Dramaattiset tapahtumat talossa

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotherin julkkiskauteen.
Holoko
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Marras 2011 17:42

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Holoko » 12 Syys 2013 10:06

Itsekin taitelijana voi kun ihmetellä näitä kahta aasia..

Toivottavasti saadaan nuo klipit johonki ku en ehtiny näkee.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Syys 2013 10:07

seb kirjoitti:Ps. Mielestäni taulu oli rouva sabotaasien jäljiltä paremman näköinen kuin ennen sitä.
No eipä se pointti nyt olekaan siinä että onko se hienompi vai ei. Taiteiljalla on oma näkemyksensä asiasta ja en kyllä tiedä mitään loukkaavampaa kuin mennä sotkemaan jonkun tekemää työtä.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja seb » 12 Syys 2013 10:19

Risto kirjoitti:
seb kirjoitti:Ps. Mielestäni taulu oli rouva sabotaasien jäljiltä paremman näköinen kuin ennen sitä.
No eipä se pointti nyt olekaan siinä että onko se hienompi vai ei. Taiteiljalla on oma näkemyksensä asiasta ja en kyllä tiedä mitään loukkaavampaa kuin mennä sotkemaan jonkun tekemää työtä.
Totta kai on, en kai ole vastaavaa väittänytkään! Se, että minun mielestäni taulu oli parempi sabotaasin jälkeen, ei poista sitä, että ämmäin temppu oli väärin ja tuomittavaa kuten jo tuossa aikaisemmassa viestissäni hyvin selkeästi totesin.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja plop » 12 Syys 2013 10:20

Mutta mitä tapahtui talossa, kun kamerat oli suljettu? Miten kaikki olikin hetkessä hyvin? Tähän vastausta tuotannolta on kai turha odottaa. Ilmassa haisee vahva käsis..

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 12 Syys 2013 10:27

purojannu kirjoitti:Miten vitussa joku voi olla niin tyhmä, että menee sotkemaan taiteilijan keskeneräistä taulua?

Ihan järkyttävää paskaa.
Aika ikävää toimintaa Anulta ja Claudialta on saanut lukea nyt kun eilen illalla lähti nukkumaan ja sen seurauksena Andy on nyt sitten yöllä poistettu talosta. Täydellistä toisen kunnioittamattomuutta ja typeryyttä tuhota taiteilijan keskeneräinen työ [smilie=thefinger.gif] , en ihmettele yhtään Andyn voimakasta reaktiota. Vaikka uhkailu ei olekaan edes Andylta sallittavaa, vihaisuus oli.

Anun ja Claudian ansiosta jäi sitten luultavasti isohko summa saamatta hyväntekeväisyyteen kun Andyn tekemää taulua ei myydä ja myös saatiin Andy lähtemään talosta vihaisena kun vielä silloin kun itse poistuin ruudun äärestä oli hyvä meininki Andyn musisoitua.
seb kirjoitti:Ps. Mielestäni taulu oli rouva sabotaasien jäljiltä paremman näköinen kuin ennen sitä.
Et voi arvostella taiteilijan keskeneräistä työtä, Andy sanoi viimeistelevänsä taulun kotona ja hänellä on visio siitä millainen siitä tulee. Nyt sitä ei koskaan nähdä kun kaksi järjenjättiläistä päätti pilata koko taulun.
:blackeye
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2013 10:49

KariTa kirjoitti: Claudia keittiöporukalle. "Kertoo jotain suomalaisesta miehestä kun kukaan ei tullut väliin, se oli uhkaava tilanne. Huomasi että Kaitsu oli lähtenyt."
Olihan siinä Sara välissä. [smilie=a_cool.gif]
C itse jäi ulos, kun pelotti.
a walking disaster

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Syys 2013 10:49

Väkivalta ja riehuminen on väärin ja poistaminen näissä tilanteissa BB-talosta ainoa ratkaisu.
En silti yhtään ihmettele Andyn reaktiota. Omakin taideteokseni on kerran töhritty ja se tuntui siltä kuin joku olisi vetänyt henkisesti turpaan ja niin että tuntuu. Itkuhan siitä tuli.
En tietenkään kävisi ikinä keneenkään käsiksi.
Anun ja Claudian pisteet putosivat kyllä nollaan silmissäni.

BTW akryylimaali on sellaista että kun se kerran kuivuu niin ei sitä oikein poiskaan saa. Päälle voi tietenkin maalata mutta aika vaikeaa on peittää ja saada taulu näyttämään samalta kuin aiemmin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 12 Syys 2013 10:51

knocker kirjoitti:
KariTa kirjoitti: Claudia keittiöporukalle. "Kertoo jotain suomalaisesta miehestä kun kukaan ei tullut väliin, se oli uhkaava tilanne. Huomasi että Kaitsu oli lähtenyt."
Olihan siinä Sara välissä. [smilie=a_cool.gif]
C itse jäi ulos, kun pelotti.
Sara on kyllä rohkea ja upea nainen :Love:, uskomattoman hienosti rauhoitteli tilannetta.

luputupu
Juonittelija
Viestit: 193
Liittynyt: 10 Marras 2009 21:45

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja luputupu » 12 Syys 2013 10:54

siisseli kirjoitti:Olen kyllä Andyn puolella tässä asiassa.
Niitä vaan on asioita joita EI tehdä.
Toisen pyörään ei kosketa, toisen henkilökohtaiset tavarat on henkilökohtaisia, toisen työtä ei sabotoida.

En usko että se oli Andyn ego joka siinä vaurioitui, vaan hän kuvitteli tekevänsä jotain hyvää.Maalasi sielustaan ja ajatteli että tuotto menee hyvään.

Sitten tulee joku känninen ämmä joka suttaa kaiken.

Minä olisin vetänyt turpaan, yksiselitteisesti.
On niin törkee toiseen kohdistuva pilkka. Osoittaa hyvin tekijän alhaisen ajatusmaailman.
Jonkun mielestä hauskaa, minusta ei lainkaan.
Yhtä hyvin olis voinut käydä lyömässä puukon reiteen, niin halveksuvaa tuo oli.

Joo mielenkiintoinen yö oli. Vedin kerran turpaan yhtä äijää kun yritti varastaa mun fillarin grillin edestä kun olin tilaamassa ruokaa. Toisen omaisuutta ei töhritä tai varasteta ilman rankkua.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja seb » 12 Syys 2013 10:58

Käpsytin kirjoitti:
Et voi arvostella taiteilijan keskeneräistä työtä, Andy sanoi viimeistelevänsä taulun kotona ja hänellä on visio siitä millainen siitä tulee. Nyt sitä ei koskaan nähdä kun kaksi järjenjättiläistä päätti pilata koko taulun.
:blackeye
Kyllä voin ja vieläpä lainkaan itse kipua tuntematta.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja TSN » 12 Syys 2013 11:15


Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Syys 2013 11:19

TSN kirjoitti:Videot viime yön tapahtumista:
http://anonymousdelivers.us/66120
http://anonymousdelivers.us/66121
Kiitos, pitääkin heti tsekata.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 12 Syys 2013 11:22

seb kirjoitti:Kyllä voin ja vieläpä lainkaan itse kipua tuntematta.
Ja silloin et ole ymmärtänyt edes mistä taiteessa on kyse. Tosin tuo ajatus pätee myös kaikkeen muuhunkin tekemiseen ja keskeneräisen työn arvostelussa ja arvioimisessa ei ole mitään järkeä koska ulkopuolinen ei voi koskaan tietää mitä tekijä on vielä suunnitellut työhönsä tekevänsä.
knocker kirjoitti:Olihan siinä Sara välissä. [smilie=a_cool.gif]
C itse jäi ulos, kun pelotti.
Jos Sara tosiaan meni väliin niin aika yllättävää mistä suunnalta löytyi rohkeutta tuollaisessa kiistatilanteessa. Hyvä Sara, jos pitää paikkansa.
:tu
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Bandit » 12 Syys 2013 11:36

TSN kirjoitti:Videot viime yön tapahtumista:
http://anonymousdelivers.us/66120
http://anonymousdelivers.us/66121
Kiitos todella kovasti, isosti ja paljon - well done.
* One Day at a Time *

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja lake79 » 12 Syys 2013 11:37

Voi itku. Eikö missään ole toimivaa youtube-videota yöstä enää?

thome
Asukaskokelas
Viestit: 102
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:30

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja thome » 12 Syys 2013 11:40

knocker kirjoitti:Olihan siinä Sara välissä. [smilie=a_cool.gif]
C itse jäi ulos, kun pelotti.
Huvittavaa, että Claudia vähän aikaa sitten kertoi kuinka miehet eivät tehneet mitään ja vain HÄN ja Sara menivät väliin. :bidmouth:

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 12 Syys 2013 12:18

knocker kirjoitti:
KariTa kirjoitti: Claudia keittiöporukalle. "Kertoo jotain suomalaisesta miehestä kun kukaan ei tullut väliin, se oli uhkaava tilanne. Huomasi että Kaitsu oli lähtenyt."
Olihan siinä Sara välissä. [smilie=a_cool.gif]
C itse jäi ulos, kun pelotti.
Joo Teppoa ei viimeöisen käytöksensä jälkeen ainakaan voi ainakaan enää miessukupuoleen kuuluvaksi lukea. Neiti Säkkinenhän seurasi innoissaan tilanteesta nauttien, ei tehnyt elettäkään naisen puolustamiseksi. Vain perunalastut puuttui Tepon kisakatsomosta, tai jotakinhan Teppo tilanteessa itse asiassa taisi napostella.

Toinen paikalla ollut "mies" Andyn raivotilanteessa oli Aleks, mutta häneltä en alunperinkään odottanut kovinkaan miehekkäitä otteita.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Defendant » 12 Syys 2013 12:20

sisupussi kirjoitti: Toinen paikalla ollut "mies" Andyn raivotilanteessa oli Aleks, mutta häneltä en alunperinkään odottanut kovinkaan miehekkäitä otteita.
Ai, koska hän on homo ja pienikokoinen?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 12 Syys 2013 12:23

Defendant kirjoitti:
sisupussi kirjoitti: Toinen paikalla ollut "mies" Andyn raivotilanteessa oli Aleks, mutta häneltä en alunperinkään odottanut kovinkaan miehekkäitä otteita.
Ai, koska hän on homo ja pienikokoinen?
Ai on vai? Itse en olisi Aleksia noilla sanoilla kuvannut, mutta tuo on ilmeisesti sinun näkemyksesi henkilöstä..?

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Defendant » 12 Syys 2013 12:25

sisupussi kirjoitti: Ai on vai? Itse en olisi Aleksia noilla sanoilla kuvannut, mutta tuo on ilmeisesti sinun näkemyksesi henkilöstä..?
Näin mä pointtisi ymmärsin. Vai tarkoititko että hän on liian lapanen puuttumaan riitatilanteisiin?

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja Salami » 12 Syys 2013 12:27

thome kirjoitti:Hirveitä kotkia Saagim ja Claudia. Eihän tätä pysty enää edes katsomaan.
Oksettavia, kuten seiskajulkkikset lähes poikkeuksestta.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Keskustelua livetapahtumista (syyskuu)

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 12 Syys 2013 12:42

sisupussi kirjoitti: Joo Teppoa ei viimeöisen käytöksensä jälkeen ainakaan voi ainakaan enää miessukupuoleen kuuluvaksi lukea. Neiti Säkkinenhän seurasi innoissaan tilanteesta nauttien, ei tehnyt elettäkään naisen puolustamiseksi. Vain perunalastut puuttui Tepon kisakatsomosta, tai jotakinhan Teppo tilanteessa itse asiassa taisi napostella.
Eivätpä puuttuneet, sipsejähän tuo juuri kertoi syöneensä yön tapahtumia seuratessaan. "Ihan kuin olisi leffaa katsonut" tai jotain sinne päin.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Julkkis BB 2013”