Kilpailijat paremmuusjärjestykseen

Keskustelua, äänestyksiä ja pelejä Voice of Finlandiin liittyen.
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Kilpailijat paremmuusjärjestykseen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Maalis 2014 12:20

Perustelut enemmän kun toivottuja!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilpailijat paremmuusjärjestykseen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Maalis 2014 23:41

1. Siru Airistola - Olen jokaisesta Sirun esityksestä tykännyt, ja kaksintaistelussa Sirun ja Kazumin veto oli paras koko ohjelman historiassa. Siru on myös arpani, joten näillä ansioilla voittaa niukasti Emman, joka on ihan yhtä hyvä.
Jos Siru valitsee biisinsä jatkossa hyvin, niin menestys on mahdollista, mutta pelkään että biisivalinnat tulevat koitumaan Sirun kohtaloksi.

2. Emma Schnitt - Joka kerta vahvoja ja lähes täydellisiä esityksiä! Ei ole ihan yhtä täydelliseksi päässyt, mitä Sirun ja Kazumin kaksintaistelu oli, mutta lähelle sitä on päässyt joka kerta.
Ehkä kisan upein ääni! Outoa, jos ei tulla Emmasta kuulemaan vielä tulevaisuudessakin. Ansaitsisi jopa voittaa koko kisan!

3. Tiia Erämeri - Lähes täydellinen laulaja ja esiintyjä. Hyvillä biisivalinnoilla saattaa jopa taistella finaalipaikasta!

4. Tuuli Okkonen - Kaunis ja herkkä ääni. Ei ehkä teknisesti se paras laulaja, mutta se ei aina ole pääasia. Kauniilla äänellään ja herkkyydellään uskon että valloittaa kyllä ihmisten sydämet.

5. Anni Saikku - Itse pidän Annia toiseksi parhaana Elan joukkueesta. Äänessä on sitä jotain! Luulen silti, että Anni tulee olemaan seuraava joka putoaa Elan tiimistä. Emman ja Johannan taidot on omaa luokkaansa ja Erik on juuri sitä mitä Ela hakee.
Anni on jo nyt todellinen yllättäjä, mutta vielä kovemmin yllättää jos pääsee vielä pidemmälle!

6. Camilla Bäckman - Yksi kauden taitavimpia laulajia. Lahjakkuudesta huolimatta en välttämättä Camillasta ole artistina kovin kiinnostunut, mutta kilpailijana tykkään todella paljon!

7. Johanna Johnson - Luultavasti se teknisesti paras laulaja. Se ei silti riitä, koska tällaisia laulajia on todella paljon maailmalla. Suomessa toki erottuu edukseen, joten menestystä toivon ja kuuntelen itsekin mielelläni!

8. Maya Kurki - Laulajana tykkään ja persoonakin on mielenkiintoinen! Ulkonäöltään myös tähtiainesta. Joku tässä kuitenkin vähän tökkii, enkä ihan kunnolla osaa tykätä, vaikka aika hyvin paketti onkin kasassa.
Luultavasti ärsyttää monia katsojia!

9. Juho Schroderus - Kun Alexis eli kisan paras miesääni pudotettiin, niin nyt Juho otti paikan parhaana miesäänenä. Ei ole minun tyyliseni artisti, mutta ihan hyvä silti.

10. Jussi Kari - Parantanut huimasti, mutta en ole kiinnostunut tällaisesta artistista lainkaan.

11. Sofia Tarkkanen - Taitoa löytyy, mutta jättää kyllä minut kylmäksi. Tekninen osaaminen ja hyvä tulkinta ei riitä, jos se jokin puuttuu.

12. Lee Angel - Mike varmasti suosii tätä jatkossakin, mutta itse en innostu. Ihan jees rock-hemmo, mutta en kuuntelisi Leetä tai kävisi hänen keikoillaan.

13. Roni Leppä - Yksi hyvä esitys, muut paskoja.

14. Sini Alatalo - Ei nappaa sitten yhtään..

15. Ville Pyykkönen - Tällaiset kilpailijat ei ole minua varten.

16. Erik Niemi - Ärsyttävä ääni, eikä taitoakaan mielestäni löydy mitenkään huikeasti. Saattaa silti taistella finaalipaikasta, koska Ela on päättänyt että tällaista artistia Suomi tarvitsee. Onhan Erik toki persoonallinen, mutta en tykkää itse ollenkaan.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kilpailijat paremmuusjärjestykseen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Huhti 2014 18:25

1. Siru
2. Emma
3. Tiia
4. Jussi
5. Tuuli
6. Juho
7. Sofia
8. Erik

Kolme likkaa erottuu selkeästi muista. Jussi on ehdottomasti paras mies (tosin Alexis olis haastanu, jos olis vielä mukana). Loput ovat vaan mukana tuolla ja Erik on ihan hirveä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kilpailijat paremmuusjärjestykseen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Huhti 2014 17:03

1. Siru
2. Emma
3. Tiia

4. Jussi

5. Sofia
6. Juho
7. Tuuli
8. Erik

Kolme kovaa naista, sitten Jussi. Erik selkeästi mulla vika.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “VoF 2014”