Kuinka päästä kolumnistiksi?

Keskustele BBPlazan kolumneista tai ryhdy itse kolumnistiksi!
Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Kuinka päästä kolumnistiksi?

Viesti Kirjoittaja kieran » 13 Syys 2007 02:38

Joskus kun pieni ihminen herää keskellä yötä niin mieleen tulee mitä ihmeellisimpiä ajatuksia. Sitä tuntee itsensä jotenkin erilaiseksi kuin muut, huomaa poimivansa maailmasta asioita joita muut ei näe (itsepetosta) ja iskee sellainen vallattoman hauska halu jakaa ne ajatukset muillekin ja toivoa että joku jopa haluaa niitä lukeakin. Jokaisellahan meillä on oma fetissimme, ja minulla se on se, että haluan kirjoittaa kun puhuakaan en enää jaksa, sitä saan tehdä tarpeeksi töissä ja kotona kiitos vaimokkeen. (No tosin töissä ei onneksi tarvitse vaimokkeen kanssa puhua, koska aina voi painaa punaista luuria ja perustella että "meillä töissä ei saa olla puhelin päällä")

No se minun perhe-elämästä, jospa koitettaisiin palata asiaan (te pakanat pakotitte minut harhateille), eli kuinka tämä kolumnistijuttu toimii? Jos tätä palstaa seuraa, niin eipä kovin korkeatasoista ole taso, mutta mulla on vähän sellainen kutina korvan takana että ne oikeat kolumnit on jossain muualla, mutta missä?

Eli kuinka voisin päästä kertomaan nakemyksistäni muillekin kuin vain rakkaalleeni tyynylleni, päässäni on aivan liian paljon kirjaimia Big Brotheriin liittyen jotka vaan odottavat käskyä saada valua läpi kaulan, ohi (ohuiden) hartioden, kääntyen vinhan käännöksen kyynärpäissäni ja valuen orgastisesti kiljahdellen sormenpäihin tuottaen kirjaimia toistensa perään, ja näin muodostaen uuden elämän, uuden alun jollekin ihmeelliselle josta jälkipolvetkin vielä puhuvat...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Syys 2007 03:01

Paras tapa on lähtä meikän kans palaverille palaverii, ja sit suostuttelen päättäjät päästämää siut kolumnistiks ;)

No ei sentäs.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 13 Syys 2007 08:06

Sopivalla rahalahjoituksella nykyisille kolumnisteille tuo onnistuu. :lol:

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 13 Syys 2007 08:52

Lähetetty yksityisviesti..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kolumnit”