Kaikella on hintansa.

Keskustele BBPlazan kolumneista tai ryhdy itse kolumnistiksi!
Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Kaikella on hintansa.

Viesti Kirjoittaja Dille » 20 Marras 2007 01:30

BB nielee melkoisen osan SubTV:n budjetista. Kuinka se sitten itse tuotannossa välittyy meille katsojille?
Talo on vanha entinen teollisuushalli myös tänä vuonna , mutta asukkaat onneksi uusia.
Viikkotehtävät eivät ole häikäisseet omaperäisyydellään tai veret seisauttavalla kekseliäisyydellään, ainakaan tähän mennessä.
Punainen puhelin on soinut satunnaisesti , ehkä jopa liian harvoin.
Kameratyöskentelyssä on erikoistuttu lähikuviin jolloin vain yhden asukkaan naama on kerrallaan ruudussa tai tyhjä terassituoli nettiteeveessä.
Lähikuvaaminen on varmaankin budjetin sanelemaa eli telkkarin koosteisiin päätyy todennäköisesti kuvia valmiiksi oikean formaattiin rajattuna. Netistä katsoen se on aika tylsä vaihtoehto mielestäni tähän asti nähdyn perusteella.
Olenko sitten liian vaatelias huomioidessani näitä itseäni häiritseviä epäkohtia? Jäävi olen kyllä itse vastaamaan kysymykseeni, mutta en ole ( vaatelias).
Kuinka tuotanto motivoi mahdollisen BB 2008 - kauden meille ( maksaville ) katsojille? Pajatsoa ei ainakaan ole kaudella 2007 tyhjennetty muutoin kuin hypetyksellä ennenäkemättömistä yllätyksistä. No joo, hehkutus meni enimmäkseen metsään.
Uusimpana käänteenä Sauli yksin pyörimässä lisähuoneen patjallaan ei vaadi kummoisia lavastuksia tai toimenpiteitä, tämähän jo oikeastaan nähtiin aiemmin Diktaattori-tehtävän aikana. Ainakin puitteet olivat samat lukuun ottamatta huussia pihalla.

No kautta on vielä jäljellä , mutta kaikkihan on käsikirjoitettu jo ennen kauden alkua. Olisiko aika vaihtaa käsikirjoittajia?

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 20 Marras 2007 09:39

joku turhautunut?
JuHu - :drink55:

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 20 Marras 2007 10:08

tic kirjoitti:Mikä tää o?
Käyttäjä Dillen tuottamaa ajatusta ja kritiikkiä BigBrother tuotannon tasosta. Käyttäjä ilmaisee itseään kirjoittamalla lauseita ja riveja, jotta hänen ajatuksistaan kehkeytyisi mielekäs kokonaisuus.

Meille lukijoille tämä on huomattavasti miellyttävämpää luettavaa kuin eräät sisältököyhät onelinerit.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kolumnit”