Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja KariTa » 13 Marras 2014 20:48

On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Disaster » 13 Marras 2014 20:49

Viiniä ja mikroruokaa. Aika juhlavat puitteet.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 13 Marras 2014 20:50

KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
Sama. Viimeisellä viikolla meni noin pahasti mukaan tohon touhuun. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja mrj » 13 Marras 2014 20:51

KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
jepjep.. mutta mitä Anna ois tehny tuossa toisessakaan porukassa, jos Andte ei tule hänen kans toimeen.. ja jostain kuulin et jussikaan ei.. joten vähän kahdentuleen välissä.. ilmeisesti tulee tän toisen porukan kans kans paremmin toimeen.. mikä on harmi ku se onse negaavat 247
JuHu - :drink55:

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Zeus » 13 Marras 2014 20:53

Ohan tässä isoveljelläkin sormet pelissä. Ois toimittanut yhden magnum pullon, niin ois ollut pakko kilistellä.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Marras 2014 20:54

Twitterin mukaan taloon tulossa videopätkiä kohta.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja mrj » 13 Marras 2014 20:55

Zeus kirjoitti:Ohan tässä isoveljelläkin sormet pelissä. Ois toimittanut yhden magnum pullon, niin ois ollut pakko kilistellä.
kyl ruokkii oikeen tilannetta. xD
JuHu - :drink55:

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja melissa » 13 Marras 2014 20:55

plop kirjoitti:
KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
Sama. Viimeisellä viikolla meni noin pahasti mukaan tohon touhuun. [smilie=a_doh.gif]
Todellakin. Valitsi sitten kuulua pahaa puhuvaan rupusakkiin. Olis ennemmin osoittanut luonteensa sitten ja seilannut molempien porukoiden väliä, ollut sveitsinä.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja semale » 13 Marras 2014 20:59

mrj kirjoitti:
KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
jepjep.. mutta mitä Anna ois tehny tuossa toisessakaan porukassa, jos Andte ei tule hänen kans toimeen.. ja jostain kuulin et jussikaan ei.. joten vähän kahdentuleen välissä.. ilmeisesti tulee tän toisen porukan kans kans paremmin toimeen.. mikä on harmi ku se onse negaavat 247
Annan pitäis istua keittiössä kuuntelemassa mikroruokien ravintosisältöjä ja Jonathanin haukkumista mielummin kuin istua hyvällä fiiliksellä juttelemassa menneestä kaudesta ja poistuneista asukkaista ihmisten kanssa, jotka pitävät Annasta.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 13 Marras 2014 20:59

Läyhäporukka saa vaan kommentoida ja nauraa räkättää vidoille. Muille tulee ankaraa shh shh shhhh-komentoa.
(ja Jenna näkee vaan ittensä, kato minä kato mua)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Marras 2014 21:00

diudiu kirjoitti:
ff kirjoitti:Niin paska kausi, että tuotannosta eivät koostaneet edes sitä eeppistä videota kauden asukkaista. Siinä kohti olisin itse ehkä hieman tuntenut haikeutta vaan eipä noin muuten, siinä olisi sentään nähnyt kauden varrelta hyviä asukkaita ainakin muutaman.
Olisiko moinen pätkä edes mahdollista? :blackeye
On ne jonkun pätkän koostaneet, kun nyt pyörimässä. Onhan tämä perinne oli kuinka kökkö kausi tahansa. Hyvä juttu.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
marzie
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 14 Loka 2011 05:55

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja marzie » 13 Marras 2014 21:01

melissa kirjoitti:
plop kirjoitti:
KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
Sama. Viimeisellä viikolla meni noin pahasti mukaan tohon touhuun. [smilie=a_doh.gif]
Todellakin. Valitsi sitten kuulua pahaa puhuvaan rupusakkiin. Olis ennemmin osoittanut luonteensa sitten ja seilannut molempien porukoiden väliä, ollut sveitsinä.
Niinhän Anna on mun mielestä yrittänyt tehdäkin, muttei ole oikein löytänyt jutun juurta miesporukan kanssa.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 13 Marras 2014 21:01

semale kirjoitti:
mrj kirjoitti:
KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
jepjep.. mutta mitä Anna ois tehny tuossa toisessakaan porukassa, jos Andte ei tule hänen kans toimeen.. ja jostain kuulin et jussikaan ei.. joten vähän kahdentuleen välissä.. ilmeisesti tulee tän toisen porukan kans kans paremmin toimeen.. mikä on harmi ku se onse negaavat 247
Annan pitäis istua keittiössä kuuntelemassa mikroruokien ravintosisältöjä ja Jonathanin haukkumista mielummin kuin istua hyvällä fiiliksellä juttelemassa menneestä kaudesta ja poistuneista asukkaista ihmisten kanssa, jotka pitävät Annasta.
Annalla kieltämättä melko ikävä paikka kahden porukan välissä. Eihän se tohon paskaporukkaankaan oikein kuulu. Mutta pojatkaan ei ole läheisiä. Ois varmaan tarvinnu esim. Jonin tuonne.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 13 Marras 2014 21:03

mrj kirjoitti:
KariTa kirjoitti:On kyllä todella tulehtuneet välit kun eivät edes skoolanneet yhdessä. Annaan olen todella pettynyt kun meni täysin tuohon negailutouhuun.
jepjep.. mutta mitä Anna ois tehny tuossa toisessakaan porukassa, jos Andte ei tule hänen kans toimeen.. ja jostain kuulin et jussikaan ei.. joten vähän kahdentuleen välissä.. ilmeisesti tulee tän toisen porukan kans kans paremmin toimeen.. mikä on harmi ku se onse negaavat 247
On Andte ja Anna tulleet toimeen keskenään, hullutelleetkin, samoin Jussi ja Anna. En ole viime aikoina huomannut ongelmia.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja KariTa » 13 Marras 2014 21:03

plop kirjoitti:
Annalla kieltämättä melko ikävä paikka kahden porukan välissä. Eihän se tohon paskaporukkaankaan oikein kuulu. Mutta pojatkaan ei ole läheisiä. Ois varmaan tarvinnu esim. Jonin tuonne.
Näin on, Joni olisi pitänyt Annan pois läyhäjengistä. Kunhan tulee talosta pois saanee kuulla viime päivistä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Marras 2014 21:13

Jenna huomaa koko ajan vain itsensä. "Kato mie, kattokaa minun tukkaa, mie oon tuo, miemie...."

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Marras 2014 21:14

jonaTHan ei halunnu katsoa uusiksi, mut siellä se märinä vaan kuuluu. Ei olis nyt myyny sitä periaatettaan ja ois menny sinne röökipaikalle hieromaan nenärengastaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 13 Marras 2014 21:17

Tää muisteluvideo on tuttu siltä yhdeltä vuodelta jolloin oli muka se ja myös hän sekotteleen pakkaa.
Hiljaa!!! Kun ottopojat jotain sanoo, mutta kun ite kuvissa niin älämölö päällä [smilie=thefinger.gif]
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 13 Marras 2014 21:19

Ei tätä kestä kattoa äänet päällä kiitos kiljuhanhen älämölöön. [smilie=thefinger.gif]
Kakan hajuinen poika :Love:

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Disaster » 13 Marras 2014 21:20

Tulipa ikävä Jarnoa ja Jonia. Olisivat ehdottomasti kuuluneet finaaliporukkaan.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 13 Marras 2014 21:26

Aivan jokaisesta asiasta pitää Jonathanin porukan olla eri mieltä muiden kanssa.

Esimerkkinä äsken puhuivat Tuulikin pätkästä videolla, jossa Tuulikki "läpsyttelee" naamaansa :D

Jonathan sanoi, ettei muuten Tuularikaan tehny tota enää viimesinä päivinä, johon Joonas sanoi, että kyllä muuten teki joka aamu. Tuija: "EI tehnyt!" Jonathan: "Ei tehnyt!!"

:D Periaatteesta pakko olla eri mieltä ja "oikeassa".

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Marras 2014 21:27

^^ Jeps. Tuolla kaksikolla taisi myös omaan makuun olla parhaiten tiivistetyt best of-klipit. Markullakin kuuleman perusteella yllättävän hyvä nyt, vaikka muuten oli melko vaisu asukki. Tommyllä oikeutetusti erittäin lyhyt tuo klippi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”