Jaksokeskustelu

Keskustelua, äänestyksiä ja pelejä Farmiin liittyen. Maanantaista torstaihin klo 19, pudotusjakso sunnuntaisin klo 20.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Huhti 2014 00:10

Täydellinen yllätysvoitto. Olin ihan satavarma, että Jenni tän vie, kun sen haastatteluja näytettiin niin helvetisti koko kauden ajan. Sanni taas oli etenkin alkuun aika lailla piilossa. Mutta en valita yhtään, Sanni ansaitsi voittonsa, eli olen positiivisesti yllättynyt. :thumbsup
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Huhti 2014 02:23

Koko jakso meni ihan niinku pitikin. Ainakin jaksojen perusteella Jenni teki enemmän töitä farmilla ku Joni, joten ansaitsi finaalipaikkansa. Sanni oikeutetusti äänestettiin suoraan finaaliin ja sieltä sitten nappasi voiton itselleen.

Mä kyl tykkäsin ja toinenkin kausi on tervetullut.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 14 Huhti 2014 12:05

Kyllähän tätä tuli seurattua sivusilmällä aamuisin meikatessa Ruudusta. Jennin paapatus alkoi käymään jo hermoille, mutta onneksi sentään oikeaan osoitteeseen meni ylivoimainen voitto :king

Onneksi olkoon Sanni!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Huhti 2014 20:57

Paras voitti. Hyvä Sanni. Alusta asti jäi positiivisena mieleen ja sellaisena pysyi loppuun asti. Joni oli alussa vähän mitään sanomaton, mutta kyllähän siitä ihan kelpo mies kuoriutui. Jenni oli välillä ihan huippu ja välillä taas tosi ärsyttävä.

Tykkäsin kyllä sarjasta. Vois tulla toinenkin kausi. Jotenkin tää kokonaisuus oli tosi hyvä, niinku esim toi finaali, että viimeisessa mittelössä ois ollu noi kaikki lajit, mitä tyypit on tuolla saanu harjotella, vaikka nyt kysymykset eivät olleetkaan farmi kirjasta, silti yhtä reiluja molemmille.
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmi”