24/7-kommentoinnin taso (siirretty pv67-ketjusta)

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

24/7-kommentoinnin taso (siirretty pv67-ketjusta)

Viesti Kirjoittaja clouseau » 02 Marras 2007 22:48

TSN-EDIT:
67-päivän ketju meni pahasti offtopicin puolelle sen jälkeen kun päivä vaihtui. Tässä suurin osa viesteistä jotka eivät yhtään liittyneet aiheeseen.

Vaikka päivä vaihtuukin niin se ei tarkoita, että 24/7-alueen viesteissä voi keskustella vapaasti. Jos talossa ei tapahdu mitään niin foorumilta löytyy paljon muitakin ketjuja joissa voi jatkaa keskustelua ja jos ei löydy niin sellaisen voi tehdä.
Tästä lähtien 24/7-alueella on auki vain kuluvan päivän ketju.
--------------------------------------------------------------------



Hmm. Työjuttujen takia ei voi seurata foorumia säännöllisesti eikä 24/7 ollenkaan.

Jotenkin tuntuu että keskimääräistä suurempi osa foorumikommenteista on lipsahtanut pois analyyttiseltä asialinjalta ja keskittynyt ennemminkin satunnaiseen dissaukseen.

Mutta ei se mitään, nyt on perjantai-ilta.

Jatkakaa.

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

24/7-kommentoinnin taso (siirretty pv67-ketjusta)

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2007 00:00

Mistäköhän johtunee että punden jutut ottaa tänä vuonna enemmän päähän kuin aiempina kausina?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 03 Marras 2007 00:01

kieran kirjoitti:Mistäköhän johtunee että punden jutut ottaa tänä vuonna enemmän päähän kuin aiempina kausina?
KETÄs Punde dissas aiemia kausina?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 00:03

siiri.x kirjoitti:
kieran kirjoitti:Mistäköhän johtunee että punden jutut ottaa tänä vuonna enemmän päähän kuin aiempina kausina?
KETÄs Punde dissas aiemia kausina?
Miraa, kaarloa, jaakkoa, terhiä, mörkötanssi-tiinaa, aria, heidiä, muutamia mainitakseni.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 03 Marras 2007 00:08

Punde kirjoitti: Miraa, kaarloa, jaakkoa, terhiä, mörkötanssi-tiinaa, aria, heidiä, muutamia mainitakseni.
:cheers

Mutta Terhi ja Tiina A on ihkuja. Tiinan justiin näin kaupungilla pari viikkoo sittten lapsineen.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 03 Marras 2007 00:21

kieran kirjoitti:Mistäköhän johtunee että punden jutut ottaa tänä vuonna enemmän päähän kuin aiempina kausina?
Johtuu varmaan siitä, että Punde on siirtynyt enempi SubTV:n keskustelupalstatyylille.
Ja pistetään nyt samaan rahaan sekin, että tämän foorumin moderointilinja on muuttunut huononpaan suuntaan aiempiin vuosiin nähden.
I am the sunshine of my life!

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2007 00:24

Punde kirjoitti:
kieran kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:
kieran kirjoitti: No eipä maxinessa ollut paljon muuta seurattavaa kuin sen p*r*e
Maxinen pepussa on viis kertaa enemmän seurattavaa kuin Nikon koko habituksessa.
Se on sun mielipide
Kuva

http://www.thebestpageintheuniverse.net ... ling_blood
Punde osaa lainata aina olennaisimman :) Mut ekös noissa lainauksissa kannattas lainta koko viestiä, ei vaan pätkää siitä?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 03 Marras 2007 00:27

Saaga kirjoitti: Ja pistetään nyt samaan rahaan sekin, että tämän foorumin moderointilinja on muuttunut huononpaan suuntaan aiempiin vuosiin nähden.
En tiiä siitä, mutta "yhden asian miehiä" (naisia?) täällä on näkyny viime aikoina. Itsekin olin sellanen éhkä viime joulukuussa :oops:

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2007 00:32

siiri.x kirjoitti:
Saaga kirjoitti: Ja pistetään nyt samaan rahaan sekin, että tämän foorumin moderointilinja on muuttunut huononpaan suuntaan aiempiin vuosiin nähden.
En tiiä siitä, mutta "yhden asian miehiä" (naisia?) täällä on näkyny viime aikoina. Itsekin olin sellanen éhkä viime joulukuussa :oops:
Totta tuokin, ehkä modet voisi voisi vähän paremmin katsoa mitä täällä kirjoitellaan, tai jos heillä ei aika riitä niin pyytää lisää modeja mukaan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 00:34

Joo-o, syytetään pundea, syytetään modeja.

"Menkää hei kaikki itteenne. Menkää hei itteenne kaikki vähä!" -Jarkko Ojala, 2007

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2007 00:39

Punde kirjoitti:Joo-o, syytetään pundea, syytetään modeja.

"Menkää hei kaikki itteenne. Menkää hei itteenne kaikki vähä!" -Jarkko Ojala, 2007
Sattuiko noin pahasti omaan nilkkaan ;)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 00:45

kieran kirjoitti:
Punde kirjoitti:Joo-o, syytetään pundea, syytetään modeja.

"Menkää hei kaikki itteenne. Menkää hei itteenne kaikki vähä!" -Jarkko Ojala, 2007
Sattuiko noin pahasti omaan nilkkaan ;)
Ei sattun yhtää. Unohin muuten vastata aiempaa juttuus:
kieran kirjoitti:Mistäköhän johtunee että punden jutut ottaa tänä vuonna enemmän päähän kuin aiempina kausina?
Tämähän on päivänselvää. Meillä on eri suosikit ja eri mielipiteet asukkaista ja asioista. That's it, eipä siihen enempää tarvita.

Lisäksi sen jälkeen kun tohdin pienuudessani kritisoita jotain kolumniasi (en haukkua, en dissata), niin olet ollut mielettömän ynseä kaikkeen mitä sanon, aiheesta riippumatta. Mukaanlukien tämä uusin aivopierusi "nilkkaan sattumisesta ;)".

Lainaan filosofi jaakkoa edelleen, menkää itteenne myös, kaikki ei ole muiden vikaa. En laita hymiötä, koska mielipiteeni on tosissaan sanottu, muttei se tarkoita että olisi herneet nenässä. Päinvastoin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Marras 2007 00:52

The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2007 00:55

Punde kirjoitti:
kieran kirjoitti:
Punde kirjoitti:Joo-o, syytetään pundea, syytetään modeja.

"Menkää hei kaikki itteenne. Menkää hei itteenne kaikki vähä!" -Jarkko Ojala, 2007
Sattuiko noin pahasti omaan nilkkaan ;)
Ei sattun yhtää. Unohin muuten vastata aiempaa juttuus:
kieran kirjoitti:Mistäköhän johtunee että punden jutut ottaa tänä vuonna enemmän päähän kuin aiempina kausina?
Tämähän on päivänselvää. Meillä on eri suosikit ja eri mielipiteet asukkaista ja asioista. That's it, eipä siihen enempää tarvita.

Lisäksi sen jälkeen kun tohdin pienuudessani kritisoita jotain kolumniasi (en haukkua, en dissata), niin olet ollut mielettömän ynseä kaikkeen mitä sanon, aiheesta riippumatta. Mukaanlukien tämä uusin aivopierusi "nilkkaan sattumisesta ;)".

Lainaan filosofi jaakkoa edelleen, menkää itteenne myös, kaikki ei ole muiden vikaa. En laita hymiötä, koska mielipiteeni on tosissaan sanottu, muttei se tarkoita että olisi herneet nenässä. Päinvastoin.
Punde, eiköhän se ole käynyt jo aika selväksi että moni muukin on ollut tyytymätön sun kadi-dissaukseen. Musta on aika alhaista että vedät mukaan jonkun kolumnin jonka olen joskus kirjoittanut, ja muka sen jälkeen kun sitä kritisoit niin olen arvostellut sun kirjoituksia. Viimeisimmän kolumnin olen kirjoittanut noin kk sitten, sen jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon asioita joita en ala ruotimaan täällä, siksi kolumninikin ovat ns. "jäässä". Tänään kritisoin ensimmäistä kertaa oikeasti sun kirjoituksia, ja sinä syytät mua jostain kaunasta kirjoittamaasi palautteseen mun kolumnista

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 01:07

kieran kirjoitti:Punde, eiköhän se ole käynyt jo aika selväksi että moni muukin on ollut tyytymätön sun kadi-dissaukseen. Musta on aika alhaista että vedät mukaan jonkun kolumnin jonka olen joskus kirjoittanut, ja muka sen jälkeen olen arvostellut sun kirjoituksia. Viimeisimmän kolumnin olen kirjoittanut noin kk sitten, sen jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon asioita joita en ala ruotimaan täällä, siksi kolumninikin ovat ns. "jäässä". Tänään kritisoin ensimmäistä kertaa oikeasti sun kirjoituksia, ja sinä syytät mua jostain kaunasta kirjoittamaasi palautteseen mun kolumnista
Hienoa, ensimmäistä kertaa oikeaa ja perusteltua kritiikkiä eikä yhden lauseen perusteettomia kuittailuja, kuten sinulta on aiemmin tullut pelkästään. [smilie=a_bravo.gif]

Onneksi foorumilla on kaikki ketjut ja viestit tallessa, ni voit ihan itse tarkastaa teoriani ynseyden alkamisen ajankohdasta.

Tyytymättömyys kadi-(tai jarkko-, tai kukavaan-) kirjoitteluuni on hyväksyttävää ja myös perin suotavaa. Pointti onkin seuraavanlainen: sen sijaan että esittäisi eriävän mielipiteen kyseisestä asukkaasta, kenties puolustuksen tai vastaavan, ja "hyökkäisi" mielipidettäni/kirjoitustani vastaan, niin kaikki palaute/kritiikki/haukkuminen kohdistetaankin usein minuun itseeni. Kaikenlaista haukkumaa on tullut monesta suunnasta, myös herra kieranin toimesta.

Jos ei kestä kritiikkiä omista kirjoituksista, tai vielä hassummin jotain (mahdollisesti suosikki)asukasta koskevasta, vaan käydään päälle henkilötasolla, niin jossain mättää.

e: vaikka en osaakaan kirjoittaa, enkä lukea, ja olen idiootti jne. jne. niin tarvittaessa kykenen myös näinkin hienoon kirjoitteluun. Useimmiten en vaan sitä halua tehdä, ja sekös monia kismittää. Antaa kismittää vaan, mutta pitäkää vastamölyt mahassa tai edes asiallisina! Tai edes itse asiassa! Nih :)

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2007 01:24

Punde kirjoitti:
kieran kirjoitti:Punde, eiköhän se ole käynyt jo aika selväksi että moni muukin on ollut tyytymätön sun kadi-dissaukseen. Musta on aika alhaista että vedät mukaan jonkun kolumnin jonka olen joskus kirjoittanut, ja muka sen jälkeen olen arvostellut sun kirjoituksia. Viimeisimmän kolumnin olen kirjoittanut noin kk sitten, sen jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon asioita joita en ala ruotimaan täällä, siksi kolumninikin ovat ns. "jäässä". Tänään kritisoin ensimmäistä kertaa oikeasti sun kirjoituksia, ja sinä syytät mua jostain kaunasta kirjoittamaasi palautteseen mun kolumnista
Hienoa, ensimmäistä kertaa oikeaa ja perusteltua kritiikkiä eikä yhden lauseen perusteettomia kuittailuja, kuten sinulta on aiemmin tullut pelkästään. [smilie=a_bravo.gif]

Onneksi foorumilla on kaikki ketjut ja viestit tallessa, ni voit ihan itse tarkastaa teoriani ynseyden alkamisen ajankohdasta.

Tyytymättömyys kadi-(tai jarkko-, tai kukavaan-) kirjoitteluuni on hyväksyttävää ja myös perin suotavaa. Pointti onkin seuraavanlainen: sen sijaan että esittäisi eriävän mielipiteen kyseisestä asukkaasta, kenties puolustuksen tai vastaavan, ja "hyökkäisi" mielipidettäni/kirjoitustani vastaan, niin kaikki palaute/kritiikki/haukkuminen kohdistetaankin usein minuun itseeni. Kaikenlaista haukkumaa on tullut monesta suunnasta, myös herra kieranin toimesta.

Jos ei kestä kritiikkiä omista kirjoituksista, tai vielä hassummin jotain (mahdollisesti suosikki)asukasta koskevasta, vaan käydään päälle henkilötasolla, niin jossain mättää.

e: vaikka en osaakaan kirjoittaa, enkä lukea, ja olen idiootti jne. jne. niin tarvittaessa kykenen myös näinkin hienoon kirjoitteluun. Useimmiten en vaan si
tä halua tehdä, ja sekös monia kismittää. Antaa kismittää vaan, mutta pitäkää vastamölyt mahassa tai edes asiallisina! Tai edes itse asiassa! Nih :)
Punde, ihan oikeasti, ainoa kritiikki mun kolumneista mitä muistan sulta on tullut siitä ettei kirjaimet ole olleet oikeilla paikoilla.Mulla ei ole tällä kaudella ketään suosikkiasukasta, inhoan kadia ihan yhtä paljon kun sinäki, mutta mulla ei ole tarvetta esittää sitä inhoa joka viestissä niin kuin sulla. Jos sulle tulee haukkuja kommenteistasi, niin ehkä olisi syytä mennä itseensä. Provosointi on ok, mutta rajansa silläkin

PS. En ole lukenut yhtään sun kolumnia, seuraan vaan sitä mitä kirjoitat tässä liveketjussa, joskus käyn katsomassa kuvanmuokkausketjua,ja siellä sulla on tosi hyviä oivalluksia :lol:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 01:34

kieran kirjoitti:Mulla ei ole tällä kaudella ketään suosikkiasukasta, inhoan kadia ihan yhtä paljon kun sinäki, mutta mulla ei ole tarvetta esittää sitä inhoa joka viestissä niin kuin sulla. Jos sulle tulee haukkuja kommenteistasi, niin ehkä olisi syytä mennä itseensä. Provosointi on ok, mutta rajansa silläkin.
En inhoa kadia. Se mitä taasen tänne kirjoitan kadista on toinen juttu. Provoamista? Tietenki. Liian pitkälle mennyttä? Ei todellakaan.

Jos minua haukutaan kirjoituksistani, eikä itse kirjoituksiani, ni tottahan toki otan (ja menen) itseeni ja vastaan.

Asukkaista negatiivisten asioiden kirjoittamista ei tällä foorumilla ole kielletty, edes provoamismielessä. Kirjoittajia kohtaan loukkaavasti käyttäytyminen ja kirjoittaminen taasen on. Niin selvä tämä asia lopulta on.

Monet on sanonu, että mitä enemmän dissaan kadia, sitä enemmän he jostain syystä kadista pitävät ja häntä suosivat. Samaa voisin sanoa iteki, mitä enemmän miulle vittuillaan kadin dissauksesta, sitä enemmän sitä saa. Tämäkin asia on näin yksinkertaista.

Menkäämme kaikki itseemme. (Ja miulla ei oo kierania vastaan mitään, varsinkin kun nyt näyttäisi päässeen asialinjalle kritiikissään minua kohtaan! :) Kiitokset siittä. )

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 03 Marras 2007 03:59

siiri.x kirjoitti:En tiiä siitä, mutta "yhden asian miehiä" (naisia?) täällä on näkyny viime aikoina. Itsekin olin sellanen éhkä viime joulukuussa :oops:
miksäettiedä?
miksäolitsellanen?
onneksi sarppa voitti viimeksi vain
vittu te ootta sekasin jotta menkää huorat ihteenne panemaan niitä niin vitun halvalla-filosofialla
mistä sen tietäis, mikä merkitsee? toisin sanoen, tarkasta tämä balladi!
vapauslaulun tyyliin tee ze!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 06:05

bbblaza-fani kirjoitti:voitti
hubbabubba hubbabubaa. minäsinäme, häntese EEEMELI!
kuka on se joka on. se on se oleva olematon.
sarppa? karppa? kuppa.. umpa lumpa. Väitätkö toisin, perustele. Keksi, pipari, uunissa paistuu. Myös kadi?
Miksi, ja kuka? Kenen siideri, ketä syö sukkaa?

suklaa. bbblaza-fani. auringonkukka, jukka, sukka, tuoksumokka. sade ei pidä, aurinko räjähtää.

Ettekö Te Tajua?

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 03 Marras 2007 07:16

Punde kirjoitti:

Ettekö Te Tajua?
Kerron kerran nopeasti oman kantani(Tämä on siis vain oma mielipiteeni).
Kirjoitustyylisi on muutamista ihmisistä niin kielteinen , ettei uskoisi , että tämän BB:n pitäisi olla viihdettä. Kun provosi on kovin tiheää , suljen palstan. Jätän usen jopa lukematta/kirjoittamatta tänne palstalle, koska en halua lukea pelkkää Punde -negaa.
Tulee jopa eräs nega-asukas mieleen, kun valitat kaikesta.Toistat kymmeniä kertoja päivittäin samoja juttuja ja joka ketjuun.

Tiivistelmä: Vaikutat melko negatiivisesti palstan ilmapiiriin.

Toteamus: Vähempikin riittäisi ja ei ole kiva lukea palstalaisten persoonallisuus analyysejä by Punde.
Itse kirjoitan hyvistä asioista paljon ja ohimennen mainitsen ne ihmiset , joista talossa en pidä.Ekaa kertaa kirjoitan palstalaisesta henkilökohtaisuuksia nyt.


"Sorgen en kestä enää..."

Kiitos ja Anteeksi!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 08:59

minttuli kirjoitti:Kerron kerran nopeasti oman kantani(Tämä on siis vain oma mielipiteeni).
Kirjoitustyylisi on muutamista ihmisistä niin kielteinen , ettei uskoisi , että tämän BB:n pitäisi olla viihdettä. Kun provosi on kovin tiheää , suljen palstan. Jätän usen jopa lukematta/kirjoittamatta tänne palstalle, koska en halua lukea pelkkää Punde -negaa.
Tulee jopa eräs nega-asukas mieleen, kun valitat kaikesta.Toistat kymmeniä kertoja päivittäin samoja juttuja ja joka ketjuun.
Palstan saa sulkea ja avata silloin kun tahtoo. Lukemattakin/kirjoittamattakin saa jättää jos niin haluaa. Muita ei silti voi kieltää kirjoittamasta mitä haluaa, foorumin sääntöjen puitteissa toki.

Foorumi ei todellakaan ole pelkkää "Punde -negaa" enkä todellakaan "valita kaikesta" kuten juuri väitit. En toista kymmeniä kertoja samoja juttuja, varsinkaan päivittäin, enkä todellakaan jokaiseen ketjuun. Rouvalla/neidillä on nyt pasmat melko sekaisin jos tosissasi näin väität?

Tämä on juuri tätä. Punde sitä punde tätä, totaalisen väärin perustein. Minttulilla taitaa olla ikää enemmän kuin useimmilla, se ei silti oikeuta tälläisen paskanpuhumisen hyväksymiseen ilman vastausta, vaikka vanhempia ihmisiä arvostankin.
minttuli kirjoitti:Tiivistelmä: Vaikutat melko negatiivisesti palstan ilmapiiriin.
Kiitos. Se on tarkoituskin, kunhan vain ymmärtäisit miksi.
minttuli kirjoitti:Toteamus: Vähempikin riittäisi ja ei ole kiva lukea palstalaisten persoonallisuus analyysejä by Punde.
Itse kirjoitan hyvistä asioista paljon ja ohimennen mainitsen ne ihmiset , joista talossa en pidä.Ekaa kertaa kirjoitan palstalaisesta henkilökohtaisuuksia nyt.
Olet tässä enemmän pihalla kuin itse uskotkaan. Et tainut lukea mitä aiemmin sanoin? Kerro esimerkki "persoonallisuus analyysistä" jonka olen jollekin foorumin käyttäjästä tehnyt?

Aivan, niitä ei löydy.
minttuli kirjoitti:"Sorgen en kestä enää..."
Semmosta se välillä on :)

edit: boldattuun kohtaan vielä vetoan sen verran, että tämäkin on palturia, vaikka edelleenkin vanhempia ihmisiä kunnioitan.
Mutta joku raja kaikella. Tämä ei ole edes vitsi, en ole turhaan ylläpitoon ottanut yhteyttä useasti ja he ovat 95-prosenttisesti olleet samaa mieltä kanssani.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2007 09:21

Rutjake kirjoitti:Huomenta kaikille tasapuolisesti. Talossa nukutaan. Ja niin nukkunevat meidän modetkin, kun eivät ole vielä avanneet 68. päivän ketjua :lol:

E: eikun miulla taitaakin olla näössä vikaa, onhan se avattu.
:D

Eniten tässä ihmetyttää miksi olen edelleen tällä palstalla, kun kuitenkin useat käyttäjät, "syystä", ovat minut näin täysin tyrmänneet lähes biojätettä paremmaksi saastaksi, joka tuhoaa koko universumin :hahaha:

"miettikää mitä kirjoitatte" -Punde, 2007. (tämä ei ollut rutjakkeelle)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”