Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 12 Tammi 2010 17:31

Tirkka kirjoitti:[juuso], Syynä oli se juupaseipäs -keskustelu mitä siinä ketjussa käytiin. Minun mielestäni sitä juupas-eipäs -keskustelua ylläpitää nimenomaan yllä kaksi Kätlin-fania noin 99 prosentissa tällaisia väittelyjä (sinä itse et kuitenkaan ole toinen heistä).
Kiitoksia tämän halusinkin vain kuulla. Viimeisessä mukana oli myös kolme antifania + satunnaisia foorumisteja, joten en ymmärrä miksi vain fanit nostettiin esille.

Mutta nyt omalta osalta saa riittää tämä hulina, kun en tosiaan kyseiseen tapaukseen osallistunut yhdelläkään viestillä ja topic on saatu auki.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Helmi 2010 01:40

Kuten täällä just mainitsin toisella kotimaisella, nyt kun toi pinoy bb on ohi, ni vitoskauden (ketjut) vois siirtää arkistoon ja tämän vuoden kauden ketjut jättää alueelle.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 20 Elo 2010 13:14

Onkohan tää joku vamma ehkä mun koneella vai toimiiko muillakin sisäänkirjautuminen niin että sen voi tehdä vaan etusivulla?

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja minttuli » 20 Elo 2010 13:15

lotta383 kirjoitti:Onkohan tää joku vamma ehkä mun koneella vai toimiiko muillakin sisäänkirjautuminen niin että sen voi tehdä vaan etusivulla?
Jep mulla toimii kans samoin.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja JVDS » 20 Elo 2010 14:08

minttuli kirjoitti:
lotta383 kirjoitti:Onkohan tää joku vamma ehkä mun koneella vai toimiiko muillakin sisäänkirjautuminen niin että sen voi tehdä vaan etusivulla?
Jep mulla toimii kans samoin.
Mulla kyllä toimii ihan normaalisti. En sitten tiedä... :?
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
RÄYH
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 13 Heinä 2009 15:40

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja RÄYH » 20 Elo 2010 15:42

Esimerkiksi tämän sivun yläreunassa olevat kirjautumislaatikot ja nappula ei toimi, vaan pitää klikata tekstilinkkiä Kirjaudu ja sinne sitten laittaa tunnukset. Näin ainakin selaimen käynnistyksen jälkeen ensimmäisellä kerralla. Jos nyt kirjaudun ulos, niin sitten nuo toimii uudelleen kirjautuessa. Mutta jos suljen selaimen tai äsken riitti jopa välilehden sulkeminen, niin ei toimi nuo laatikot pitää mennä tekstilinkki ja sinne tunnukset. Selain firefox 3.6.8.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Elo 2010 18:46

Nyt tuli mieleen että onkohan mitenkään mahdollista että noihin kuviin joita viesteihin laitetaan tulisi joku reunaviiva? :? Välillä kun ei meinaa erottaa sitä että missä kuva loppuu ja missä teksti alkaa ja toisinpäin.

Eli siis semmoinen reunaviiva tulisi automaagisesti sen kohdan ympärille missä se kuva on, ihan samalla tavoin kuin nyt noissa lainauksissa vaikkapa.

Typerä kysymys, tiedän, mutta pakko kysyä. :lol:
Totuus on tuolla ulkona.

Joni__
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 11 Elo 2010 19:48

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Joni__ » 22 Elo 2010 02:04

Voisikohan aikaa automaattiseen uloskirjaukseen pidentää?

Tuppaa rasittamaan tämä jatkuva kirjautuminen, kun tuo automaattinen logoutti nakkaa pihalle sillävälin kun muita sivuja selaa... :P

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Elo 2010 02:19

^ samaa mieltä. Täälläkin sopisi toimia automaattinen sisäänkirjautuminen vai oisko se ennemmin että ei kirjaudu ulos kun on kerran kirjautunut. Joku pikku keksi ja sillä selvä. 99% foorumeista mitä käytän (lähes) päivittäin joudun kirjautumaan ehkä kerran pari vuodessa tai kun käytän foorumeita muilla ku kotikoneilla. Sama esim. naamakirjan kanssa.

Täällä joutuu kirjautumaan jatkuvasti, addiktina sanoisin että yli kymmenen kertaa päivässä ei oo mitenkään liioiteltu lukema. Ei mitään järkee.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 22 Elo 2010 02:28

Punde kirjoitti:Täälläkin sopisi toimia automaattinen sisäänkirjautuminen vai oisko se ennemmin että ei kirjaudu ulos kun on kerran kirjautunut.
http://www.bbplaza.net/forum/ucp.php?mode=login
(Foorumin etusivun Kirjaudu-linkki.)

Toiminto löytyy yllä olevan linkin kautta. Rasti vaan ruutuun "Kirjaudu automaattisesti sisään." niin homma toimii.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Elo 2010 04:29

Jacobus kirjoitti:
Punde kirjoitti:Täälläkin sopisi toimia automaattinen sisäänkirjautuminen vai oisko se ennemmin että ei kirjaudu ulos kun on kerran kirjautunut.
http://www.bbplaza.net/forum/ucp.php?mode=login
(Foorumin etusivun Kirjaudu-linkki.)

Toiminto löytyy yllä olevan linkin kautta. Rasti vaan ruutuun "Kirjaudu automaattisesti sisään." niin homma toimii.
Kokeilin, olin n. 1h14min käymättä täällä ja piti kirjautua uudelleen sisään. Eli homma ei toimi.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Elo 2010 10:53

Täällä taas toimii kun ei ole tarvinnut kirjautua sisään viikkoihin. Ainoastaan silloin joutuu jos selain jollain tavalla tilttaa isommin tai foorumilla tapahtuu jotain isompia remontteja.

Miten se voi joillakin toimia hyvin ja joillakin ei ollenkaan? Voiko johtua kekseistä tai jostain muusta sokeripitoisesta?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Marjo » 22 Elo 2010 12:07

Mä olin varmaan 1½ kuukautta käymättä täällä, eikä tarvinnut kirjautua siltikään sisään. Sama juttu toimi sekä Windows/Firefox- että iPhone/Safari-kombinaatioilla.

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 22 Elo 2010 12:44

itsellä puhelimen selain pitää kirjautuneena, mutta mikään kotikoneista ei.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Elo 2010 17:42

Kokeillaanpa uusiks, tyhjensin piparit ja luuttusin ccleanerilla kaikkea muutaki. Vähän ennen asukkaaksi taloon-hömppää vois kokeilla piipahtaa uusiks täälä, pistän tulokset edittii.

edit: omg se toimii! Vaikee sanoa auttoko pelkkien cookieiden tyhjentäminen vai muu siivousoperaatio. Jos pelkät keksit ni joku mättää silti, koska luulis phpbb:n osaavan korvata tai muokata keksiään.

Joni__
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 11 Elo 2010 19:48

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Joni__ » 22 Elo 2010 22:11

Tosiaan, keksit siivoamalla lähti toimimaan. Kiitos :)

Avatar
Minzku
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 21 Elo 2010 23:05

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Minzku » 25 Elo 2010 02:48

Hei, miten saan kirjoitettua tuonne chattiin? Vaikka oon päivittänyt henkilötiedot mitkä on pakollisia ja ladannut sivun uudelleen, niin silti ei toimi?!

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 25 Elo 2010 02:58

Minzku kirjoitti:Hei, miten saan kirjoitettua tuonne chattiin? Vaikka oon päivittänyt henkilötiedot mitkä on pakollisia ja ladannut sivun uudelleen, niin silti ei toimi?!
Laita nimimerkki, niin chattiin kirjoittaminen onnistu.

Avatar
Minzku
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 21 Elo 2010 23:05

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Minzku » 25 Elo 2010 03:01

Samiasd kirjoitti:
Minzku kirjoitti:Hei, miten saan kirjoitettua tuonne chattiin? Vaikka oon päivittänyt henkilötiedot mitkä on pakollisia ja ladannut sivun uudelleen, niin silti ei toimi?!
Laita nimimerkki, niin chattiin kirjoittaminen onnistu.
Mulla on jo nimimerkki! En tajua mistä kiikastaa..

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja jaiba » 25 Elo 2010 04:08

Minzkun tiedustelun siirsin tänne, kun en itse osannut mitään vastausta antaa.
-jaiba-

Avatar
Sampo
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 24 Elo 2010 23:15

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sampo » 25 Elo 2010 04:08

Mulla ei jostain syystä toimi toi "merkitse kaikki alueet luetuksi" nappula. Vaikka klikkaan sitä, niin jostain syystä se näyttää vielä noi lukemattomat topicit.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Elo 2010 02:24

Kun asukkaan ketju on siirretty häädettyihin, niin ainakin itellä foorumi unohtaa uusimman luetun viestin ja heittää jonnekin muutaman päivän taakse kun klikkaa "Näytä uusin viesti" namiskaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”