Suoramainontaa

Keskustele BBPlazan kolumneista tai ryhdy itse kolumnistiksi!
Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Suoramainontaa

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Loka 2007 14:04

http://www.bbplaza.net/kolumnit.php?id=117

Hyvä kolumni.

Oon ollu kuiteskin siinä käsityksessä että piilo- ja suoramainonta ohjelman sisällä ois vielä kiellettyä Suomessa? Eikös juuri viime kaudella joutuneet poistaan logot pk-huoneen seiniltä? Mut eipä taida millään olla enää väliä.

Itse ajettuani Honda Civic-autolla Stockmannille ja Alkoon tulin siihen tulokseen että Alko ja Burana olis hyvät sponssit BB:lle.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Suoramainontaa

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2007 02:41

siiri.x kirjoitti:Eikös juuri viime kaudella joutuneet poistaan logot pk-huoneen seiniltä?
Taisi olla niin että saivat kilpailuvirastolta (tai jostain muusta byrobyrosta) ekasta kaudesta noottia, joten fasupaloja ei enää näkyny toisen kauden seinillä. Se kai oli sitä oikeaa piilomainontaa.

Tää nykyinen juttu on piilotettua suoramainontaa tai suoraa piilomainontaa, ihan miten haluu sanoa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Loka 2007 12:07

Subwayn osalta kyllä pitäisin tätäkin aikamoisena piilomainontana, sehän ei edes viralllisesti taida olla BB-sponsori. Bear Beer ja R-kioski sitä kylläkin ovat, kuten myös Laitilan Wirvoitusjuomatehdas viime vuonna?

Sinänsä pieni piilomainonta ei itseäni haittaa lainkaan, se kyllä että sitä mainontaa alkaa olla joka välissä. Sikäli kyllä olen samaa mieltä Punden kolumnin kanssa. Ei se ihan tällaista ollut edes aiempina vuosina.
Totuus on tuolla ulkona.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 08 Loka 2007 13:54

No kyllä tuo Subwayn logo ainakin Big Brother - ohjelman kotisivuilla loikoilee, joten jonkinlainen yhteistyösopimus heillä on olemassa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kolumnit”