Idols LIVE, osa 3 (31.10.)

Kenet olisit pudottanut?

Nomi Enckell
0
Ei ääniä
Catharina Zuhlke
0
Ei ääniä
Nicola Tiainen
0
Ei ääniä
Alma Miettinen
5
16%
Niko Helenius
26
84%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Idols LIVE, osa 3 (livekommentointi)

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 01 Marras 2013 17:46

Catharina: Biisilähtökohtiin nähden todella hyvä veto.

Nicola: Kuka näitä stailaa? Ois varmaan voinut tuon kappaleen vetästä ilman Vietnam –naamiota. Ei niin hyvä veto kuin edellisellä viikolla mutta parani loppua kohti. Nicolalla on hieno ääni. Toisessa esityksessä Nicola oli jo parempi.

Nikö Höö: Ensimmäinen veto oli karmea mut kiva et oli kivaa. Toinen oli vähintään yhtä karmea. Täysin oikea putosi.

Nomi: Oli tosi uskottava se säikytys alussa. Parannusta viime viikkoon mutta ei tyttö edelleenkään ole hehkutuksen arvoinen. Jos tämä oli parasta niin ei riitä. On se kuitenkin ihan kelvollinen laulaja joskin tylsä sellainen.

Alma: On se vaan kova. Vallottava nuori tyttö.

Erin oli ja tulee aina olemaan ihQ. Mutta miksi just tuo biisi kun uudelta levyltä kun on huonoin. Plööööö. Ja ei saakeli mua vituttaa tuo somepaska mitä joka paikkaan työnnetään. Twiitit kuuseen mun ruudusta.
Tirkka kirjoitti:Veikkaankin että sitä hehkutetaan lehdistössä koska se on lihava tyttö.
On se aina hienoa kun keskutelupalstoilla keski-ikäiset ukot haukkuu 17 vuotiaita tyttöjä lihaviksi.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Idols LIVE, osa 3 (31.10.)

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Marras 2013 23:25

3. liven esitykset:

Catharina: Herkkä balladiveto. Selvästi paremmin sopii tytön äänelle tämän tyyppiset hieman hidastahtisemmat ja herkemmät kappaleet kuin liian nopsat. Äänenkäyttö erinomaista. Esiintyminen viatonta. Erinomainen kappalevalinta. Hieno suoritus. 4,25/5

Nicola: Ihan hyvä veto. Huomattavasti enemmän asennetta oli tässä esityksessä verrattuna viimekertaiseen. Ryhmän toiseksi paras lauluääni on tytöllä selvästi. Ehkä alussa ja keskivaiheessa näkyi hiukan sitä vaisuutta. 3,55/5

Niko H: Surkea veto. Ei sopinut tyypin äänelle tämä kappale kyllä millään. Kökkö veto kaikinpuolin. Laulaminen kuulosti paljolti pelkältä yökerhomölinältä. Lavankäyttö ihan hyvää kuitenkin. 1,25/5

Nomi: Ihan tunnelmallinen ja voimakas esitys. Sopi tytön äänelle paremmin kuin ekassa livessä laulettu kappale. Parempi esitys kuin tytön viime viikon eka esitys. Ei Rihannan tasoa, mutta eipä sitä voi vaatiakaan. 3,5/5

Alma: Hienon kuuloinen äänenväri. Tunnelmarikas, nopea, hyvin esitetty/tulkittu ja laulettu kappale Almalta. Sävelet sattuivat kohdalleen ja kaikki yksinkertaisesti sujui. Top notch work. Illan toiseksi paras esitys (ainakin ekoista vedoista). 4,20/5


Illan paras oli selkeästi Catharina. Heikoimmin suoriutui Niko H. Pudotusuhkaan olisivat saaneet joutua Niko H ja Nomi. Niko H:n kuuluisi lähteä kotiin.


Arvio illasta: Lähetys kulki paremmin kuin näiden esiintyjien ensimmäinen. Yhtä lukuunottamatta kaikki suoriutuivat hienosti. Hyvä live. Erin oli hyvä esiintyjä.


Pudotusuhan alla olevat:

Niko H: Paremmin meni kuin illan ensimmäinen veto. Paremmin sopii miehelle tällainen balladi kuin tuollaiset nopeat vedot. Hyvä veto ja OK esitys. 3,05/5

Nicola: Parempi kuin ensimmäinen esitys. Vahva ja tunteisiin vetoava esitys. Vokaalisesti upeahko ja tulkinnallisesti laadukas veto. 3,95/5

Nicola ansaitsisi jatkopaikan ja Niko H kotiin lähdön. Mutta luulen että Nicola lähtee Looman koneiston takia. Mutta olinkin väärässä ja parempi sai jatkaa kisassa. Hyvin meni jälleen kerran.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Idols LIVE, osa 3 (livekommentointi)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Marras 2013 00:03

aadeehoovee kirjoitti:On se aina hienoa kun keskutelupalstoilla keski-ikäiset ukot haukkuu 17 vuotiaita tyttöjä lihaviksi.
Minä en ainakaan ole kyllä lähelläkään keski-ikäistä. Ja sitäpaitsi itse se on syönyt itsensä läskiksi. Itsekin olen eikä "keski-ikäisyyteni" tai edes sokeritautini tee siitä mitenkään eri lailla hyväksyttävää tai ei-hyväksyttävää kuin tuon ärsyttävän likan (joka ei oo mun mielestä kummoinen laulaja; ei huono muttei mikään kovin erikoinenkaan) kohdalla.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Idols LIVE, osa 3 (31.10.)

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 03 Marras 2013 11:11

Lihavuus voi johtua myös sairaudesta joten lihavuus ei pakolla ole edes hänen oma vikansa! Monet sairaudet lihottaa. Joten jos jätettäs kesken tää täysin turha lihavuuskeskustelu. Tämä kun on laulu -eikä missi-kilpailu :)
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Idols 2013”