Odotusketju

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Elo 2013 15:44

Kuuden viikon minikausi edessä. Millaisin fiiliksin ja odotuksin ekaan julkkiskauteen? 24/7 jo hankittu? Miten valmistaudutte kauden alkuun?

Tähän ketjuun tunnelmia ja kaikenlaista kevyttä höpinää ennen Julkkis Big Brotherin alkua. 30 päivää 5 tuntia 10 minuuttia....
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Elo 2013 18:58

Mulla on hirveän negatiiviset odotukset. Jotenkin varma, että talo on täynnä paskoja tyyppejä, enkä siksi liveäkään vielä ole hommannut. Luultavasti sen kuitenkin hommaan ennen h -hetkeä.
Näillä tuntemuksilla ei voi muuta, kuin olla aikanaan positiivisesti yllättynyt, mikäli taloon meneekin jotain hyviä julkkuja.
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Elo 2013 10:11

Eipä tässä itselläkään kovin positiiviset odotukset ole. Luultavasti hommaan liven vasta, kun ihmiset ovat menneet taloon, koska kick-off vissiin tulee livenä? Voi sitten sen mukaan arvioida, onko siellä seuraamisen arvoisia tyyppejä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Elo 2013 10:44

Sekavat odotukset täällä. Jotenkin tietää, ettei noi julkut ole kunnon julkkuja, mut silti sitä jaksaa toivoa, että kaudesta tulisi hyvä. Nettiin ostan 24/7:n heti ku se vaan tulee myyntiin, ihan sama minkälaisia tyyppejä siellä on. Ei siel ainakaa kauheen montaa Annea ja Teijaa pahempaa voi olla...
That damn fox!

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Elo 2013 21:53

Jännät on fiiliksen. Ootan innolla, että bb alkais, mutten sitä, että se on julkkis bb. Kuitenkin toivon ja uskon parasta, että siellä ois ees yks kunnon tyyppi, jonka takia ohjelmaa voi hyvillä mielin katsoa. Katson kyllä jokatapauksessa, mutta kivempihan se ois hyviä tyyppejä katsella.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Eney » 06 Elo 2013 15:23

Ei ole oikein mitään fiiliksiä. Ehkä jopa hieman haikeaa fiilistä, jos jotain pitäisi sanoa - ja negatiivisella tavalla, siis. 24 tulee varmasti hommattua muutama päivä ennen H-hetkeä, mutta en mitenkään innokkaasti odota kauden alkua. Haluaisin jo tietää edes parin asukkaan nimet... Ehkä. En tiedä. Pöhöhööö.

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 07 Elo 2013 00:37

Eney kirjoitti:Ei ole oikein mitään fiiliksiä.
sama. Ja ärsyttää jo valmiiksi lyhyt kesto.. 6 viikkoa? WTF? Ei sillä että noita "julkkiksia" välttämättä haluasi kauheen pitkään edes katsella (varsinkin jos kauheimmat VT -skenaariot käy toteen) mutta mitä hittoa sitä tekee loppusyksyn? Tässä on jo vuodesta 2005 asti alettu joulunodotus bb:tä katselemalla jo elokuussa... mitä nyt synkimmän syksyn keskelle hä?

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 08 Elo 2013 03:42

Ei kyl tunnu kauheasti innostavan itseänikään BB. Johtuu monestakin asiasta. Ekana se valtava pettymys, joka tuli viime kauden horrorvoittajasta. Toisena kun melkein jo tietää mitä skeidaa tulee olemaan "julkkisten" taso. Mutta katsellaan vielä, vielähän tuonne on melkein kuukausi, joten voihan se innostus tulla tässä kun vartoo vielä tovin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Elo 2013 09:40

Viime kausi oli suomalaisen tosi-tv:n pahin pohjanoteeraus ja olin aivan varma, että tämä formaatti on tullut täällä tiensä päähän.
Ainakin olin varma, että tämän alemmas ei päästä.

Tämän jälkeen Räi$käl€ siirtyi tuottamaan Wipeout Suomea ja ryssi senkin.

Julkkis-BB:n osalta on täysin nollaodotukset, todennäköisesti saadaan viime kauden kaltaista kuraa ja kauden "kruunaa" jonkun Suomenvihaajan, kuten Saagimin tai Oksennuksen, "voitto".

Kaapeliin ei ole tänä vuonna edes maikkarin kylkiäistarjousta vanhoille asiakkaille, joten eipä varmaan tule hankittua.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja mrj » 12 Elo 2013 10:12

BuZu kirjoitti:
Kaapeliin ei ole tänä vuonna edes maikkarin kylkiäistarjousta vanhoille asiakkaille, joten eipä varmaan tule hankittua.
soneralla oli ainakin..
JuHu - :drink55:

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Elo 2013 12:16

mrj kirjoitti:
BuZu kirjoitti:
Kaapeliin ei ole tänä vuonna edes maikkarin kylkiäistarjousta vanhoille asiakkaille, joten eipä varmaan tule hankittua.
soneralla oli ainakin..
Tarkoitin siis Elisan kaapelia, mikä itselläni näkyy.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 12 Elo 2013 12:53

BuZu kirjoitti:kauden "kruunaa" jonkun Suomenvihaajan, kuten Saagimin tai Oksennuksen, "voitto".
Kukas on tämä Oksennus?

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 12 Elo 2013 12:55


Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Elo 2013 18:49

^Sepä juuri.

Myös Saagim haukkuu suomalaisia toistuvasti Suomen lehdistössä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Elo 2013 19:30

Tunnelmat on sellaiset että joo ihan kiva kun taas BB tulee, mutta ei nyt hirveästi innosta tämä julkkishulabaloo.
Toisaalta ihan hyvä ettei niin hirveästi kiinnosta koska työharjoittelu menee aika tehokkaasti BB.n päälle ja pitäisi lisäksi tehdä neljä melko laajaa ja keskittymistä vaativaa tehtävää harjoitteluun ja näyttöön liittyen eli illat täytyy käyttää tarkasti.
Saa nyt nähdä mitä tämä julkkis BB tuo tullessaan. Hiukan hirvittää että koko julkkisporukka lähtee kävelemään alta aikayksikön. :shock:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Elo 2013 21:19

Odotuksia ei ole, kiitos Australian BB:lle. Aikamoisia jymy-yllätyksiä saa Suomen BB-tuotanto taloon lykkiä jotta jaksaisin siitä innostua. Eiköhän se launchi tuu kuitenkin katottua ja sitten päätän että vedänkö itseni hirteen vai en.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Elo 2013 22:27

Mä oon huomannu yht'äkkiä itsestäni, että vähän odotan jo BB:tä ja välillä on semmonen tunne, että ois kiva kattoo illalla daily yms. Neutraalein mielin lähden kautta kohti. Kyllä sen kuus viikkoo joka tapauksessa kestää, oli se sitten täyttä ulostetta taikka ei.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja BBforever » 13 Elo 2013 17:30

Odotan kovasti kun olen sellainen ikuinen BB fani. :thumbsup
Muistan kun ensimmäisiä kausia katselin niin otin niin tosissaan, niin tosissaan.
Nyt olen rauhoittunut ja omasta mielestäni osaan nauttia vaikka olis mimmonen asukas. Tietysti ihan hiljaiset hissukat joista ei saa mitään irti on vähän vaikea ymmärtää. Onhan näitä ollut.
Luulis että julkkiksista löytyy räväkkyyttä ja toimintaa. Voivat olla vähän feikkejäkin, ei haittaa. :D

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Sky » 14 Elo 2013 20:53

Tällä hetkellä ei ole oikein mitään fiiliksiä uuteen kauteen. Sivusilmällä olen seuraillut noita uutisia, mutta jotenkin noi esiin nousseet nimet ovat masentavia...Ei oikein kiinnosta. Luulen, että live tulee kuitenkin jossain vaiheessa hommattua, vannoin mä viimeksikin etten osta ja kuinkas sitten kävikään!

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja scorchio » 14 Elo 2013 22:33

Lomalla ihanasti romuttuneena ja peräsuoli kireänä, mutta epäuskoisen toiveikkaina tässä odotellaan: kohta pääsee scorchiokin purkamaan patoutuneet vihansa jonkun julkkisraukan niskaan, suoltamaan happaman syljen suuhun ja näppäimistölle tuomia mielipuolipiteitään, ulostamaan katkerankitkeriä kakkaroitaan ja niljaisia sammakonraatojaan palstan muuten ah niin korkeatasoiseen ajatustenvirtaan :king .

Sopivasti osua pätkähtävät samaan ajankohtaan vieroitusoireet (viinaa nyt lähinnä tarkoitan ja sorruinhan mä onneton kessuttelemaankin humalapäissäni :scry: ), tiukka ruokavalio (kesäkiloja tuli varmaan vittu ainaski viis), kuntokuuri, tiukentunut rahapolitiikka (rahatkin join, elä sano mittään, minä oon huono ihminen), gradun epätoivoinen väsääminen (ei nappaa sit yhtään) ja julkkuBB. Sappi meinaa lentää jo nyt [smilie=a_teeth.gif] .

Eikun piis änd lööööööv...

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 18 Elo 2013 18:59

Kyllä kiinnostaa mua ainakin taas BB. Pitänee seurata ainakin arkipäivinä BB:tä vasta seuraavana päivänä Katsomosta, kun on aikaisia ylösnousuja arkena, enkä voi valvoa, etten oo naatti kursseilla (atk, musa). No, täl palstal voi tietty hengata kans. Live 24/7:ää en taaskaan hommaa, kun mulla on tiukka budjetti, kun en oo työelämässä.
Toivoisin, et taloon tulis oikeita julkkiksia, ei vaan näitä eri tosi-tv-ohjelmissa kiertäneitä tyyppejä. Vähän harmi, et kausi on niin lyhyt, mut sit pitää vaan keksiä joku toinen ns. "joulukalenteri". :). t. kotikissa
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Odotusketju

Viesti Kirjoittaja Dille » 21 Elo 2013 16:35

BB kiinostaa , tuotannon alavireisyys ei.

Lukittu

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”