Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Maalis 2008 17:13

Mtv3 kirjoitti: BB-Niko suuteluvideosta: Ei kaduta!

Big Brother -voittaja Saulin ja kolmanneksi sijoittuneen Nikon netissä pikavauhtia leviävässä suuteluvideossa ei Nikon mukaan tapahdu mitään järisyttävää.

Voice TV:n Voicela-ohjelmassa näyttetty klippi oli kuvattu Saulin, Nikon ja Martina Aitolehden vetämällä Super Club -ravintolakiertueella, ja video on poppoon itsensä kuvaama.

Klipin "kohokohdassa" Niko kaappaa Sauli syliinsä ja suutelee miekkosta suoraan suulle.

Video nousi viikonlopun aikana The Voicen nettisaitin suosituimmaksi klipiksi.

Viihdeuutisten maanantaina puhelimitse tavoittama Niko naureskeli kohulle.

– No ei siinä nyt mitään erikoista tapahtunut, kavereiden välistä ilonpitoa, espoolaismies vakuutteli.

– Ihan samanlaista touhua kuin BB-talossakin, joten ne, jotka katsoivat Big Brotheria, kyllä tietävät, mistä on kyse, mies hekotti.

– Eikä siis myöskään kaduta yhtään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Sihi » 18 Maalis 2008 18:46

Niin siis jos Niko ja Sauli haluaa päästä otsikoihin niin kannattaa toki kyseistä touhua (pussailua) harjoittaa ja sitten jossain vaiheessa vinkata seiskapäivään, iltapäivälehtiin ja Ohoon huhuja mahdollisesta suhteesta höysteeksi pari suttuista kännykkäkuvaa.......

...ei näitä nyt tietty kannata mitenkään vakavasti ottaa.... ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 19 Maalis 2008 09:40

"Kavereiden välistä ilonpitoa" :wink: :wink:
Kun telkussa pussaillaan niin mitähän hauskaa makuuhuoneen puolella pidetään salassa kameroita :wink: :lol: :lol:
You're not bored, you're boring.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Maalis 2008 16:06

Mtv3 kirjoitti: BB-Kadi: Romantiikkaa on ilmassa!

Big Brotherissa viime tuotantokaudelle kisannut Kadi Kaljula paljasti uusimmalle 7 päivää -lehdelle, että pientä säpinää neidin ihmissuhderintamalla on ollut jo pidemmän aikaa.

Pirtsakka Kadi kertoo saaneensa muutamia varteenotettavia työtarjouksia Big Brotherin jälkeen.

Hän suunnittelee kuitenkin palaavansa todennäköisesti syksyllä koulunpenkille.

– Toukokuussa palaan vanhaan työhöni hautausmaan puistotyöntekijäksi. Opiskelut ovat käyneet mielessä, hän pohtii ja lisää, ettei uskalla vielä hehkuttaa opiskelupaikasta.

– Jos vaikka en pääsekään kouluun.

Eloisa Kadi valottaa haastattelussa hieman myös ihmissuhdekuvioitaan. Sinkuksi itsensä toistaiseksi määrittelevä nainen kertoo tavanneensa mukavan miehen taannoisella Teneriffan-reissullaan, jolla oli mukana muutakin Big Brother -porukkaa.

– Olemme olleet yhteydessä, mutta ei siitä sen enempää.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Huhti 2008 18:45

Kuva

:arrow:
Iltalehti kirjoitti:Pelti rytissyt Oulussa huonon ajokelin vuoksi

Henkilöauto onnistui ajamaan peränsä moottoritien kaiteen päälle Oulun ohi kulkevan moottoritien pohjoispäässä.

Kuva
:shock:

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja minna » 09 Huhti 2008 19:00

Mites tää ylläoleva BB:hen liittyy?
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Huhti 2008 19:07

Toinen media tietää lisää, eli Sauli ja Niko eivät asialla:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a76 ... aiteeseen/
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja minna » 09 Huhti 2008 19:19

Jaa eli näköjää NaikouSauli auto.
Eipä ollut mitään hajua asiasta, joten voisi tuollaisia uutisia hivenen selventää, kaikilla ei sitä tietoa välttämättä ole (minulla :o )
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Huhti 2008 15:52

Mtv3 kirjoitti: Villiä juontajaelämää viettävä BB-Sauli tuplasi tulonsa

Big Brotherin asukashaku alkaa huomenna Helsingistä. Kilpailijaehdokkaita on tiirailemassa myös viime kauden BB-voittaja Sauli. Sauli on yhä sinkku, mutta jotain sentään on muuttunut BB:n jälkeen: Tulot tuplaantuivat juontokeikkojen ansiosta, joten palkintoraha on yhä turvassa.

- Räväköitä persoonia, erilaisia ihmisiä, tällaisia hakijoita viime kauden Big Brother -voittaja Sauli Koskinen haluaisi nähdä viikonloppuna Helsingissä.

Jälleen syksyllä Subilla alkavan Big Brotherin castingit alkavat perjantaina Helsingin Royal Onnelasta. Sauli vierailee paikan päällä lauantaina.

- Hauskaa mennä katselemaan, millaisia ihmisiä taloon hakee. En ole raadissa, mutta käsittääkseni kiertelen ja haastattelen ihmisiä odotustiloissa, Sauli sanoo.

"Tulot tuplaantuivat"

Sauli ei ole suinkaan tuhlannut Big Brotherista voittamaansa 50 000 euron palkintosummaa typeryyksiin.

- Puolet melkein meni veroihin, mutta kyllähän siitä jäi sittenkin paljon jäljelle. Rahat ovat nyt säästötilillä, johon ei ole tarvinnut kajota, koska duunia on riittänyt niin hyvin.

- Olen tuplannut juontohommilla palkkani siihen nähden kun olin vielä vaatekaupassa töissä. En toki ole poissulkenut vaatekauppaankaan palaamista, mutta en kyllä ole vielä palaamassa, Sauli kertoo.

Saulille tv-ohjelma?

Big Brother on poikinut Saulille roppakaupalla juontohommia. Lauantain casting-tilaisuuden jälkeen hän viipottaa illaksi Iittalaan juontamaan Power Rock -tapahtumaa yhdessä juontaja Janne Katajan kanssa.

- Juontohommia on kyllä piisannut. Olen kierrellyt juontamassa muun muassa ravintoloissa.

- Muitakin viritelmiä on, Sauli paljastaa.

- Televisiossako?

- En sano mitään, Sauli kiertelee.

Villejä juontokeikkoja!

Sauli kertoo pitävänsä säännöllisesti yhteyttä muihin Big Brother -kilpailijoihin. Muun muassa Niko Nousiainen ja Timo Hytönen kuuluvat läheisimpiin talosta tulleisiin ystäviin.

- Nikon kanssa olemme melkein 24 tuntia vuorokaudessa yhdessä, teemme juontokeikkoja yhdessä ympäri Suomen.

- Olemme heränneet keikkojen jälkeen pari kertaa Seinäjoelta jatkoilta. (BB-Niko ja BB-Jarkko asuvat Seinäjoella). Viimeksi olimme Keuruun ABC:llä ja kysyimme kuka voisi heittää meidät Seinäjoelle, ja jotkut sitten lähtivät heittämään. Olimme joskus aamulla Seinäjoella, Sauli hykertelee.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 16 Huhti 2008 12:22

Niko & Sauli tentissä Seiskan risteilyllä:
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a77082/s ... steilylla/

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Huhti 2008 13:49

Seiska kirjoitti: Sauli ja Niko -fanit käyvät kuumina

Big Brother -suosikkeja Saulia ja Nikoa koskeva adressi luovutetaan tv-kanavalle maanantaina.

Internetissä on huhtikuun ajan ollut julkinen adressi, jolla on peräänkuulutettu parempaa tv-viihdettä. Adressin organisoijien mielestä parempaa katsottavaa tarjoaisi eritoten Big Brother 2007 -voittaja Sauli Koskisen ja kolmanneksi sijoittuneen Niko Nousiaisen saaminen takaisin töllöön. Adressissa siis vaaditaan pojille omaa tv-ohjelmaa Subtv:lle

Fanit ovat käyneet kuumina, sillä adressiin on kertynyt lähes 2 400 nimeä.

- Adressin tarkoituksena on ollut osoittaa, että pojilla on edelleen merkittävää ja poikkeuksellista nostetta sekä erittäin positiivinen imago. Alkuvuoden aikana kaksikko on kiertänyt Suomea, keikkaillen ravintoloissa ja yökerhoissa, fanit perustelevat.

Parivaljakko on esiintynyt kerran kuukaudessa myös huippusuosituilla ja loppuunmyydyillä Seiskan Bileristeilyillä Viking Isabellalla. Kevään viimeinen Bileristeily seilataan 8.5. Turusta. Jäljellä on vain hajapaikkoja.

Adressin puuhahenkilöt tietävät, että hyviksi ystäviksi hitsautuneet Sauli ja Niko vetoavat erityisesti 12-30-vuotiaisiin nuoriin ja nuoriin aikuisiin.

- Mutta Sauli ja Niko kiinnostavat myös merkittävää määrää jo hieman varttuneempaa väestöä, fanit vakuuttavat.

Adressi luovutetaan maanantaina 28.4. yhdessä Facebook-tukiryhmän tietojen kanssa Subtv:lle.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Huhti 2008 20:39

"Parempaa viihdettä" ei oikein kyllä sovi yhteen Nikon ja Saulin kanssa. Ainakaan jos ohjelmassa keskityttäisiin hoilaamaan mainosbiisejä nuotin vierestä. :hahaha:
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Huhti 2008 20:59

2400 nimeä, hohoo. Aivan varmasti subtv nyt jo suunnittelee megasatsausta salen ja nikon ohjelmaan..

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Huhti 2008 21:47

Ymppäisivät Karin ja Ollinkin siihen samaan ohjelmaan sitten niin päästäisiin siitäkin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Jaake » 25 Huhti 2008 00:07

Ei sillä ettenkö Saulista ja Nikosta tykkäisi paljonkin, mutta on järjettömyyden huippu jos he saavat oman ohjelmansa, ja Kaki ja Olli eivät saaneet. Jälkimmäinen kaksikko on kaikessa mahdollisessa (paitsi ei ehkä teinityttöjen silmänruokana) valovuosia edellä ensimmäistä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 25 Huhti 2008 14:01

Mtv3 kirjoitti: BB-Kadi: Ei enää koskaan taloon!

Big Brotherissa viime kaudella kisannut Kadi Kaljula käväisi perjantaina Maikkarilla kertomassa kuulumisistaan. Hän nauroi, ettei menisi takaisin Isonveljen taloon - oikeastaan mistään hinnasta.

BB-fanien mieleen jäänyt Kadi kertoi halunneensa pois talosta kolmen kuukauden aikana useampaan otteeseen.

– Kerran kävin ihan ison pomon kanssa keskusteluita, että haluan pois. Tavallaan mä taistelin koko sen ajan itseäni vastaan. Mä halusin olla talossa, mutta mä en viihtynyt siellä, hän mietti.

Kaikkein ikävintä BB-talossa oli hänen mielestään se, ettei päässyt liikkumaan luonnossa.

– Mä olen sellainen, että kaipaan hirveästi merelle tai metsään. Siellä oli pelkkä parin neliön alue, ei se ollut mun juttu, kiharapää kertoi.

Kadi nauroi halveksineensa ennen taloon menemistään itsekkäitä ihmisiä.

– Mutta sitten kun katsoo niitä jaksoja, huomaa että hups, tuo mun omakin käytös oli kaikkea muuta kuin muita huomioivaa.

Kadin mielestä hauskaa oli myös lukea lehdestä seurustelevansa.

– Mun äiti soitti, ja sanoi, että "jaaha, sä siis seurustelet". Mä vastasin, että "joo, en itsekään tiennyt sitä".

Kadi paljasti käyneensä viime aikoina treffeillä, mutta muuta hän ei aiheesta halunnut puhua.

Vapun hän aikoo viettää juhlien ystäviensä kanssa Helsingissä.

– Ollaan varattu tyttöjen kanssa hotellihuone, koska silloin saattaa olla vähän heikkoa päästä kotiin, hyväntuulinen Kadi huokasi.

Kadi on saanut jonkin verran juontokeikkoja Big Brotherin jälkeen.

– Olen tykännyt niistä kovasti. Hautausmaalle menen vasta myöhemmin kesällä joksikin aikaa, tällä hetkellä mä vaan katselen, että mitä tapahtuu.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 25 Huhti 2008 14:02

Mtv3 kirjoitti: BB-Perttu ja Kadi: Olemme tosi hyviä kohteita källeille!

Suomen ensimmäisen kauden Big Brother -voittaja Perttu Sirviö ja viime kaudella niin ikään kisassa loistavasti pärjännyt Kadi Kaljula kertoivat Viihdeuutisille joutuneensa aika monesti noloihin tilanteisiin.

Perjantain Huomenta Suomessa vieraillut kaksikko tulee ilmiselvästi loistavasti toimeen.

– Sanoit sitten ruman sanan suorassa lähetyksessä, Perttu nauroi Kadille.

– En mä tajua, se vaan lipsahti, eläväinen vaaleaverikkö huokasi.

Sekä Kadi että Perttu ovat saaneet oman osansa radioasemien pilapuheluista - kavereidensa tekemien "källien" lisäksi.

Kadi kertoi joutuneensa vain vähän aikaa takaperin Martina Aitolehden Esko-miehen höynäyttämäksi.

– Mä olin ollut baarissa, enkä oikein muistanut mitään siitä illasta. Sitten puhelin soi, ja miesääni sanoi, että "poliisista, päivää. Olit eilen siellä ja siellä ravintolassa. Sinua odottaisi täällä nyt pahoinpitelysyyte, tarkemmat tiedot ilmoitetaan myöhemmin". Mä olin, että apua. Se "poliisi" vain jatkoi tarinaansa. Sitten se väitti olevansa radiotoimittaja, ja että mä olin suorassa lähetyksessä. Lopulta paljastui, että se olikin Martinan mies, Kadi nauroi.

Perttu puolestaan kertoi tulleensa vedätetyksi monestikin, ja hänen mukaansa pahimpia jallittajia ovatkin juuri radiotoimittajat.

– Muahan on siis todellakin huijattu. Ile Jokinen soitti kerran Novasta ja sanoi, että mut haluttaisiin Valion kampanjaan. Se kertoi, että mun pitäisi vetää lehmäpuku päälle ja vetää Dannyn kanssa konsertti. Mä sanoin, etten osaa laulaa, mutta sitten mulle ehdotettiin, että voisinko ottaa Dannyn reppuselkään. Loppujen lopuksi mun olisi pitänyt kontata siinä lehmäpuvussa niin, että lapset olisi voineet ratsastaa mun selässä. Silloin mä ajattelin, että ei helvetti, ei tää voi olla todellista, Perttu hekotti.

– Ilekin repesi nauramaan, ja sanoi olevansa juuri syömässä. Koko niiden pöytäseurue oli pitänyt hauskaa mun kustannuksella.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Huhti 2008 13:18

Mtv3 kirjoitti: BB-Sauli: Skumppa on jo jäissä

Vuoden 2007 Suomen Big Brother -voittaja Sauli juhlii vappua Helsingissä kaveripiirissä.

- Mä ajattelin ihan vain olla kavereiden kanssa. Mitään sen kummempia suunnitelmia ei ole. Skumpat on jääkaapissa ja aattona, jos on hyvä ilma, mennään vaan Koffin puistoon viltin kanssa juhlimaan ja juomaan. Siitä sitten yöllä vielä johonkin baariin, Sauli kuvaili suunnitelmiaan.

Big Brother -tähden kanssa juhlivien ei kannatta luottaa siihen, että BB-voittaja tarjoaisi koko porukalle vappujuomaa.

- Kaikilla on varmaan omat skumpat mukana. Mullakin on vain tuo yksi pullo jääkaapissa, joten en usko, että siitä kaikille riittää. Se menee aika hyvin omaan kurkkuun, Sauli nauroi.

BB-tähden simppelit juhlasuunnitelmat selittyvät Thaimaan-matkalla, jolta hän kotiutui vasta maanantaina.

- Mä en ole hirveästi ehtinyt suunnittelemaan enkä käymään ostoksilla, kahden viikon ajan reissussa ollut Sauli totesi Viihdeuutisille

Vappuheilaa sinkkuna viihtyvällä juontajalla ei ole vielä tiedossa.

- Ei ole vappuheila katsottuna, mutta en tiedä, jos vaikka löytyisi.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Touko 2008 18:45

Mtv3 kirjoitti: BB-Suvi: En ole seksitanssija!

Kuva

Näyttäviä showtanssiryhmiä sikiää Suomessa kuin sieniä sateella. Myös viime vuonna Big Brother -talossa nähty Suvi liittyi alkuvuodesta Goodies-nimiseen tanssiryhmään.

Hymy-lehti väitti tuoreessa numerossaan virheellisesti, että Suvista on tullut seksitanssija. MTV:n Viihdeuutisten tavoittama Suvi kiisti jyrkästi, että Goodies-ryhmän show olisi eroottista tanssia. Siitä, kuinka heidän ryhmänsä eroaa esimerkiksi Johanna Tukiaisen luotsaamasta Glamour Dolls -tanssiryhmästä, Suvilla on selkeä käsitys.

– Meillä homma on tyylikästä eikä me pelata liikaa seksillä, vaan me osataan oikeasti tanssia ja siinä jutussa on oikeasti ideaa, ettei se ole vain jotain perseen pyörittämistä, Suvi kuvailee.

Liian paljastelun lisäksi Goodies-tytöt aikovat pysyä kaukana tekstiviestiskandaaleista.

– Me pysytään ihan asiallisena ryhmänä. Meillä on tyylikästä tanssia, eikä mitään pelkkää keikistelyä. Totta kai pitää olla vähän pilkettä silmäkulmassa tuollaisissa asioissa, mutta tyylillä vedetään kuitenkin, vaaleaverikkö vakuuttaa.

Ryhmä esiintyy erilaisissa tapahtumissa, messuilla ja yökerhoissa. Ohjelman sisältö muotoutuu aina tilanteen ja yleisön mukaan. Suvi lupaa, että vanhempien ei tarvitse peittää jälkikasvunsa silmiä, jos koko perheelle suunnatussa tapahtumassa lavalle nousee BB-tähden luotsaama ryhmä.

– Me tehdään erityylisiä ohjelmia aina sen mukaan, missä ollaan. Esimerkiksi kun me ollaan menossa Jyväskylään muotipäiville, niin siellä ei voi vetää samaa mitä baarissa.

– Semmoisiin tapahtumiin, missä on lapsia mukana, me tehdään esityksestä sellainen versio, että se on lapsillekin sopiva.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Touko 2008 14:40

Onko tentattaville ja tenttaajille asetettu promillerajoja?
http://www.seiska.fi/extrat/_a77941/kys ... vastaavat/
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 08 Touko 2008 09:35

Koska missä Goodies?! :D Haluaa nähä.

Jaa, ei täällä päin näköjään. Mut Suurajoissa on elokuussa, ehkäpä siellä sitten..
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Touko 2008 15:25

Herrasväki oli ihan säädyllisessä vastailukunnossa. Kadille jopa kuittailtiin siitä:
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a78168/v ... o+ja+kadi/
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”