D

Mari oli todellakin kauniimpi livenä ja muutenkin eilen nättinä!
Ja Marika oli ihana tietysti myös kuten aina. :Love:

Enkä todellakaan kerro missä kohtaa istuin!!! Ja vaikka näin Jonksunkin (joka oli kivaa nähdä kyllä myös!) niin en nyt niin pirullinen ole että tuntomerkkejä täällä kertoisin. :D

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja mrj » 07 Loka 2013 16:44

orgasmienkeli kirjoitti:O

Enkä todellakaan kerro missä kohtaa istuin!!! Ja vaikka näin Jonksunkin (joka oli kivaa nähdä kyllä myös!) niin en nyt niin pirullinen ole että tuntomerkkejä täällä kertoisin. :D
ketä kiinnostaa, missä kohtaa istuit ylipäätäänsä? :D
JuHu - :drink55:

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja BuZu » 07 Loka 2013 16:45

Jonksu kirjoitti:En jaksa nyt ruveta ettii monen viestin takaa quoteja mutta, buzu: silloin ku anu oli punasella, nii ei ne aplodit niin raivokkaat ollu miltä saatto kuulostaa.
No ei ehkä raivokkaat, mutta joka tapauksessa kovemmat kuin aiemmissa äänestystilannekatsauksissa.
Jonksu kirjoitti:
Edit: nii ja onneks äänestin anuu 30e:lla turbottaen, nii anu jäi vielä taloon :)
Eikös studiossa kännykät pidä olla pois päältä?
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Loka 2013 16:56

^ Sai mainoskatkoilla ainakin äänestellä ja käyttää kännykkää muutenkin!
mrj kirjoitti:ketä kiinnostaa, missä kohtaa istuit ylipäätäänsä? :D
No Jonksulta ainakin heti kyseltiin! Lue ylempää niin huomaat.
Päätin sitten jo heti sanoa että turha multa kysellä koska en kerro sitä kuitenkaan täällä julkisesti. :D

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2013 16:58

mrj kirjoitti:ketä kiinnostaa, missä kohtaa istuit ylipäätäänsä? :D
Vakkari-Plaza-osastoa. (Noin niin kuin yleistettynä.) Oisko mitenkään mahdollista?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 17:23

BuZu kirjoitti:No ei ehkä raivokkaat, mutta joka tapauksessa kovemmat kuin aiemmissa äänestystilannekatsauksissa.
Pyhpah, samaa osastoa se oli ku mitä muutkin. :D Turha inttää vastaan, koska tiedän 100% varmemmin ku sä. :'D
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 22:20

Edit-aika menny jo nii tulee tupla... Mut pitää viel sen verran sanoa, että ku katoin ton lähetyksen, nii kuulin ainaki yhen oman buuauksen. :Love: Kuulostipa todella kauniilta...
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 07 Loka 2013 22:58

Jonksu kirjoitti:Edit-aika menny jo nii tulee tupla... Mut pitää viel sen verran sanoa, että ku katoin ton lähetyksen, nii kuulin ainaki yhen oman buuauksen. :Love: Kuulostipa todella kauniilta...
Kelle buuasit?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2013 23:07

Wicker Man kirjoitti:Kelle buuasit?
Sille, että Anu on lähdössä. :D Buuasin kyl niillekin missä oli että Niko on lähdössä. Niitä oli monta... [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Julkkis Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Loka 2013 23:12

Olen aikas varma, kuka yleisössä oli Jonksu. Mutta orkkuenkulia en kyllä bongannut lainkaan (ellei hiuksille ole tapahtunut jotain radigaalia). Oli muuten tautisen naisvoittoinen yleisö.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”