Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 29 Elo 2007 02:48

IL 29.8.2007 kirjoitti:Big Brotheriin valittu Maria ostaisi voittorahoilla maata Bosniasta.

Taas se alkaa! Realitysarja Big Brotherissa eristettiin eilen 12 kilpailijaa ulkomaailmasta. Iltalehti tapasi kaksi talon asukeista helsinkiläisessä hotellissa.

Tuhannen hakijan joukosta BB-taloon on löytänyt tiensä monikulttuurista väkeä. 50 000 euron potista kilpailevat muun muassa virolainen, saksalaissyntyinen sekä nigerialaistaustainen kilpailija. Niin ja tietysti suomenruotsalainen Maria, 23, joka uskoo olevansa selkeää johtaja-ainesta.

- En ole nähnyt yhtäkään jaksoa ohjelmaa ikinä. Kaveri huomasi kilpailijahaun ja täällä ollaan. En usko, että suomenruotsalaisuudestani on haittaa, sillä emme me kaikki ole rikkaita ja asu rannikolla. Tai no, minä kyllä asun ja harrastan kalastusta, sipoolainen Maria sanailee.

Varastomiehenä työskentelevällä Akilla on isänsä puolelta tummaa verta.

- Ainakin tuon väriä taloon! Jos talossa ilmenee rasismia, niin en lyö ketään. Asia selvitetään muulla tavalla. On hienoa, että porukassa on erilaisia ihmisiä, avoliitossa asuva Aki miettii.

Viime vuonna puhetta herätti Sorellan ja Mikan välinen suhde ja siitä seurannut rikostutkinta. Edellisvuonna sänkypuuhiin päätyivät Hanna ja Timo. Tällä kaudella talossa on sinkkuja peräti kahdeksan.

- En riskeeraa parisuhdettani. Tulen kaipaamaan poikaystävääni ja olen valmis pitkään selibaattiin. Pussailun hän varmasti hyväksyisi, mutta seksin jälkeen se olisi heti loppu, Maria uskoo.

- Pusuttelu ymmärretään. Housujen laskeminen on mahdollista, mutta epätodennäköistä. Kauniita, tummia ja pitkiä naisia odotan taloon, yhdeksän vuotta seurustellut Aki tunnustaa.

Kummatkaan eivät ole talossa voittopotin takia, mutta imitaatiota harrastava Maria löytäisi rahoille heti käyttöä.

- Ostaisin maata Bosniasta, sillä kymmenen vuoden päästä sen voisi myydä kalliilla, muun muassa Venäjällä ja Hollannissa asunut vaaleaverikkö kertoo.

Marian menneisyydestä löytyy myös luurankoja.

- Varastin 12-vuotiaana kaupasta huulikiiltoa. Jäiköhän se rikosrekisteriin?

- Talossa meinaan urheilla paljon, ja se on minulle sellainen fat camp. Olisi kauheaa, jos sinne tulisi tulipalo. Pelkään myös, että joudun syömään hämähäkkejä tai juomaan kloorivettä, Maria kertoilee omintakeisista fobioistaan.

Jalkapalloileva Aki tunnustaa, että ohjelmassa hänen suustaan kuullaan ainakin rivoja vitsejä.

- Olen arvaamaton pelle. Paita lähtee varmasti pois, housuista en tiedä. Tyttöystäväkin sanoi, että menet sitten nolaamaan itsesi televisioon.

Iltalehden haastettelu


whazz?

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Elo 2007 02:53

"- En ole nähnyt yhtäkään jaksoa ohjelmaa ikinä. Kaveri huomasi kilpailijahaun ja täällä ollaan."

Siis nyt kyllä... Niin sanottiin haastatteluissa että tylsä oli viime kausi kun sitä oli jotain katsellut. Ja nyt ei ole nähnyt ikinä. Wooot.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 29 Elo 2007 06:12

oikee inhokki:Dsiks ne varmaan sen ottiki sinne :D

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2007 09:18

[smilie=offtopic.gif] :

Mitäs Veljet sanotte, jos laitettaisiin yhdeksi topiciksi vaikka lehtiartikkelit/BB mediassa tms.? Jos on sellaisia yleisiä artikkeleja, ettei linkki välttämättä kuulu pelkästään jokun asukkaan omaan ketjuun? Idea. Käyttäkää, jos siltä tuntuu.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 29 Elo 2007 09:21

Kuuhullu kirjoitti:[smilie=offtopic.gif] :

Mitäs Veljet sanotte, jos laitettaisiin yhdeksi topiciksi vaikka lehtiartikkelit/BB mediassa tms.? Jos on sellaisia yleisiä artikkeleja, ettei linkki välttämättä kuulu pelkästään jokun asukkaan omaan ketjuun? Idea. Käyttäkää, jos siltä tuntuu.
Kannatetaan! Hyvä idea.
I am the sunshine of my life!

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 29 Elo 2007 13:37

No nimetään vaikkapa tämä sellaiseksi ketjuksi. Eipä siihen uutta tarvita.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2007 13:41

TSN kirjoitti:No nimetään vaikkapa tämä sellaiseksi ketjuksi. Eipä siihen uutta tarvita.
Sitä tosiaan piti ehdottaakin ;)
Kyllähän noita artikkeleja alkaa jo tulla.

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 29 Elo 2007 14:10

Ok.

Kavahdin tuota haastattelua sen takia, että kaksi kilpailijaa olisi noin saanut henk. koht. medianäkyvyyttä. Mutta näköjään muistakin asukkaista on tehty ennakkoon haastatteluja. Ilta=Sanomista löytyy Kadin ja Saulin jutut.
IS 29.8.2007 kirjoitti:Sakkoja myös kaupassa juopottelusta
BB-Kadi löi poliisia

24-vuotias virolaissyntyinen Kadi on yksi tänään starttaavan Big Brotherin kahdestatoista kilpailijasta - ja varmasti se ensimmäinen, joka erottuu joukosta. Hänellä on takanaan ongelmaiset teinivuodet, joista nainen puhuu yllättävän avoimesti.

Toimittajan udellessa mahdollista rötöstaustaa, vastaus tulee niin suoraan, että se hämmentää.

- Olen lyönyt poliisia munille, Kadi töksäyttää.

Hieman tarkempi selvitys paljastaa, että Kadi hermostui poliisille, koska tämä laittoi hänet käsirautoihin.

- Join kaljaa kaupassa, ja poliisi laittoi mulle käsiraudat, enkä oikein pitänyt siitä.

Kaljanjuomiseenkin löytyy selitys.

- Jano yllätti, eikä mulla silloin vielä ollut papereita, koska olin 17-vuotias. Jouduin käyttämään sitten kaikki keinot, Kadi sanoo.

Kadi sai tapauksen vuoksi sakkoja.

- Tienasin koko kesän niitä rahoja, ja samana kesänä mun Donna-Bella-kissanikin vielä aiheutti ongelmia, kun se oli pissannut jonkun hiekkalaatikkoon

Nyt hautausmaan puistotyöntekijänä töitä paiskiva Kadi kertoo, että hänellä oli vaikeuksia suomalaisten opettajien kanssa.

- Oikeastaan kukaan opettaja ei ole koskaan tykännyt minusta. He ovat jopa pakottaneet minut jättämään monet koulut kesken, Kadi väittää.

Ehkäpä osittain juuri siksi Kadi ei ole suorittanut loppuun kuin peruskoulun.

- Yksi rehtorikin haukkui minua aina virolaiseksi ja kirjoitti todistukseeni, että äidinkieleni on vietnam. Kapinoin aika vahvasti sitä kaikkea vastaan.

Kadi on edelleen luonteeltaan varsin kapinahenkinen.

- En mieti mitään, vaan teen.

Kadi uskoo, että hänen asenteensa johtuu myös turhautumisesta siihen, että hän asuu Suomessa, kaukana synnyinkodistaan ja lapsuudenystävistään.

- Äiti toi minut tänne vähän väkisin kymmenen vuotta sitten, kun hän sai täältä töitä. Riippuu vähän päivästä, tykkäänkö asua täällä. Mutta lähden aina itku kurkussa Virosta.

Vaikeasta luonteestaan johtuen Kadi on pysynyt sinkkuna.

- Olen ikisinkku! Ei kukaan jaksaisi mua edes viikkoa.

Miten muut asukkaat sitten jaksavat sinua kolme kuukautta BB-talossa?

- Eivät he jaksakaan. Pyrin ehkä olemaan vähän hiljaisempi, sillä tämä käläkäläkälä-puhuminen ärsyttää monia. Minua yleensä joko vihataan tai rakastetaan - ei ole olemassa mitään välimuotoa.


IS 29.8.2007 kirjoitti:"Otin työpaikasta loparit"

Helsingissä asuva 22-vuotias vaatemyyjä Sauli astelee BB-taloon viimeisen pintamuodin mukaisesti kireässä t-paidassa ja pillifarkuissa. Mies on pakannut mukaansa ainakin kuudet farkut ja saman verran huppareita.

- Mutta eihän niitä farkkuja vielä paljon ole, sillä kotona mulla on 40 paria farkkuja, Sauli paljastaa.Sauli haluaa työskennellä vaatebisneksessä, vaikka edellinen työpaikka vaatemyyjänä sai jäädä.

- Otin loparit, kun en oikein viihtynyt töissä - tai siinä nyt sattui kaikenlaista.

Big Brotherin takia työsuhdetta ei olisi tarvinnut lopettaa, vaan syyt löytyvät muualta. Niistä Sauli ei enempää puhu.

Yltiöpositiivinen Sauli kuitenkin kertoo pitävänsä uusista haasteista.

- Siksi hain taloonkin. Olen aiemminkin etsinyt elämääni uusia haasteita, ja muutin esimerkiksi neljäksi kuukaudeksi yksin Kanarialle peruskoulun jälkeen. Olin töissä baarissa ja hengailin. Olen sellainen hengailija.

Mikä luonteenpiirteesi saattaa ärsyttää muita asukkaita?

- Ehkä sählään vähän liikaa ja stressaan muiden aiheuttamasta sotkusta. Olen sellainen siivousintoilija.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 29 Elo 2007 14:39

Haastattelussa Aki ja Maria
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27612987

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Elo 2007 20:42

Ilta-Sanomat kirjoitti: Big Brother -Kadi: Äiti kaatoi kasvoilleni syövyttävää ainetta

Big Brother -talon ensimmäisenä päivänä tehtiin henkilökohtaisia paljastuksia. Kilpailijat huomasivat Kadin nenässä pienen arven ja kyselivät, onko hänellä ollut nenäkoru. Kadi kiisti sen, mutta intoutui kertomaan kasvoissaan olevista arvista.

- Isäni leikkasi kerran vahingossa veitsellä silmääni. Äiti taas kaatoi syövyttävää ainetta kasvoilleni. Kun olin vauva, pikkuveljeni leikkasi nenäni kahtia, Kadi kertoi ja sai muut kilpailijat haukkomaan henkeään.

- Millenium-aattona olin kuulemma kiivennyt Mantan patsaaseen ja pudonnut sieltä niin, että huuleni halkesi. En itse muista siitä mitään, Kadi jatkoi ja paljasti myöhemmin, että hänellä on poikkeuksellisen korkea kipukynnys.

Tiina taas kertoi olevansa hygieniafriikki. Kilpailijat keskustelivat siitä, kuka pystyy käymään nukkumaan ilman, että on pessyt hampaat. Tiina kuului ryhmään, joka ei pystynyt.

Talossa nähtiin heti ensimmäisenä päivänä ensimmäinen sääntörikkomus, sillä Satu oli salakuljettanut taloon purukumia. Hän tosin selitti sen olleen puhdas vahinko, sillä purukumit olivat vain unohtuneet hänen taskuunsa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 30 Elo 2007 09:43

Maria tilittää tämän viikon Seiskassa "Isoisäni potkittiin kuoliaaksi".

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 30 Elo 2007 10:52

Nyt löytyi Jarkosta juttua. http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1430466
Ilta-Sanomat kirjoitti:BB-Jarkolle häätö asunnostaan
30.8.2007 07:01

BB-taloon valittu 26-vuotias Jarkko ei ole hoitanut raha-asioitaan kovin kiitettävästi. Mies on häädetty omasta omistusasunnostaan Seinäjoelta viime vuonna maksamattomien yhtiövastikkeiden vuoksi. Rästejä kertyi vuosina 2005-2006 peräti 2109 euroa.

Seinäjoen käräjäoikeuden antamasta yksipuolisesta tuomiosta selviää, että taloyhtiö varoitti Jarkkoa maksamattomista hoitovastikkeista etukäteen, mutta mies ei tämänkään jälkeen maksanut laskujaan.

Sinkkuna viihtyvä Jarkko kertoo Subtv:n nettisivuilla haaveilevansa hienosta talosta ja kauniista vaimosta. Hän toteaa olevansa hymypoika naisten makuun, joka on kaupan päälle vielä fiksukin. Parhaimmiksi puolikseen hän listaa turvallisuuden, mieleenpainuvuuden, ystävällisyyden, seuranhakuisuuden ja itsevarmuuden. Huonoimmiksi puolikseen hän mainitsee muun muassa asioiden siirtämisen.

Seinäjoella edelleen asuva Jarkko on ammatiltaan raudoittaja ja portsari. Hänellä on myös luottamusta herättävä koulutus, sillä hän on valmistunut nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi.

Eilen IS kertoi, että BB- Kadi, 24, sai 17-vuotiaana sakkoja potkaistuaan poliisia nivusiin. Poliisi oli laittanut naisen käsirautoihin tämän juotua olutta kaupassa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 30 Elo 2007 13:24

Einarista juttua Kalevassa: http://www.kaleva.fi/plus/juttu676503_page0.htm
Big Brother -talossa pidetään hauskaa täysillä

"Pistetään heti paremmaksi, eli terveisiä koko Pohjois-Suomeen!", hekottaa Timo Einari Rautio, 18.

Samoilla linjoilla on Aki Abiodun, 36, jolla Oulun seudulla asuvat vielä kaksi veljeä ja äiti, sekä sukulaisia ja ystäviä.

Tämän jälkeen ei miehistä sitten kuulukaan vähän aikaa mitään, jos ei satu avaamaan joka arki-ilta televisiota oikeaan aikaan, oikealta kanavalta.

Molemmat miehet ovat niiden kahdentoista henkilön joukossa, jotka tänään asettuvat asumaan Big Brother -taloon Espoon Kivenlahteen.

Tai jos oikein tarkkoja ollaan, heidät lähetettiin sinne jo eilen tiistaina.

Eilen myös koko 12-hengen joukkio istui paikallisessa hotellissa, kukin omissa huoneissaan, toisistaan tietämättöminä ja eristettyinä - ja odottivat lähtöä BB-taloon.

Yhdessä huoneista odottelee Aki Abiodun, jonka avopuoliso jää BB-talon ulkopuolelle ikävöimään. Talossa Abiodun uskoo itse selviävänsä.

"En ole kyllä yhtään ikävöivää sorttia. Minä tanssin vaikka balettia pöydällä, jotta kaikilla olisi hauskaa", vauhtimieheksi paljastuva Aki kertoo.

Akin äiti on suomalainen ja isä nigerialainen.

"Äiti ei tiedä, että minut valittiin taloon, eikä isä varmasti tule koskaan tietämäänkään, sillä en pidä häneen mitään yhteyttä", Abiodun kertoo.

"Ja tyttöystävälleni ehdotin muutama viikko sitten keskellä päivää siideridrinkkiä, ennen kuin uskalsin kertoa, että minut on valittu taloon. Hän peitti käsillä kasvonsa eikä ollut kovin mielissään", Abiodun kertoo.

"Saa nähdä mitä tulevat viikot tuovat tullessaan, mutta minä aioin olla talossa loppuun asti ja voittaa sen 50 000 euroa!", Abiodun sanoo.

Ainoa asia, mikä kehonrakennusta harrastavaa Akia huolettaa ennen Big Brother -taloon asettumista, on omien lihasten surkastuminen.

"Taidan tulla sieltä aika pienenä miehenä ulos", itsevarma varastomies virnuilee.


Toisessa huoneessa makoilee leppoisasti Timo Einari Rautio, joka ennen muinoin tunnettiin vain nimellä Timo Rautio, mutta joka nyt haluaa olla Einari Rautio. "Tai sitten Eikka vaan", Rautio myhäilee.

"Vaihdoin etunimeni toisin päin, koska haluan erottua joukosta", nuori herra hirnuu. Rautio on syntynyt Oulussa ja hänen enonsa perheineen asuu siellä yhä. "Ensimmäiset viisi vuotta elämästäni asuin Jäälissä ja käymme Pohjois-Suomessa yhä suhteellisen tiiviisti, koska meillä on Ylitorniolla kesämökki."

Tämä iloinen ja kohteliaan oloinen nuori herra kuuluu kokoomusnuoriin ja omistaa kaksi koiraa.

Sinkuksi hän ilmoittaa itsensä myös. "Olisin ehkä ottanut koirista kuvan mukaan taloon, mutten hoksannut", hän harmittelee.

Einari Rautio on varautunut Big Brother -kisan tuomaan julkisuuteen, mutta sille seikalle hän on asettanut suuremmat suunnitelmat.

"Haluan ensin valmistua lakimieheksi ja käyttää myöhemmin julkisuutta vaikuttamalla poliittisiin asioihin", hän maalailee.

Hän on myös valmistautunut henkisesti siihen, että talosta voi löytyä se suuri rakkaus tai ohimenevä pikasuhde.

"Kaikki on mahdollista, ja kaikkea saa tapahtua. Sinne mennään pitämään hauskaa!"

Big Brother tänään keskiviikkona Subtv:llä kello 21.

Carita Forsman
[/code]

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2007 13:50

Big Brotherissa mukana myös vähemmistöjä

Aiempina tuotantokausina asukkaita on arvosteltu tasapaksuudesta, mutta nyt mukana on myös vähemmistöjen edustajia. Viihdeuutiset tapasi kaksi mielenkiintoista kilpailijaa, jotka lupaavat tuoda taloon säpinää ja rentoa meininkiä.

http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtm ... 7/8/106973

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2007 13:58

Tänä vuonna ne vasta tasapaksuja onkin, vaikka vähemmistöjen edustajat tuntuvat olevan talossa melkeinpä enemmistönä... :shock:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Elo 2007 14:29

Ilta-Sanomat kirjoitti: BB-talossa seksipaljastuksia

Big Brother -talon asukkaat puhuivat myöhään eilen illalla varsin avoimesti seksuaalielämästään.

36-vuotias Aki rehenteli naisille harrastaneensa seksiä yli kahdensadan eri henkilön kanssa. Kun naiset ihmettelivät Akin seksuaalikäyttäytymistä, hän yritti selittää tekojaan.

- Mä en haluu pullistella, että mä oon kylän kovin panomies.

Naisista puolestaan Satu, 22, uskoi omaavansa BB-asukkaiden ennätyksen kumppaneiden lukumäärässä. Satu tarkensi, ettei hän ole harrastanut seksiä juuri muuten kuin parisuhteessa oltuaan.

- Mä en ikinä veisi baarista ketään. En ikinä! Satu painotti.

Sekä Satu että 29-vuotias Piia myönsivät, etteivät he harrasta seksiä kenen kanssa tahansa. Tosin sinkkuna viihtyvä Piia kertoi harrastaneensa seksiä viimeksi maanantai-aamuna.

26-vuotias Henri ei ymmärtänyt lainkaan sinkkunaisten vähäistä seksielämää.

- Miks ihmiset tekee tollasia hulluja asioita? Henri tiedusteli, kun Satu kertoi harrastaneensa seksiä viimeksi vappuna.

- Ei ollut potentiaalisia ihmisiä, Piia antoi vastaukseksi.

Satu halusi vielä toistaa perustelunsa käyttäytymiselleen. Henri ei ymmärtänyt asiaa vieläkään, vaan halusi lisää tarkennusta.

- Välillä tulee vaan fiilis, että on saatava, Henri totesi samalla epäsuorasti kysyen.

- Mutta voihan sitä itekseenkin olla hyperseksuaalinen, Piia vastasi Satun puolustukseksi.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2007 15:21

IltaSanomat kirjoitti:Big Brother -avaus sai ennätysyleisön
30.8.2007 14:23

Eilen alkanut Subtv:n Big Brotherin kolmas tuotantokausi sai historiansa ennätysyleisön, 465 000 katsojaa. Starttilähetyksen jälkeistä puolen tunnin BB-realitya puolestaan seurasi 406 000 suomalaista.

Viime vuonna Big Brotherin aloituslähetys keräsi 363 000 katsojaa ja ensimmäinen realityjakso sai 309 000 yleisön.

- Big Brother -ohjelman eteen tehty kehitystyö näyttää kantavan hedelmää. Maailman menestynein ohjelmaformaatti on jälleen kerran osoittanut toimivuutensa ja kiinnostavuutensa, iloitsee Subtv:n kanavajohtaja Maaretta Tukiainen.

Pääkohderyhmässään 15-44 -vuotiaissa Subtv nousi eilen toiseksi katsotuimmaksi kanavaksi heti MTV3:n jälkeen. Päivätavoittavuudessa Subtv päihitti Nelosen.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 30 Elo 2007 15:25

Iltalehti kirjoitti: BB-Tiinan paljastus: Seksiä Maajussi-Riston kanssa!

Tiina paljasti tänään harrastaneensa seksiä Maajusille morsian ohjelmasta tutun Riston kanssa.

Tiinalla kertoi tänään yllättävän paljastuksen. (SUBTV)BB-talossa kuultiin tänään yllättävä paljastus. Asukkaat kokoontuivat sohvalle ja Tiina kertoi menneisyydestään mielenkiintoisen yksityiskohdan. Asukkaat puhuivat Maajussille morsian -ohjelmasta, josta Tiinalle muistui mieleen henkilökohtainen seksikokemus.

- Muistatteko sen Riston? Se oli mun luona kerran yötä Hakunilassa, Tiina sanoi yllättäen.

Tiina kertoi muille kilpailijoille olleensa harrasteensa seksiä ohjelman Maajussi-Riston kanssa. Muut ihmettelivät yllättävää tunnustusta.

- Vähän mua ällötti sen murre! Tiina jatkoi.

- Nämä on just näitä, että mun luona on ollut tollainen ääliö. Nyt se kattoo varmaan samaa, että tolle mä oon antanut, Tiina mietti.

Epäuskoisten katseiden jälkeen miesasukkaat halusivat kuulla lisää ja moni pudisteli epäuskoisena päätään.

- Joo joo, Tiina vakuutti muille.

Maajussi-Risto ei löytänyt aikoinaan morsianta televisio-ohjelman avulla.

- Moni tietää, että olen se Maajussi-Risto. Kyllä se ajatus on herännyt, että haluavatko jotkut seuraan vain siksi, että olen julkisuudesta tuttu, mies kertoi joulukuussa Iltalehdelle.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 30 Elo 2007 15:48

BB:n sponssori Bear Beer illa on kilpailusta:

Bear Beer on vuoden 2007 Big Brother -olut. Osallistu kilpailuun ja voit päästä ”Big Brother” -taloon ohjelman kuvausten aikana. Kerro miksi juuri sinä selviytyisit parhaiten BB-talossa? Kilpailu on voimassa 25.10.07 asti. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Jos reality TV:ssä esiintyminen ei kiinnosta voit silti pukeutua tyylikkäästi voittamalla Bear Beer t-paidan. Osallistu kilpailuun. Kilpailu on voimassa 31.12.07 asti. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kun kilpailuun vastaa niin tulee teksti:

Kilpailun toisessa vaiheessa Big Brother ohjelmaa tuottavan Metronome Film & Televison Oy:n edustajat tapaavat parhaimmat vastaukset antaneet kilpailijat ja valitsevat heist henkil n, joka parhaiten soveltuu Big Brotheriin. Paras kilpailija p see Big Brother taloon tuotannon aikana.

http://www.bearbeer.fi/

Avatar
IhQd44
BB2-asukas
Viestit: 24
Liittynyt: 19 Loka 2006 14:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja IhQd44 » 30 Elo 2007 15:57

Osallistuttu on jo :-)
Saas nähä kuin äijän käy... Riittääkö perusteluiks, että kerran käyty, toisella kerralla jo tietää talon metkut.. Pääsisköhän tarjoilemaan bearia talolaisille ja näyttämään kuinka sitä kaljaa oikeesti otetaan ;-)

Toi noitten sauna kyllä kiehtois, paljon hienompi kuin meillä aikaisemmin :-( toisaalta nytten ei oo pihassa tilaa paljoa pelailulle.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Elo 2007 16:03

Mikäs sen parempaa ku tirehtööri-tatu heitettäs takas taloon parin(kymmenen) bissen kanssa. Jotenkin epäilen perustelun riittämistä, päästihän tuotanto ton tän vuotisenki porukan taloon, ei ne vaan tajua.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 30 Elo 2007 16:05

IhQd44 kirjoitti:Osallistuttu on jo :-)
Saas nähä kuin äijän käy... Riittääkö perusteluiks, että kerran käyty, toisella kerralla jo tietää talon metkut.. Pääsisköhän tarjoilemaan bearia talolaisille ja näyttämään kuinka sitä kaljaa oikeesti otetaan ;-)

Toi noitten sauna kyllä kiehtois, paljon hienompi kuin meillä aikaisemmin :-( toisaalta nytten ei oo pihassa tilaa paljoa pelailulle.
No eihän noi onnettomat ees saa mitään pelejä aikaan, kyllä sua on tässä jo kaivattu taloon 8)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”