Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 03 Joulu 2011 00:21

^Kiitos jaiba todella paljon. Itselleni tuo ohje oli täysin uusi ja Plaza tuntuisi toimivan taas läppärillä. Jos antaisin pisteitä pisteitä "vuoden plazalainen" - äänestyksessä, antaisin sulle vähintään 10 pojoa. :tu

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 03 Joulu 2011 21:15

Mulla on nyt tovin (viikko kaks) ollut foorumilla semmonen ongelma, että alueet ja ketjut jää punaiseksi, viestien lukemisen jälkeen. Ongelmaan ei auta yksittäisen alueen "merkkaa luetuksi". Kaikkien alueiden luetuksi merkkaaminen poistaa bugisetkin jutut, mutta tosiaan sillon menee aina lukemattomatkin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Joulu 2011 22:54

Hyvin foorumi pelittää, vaikka tällä hetkellä paikalla on päälle 1100 käyttäjää. Tais Sebastianin häätö olla melkoinen shokki monelle. :)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja BuZu » 04 Joulu 2011 23:04

Spencer kirjoitti:Hyvin foorumi pelittää, vaikka tällä hetkellä paikalla on päälle 1100 käyttäjää. Tais Sebastianin häätö olla melkoinen shokki monelle. :)
Muutaman kerran Talk Shown aikana foorumi tökki, mutten tiedä, johtuiko itse foorumista vai omasta nettiviritelmästä, jossa on kaapeli + 2 mokkulaa.
Ko. viritelmä tökki myös pari tuntia ennen Talk Shown alkua.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Analyst
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Joulu 2011 00:36

Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja Analyst » 07 Joulu 2011 20:15

Analyst kirjoitti:

Sebastian oli ja on loistava persoona,mutta kun ollaan Tanjan ketjussa niin jutellaan hieman hänestä.Tanjalla ei ole mitään saumoja voittaa finaalia,säälin suorastaan hänen kavereitaan jotka haaskasivat viimeisetkin roposensa äänestyksessä.

Finaalista ulkona ovat siis Tanja ja Ben.Voitosta kilpailee Micael,Janica ja Suvi.Kukaan näistä ei ole ollut minun suosikki missään vaiheessa mutta toivon voittoa Suville,puolusti Sebastiania niin terhakkaasti.

Niin että seuraavan kerran kun viestin tähän Tanjan ketjuun tulen kertomaan että siitäs saitte Tanja-fanit,Tanja oli mitäänsanomaton,kiukuttelija "kakara" jolla asenne ei ollut missään vaiheessa kohdillaan.Tanja lähtee ennen Beniä,siitä pitää huolen Sebastianin kannattajat.

"Karhun" vastaus minulle yksityisviestillä:


Viestin otsikko:

Re: Tanja Westerlund



Lähettäjä:

Karhu



Lähetetty:

Eilen 01:02



Vastaanottaja:

Analyst

Oli siinä rajalla ettei viestiäsi poistettu sillä täällä ei keskustella tuollaiseen riitaa haastavaan ilkkuvaan tyyliin "siitäs saitte". Pidetään puhe asukkaissa ja talon tapahtumissa ym., ei faneissa.

Foorumin säännöt kannattaa lukea ja sisäistää ennen seuraavaa postausta: viewtopic.php?f=83&t=4263

Tämä Karhu on ilmeisesti Tanjan fanittaja?Ja poistihan tuo Karhu viestini.
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 07 Joulu 2011 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Sebastian-ketjusta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sebastian Tynkkynen

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 20:21

^Mikä on ongelma? Toisten käyttäjien provosointi on täällä kiellettyä, selviäisi sinullekin jos olisit lukenut ne säännöt.

Vai etkö muka todella löydä tästä seuraavasta kirjoittamastasi pätkästä mitään huomautettavaa?
Analyst kirjoitti:Niin että seuraavan kerran kun viestin tähän Tanjan ketjuun tulen kertomaan että siitäs saitte Tanja-fanit,Tanja oli mitäänsanomaton,kiukuttelija "kakara" jolla asenne ei ollut missään vaiheessa kohdillaan.Tanja lähtee ennen Beniä,siitä pitää huolen Sebastianin kannattajat.
Aivan syystä Karhu huomautti ja olisin huomauttanut itsekin jos hän ei olisi ehtinyt ensin.
Karhu kirjoitti:Oli siinä rajalla ettei viestiäsi poistettu sillä täällä ei keskustella tuollaiseen riitaa haastavaan ilkkuvaan tyyliin "siitäs saitte". Pidetään puhe asukkaissa ja talon tapahtumissa ym., ei faneissa.

Foorumin säännöt kannattaa lukea ja sisäistää ennen seuraavaa postausta:
http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=4263
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Joulu 2011 21:29

Onko nimimerkin vaihtaminen mahdollista? Katoaako viestimäärä samassa rytäkässä vai miten se toimii?
That damn fox!

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 21:32

Jonksu kirjoitti:Onko nimimerkin vaihtaminen mahdollista? Katoaako viestimäärä samassa rytäkässä vai miten se toimii?
Onnistuu, eikä viestimäärä katoa minnekään. Ota yhteyttä Spenceriin niin hän vaihtaa nikkisi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 08 Joulu 2011 03:08

Nyt loppui palkeilta tila lopullisesti: http://bbplaza.net/bbfi7.php?as=1

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Joulu 2011 20:03

Mulla olisi kyssäri/huomautus joka liittyy samaan kuin tämä:
Jason. S kirjoitti:Olen kirjautunut Plazalle normaalisti. Klikkasin tuota Korso-linkkiä, kirjoitin BBPlaza.net, tuli Korso-versio Plazasta, klikkasin Korso-Plazalla foorumia nähdäkseni olisiko foorumikin Korsoroitu, ei ollut. Korso-Plazalla en ollut kirjautuneena, vaikka alunperin klikatessani Korso-linkkiä olin. OK, sammutin Korso-Plazan ja palasin alkuperäiseen Plazan foorumiin, menin etusivulle enkä enää ollut kirjautunutkaan. Yritin kirjautua uudestaan mutten onnistunut. "Olet kirjautunut sisään" mutta palattuani foorumin etusivulle en yhtäkkiä ollutkaan sisällä, vaikka "paikalla" - osiossa nimeni näkyykin.
Korso hommaan vain tarttee vaihtaa tuo [juuso]:n laittama linkki. Mulle tuli sama juttu kuin Jasonille. Eli ei antanut kirjata sisälle foorumiin. Mut oli kyllä merkattu paikallaolijaksi, mutta siltikään en ollut sisällä plazalla. Kävin läpi Internet Asetukset. Mutta ei auttanut. Nyt kun tulin töistä ja tulin Plazaan, ei toiminut sittenkään. Olin kirjoittamassa Spencerille palautetta asiasta. Kirjoittaessani kävin vielä tuossa [juusonj]:n linkissä ja siellä koitin kirjautua sisälle. Ja onnistui. :unbelievable: (tätä siis olin kokeillut pari kertaa aiemminkin)
Onko tällä foorumilla ollut jotain häiriöitä, vai onko tämä kaikki syytä minun paskasta koneestani?

Edit. Jaa sama juttu taas. Pitänee näköjään avata uusi netti jos tännekin tahtoo :keineahnung:

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Burph » 13 Joulu 2011 11:42

Mua hieman ketuttaa taas moderaattoreiden linjaukset. Viestejä poistetaan ilman minkäänlaista kommenttia. Nyt oli ilmeisesti sääntöjen vastaista keskustella Tanjan huumeidenkäytöstä, mikä lähti Tanjan omasta kommentista haastattelussa.. Olihan siellä typeriäkin kommentteja, mutta minun olivat taatusti asiallisia, kuten aina. [smilie=a_cool.gif]

Ehkä mä menen "mellastamaan" sitten muualle. Perkele.


Edit, olihan Tuusis sitten kommentoinut kummiskin. Ja menin itseeni. Nyt mua ärsyttää se, että joidenkin tampioiden takia saa muutkin kärsiä. Koska aihe nyt kuitenkin on mielenkiintoinen. Tai ehkä mä olen taas ainoa.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Joulu 2011 11:48

^On siellä kommentti, kantsii odotella edes pari sekunttia, että sen ehtii kirjoittaa...

Osalla oli asiallisempaa kommenttia, osalla ei. Huumeista keskusteleminen ei mielestäni kuulu sen enempää Tanjan, Janican eikä Mikaelin ketjuun, vaikka jokainen niistä on pilveä poltellutkin joskus. Tanjan haastattelussa annetut kommentit on samoja asioita mitä on puhunut talossa ollessaan ja niistä on keskusteltu jo silloin (siitä väännöstä oppineena tuli nyt tehtyä tämä ratkaisu tällä kertaa).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja janne » 18 Joulu 2011 20:34

Kasvattaako ajantappoa aluelle kirjottaminen viestimäärää

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja jaiba » 18 Joulu 2011 20:43

janne kirjoitti:Kasvattaako ajantappoa aluelle kirjottaminen viestimäärää
Ei kasvata. Yksi syy siihen on että turhaa spämmäämistä pelkästään viestimäärän kasvattamiseksi yritetään pitää kurissa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Joulu 2011 11:59

Pari uutta bbcode-tagia lisätty.

Nyt voitte pienentää kuvan näppärästi.
Image

Off topic:
ja jos haluaa sanoa jotain aiheen vierestä ohimennen, niin tätä voi käyttää.

Ja.
Edit: Tämmönen lisätty kans
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Joulu 2011 13:48

Mikäli joillekin tulee uusia ideoita tulevalle kaudelle, niin heittäkäähän niitä tänne.

Ja ideat voivat koskea esim.
- foorumia teknisesti
- foorumin moderointiin, ylläpitoon liittyviä asioita
- sivuston toiminnallisuuksiin liittyviä asioita (esim. häätöäänestykset, tilastot, nimeämiset, listat, pelit jne.)

Kuluvalle kaudelle olisi tarkoitus siirtää sivusto toimimaan itse rakennetusta ympäristöstä joomlaan. Vaatii aikalailla ponnisteluja. Mikäli jollakin on kokemuksia PHP:stä/Joomlasta, niin apukin kelpaisi. Ja kuten tuossa mainitsin suunnittelu- ja testausapu kelpaa ja niihin ei tarvita välttämättä kovinkaan vahvaa it-osaamista.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 09 Tammi 2012 00:26

Onko seuraava tarkoituksellista:

Kirjoitan pitkää viestiä johonkin topicciin. Lopetan kirjoittamisen muutamaksi sekunniksi, niin sitten tuo "kirjoitusalusta" (mikälie) vetää tuon "paperin" ylös asti. Kursori jää tosin sinne minne pitikin. Onko muilla samaa ongelmaa? Minusta ihan perseestä tommonen. Saa melko helposti vituttamaan nimittäin!

(toivottavasti tästä tajuttiin ongelma. En oikein tiedä näitä oikeita nimityksiä :D )

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Tammi 2012 01:11

^ Tuon suuntaista ongelmaa on itsellänikin, jos ymmärsin viestin yhtään oikein.
Selittäisin sen itse niin, että "paperi" menee sekunninkin puolikkaankin tauon jälkeen ylös sillä lailla, ettei näe kunnolla mitä on kirjoittamassa.

Erittäin vittumainen juttu!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Tammi 2012 20:25

Ei ainakaan itselläni ole tällaista ongelmaa ikinä esiintynyt. Onko tuo ongelma tuore juttu vai onko noin käynyt pidempäänkin? Ja mikä selain? Voisiko johtua selaimen ominaisuuksista eikä foorumin?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 09 Tammi 2012 21:01

On tuo ongelma mulla ollut vissiin siitä asti kuin tänne kirjauduin ekan kerran :?
Ja mulla on Mozilla.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Tammi 2012 21:50

Wicker Man kirjoitti:On tuo ongelma mulla ollut vissiin siitä asti kuin tänne kirjauduin ekan kerran :?
Ja mulla on Mozilla.
Minä käytän Operaa eikä tosiaan mitään tuon suuntaista ole ollut. Ei tosin ole ollut niitä ulospotkiutumisongelmiakaan joita joillakin käyttäjillä on ollut. Ehkä tuo on joku randomi bugi selaimessa tai foorumisoftassa joka näkyy sattumalta muutamilla käyttäjillä? Emt.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Mour » 09 Tammi 2012 23:10

Wicker Man kirjoitti:On tuo ongelma mulla ollut vissiin siitä asti kuin tänne kirjauduin ekan kerran :?
Ja mulla on Mozilla.
Sama juttu täällä.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”