Voittajaäänestys

Äänestyksiä aussiversioon liittyen.
Vastaa Viestiin

Kuka voittoon?

Äänestys päättyi 25 Marras 2014 19:24

Skye
0
Ei ääniä
Lina
0
Ei ääniä
Travis
0
Ei ääniä
Ryan
2
67%
Priya
1
33%
Penny
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Voittajaäänestys

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Marras 2014 19:24

Kuva

Kuka ansaitsee mielestäsi voiton?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Voittajaäänestys

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Marras 2014 20:46

Ryan. Ehkä vähän tylsä koosteiden mukaan, mutta hyvää läppää tulee ja on muutenkin ihan kivan oloinen.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Voittajaäänestys

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Marras 2014 21:05

Itsekin annoin äänen Ryanille. Alkuun mies oli aika näkymätön. Jossain vaiheessa kun hän rupesi olemaan enempi esillä niin lähinnä aiheutti ärsytystä. Pikkuhiljaa aloin kuitenkin lämpenemään Ryanille ja loppuajasta mies aika korkealta listoiltani löytyi. Tuosta porukasta aika helppo antaa Ryanille ääni.

Pennyn voittoa voisin muuten toivoa, mutta neitokainen tuli aivan liian myöhäisessä vaiheessa taloon. Jos jotain muuttaisin tästä kaudesta niin Penny olisi tullut Skyen tilalle taloon heti alussa. Ei mua kuitenkaan nytkään haittais vaikka Penny voiton veis, mutta aika epärealistista se kyllä on.

Travisin voitto ei nyt ehkä olisi mulle se mieluisin, mutta ei se mua kauheasti haittaisikaan. Jotenkin musta tuntuu että Travis on ainut joka voiton kykenee Skyen nenän edestä viemään ja jo sen takia Travisin voitossa olisi jotain positiivista.

Linalle, Priyalle ja Skyelle en voittoa toivo. Liikaa negaa positiivisiin puoliin verrattuna.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset (AU)”