Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja liinun » 14 Marras 2014 10:50

Pojat vetää viimiseen asti.. Pedit pedattu ja noi neljä senkun röhnöttää peittojensa kanssa.. no jos sillä nyt on mitään merkitystä muuta kuin asenteessa :scry:

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Marras 2014 10:51

Porukan kahtiajako tuntuu vaan pahenevan päivä päivältä. Erityisesti Jonathan inhoaa Perttiä ja välttelee tätä kuin viimeistä päivää ja tytöt seuraavat vanavedessä perässä. Nyt Jonathanin porukka makkarissa makaamassa peittojensa alla, loput asukkaat keittiössä aamukahvilla ja Pertin valmistamaa puuroa nauttimassa. Peditkin on pedattu särmästi.

Taas vaihteeksi Jenna muistuttaa, että "nuo kaks" on ollut talossa vaan niin vähän aikaa heihin muihin verrattuna...

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Marras 2014 10:57

Kurkistin hetken DC2:seen, jossa kuvaa makkarissa istuvista Jonathan & tytöt -kööristä. Kaikki ovat hipihiljaa, kunnes yhtäkkiä Jenna pukahtaa: Röökiä! Piti äkkiä siirtyä toisaalle.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Marras 2014 10:58

amanda kirjoitti: Minusta tässä oli irvokkainta se, että nuo nauroivat koko ajan, ja Andte kuuli kaiken ja tiesi, että he nauravat hänelle. Tämä on vissiin sitä suoraan puhumista, joka on ollut tämän kauden teema.
Jotain rajaa nyt mielikuvitukselle, jos katsoit ohjelmaa oikeasti, niin puhuivat Tuijan yläpuolella olevasta, eli tuotannon juttuja. Ei tolla ollut mitään tekemistä Andten kanssa.
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Marras 2014 11:02

knocker kirjoitti:
amanda kirjoitti: Minusta tässä oli irvokkainta se, että nuo nauroivat koko ajan, ja Andte kuuli kaiken ja tiesi, että he nauravat hänelle. Tämä on vissiin sitä suoraan puhumista, joka on ollut tämän kauden teema.
Jotain rajaa nyt mielikuvitukselle, jos katsoit ohjelmaa oikeasti, niin puhuivat Tuijan yläpuolella olevasta, eli tuotannon juttuja. Ei tolla ollut mitään tekemistä Andten kanssa.
Tämä on just se syy, miksi en ole koko viikkoon halunnut palstailla. Mitä pidemmälle viikko on mennyt, sitä irvokkaammaksi on värikynä käynyt tuon nelikon osalta.

En kiellä, etteivätkö olisi lapsellisia ja etteikö tuo porukoihin jako olisi typerää, mutta vääristely ei mielestäni kuulu tälle palstalle ollenkaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 14 Marras 2014 11:05

knocker kirjoitti:
amanda kirjoitti: Minusta tässä oli irvokkainta se, että nuo nauroivat koko ajan, ja Andte kuuli kaiken ja tiesi, että he nauravat hänelle. Tämä on vissiin sitä suoraan puhumista, joka on ollut tämän kauden teema.
Jotain rajaa nyt mielikuvitukselle, jos katsoit ohjelmaa oikeasti, niin puhuivat Tuijan yläpuolella olevasta, eli tuotannon juttuja. Ei tolla ollut mitään tekemistä Andten kanssa.
Kait minulla hyvä mielikuvitus on, mutta minusta he yrittivät sotkea, puhuivat Tuijan tukastakin välillä.
Sitten myöhemmin kuitenkin Jenna kysyi: "Miksköhän se mökötti?"
Jonathan vastasi: "Huono aamu."
Ja kamera oli suunnattuna Andteen silloin, kun hän istui siinä.
Miten nämä selität?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Marras 2014 11:06

Andte kehuu Perttia, heidän joka aamuista aamupuuron keittäjäänsä: "Päääärtti se on ollut minun vääärttti". Pertti toteaa, että tämän jälkeen joutuvatkin sitten tulemaan toimeen ilman "Pärttiä" ja hänen aamupuurojaan.

Sillä aikaa Jenna valittaa makkarissa Jonathanille miten Andte ei ole ollut enää ollenkaan "oma itsensä", "sellainen samanlainen kuin alussa": "Se on häirinnyt minua pikkasen...."
Jonathan myöntelee.
Jenna ei ymmärrä, miten Perttikin ärsyttää häntä nykyisin niin paljon: "Se on sellainen näljäilevä...".
Jonathan on samaa mieltä, Pertti on hänestä "tosi ärsyttävä" ja "heti aamusta hyökkää aina Jonathanin päälle"...

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 14 Marras 2014 11:07

Itse (tuota räkäkolmikkoa vihaavana) kyllä käsitin tuon niin että puhuivat kamerasta vastakkaisella seinällä, se kamera oli suunnattu alaspäin ikäänkuin "mököttämään". Tosin varmasti Andtesta tuntui siltä, että hänestä puhuttiin :(

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Marras 2014 11:12

amanda kirjoitti: Kait minulla hyvä mielikuvitus on, mutta minusta he yrittivät sotkea, puhuivat Tuijan tukastakin välillä.
Sitten myöhemmin kuitenkin Jenna kysyi: "Miksköhän se mökötti?"
Jonathan vastasi: "Huono aamu."
Ja kamera oli suunnattuna Andteen silloin, kun hän istui siinä.
Miten nämä selität?
Höpölöpöä on mun selitykseni.
hromppanen kirjoitti:Itse (tuota räkäkolmikkoa vihaavana) kyllä käsitin tuon niin että puhuivat kamerasta vastakkaisella seinällä, se kamera oli suunnattu alaspäin ikäänkuin "mököttämään". Tosin varmasti Andtesta tuntui siltä, että hänestä puhuttiin :(
Kamerasta hyvinkin. Mutta ei välttämättä tuntunut. Edelleen emme pääse asukkaiden pään sisään.
a walking disaster

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 14 Marras 2014 11:12

rubyblue kirjoitti: En kiellä, etteivätkö olisi lapsellisia ja etteikö tuo porukoihin jako olisi typerää, mutta vääristely ei mielestäni kuulu tälle palstalle ollenkaan.
Minua varmaan tarkoitat. Kiitos siitä! Minä en varmasti tahallani vääristele. Jos olen liveenkin kirjoittanut, olen pyrkinyt kirjoittamaan sanasta sanaan, enkä ole käyttänyt värikynää.
Minä koin tuon tilanteen äsken noin, enkä mitään sille voi. Tuotanto myös varmaan, koska näytti Andtea istumassa siinä allapäin, kun muut puhuivat.
Ylläpito saa poistaa nuo minun "vääristetyt" kommentit, jos katsoo aiheelliseksi.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Marras 2014 11:23

amanda kirjoitti:
rubyblue kirjoitti: En kiellä, etteivätkö olisi lapsellisia ja etteikö tuo porukoihin jako olisi typerää, mutta vääristely ei mielestäni kuulu tälle palstalle ollenkaan.
Minua varmaan tarkoitat. Kiitos siitä! Minä en varmasti tahallani vääristele. Jos olen liveenkin kirjoittanut, olen pyrkinyt kirjoittamaan sanasta sanaan, enkä ole käyttänyt värikynää.
Minä koin tuon tilanteen äsken noin, enkä mitään sille voi. Tuotanto myös varmaan, koska näytti Andtea istumassa siinä allapäin, kun muut puhuivat.
Ylläpito saa poistaa nuo minun "vääristetyt" kommentit, jos katsoo aiheelliseksi.
En tarkoittanut ketään yksittäistä henkilöä vaan ylipäänsä keskustelua täällä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja siisseli » 14 Marras 2014 11:42

Kaikilla ihmisillä ei ole kavereita talossa ja silloin he voivat olla jopa suht puolueettomiakin kritiikissään.
En ymmärrä millä moraaliasteikolla vois puolustella tuota Jennan ja Jonathanin käyttäytymistä?
Kaikkea sitä ilkeilyn määrää millä ne kohtelee muita ihmisiä.

Katselen samalla jaksoja Aussien BB:stä ja voi riemu miten helppoa katsella ihmisiä jotka ei ole matalamielisiä ja pirullisia ja joilla on koko ajan jotain hauskaa meneillään.
Ohjelma voi olla hyväkin vaikka siinä ei olla inhottavia toisilleen.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 11:50

Jenna äänesti itseään ja Anna Jonathania, sitten vielä väitetään et tasan äänet kun Andten omaa ääntä ei huomioitu ollenkaan. Onneksi Andte voitti sitten kivellä sakset ja pääsi osallistumaan viimeiseen tehtävään. Nyt Anna itkee, että pitikö hänen sanoa Jenna niin olisivat voittaneet äänestyksen. Joo-o.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 14 Marras 2014 11:50

Marikki kirjoitti:Viimeisen tehtävän aika: Valitkaa kaikkein rohkein tehtävään, kaikki ovat halukkaita ja valinta tehdään äänestämällä. Äänestys menee mukamas tasan Jennan ja Andten välillä, vaikka oikeasti meni Andtelle. Lopuksi ratkaisevat kps:llä Andten hyväksi. Andte pk:seen.
JOO! Hitto että pisti vihaksi. Rääkyjäpissis ÄÄNESTI ITSEÄÄN ja negaporukka oli heti kiljumassa että tasan meni tasan meni...no ei mennyt: jos Andtekin olisi äänestänyt lapsekkaasti itseään, olisi voittanut äänellä.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 14 Marras 2014 11:52

rubyblue kirjoitti:En kiellä, etteivätkö olisi lapsellisia ja etteikö tuo porukoihin jako olisi typerää, mutta vääristely ei mielestäni kuulu tälle palstalle ollenkaan.
Jep, raportoinnissa on välillä todella paljon värikynää ja omia tuntemuksia mukana luomassa mielikuvaa asioista, katseita ja oletettuja ajatuksia tulkitaan kuin piru raamattua kun on kyse inhokeista.

Mielestäni tuo kahtiajako on vähän lähtöisin molemmista porukoista, eikä kummallakaan porukalla ole oikein yhteisiä juttuja, ilman että BB niitä tehtävien muodossa antaisi.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 14 Marras 2014 11:53

Just. Äänestys.

Anna: Äänestän Jonathania
Jonathan: Jennaa
Jenna: Itteeni.
Jussi: Andtea
Joonas: Andtea
Andte: (hiljaa sanoen) mie itteeni
Pertti: Andte
Tuija: Jenna.

"Äänet tasan 3-3!! Kivi-sakset-paperi"

TÄH?! [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Brand » 14 Marras 2014 11:55

Jussi puhui kuinka vähän stressaa ulkomaailma, kun jäi pari juttua kesken ennen taloon tuloa.

Jenna tähän ettei tässä auta stressata, ei se mitään auta.

Onneksi Jenna ei ole stressannut yhtään itse :D

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 14 Marras 2014 11:57

hromppanen kirjoitti:Just. Äänestys.

Anna: Äänestän Jonathania
Jonathan: Jennaa
Jenna: Itteeni.
Jussi: Andtea
Joonas: Andtea
Andte: (hiljaa sanoen) mie itteeni
Pertti: Andte
Tuija: Jenna.

"Äänet tasan 3-3!! Kivi-sakset-paperi"

TÄH?! [smilie=a_doh.gif]
Ei helvetti, kiitos nauruista :D Tää kertoo kyllä paljon. Nooh toivottavasti illalla ei tarvii tällaistakaan kivi-sakset-paperia, vaan ero ois selkeempi :)

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 14 Marras 2014 11:59

Jonathan oli se joka sanoi että pitää ratkaista kivi-paperi-saksilla. Kukaan ei kiistänyt. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Marras 2014 11:59

hromppanen kirjoitti:Just. Äänestys.

Anna: Äänestän Jonathania
Jonathan: Jennaa
Jenna: Itteeni.
Jussi: Andtea
Joonas: Andtea
Andte: (hiljaa sanoen) mie itteeni
Pertti: Andte
Tuija: Jenna.

"Äänet tasan 3-3!! Kivi-sakset-paperi"

TÄH?! [smilie=a_doh.gif]
Annalle tuli pieni laskuvirhe.

Varmaan tehtävä, jossa ei olisi ollut avainsanana rohkea (ja pelko sähköstä) olisi kiinnostanut enemmän Jonathania.

^Jenna ehdotti kivi-sakset paperit. Ei jonathan.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 14 Marras 2014 12:03

Anna kysyi Jonathanilta tarviiko heidän siivota tänään. Ei kuulemma tarvii. Se on hyvä, että tuolla on viimeiseen asti joku, joka tietää asiat! :tu

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Marras 2014 12:05

plop kirjoitti:Anna kysyi Jonathanilta tarviiko heidän siivota tänään. Ei kuulemma tarvii. Se on hyvä, että tuolla on viimeiseen asti joku, joka tietää asiat! :tu
Jos se on Jonathanin mielipide niin kai sen saa sanoa. Pitäisi jokaisen tietää, että isoveli kertoo kyllä, jos tarvitsee.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”