Odotusketju

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Syys 2013 22:15

Mua ei jännitä vieläkään ees hyttysen pyllyn vertaa. Enempi vaan pelottaa, että kestääkö tätä ees katsoa. Olis Suomen historian eka BB, mikä jäisi näkemättä. :scry:
a walking disaster

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 02 Syys 2013 22:16

Alle päivä enää! Äkkiä se aika on mennyt viime kauden päätöksestä tähän päivään. Suuria en odota viime kauden ollessa täyttä sontaa, mutta usko on korkealla kauden hyvyydestä.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 02 Syys 2013 22:27

Nyt on nettiversio hankittu. Pitäisikö tuolla Katsomossa näkyä nyt jotain muutakin, kuin "osta BB!". Aiempina vuosina on ollut telkkariversio, niin olen ihan hädissäni eikö tämä toimikaan [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Syys 2013 22:37

^ Alkaa toimimaan vasta huomenna Extran aikoihin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Evalds » 02 Syys 2013 22:55

Olen todella utelias näkemään keitä tonne sitten tulee. Mitään negis- tai ylipositiivista odotusta ei ole, sellaista mukavan rauhallista.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Syys 2013 22:57

Onhan tässä jo jännitystä ilmassa, ei voi kieltää. Sitä varsinkin jännään kovasti, kun eka julkkis pamahtaa esiin. Kauhunsekaisin tuntein oottelen sitä koko häslinkiä, mikä tästä taas seuraa. Sekä talossa että täällä Plazalla. Vähän vähemmän oon täällä nyt käynyt parina viime viikkona, mutta huomisesta lähtien täällä taas pitää alkaa asumaan. Se tässä nyt ehkä vähiten kiinnostaa, mutta ei auta...

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Syys 2013 23:08

Mä voin vaan kuvitella huomenna töissä viimiset tunnit ku tulee olemaan täyttä tuskaa! :scry: Voi olla, että siinä seittemän maissa tahtois jo kotiin jännäämään alkua! Toisaalta vaan hyvä, että on kasiin asti töissä nii sit ei kauaa tarvi jännätellä ja odotella!
That damn fox!

Kuva

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Syys 2013 00:09

Jonksu kirjoitti:Mä voin vaan kuvitella huomenna töissä viimiset tunnit ku tulee olemaan täyttä tuskaa! :scry: Voi olla, että siinä seittemän maissa tahtois jo kotiin jännäämään alkua! Toisaalta vaan hyvä, että on kasiin asti töissä nii sit ei kauaa tarvi jännätellä ja odotella!
sul jää sitte extra kattomati ;)
JuHu - :drink55:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Syys 2013 00:13

mrj kirjoitti:sul jää sitte extra kattomati ;)
Jää, mut mä kerkeän kotiin just sillee, et saan katottuu sen jälkikätee just ennen ku ite shöy alkaa! [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja sjoku » 03 Syys 2013 07:21

No niin, nyt alkaa odotus taas vähitellen päättymään, ja uusi kausi pääsee illalla käyntiin. Jännittyneenä odotan kick offia, ja sitä millaisia asukkeja sinne taloon nyt sitten loppujen lopuksi astelee. Kuusi viikkoa tuntuu näin etukäteen ajateltuna hieman liian lyhyeltä ajalta, kun on tottunut siihen, että kausi kestää melkein kolme kuukautta.
Mutta 24/7 on hankittu jo kauan sitten, joten ei muuta kuin illalla mielenkiinnolla kuvaruudun ääreen extran kautta. :thumbsup

Avatar
Hitsi
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Syys 2013 07:16

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Hitsi » 03 Syys 2013 07:30

Huomenia. Olen ihan uusi täällä tää eka viestini. Tervehdys Plazalaisille :bidmouth:
Odotan BB.tä kovasti, oli julkkis tai ei se on aina syksyn alkamisen merkki.
Kaverin kanssa on tarkotus viettää alottajaisiltaa yhdessä, kumpikin odotamme Reetua taloon :love61: , samoin Niko Saarista [smilie=a_smitten.gif] .Tosin hän olis entinen asukas, mutta julkkis muutenkin. Jos sinne Saagim menee voipi olla paha paikka, ehkä jää katsomatta kokonaan.

[smilie=a_makeitstop.gif] :scry:

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Orphan » 03 Syys 2013 08:41

Toivottavasti taloon saadaan edes vähän parempia julkkiksia jonkun Susanna Indrenin lisäksi. Alkaa olla jo fiilikset BB:n suhteen kohdallaan, joten toivottavasti se ei heti tipu alas kun näkee asukkaat. [smilie=a_tongue.gif]
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja warre1 » 03 Syys 2013 13:25

LUMOTVn kaapelissa ruutuun on nyt ilmestynyt silmälogo ja musa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 03 Syys 2013 14:12

No mikäs tässä odotellessa. Illalla keilaamaan ja juuri sopivasti (Subin sivujen mukaan alkaa klo 20) takaisin kotiin tuijottamaan liveä. Sopivasti etäpäiväkin huomenna, niin pystyy hyvin seuraamaan ensimmäisen vuorokauden tapahtumia.

Jostain syystä tänä vuonna ei oikeastaan herätä sen kummempia tunteita ja kiinnostusta. Epävarmuus julkkiksista ei aiheuta riman nostoa liian korkealle. Live on kuitenkin hommattu etukäteen, joten kyllä tätä tulee seurattua ja kiinnostusta on, vaikkei ihan entiseen malliin. Opiskelujen takia tosin tuskin plazalle tulee hirveästi kirjoitettua vanhaan malliin.

Varovaisen positiivisin ja pessimismin sekaisin tuntein täällä odotetaan iltaa. Voisipa jopa hakea pari kaljaa kaupasta tätä varten. :kippis:
:trollface:

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Dille » 03 Syys 2013 14:27

netti 24/7 myös musiikki soi luuppina.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Syys 2013 14:48

JuHu - :drink55:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Syys 2013 14:50

24/7 löytyy ja henkinen valmistautuminen pahimpaan (Susanna Indren) on sujunut hyvin. Olen valmis. [smilie=a_cool.gif] Toiveissa toki on, että talossa ois ees yks siedettävä julkkis, mutta se lienee liikaa toivottu.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Syys 2013 14:51

Spencer kirjoitti:24/7 löytyy ja henkinen valmistautuminen pahimpaan (Susanna Indren) on sujunut hyvin. Olen valmis. [smilie=a_cool.gif] Toiveissa toki on, että talossa ois ees yks siedettävä julkkis, mutta se lienee liikaa toivottu.
näimpä, räisäsen käsitys julkkisesta on että on edes jollain tavoil esiintynyt julkisuudessa [smilie=a_makeitstop.gif]
JuHu - :drink55:

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja realityfan » 03 Syys 2013 15:00

Huomenna on työpäivä, joten ei pysty valvomaan ja ryyppäämään samalla tavalla kuin talossa olijat ?? Perjantaina minulla on vapaapäivä mutta olen satavarma, että ensimmäinen kilpailija on jo siihen mennessä luovuttanut.

Avatar
Hitsi
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Syys 2013 07:16

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Hitsi » 03 Syys 2013 15:16

Jos se kestää 6 viikkoa niin onko kilpailijoitakin vaan 6?

Vai häädetäänkö aina 2-3 kerralla?

Vai häädetäänkö ketään, häätääkö ne itse aina yhden pois. :abow:
Ja mahdollisesti katsojat äänestää toisen lähtijän :holyshit:

Ihmettelen mistä ideani sain :scratch

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 03 Syys 2013 15:21

Noniin, kukas Plazalainen tunnustaa? :king

Facebookissa bb suomi kysy et "Mitäs aiotte illalla napostella Julkkis-BB:tä katsoessanne? Tässä vähän ideoita" Ja sit alla kuva saulikauden illasta
Joku vastannut siihen et rauhoittavia :thumbsup
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Hitsi
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Syys 2013 07:16

Re: Odotusketju - Miten sujuu kick off -ilta?

Viesti Kirjoittaja Hitsi » 03 Syys 2013 15:22

Anteeksi, taisin kirjottaa väärään ketjuun, tää uutuudenkankeus katoaa varmaan vähitellen :bidmouth:
Nyt jännittää niin saamhalisti että KETÄ!!! Illaksi on varattu vaikka mitä lohduketta jos taloon meneekin vääränlaisia asukkeja.

Odotan ensin asukkien taloon menon ja sitten päätän 24/7 ottamisesta.

Aina se on ollut mulla, varmaan nytkin otan. :scratch joskus olen jopa päivittänyt subilla talo-ketjua mitä suurimmalla innolla ( fanitin Kadia)
Velipuolikuu kirjoitti:Noniin, kukas Plazalainen tunnustaa? :king

Facebookissa bb suomi kysy et "Mitäs aiotte illalla napostella Julkkis-BB:tä katsoessanne? Tässä vähän ideoita" Ja sit alla kuva saulikauden illasta
Joku vastannut siihen et rauhoittavia :thumbsup
Ei nyt sentäs rauhottavia mutta liitulakuja ostin :bidmouth:

Lukittu

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”