Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Burph » 14 Loka 2010 10:55

^^
Täällä kanssa yksi, jota eräs nimeltämainitsematon foorumilainen ärsyttää aivan helvetisti. Olen ihan varma, että puhutaan Taikan kanssa samasta tyypistä. Olis hyvä saada jonkun tietyn kirjoittajan viestit blokattua kokonaan pois.
Tyhmät jankkaajat (toivoakseni en itse kuulu niihin) syö naista.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Loka 2010 10:56

Pistäkää yksityisviestiä, jos on jotain asiaa.
:)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 14 Loka 2010 11:22

Burph kirjoitti: Olis hyvä saada jonkun tietyn kirjoittajan viestit blokattua kokonaan pois.
Onnistuu: omista asetuksista -> ystävät ja vihamiehet.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Loka 2010 22:44

Zygerö kirjoitti:Tietysti on mukavampaa lueskella pidempiä raportteja, mutta eivät kaikki voi olla [juuso]ja ja lottia. Raportoikaa kaikki rohkeasti vaan.
Eikä muuten edes pidä paikkaansa, itse luen mielummin lyhyitä raporttiviestejä koska minulla ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa lukea pitkiä (arvostan kyllä niidenkin kirjoittajia korkealle ja tiedän, että moni muukin arvostaa). Siksi olen niitä lyhyempiä siirtänyt raportteihin, koska ne ovat ihan yhtä tärkeitä ja arvostettuja kommentteja kuin pitkätkin viestit.

Nyt yritän päästä perille tästä foorumidraamasta. Yhen päivän GaGailen ja olen heti pihalla kaikesta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Elisabet

Viesti Kirjoittaja Silencio » 14 Loka 2010 23:15

Sihijuoma(n) kirjoitti:Nimimerkki kaalilaatikon kanssa ei kannata vängätä Ellun ilkeydestä tms asiasta, koska hän on päättänyt olla tiettyä mieltä.-Sihi-
Siis häh, jos joku on päättänyt olla jotain mieltä eli kirjoittaa mielipiteensä niin se on kiellettyä koska se on positiivisesti kirjoitettu Elisabetista. Anteeksi vain mutta nyt ei mennyt jakeluun...
Sihijuoma(n) kirjoitti:
Tietysti jokainen voi sanoa mielipiteensä esim juuri tuosta ilkeydestä yhden tai kahdenkin kerran, mutta sitten alkaa olla jo turhan toistoa.
-Sihi-
Mutta täällä ketjussa saa kyllä jankata jos jankkaa negatiivisesti, muissa ketjuissa se ei onnistu ilman huomautusta asiasta. En viitsi nimimerkkejä laittaa, eiköhän nuo löydy kun selaa. (Häviääköhän tämäkin kirjoitus kuten on käynyt jo muutaman kerran kun on kysellyt asiallisesti asiasta?)


No, Elisabet jatkaa talossa hyvällä asenteella. Taisi kuitenkin olla kaiken läyhän takana enemmänkin talosta poistunut mielipideautomaatti.
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 15 Loka 2010 00:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty pari viestiä Elisabet-ketjusta tänne.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Loka 2010 23:22

^
No mä voin omasta puolestani sanoa, että mitä enemmän tota vänkäämistä täällä esiintyy, sitä vähemmän palstalla viihdyn. Muutamille menee puolustelut ja haukkumiset niin pahasti yli, että pahaa tekee.
Tulee mieleen joku Subjekti, jonne en koskisi enää pitkällä tikullakaan.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Elisabet

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Loka 2010 01:11

Silencio kirjoitti:(Häviääköhän tämäkin kirjoitus kuten on käynyt jo muutaman kerran kun on kysellyt asiallisesti asiasta?)
Ei ne häviä kun kysytään oikeassa paikassa. Nyt siirsin tämän tänne, jotta keskustelua aiheesta voidaan jatkaa. Elisabetin omassa ketjussa ei voida, koska aihe selvästi koskee foorumikäyttäytymistä eikä varsinaisesti itse asukasta vaikka se sieltä kumpuaisikin
knocker kirjoitti:No mä voin omasta puolestani sanoa, että mitä enemmän tota vänkäämistä täällä esiintyy, sitä vähemmän palstalla viihdyn.
Sama juttu ja on jotenkin käsittämätöntä, että joillakin on vaikeuksia käsittää tätä vaikka asiasta sanottaisiin useamman kerran. Jokaisella saa olla mielipide ja jokainen saa sen (asiallisesti) ilmaista. Kenenkään ei tarvitse perustella loputtomiin miksi on mitäkin mieltä asiasta eikä kenelläkään ole velvollisuutta selitellä mielipiteitään jos niissä on kuitenkin joku ajatus taustalla (eri ihmiset näkevät ja kokevat asioita eritavoin, koetetaan elää sen kanssa).

Ja tietty tälle tarttis varmaan tehdä jotain (lisää). Aina sitä vaan toivoisi, että ihmiset oppisi olemaan sillä että sanoo eikä sillä että joutuu jäähyttämään. Onneksi monet oppiikin. ...niin siis me tosiaan ollaan huomautettu aika monille ihmisille erilaisista ei-toivotuista käytöstavoista pitkin kautta, että ne kaikki "miks musta on tehty silmätikku, miks tolle ei sanota mitään miks mulle vaan miks minäminäminä"-väninät vois jo pikkuhiljaa unohtaa. Ette (ikävä kyllä) ole niin spesiaalitapauksia kuin monet teistä huomautuksia saaneista luulette.

Ei mul muuta. Paitti se, että vaikka tämä(kin) kausi on jälleen kerran mennyt perseilyksi toteutuksen puolesta, koetetaan purkaa siitä aiheutunut turhautuminen oikeaan kohteeseen eli tuotantoon, ei muihin palstalaisiin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Loka 2010 01:25

Miks miun viesti Viltsuketjusta poistettiin? Se missä sanoin et Viltsu on number one? Ilmeisesti modet sallii negakommentit viltsusta mut ei positiivisia.. miksi olen silmätikku? Olette huonoja moderaattoreita. Piiskaa ansaitsisitte, piikkipiiskaa, joka ikinen.

Koska en ole saanut vielä yhtään huomautusta tai varoitusta tällä kaudella, mutta se ei ole ennenkään estänyt suoria bännejä, niin kysynkin täten etukäteen lupaa fanaattiseen viltsufanitukseen. Heltyykö. Jos hymyilen nätisti? Kuva Puitty pleeeease?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Loka 2010 09:57

Tuusis jo vastasikin, mutta kommentoin nyt itsekkin, koska huomauttelinkin.

Silencio on ymmärtänyt minut nyt väärin. Pointti on että jokainen voi sanoa mielipiteensä niin negatiivisen kuin positiivisen.
Kuitenkin kun jotkut vänkäävät jokaiseen mielestään väärään mielipiteeseen vastaan ja sitten luonnollisesti muut kirjoittajat vastaavat niihin puolustaen aiempaa mielipidettään, niin turhan vänkäys on valmis.
Erittäin turhaa jankkaamista, kun kukaan ei kuitenkaan muuta mielipidettään, niin kuin ei tarvitsekkaan.
Toisten kommentteihin saa toki vastata, mutta turha joka kommenttiin puuttuminen ja vänkäys on turhaa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 15 Loka 2010 19:46

Onpas se mielenkiintoista, että asukkaiden perusteeton haukkuminen on suotavaa ja toivottua, mutta asukkaiden puolustaminen perusteettomilta haukkumisilta on "jankkaamista". Minusta keskusteluun kuuluu se, että saa kommentoida toisten sellaisia kommentteja, jotka eivät ole oikeita mielipiteitä vaan liittyvät siihen, mitä talossa on ihan oikeasti tapahtunut ja mitä ei ole tapahtunut.

En minä näe mitään syytä sille, että esimerkiksi Elisabeth-ketjussa saa loputtomiin toistaa ilmeisen virheellisiä väitteitä, että Ellu käyttäytyy talossa ilkeästi mutta sitä ei saisi sanoa, että nämä väitteet ovat virheellisiä. Elleivät ole virheellisiä, on erittäin helppoa kertoa esimerkkejä noista ilkeyksistä. Vai onko BBPlazan tarkoituksena olla paikka, jossa ihmiset saavat purkaa omaa muihin asioihin liittyvää kiukkuaan BB-talon asukkaisiin?

Jos et pysty perustelemaan MITENKÄÄN mielipidettäsi, jonka mukaan joku asukas on ilkeä, saatat olla väärässä. Vertaaminen muihin asukkaisiin on taas paikallaan, koska onhan se tyhmää noukkia YKSI asukas esille sellaisesta negatiivisuudesta, jota harrastavat kaikki muutkin ihmiset niin BB-talossa kuin BB-talon ulkopuolellakin. Hyvänä esimerkkinä selän takana juoruaminen ja jopa "pahan puhuminen".

Vai onko niin, että modet - esimerkiksi Tuusannuuska ja Sihijuoma - kannattavat BB-talon asukkaiden perustelemantonta parjaamista ja vastustavat kaikkia positiivisia kommentteja sekä sen osoittamista tarvittaessa, että parjaaminen ei liity todellisiin tapahtumiin? Sellaiseen olen tottunut enemmänkin ns. suomi24.fi-keskusteluissa. Eikö BBPlazalla haluta pyrkiä mkinkään sen parempaan?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Loka 2010 19:51

Katso edellinen viestini.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 15 Loka 2010 19:55

Sihijuoma(n) kirjoitti:Katso edellinen viestini.
Ei kelpaa. Minusta ihmisten keskustelu ei ole sellaista, että kaikki hölisevät yksikseen ilman että reagoisivat muiden ihmisten puheisiin. Jos joku kirjoittaa esim. jostain BB-asukkaasta sellaista, joka ei tunnu olevan totta, tietysti yritän korjata hänen mielipiteensä. Ei se niin voi olla, että muiden "mielipiteitä" ei saisi kommentoida, koska "kukaan ei muuta mielipidettään".

Siis: suomi24.fi-tyyli täällä vai jotain parempaa?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Loka 2010 20:00

kaalilaatikko kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Katso edellinen viestini.
Ei kelpaa.
Siis: suomi24.fi-tyyli täällä vai jotain parempaa?
Minä en ala jankkaamaan tästä asiasta kanssasi.
Jos et ymmärrä mitä on jo monesti sanottu, niin sille ei voi mitään.
Jokainen voi itse arvioida onko tämä Suomi24 tai Subjectin tasoinen keskustelupalsta.
Täällä on oikeus olla mitä mieltä tahansa, mutta pitää osata käyttäytyä ja ymmärtää miksi täällä ei saa esim jankata loputtomiin.

Itse viihdyn täällä parhaiten.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 15 Loka 2010 20:03

Mielestäni Elisan ilkeyttä on perusteltu riittävän monipuolisesti. Et voi siis sanoa, ettei se ole totta. Se on nimenomaan mielipide, mihin ei tarvitse aina uudelleen ja uudelleen puuttua, vaikka olisikin eri mieltä.

Saa toki korjata jonkun virheellisen jutun, jos kirjoitetaan oikeasti jotain väärin. Oli se sitten tiedostamatonta (esim. virallisten sivujen provosoivien uutisten perusteella vedetty väärä johtopäätös) tai tahallista vääristelyä. Siihen korjaukseenkin pitää ne perustelut kyllä löytyä.

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 15 Loka 2010 20:05

Sihijuoma(n) kirjoitti:Minä en ala jankkaamaan tästä asiasta kanssasi.
Jos et ymmärrä mitä on jo monesti sanottu, niin sille ei voi mitään.
Juu, en ymmärrä edelleenkään, miksi BBPlazalla BB-asukkaiden parjaaminen on OK ja toivottavaa, mutta heidän puolustamisensa on "jankkaamista". Minä kyllä jaksan selittää asiaa sinulle tämänkin jälkeen, jos et ymmärrä sitä, miksi tuollainen asenne on mielestäni huono.

En ole nähynyt sinun esittävän sellaista mielipidettä, että esim. Elisabetin parjaaminen yhä uudelleen olisi "jankkaamista". Miksi?

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Burph » 15 Loka 2010 20:06

Mielipide on kuin persereikä - kaikilla on sellainen.
Mitä järkeä on loukkaantua, jos toisella on erilainen kuin oma?

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Loka 2010 20:13

kaalilaatikko kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Minä en ala jankkaamaan tästä asiasta kanssasi.
Jos et ymmärrä mitä on jo monesti sanottu, niin sille ei voi mitään.
Minä kyllä jaksan selittää asiaa sinulle tämänkin jälkeen, jos et ymmärrä sitä, miksi tuollainen asenne on mielestäni huono.
En epäile yhtään.
Minua ei kuitenkaan kiinnosta keskustella asiasta josta on jo puhuttu viestitolkulla.
Ei voi olla noin vaikea ymmärtää lukemaansa.


----------------
E: Tämä on hyvä esimerkki tyhjän jankkauksesta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 15 Loka 2010 20:27

Sihijuoma(n) kirjoitti:
kaalilaatikko kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Minä en ala jankkaamaan tästä asiasta kanssasi.
Jos et ymmärrä mitä on jo monesti sanottu, niin sille ei voi mitään.
Minä kyllä jaksan selittää asiaa sinulle tämänkin jälkeen, jos et ymmärrä sitä, miksi tuollainen asenne on mielestäni huono.
En epäile yhtään.
Minua ei kuitenkaan kiinnosta keskustella asiasta josta on jo puhuttu viestitolkulla.
Ei voi olla noin vaikea ymmärtää lukemaansa.
Totta kai olen ymmärtänyt kirjoittamasi. Olen vain eri mieltä. Minä kun en näe järkeä siinä, että BBPlazan modet keskittyvät BB-asukkaita puolustavien viestien vastustamiseen siinä missä asukkaita saa parjata vapaasti. Yhä uudelleen.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 15 Loka 2010 20:33

Eiköhän sekin ole nyt tullut kaikille harvinaisen selväksi. Jokainen vetäköön omat johtopäätökset. Tätäkään asiaa ei tarvitse jankata eri tavalla viestistä toiseen.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Burph » 15 Loka 2010 20:42

Mikäli kaalilaatikko kokee tulleensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, asiastahan voidaan järjestää äänestys: jankkaako kaalilaatikko vai esittääkö hyvin perusteltuja uusia mielipiteitä.. ? 8)

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Loka 2010 20:44

Burph kirjoitti:Mikäli kaalilaatikko kokee tulleensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, asiastahan voidaan järjestää äänestys: jankkaako kaalilaatikko vai esittääkö hyvin perusteltuja uusia mielipiteitä.. ? 8)
Kaikella kunnioituksella ei kyllä aleta äänestämään tämmöisestä asiasta. :roll:
Jokainen voi miettiä asian omassa päässä ja jos haluaa sanoa mielipiteensä yksityisviestiä vaan tulemaan tähän suuntaan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 15 Loka 2010 20:57

Voiko mitenkään asettaa sitä, kuinka monta viestiä / sivu näkyy?
.
Ihmisten edessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”