Nimeämiset

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Nimeämiset

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 31 Elo 2007 01:36

Keskusteluketjua nimeämisistä ei taida vielä olla?

En ehtinyt kaikkia perusteluja vielä kuulemaan, mutta ainakin ovat kokonaisuudessaan netissä. :thumbsup

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 31 Elo 2007 02:01

Marian nimeämisperustelu Satusta oli valovoimaisin. Kuin nyrkki suoraan naamatauluun.

Aki ja Timo nostivat perusteluillaan pisteitään minun silmissäni. En muista, kenet he nimesivät, mutta vakuutuin.

Piia oli väsyttävän diplomaattinen ja kiertelevä. Samoin taisi olla Satun laita. Molemmille miinusta. Satun kohdalla saatan olla puolueellinen.

Muut välimaastossa. Jarkko totesi Mariasta, että Maria on hiljaa, koska tyypillisellä blondilla ei ole mitään sanottavaa. Nimeämisiin mennessä Jarkko ei tosin ollut itse puhunut sen enempää... Tulee mieleen Jennin tylsyyspisteet viime vuodelta. ;)

Hyvä, että perustit tämän ketjun. Minäkin aioin, mutten jaksanut.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 31 Elo 2007 10:05

Marian luonnehdinta Sadusta meni aivan nappiin... olisin itse varmasti päätynyt samaan... Sääli että Marian uusia nimeämisperusteluita emme tod.näk. tule näkemään.. on se niin sääli
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 31 Elo 2007 11:10

Oliko Marian 16 nimeämispistettä yksi SBB:n ennätyksiä?

Se on hyvä, että nettilivestä näkee nuo leikkaamattomina.

Kadi: "2p. Hekalle. Alkaa jo tässä vaiheessa pikkasen ehkä käymään hermoille. Ehkä tuntuu olevan määräilevää tyyppiä ja tulee reviireille. Liian dominoiva. Ei täss' vaihees' vielä sais olla mun mielestä. Hän on päättänyt aina asiat muiden puolesta, ennen siitä muiden kanssa kommunikoimatta."
---> meni aika putkeen!

Marian perustelu Satusta meni mun mielestä nappiin.
Hänen piti antaa Jarkolle 1 piste, muttei muistanut tämän nimeä. 1 pojon sai Kadi:
"Hän on melkein samanlainen kuin minä hyvänä päivänä. Että mäkin puhun, puhun ja puhun. Ja me ollaan molemmat leijonat horoskoopissa. Täs talossa ei voi olla kahta leijonaa. Aika vaarallinen juttu"

(Mä olen leijona, mutta viihdyn tosi hyvin muiden leijonien kanssa - tiettyyn pisteeseen asti)


Einari taisi nimetä Saulin, koska ovat samanlaisia.
Satu antoi 2p. Einarille, kun "ryhmädynamiikka ei kohtaa".

... jatkuu

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 31 Elo 2007 11:11

Asukkaat nimesivät ensimmäistä kertaa ehdokkaat häätöäänestykseen. Maria sai 16 nimeämispistettä ja Einari 6 pistettä ja katsojat saavat päättää, kumpi häädetään talosta sunnuntaina.

Nimeämisperustelut kokonaisuudessaan voi katsoa netti-tv:stä!

Nimeämisperustelut:

Aki

2 pistettä: Maria. Sen takia, että eilisen illan ja tän päivän aikana meillä ei juuriakaan ole ollut sellaista keskusteluyhteyttä.

1 piste: Maxine. Hän on vähän liian nuori, ujo ja eilen mä en päässyt ollenkaan juttuyhteyteen.

Maria

2 pistettä: Satu. Hän on mun mielestä todella, todella lapsellinen.

1 piste: Kadi. Ei voi olla kahta leijonaa, molemmat olemme temperamenttisia, aika vaarallinen juttu.

Henri

2 pistettä: Maria. En oikein tykkää sen tyylistä, asenteesta.

1 piste: Satu. Hyperaktiivinen, pikkaisen menee sen hösäämiset yli.

Sauli

2 pistettä: Einari. En oo hirveesti päässyt sen kanssa vielä juttelemaan ja tutustumaan.

1 piste: Maria. Se on vähän ollut sellainen sulkeutunut.

Jarkko

2 pistettä: Maria. En pidä häntä mukavana ihmisenä munkaltaiselle persoonalle.

1 piste: Einari. En ole tutustunut niin hyvin kuin muihin jätkiin.

Maxine

2 pistettä: Maria. Ei ole vielä päässyt mukaan porukkaan, on joko kaikista hiljaisin tai sitten on vaikeinta sopeutua tänne.

1 piste: Kadi. hän puhuu kaikista eniten, mikä ei ole negatiivinen asia, hyvät jutut ja kaikkea, mutta en tiedä kuinka nopeesti se rupeaa ärsyttämään.

Satu

2 pistettä: Einari. Se ei hirveesti ehkä viihdy täällä, tai tämä ryhmädynamiikka ei kohtaa hänen kohdallaan.

1 piste: Maria. Tuntee olonsa tosi ulkopuoliseksi, ei reagoi siihen kun yrittää ottaa mukaan. On sen oloinen, ettei oikein haluakaan kuulua porukkaan, mikä on valitettavaa tässä vaiheessa.

Timo

2 pistettä: Maria. Se ei oikein sulaudu oikein tähän meidän jengiin oikein kunnolla.

1 piste: Einari. Olen yrittänyt ottaa selvää, mutta ei tunnu kuuluvan tänne.

Einari

2 pistettä: Maria. Vaikuttaa siltä, että Maria on jäänyt joukon ulkopuolelle näin alkuvaiheessa.

1 piste: Sauli. Koska täytyy nimetä joku, Sauli on ehkä aikalailla samantapainen ihminen kuin mie.

Tiina

2 pistettä: Sadulle. Satu on tosi kiva tyyppi on välillä tosi hyviäkin hetkiä, mutta välillä menee yli jotkut sen jutut.

1 piste: Jarkolle. Jarkko on mukava ja rauhallinen, mutta ehkä vielä tässä vaiheessa jäänyt eniten vieraaksi.

Piia

2 pistettä: Marialle, siitä syystä, että musta me ei tulla kauheen hyvin toimeen ainakaan tässä vaiheessa.

1 piste: Maxinelle. Samoista syistä, mutta on erityyppinen ihminen.

Kadi

2 pistettä: Henrille. Alkaa jo tässä vaiheessa pikkasen käymään hermoille.

1 piste: Maxinelle. Vähiten kommunikoinut hänen kanssaan.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 31 Elo 2007 12:24

Jep, se on hyvä, että ne näkee leikkaamattomina netti-tv:stä. Vielä parempi oli kuitenkin se, että kaikkien nimeämisiä näytettiin myös koosteessa. Toivottavasti sillä tavalla jatketaan.. Harvoin niitä jaksaa erikseen selata mistään.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 01 Syys 2007 15:08

Isoveli voisi vaatia noita perustelemaan nimeämiset paremmin!! Ihan naurettavia syitä millä nimeää toisensa!
Esim. se syy, kun ei ole vielä kerennyt tutustua ja jutella. Noillahan on kaikki maailman aika jutella ja tutustua toisiinsa.
Keskustelisi ensin kahden kesken toistensa kanssa ja sitten voisi nimetä toisensa sillä perusteella että vaikuttaa kaikkein vähiten samanhenkiseltä.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 05 Syys 2007 23:08

Nimeämisperustelut
05.09.2007 22:56

Asukkaat antoivat toisilleen toisen kerran nimeämispisteitä passittaen Einarin ja Henrin häätöäänestykseen. Henri sai 11 nimeämispistettä ja Henri 10 pistettä.

Nimeämisperustelut:

SATU

2 pistettä: EINARI. En koe, että hänen roolinsa tässä ryhmässä olisi niin voimakas ja keskeinen, että haluaisin hänet välttämättä pitää talossa. Enemmänkin aiheuttaa hämmennystä ja ärsytystä.

1 piste: HENRI. Koen, että hänen käyttäytymisensä ja reagoimisensa tiettyihin tilanteisiin on aiheuttanu kränää ja mielipahaa niin minussa kuin muissa.

EINARI

2 pistettä: HENRI. On aika komentelevainen ja vähän liian pätevyydenhaluinen ja päällekäyvä sanallisesti.

1 piste: TIMO. Toivon, että Henri tippuu, niin on parasta laittaa toiseksi pudotusuhan alle Timo, jotta varmistan, että Henri tippuu.

MAXINE

2 pistettä: HENRI. Välillä sen kommentit tai mielipiteiden ilmaisut on aika alentuvia. Varsinkin tehtävissä huomaa, että hänellä on tapana ottaa suurempi johtajan rooli.

1 piste: SATU. Koska sen kanssa mä vietän kaikista vähiten aikaa ja kaikkien muiden kanssa oon jutellut, paitsi Satun kanssa.

PIIA

2 pistettä: SATU. Voi olla meidän heikoin lenkki pidemmän päälle. Unohtelee asioita, sotkee vähän enemmän, mitä muut. Hiukan liian energinen mun makuun.

1 piste: EINARI. Mua jotenkin häiritsee, ei oo niin luontevaa olla hänen lähellä, mitä muiden lähellä. Ja mua ottaa päähän sen ihmisen nauru.

JARKKO

2 pistettä: HENRI. Sekaantuu koko ajan kaikkeen ja haluaa kontrolloida kaikkea. Neuvoo koko ajan vähän liikaakin.

1 piste: EINARI. On täysin erilainen kuin minä. Iloinen persoona, mutta emme löydä hirveesti yhteisiä puheenaiheita. Hieman pelottavakin jollakin tavalla.

TIMO

2 pistettä: EINARI. Henkilökemiat ei tämän ihmisen kanssa kohtaa yhtään. Enkä muutenkaan välitä kyseisestä henkilöstä.

1 piste: KADI. Henkilö, joka ei oo tehnyt juuri mitään täällä talossa. Toivoisin vähän aktiivisuutta häneltä.

HENRI

2 pistettä: KADI. Mun mielestä tommonen perusjuttu, kun mikrofonin mukana pitäminen ja muutenkin tommonen häslääminen on syynä.

1 piste: EINARI. On omassa porukassa. Tiettyjen ihmisten kanssa pyörii tossa, ja lähtee jutut niin paljon lapasesta.

AKI

2 pistettä: EINARI. Minulle liian etäinen, mä en oo hänen kans jutellut juurikaan sellasta järkevää keskustelua koko tänä aikana. Hänen huumorinsa ei uppoo minuun ollenkaan.

1 piste: SATU. Ei jaksa ottaa näitä viikko/päivätehtäviä oikein tosissaan. Muuten ihana ihminen, mutta mua ärsyttää se, että kaikkeen, kun mennään, mennään täysillä eikä puolivaloilla.

SAULI

2 pistettä: HENRI. On ottanut vähän liikaa täällä talossa semmosen johtoaseman ja käskyttää muita. Välillä ehkä passuuttaa muita liikaa.

1 piste: EINARI. En oo ollenkaan samalla aaltopituudella. Ihan erilainen tyyppi kuin minä. Ei vaan oo yhteisiä keskustelunaiheita hirveesti.

TIINA

2 pistettä: PIIA. Annan sellaselle henkilölle, josta koen, että hän ei pidä musta. Se on mulle ikävä tunne, koska mä haluaisin itse tulla kaikkien kanssa toimeen.

1 piste: JARKKO. Hänen on vaikein näistä miehistä olla mun seurassa. Luulen, että johtuu ihan vaan siitä, koska mä olen kihloissa.

KADI

2 pistettä: HENRI. Pomottelun vuoksi ja mä en tykkää sen silmistäkään kyllä.

1 piste: SATU. Esittämisen kautta miellyttämisen vuoksi. Kontrolloi omaa olemusta ja käyttäytymistä liikaa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Syys 2007 23:13

Maxine, Tiina, Sauli ja Aki sai 0 pistettä. Aattelinpa vaan mainita.

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 05 Syys 2007 23:42

"1 piste: TIMO. Toivon, että Henri tippuu, niin on parasta laittaa toiseksi pudotusuhan alle Timo, jotta varmistan, että Henri tippuu."


"1 piste: JARKKO. Hänen on vaikein näistä miehistä olla mun seurassa. Luulen, että johtuu ihan vaan siitä, koska mä olen kihloissa."


"2 pistettä: HENRI. Pomottelun vuoksi ja mä en tykkää sen silmistäkään kyllä."

Haha, Kadi äänestää hekaa osittain hekan silmien takia. Oli joo hyvä syy :D ja toi eikan syy miks nimes timon, on aika erikoinen... Ja jarkon on vaikee olla tiinan seurassa koska tiina on kihloissa, sen takia nimes jarkon, voi luoja :D

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 05 Syys 2007 23:44

nelly kirjoitti:Haha, Kadi äänestää hekaa osittain hekan silmien takia. Oli joo hyvä syy :D ja toi eikan syy miks nimes timon, on aika erikoinen... Ja jarkon on vaikee olla tiinan seurassa koska tiina on kihloissa, sen takia nimes jarkon, voi luoja :D
sää oot sit niin ihq <3

Avatar
Rantero
Intruuderi
Viestit: 298
Liittynyt: 31 Elo 2007 02:03

Viesti Kirjoittaja Rantero » 06 Syys 2007 03:23

Eikka on niin pelimies, että laskelmoi joka liikkeen. Loistavat perustelut nimeämisissä. :lol:
Dillinger! Etsä tiedä rosvopitsaa?!

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 12 Syys 2007 23:12

Nimeämisperustelut 12.09.2007 23:02

Kolmansissa nimeämisissä häätöuhan alle joutuivat Satu kymmenellä pisteellä ja Henri yhdeksällä pisteellä. Uudelle asukkaalle, Helille, ei saanut koskemattomuuden myötä antaa nimeämispisteitä.

Katso nimeämisperustelut kokonaisuudessaan netti-tv:stä!

Nimeämisperustelut:

Timo

2 pistettä: PIIA. Annan henkilölle, jonka kanssa en sillä lailla tule toimeen. Muiden kanssa tulen.

1 piste: KADI. Häsää ja häseltää vähän liikaa, vaikka onkin iloinen. Mutta liika on liikaa.

Sauli

2 pistettä: SATU. On täällä koko ajan liikaa äänessä ja käy ihmisten hermoille. Vähän liikaa koko ajan esitys päällä.

1 piste: HENRI. Pomottaa muita ja omat ajatukset on aina tärkeempiä kuin muiden.

Satu

2 pistettä: KADI. Tämä henkilö on aiheuttanut hirveästi sääntörikkomuksista rangaistuksia eikä ole pahoillaan niistä.

1 piste: HENRI. Kyseinen henkilö on vähän liian armeijamainen, kontrolliva ja periksantamaton tähän ympäristöön.

Piia

2 pistettä: SATU. En edelleenkään jaksa semmoista tiettyä häsäämistä enkä tiedä onko tää ihminen oma itsensä.

1 piste: HENRI. Ensimmäisen kerran pelaan tässä talossa. Mä pelkään, että mun oma pää on pölkyllä. Osa antaa varmaan äänen hänelle, joten pelaan omaan pussiin.

Maxine

2 pistettä: SATU. Sadun energisyys on välillä suorastaan pelottavaa ja hurjaa.

1 piste: HENRI. On huomattavasti muuttunut tässä ajan kuluessa parempaan suuntaan, mutta se tulee ärsyttämään mua vielä tällä viikolla, ellei jopa tänään.

Kadi

2 pistettä: HENRI. Ei anna mahdollisuuksia muille. Jos menee sen reviirille, niin tulee lähtö sieltä.

1 piste: SATU. Välillä olisi kiva olla rauhassa. Ei oo pakko vetää show'ta koko ajan.

Jarkko

2 pistettä: HENRI. Henkilölle, joka puuttuu kaikkeen ja haluaa päsmätä kaikessa ja ei ole minulle tullut missään vaiheessa oikein läheiseksi.

1 piste: SATU. Mielestäni käyttäytyy täällä eri lailla kuin normaalielämässä. Semmoinen esittäjä ja levoton sielu.

Henri

2 pistettä: SATU. Mua henkilökohtaisesti alkaa ärsyttää tommoinen yliaktiivisuus, riehuminen.

1 piste: KADI. Mä en henkilökohtaisesti tule hyvin toimeen eikä ole yhteisiä juttuja. Sääntörikkeitä ja mikrofonin käytössä ongelmia.

Heli

2 pistettä: MAXINE. En ole juurikaan jutellut Maxinen kanssa yhtään mitään. On ehkä vähän liian nuori mun makuun.

1 piste: PIIA. En ole juurikaan mitään jutellut koko aikana. Eikä hänkään oo mulle puhunut eikä yrittänyt ottaa minkäänlaista kontaktia.

Aki

2 pistettä: MAXINE. Kyseinen henkilö on viikkotehtäviin kyyninen, melkein kun jokainen viikkotehtävä on alkanut, niin otsa kurtussa.

1 piste: HENRI. Henkilö, joka minun ja kaikkien muidenkin mielestä pompottelee liikaa. Takertuu pikkuasioihin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2007 23:20

Heli

2 pistettä: MAXINE. En ole juurikaan jutellut Maxinen kanssa yhtään mitään. On ehkä vähän liian nuori mun makuun.
Huvittaako muita kun nää kakskolmoset ja kaksneloset kutsuu kakskymppistä liian nuoreksi? Tai kadi kutsuu vissii melkee kaikkia liian nuoriksi.

Onneks meillä on helin, sadun ja kadin kaltaisia järkeviä aikuisiakin joukossa, muutenhan tuolla ois ihan lastentarha :roll:

Avatar
Hans Mamma
Peitonheiluttaja
Viestit: 175
Liittynyt: 31 Elo 2007 12:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hans Mamma » 12 Syys 2007 23:52

Miksi Heli sai nimetä vaikka säännöissä sanotaan

"Uusi tai uudelleen sisään tuotu asukas ei voi nimetä tai tulla nimetyksi ensimmäisen talossa viettämänsä viikon aikana."

epiä. epiä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2007 23:54

Hans Mamma kirjoitti:epiä. epiä.
Noh, onneksi tuolla ei ollut lopputuloksen kannalta merkitystä, jos olis ollu ni sit alkaisin mäkättää.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 13 Syys 2007 00:02

www.bigbrother.fi kirjoitti:Big Brother voi milloin tahansa tehdä kaikkiin sääntöihin muutoksia siitä etukäteen ilmoittamatta.
Ei kai tuohon ole mitään lisättävää.

(En silti itsekään ole kauhean innoissani että Heli päästettiin nimeämään.)
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 13 Syys 2007 00:39

Nimesikö Sorella? Mä en ole varma, mutta jotenkin mä muistelisin, että sai nimetä, vaikka hänellä oli "koskemattomuus". En nyt jaksa tsekata vanhoilta sivuilta, mutta joku varmaan muistaa.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 13 Syys 2007 09:52

Neljännet nimeämiset
Neljänsissä nimeämisissä häätöäänestykseen joutuivat Mira ja Tatu. Vain päivää aiemmin taloon saapuneella Sorellalla oli nimeämisissä koskemattomuus eli häntä ei saanut nimetä.
Sorella oli nimennyt Sarin ja Hannen, joten niin se meni viime kaudellakin.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 13 Syys 2007 10:35

Rantero kirjoitti:Eikka on niin pelimies, että laskelmoi joka liikkeen. Loistavat perustelut nimeämisissä. :lol:
Sillä oli kyllä ihan huippeet perustelut aina. Ja sit se samalla hinkkas käsiä. Eikka :D Hah. :P
Perttu <3

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 13 Syys 2007 11:04

Kuuhullu kirjoitti:
Neljännet nimeämiset
Neljänsissä nimeämisissä häätöäänestykseen joutuivat Mira ja Tatu. Vain päivää aiemmin taloon saapuneella Sorellalla oli nimeämisissä koskemattomuus eli häntä ei saanut nimetä.
Sorella oli nimennyt Sarin ja Hannen, joten niin se meni viime kaudellakin.
Niin, mutta viime kaudella ei ollutkaan selviä sääntöjä nettisivulla.. Eihän siinä muuten mitään, outoa vaan rikkoa omia sääntöjä ilman mitään syytä.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 13 Syys 2007 19:05

Räisänen vastasi tuohon kysymykseen ja perusteli asiaa Helin integroitumisen vauhdittamisella. Perusteluun puuttumatta, miksi laittaa tuollainen sääntö jos sitä ei aiotakaan noudattaa. Uskaltaisin veikata, että jos (kun) uusia asukkeja tulee, he saavat myös äänestää jo ekalla viikolla.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”