Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 01 Loka 2014 20:36

Toisaalta hyvä, että Andte pääsi kivikkoon, musta tuo tuntui tänään tosi tylsistyneeltä. Luulen, että on pikku porukassa rennompi ja onpa tuolla ainakin jotain tekemistä. Nyt kun noita on neljä tuolla, voisi tulla käsky, että jonkun on oltava kantamassa kiviä koko ajan yöllä, saisivat jakaa vuorot. :imrgreen:
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Loka 2014 20:37

marjaana-- kirjoitti:Jonthanni oli nurkan takana piilossa lähdön hetkellä. Miksi ei halunnut osallistua tähän? Luuseri :thumbsdown
Oli Tuulikin kanssa makkarissa puhumassa ihmisten vaikeista valinnoista, verraten siihen, miten helppo valinta Danilla oli. Kaikkia ei kiinnosta kurkkia oven raosta, mitä pihalla näkyy.
a walking disaster

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 01 Loka 2014 20:45

Mikään kamera ei ehdi näyttää nyt kivikkoa. :thumbsdown

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 01 Loka 2014 20:47

amanda kirjoitti:Mikään kamera ei ehdi näyttää nyt kivikkoa. :thumbsdown
Kaikki olivat kopissa ohjattivana yht'aikaa. Penkki ilmestynyt sillä aikaa kivikkoon.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja KariTa » 01 Loka 2014 20:49

amanda kirjoitti:Joonaksesta olen huomannut sellaisen ikävän piirteen, että hän on Andtelle kiva edessäpäin, mutta rollia tekee takana päin. Nytkin kertoo Tuulikille ja Danille, että Andte on kiroillut kovasti koko päivän.

Ennenkin olen huomannut saman ilmiön ja Joonaksen pisteet putoo minun silmissäni. Hyvä kaveri ei tuollaista tee, vaikka olis syytäkin.
Joonas on tullut tuonne pelaamaan, ei kavereita tekemään. En usko hetkeäkään että Joonas olisi BB:n jälkeen esim. Andten kanssa tekemisissä.

salur
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 10 Syys 2014 20:14

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja salur » 01 Loka 2014 20:53

Olikohan täällä jo mainittu että Jarno on maininnut että paristoja on viidelle hengelle? Laskenut paristojen vaihdon yhteydessä ap.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 01 Loka 2014 21:05

Huomiseksi sit tää, tai orginelli voimasoittona tonne kivikkoon.

Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 01 Loka 2014 21:11

Joko nyt bileet? Muutenkin ihmetyttää nää bileet keskellä viikkoa joka ikinen kerta ja sit pitää viel alkamisajankohtaa venyttää...

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Paali » 01 Loka 2014 21:12

Kartanos o sitte vai Leila ja Joonas :scratch

Avatar
Hannu79
Tuottaja
Viestit: 1106
Liittynyt: 16 Elo 2009 19:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Hannu79 » 01 Loka 2014 21:14

Anna on aivan järkyttävä sillon kun jotain "yllättävää" tapahtuu.. Helvetti mikä vinkuminen, pakko laittaa volume pienemmälle [smilie=a_doh.gif]
+ 1. Humalainen Andte; 2. Jonna; 3. Original Jussi; 4. Mikko Räi$änen
- 1. Nimo; 2. Jarno; 3. Jenna+Dani

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja melissa » 01 Loka 2014 21:15

Hannu79 kirjoitti:Anna on aivan järkyttävä sillon kun jotain "yllättävää" tapahtuu.. Helvetti mikä vinkuminen, pakko laittaa volume pienemmälle [smilie=a_doh.gif]
Onks toi Anna todellinen [smilie=a_doh.gif] vai esittääkö se jotain dumb blond -shittiä...

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 01 Loka 2014 21:15

plop kirjoitti:Joko nyt bileet? Muutenkin ihmetyttää nää bileet keskellä viikkoa joka ikinen kerta ja sit pitää viel alkamisajankohtaa venyttää...
Kiusa se on pienikin kiusa. Täälläkin on vittuiltu ankarasti tuotannolle.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Loka 2014 21:16

KariTa kirjoitti:
amanda kirjoitti:Joonaksesta olen huomannut sellaisen ikävän piirteen, että hän on Andtelle kiva edessäpäin, mutta rollia tekee takana päin. Nytkin kertoo Tuulikille ja Danille, että Andte on kiroillut kovasti koko päivän.

Ennenkin olen huomannut saman ilmiön ja Joonaksen pisteet putoo minun silmissäni. Hyvä kaveri ei tuollaista tee, vaikka olis syytäkin.
Joonas on tullut tuonne pelaamaan, ei kavereita tekemään. En usko hetkeäkään että Joonas olisi BB:n jälkeen esim. Andten kanssa tekemisissä.
Joonas on taatusti Andten kanssa tekemisissä myöhemminkin. Toi taitaa muutenkin olla nyt vähän liioiteltua. Minusta tuossa tilanteessa laskettiin ihan yleisesti, kuinka paljon kukakin on kironnut, liittyen Danin 'rankkuun'. Miksei juuri Joonas olisi saanut sanoa totuutta? Mielestäni siellä joku ehdotti Annaakin suurimmaksi kiroilijaksi.

Enkä ole täältä lukenut kenenkään kirjoittavan aiemmin mitään Joonas/Andte väliseen negaan liittyvää.
a walking disaster

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 01 Loka 2014 21:17

Olen hyvin yllättynyt, että Jonathan siellä määrää, jakaa ja opastaa. [smilie=a_teeth.gif] Raivostuttava.

KukkaKaali
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Elo 2014 14:46

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja KukkaKaali » 01 Loka 2014 21:17

Mie en jaksa! Mie en jaksa! Mie en ihan oikeesti JAKSA!!!

Tuo jumittava levari on saanut aikaan jo toista päivää kestävän korvamadon. Vaikka on sormi mutella jatkuvasti, niin ei niin nopeaa ehdi vaimentaa tuota saman biisin koilotusta, etteikö kuulisi alkua ja kierre jatkuu. Välillä leipoessa sain sen hetkeksi pois ja eikös heti ruudun ääreen siirtyessäni se alkanut taas. Raivostuttavaa...ja mulla sentään on nastatkin ja enkä olisi pullaa mussuttaessa lainkaan onneton, jollei tuo yksi pönttö minua sellaiseksi tekisi.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja melissa » 01 Loka 2014 21:20

plop kirjoitti:Olen hyvin yllättynyt, että Jonathan siellä määrää, jakaa ja opastaa. [smilie=a_teeth.gif] Raivostuttava.
Joo, tarkkaa on ettei kukaan muu tuu säheltään Jonathanin jakoa. Urpo jätkä.

Avatar
Hannu79
Tuottaja
Viestit: 1106
Liittynyt: 16 Elo 2009 19:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Hannu79 » 01 Loka 2014 21:22

Olipas paljon röökiä, jos noista ei liikene yhtään Joonakselle ja Leylalle niin johan on kumma.. :scratch Etenkin kun pitäisi olla selvää että kaikki kerätään taas huomenna kuitenkin pois BB:n toimesta.
Nyt olis hyvä hetki lähettää joku kellarilainen kivikkoon :D
Tää oli mun tuhannes viesti tänne :D
+ 1. Humalainen Andte; 2. Jonna; 3. Original Jussi; 4. Mikko Räi$änen
- 1. Nimo; 2. Jarno; 3. Jenna+Dani

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 01 Loka 2014 21:25

knocker kirjoitti: Joonas on taatusti Andten kanssa tekemisissä myöhemminkin. Toi taitaa muutenkin olla nyt vähän liioiteltua. Minusta tuossa tilanteessa laskettiin ihan yleisesti, kuinka paljon kukakin on kironnut, liittyen Danin 'rankkuun'. Miksei juuri Joonas olisi saanut sanoa totuutta? Mielestäni siellä joku ehdotti Annaakin suurimmaksi kiroilijaksi.

Enkä ole täältä lukenut kenenkään kirjoittavan aiemmin mitään Joonas/Andte väliseen negaan liittyvää.
Se ei ollut ainoa kerta tänä iltana, kun Joonas puhui Andten kiroilusta kellarin väelle. Kuulin tuon, mistä kerroitkin ja olisin sen hyväksynyt, mutta myöhemmin vielä hän toitotti samaa asiaa. En nyt muista ketä siinä oli kuulemassa, mutta useita kellarilaisia kuitenkin. On Joonaskin kiroillut tänään, olen sen kuullut.

Silloin kun Andte kertoi siitä porontappojutusta, senkin asian Joonas meni heti kertomaan aidan takaa toiselle puolelle. Ei siinä mitään, mutta minusta tuollainen rolliminen antaa huonon kuvan ihmisestä. Se on minun mielipiteeni.

Avatar
saru
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 07 Syys 2014 12:29
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja saru » 01 Loka 2014 21:26

Hannu79 kirjoitti:Olipas paljon röökiä, jos noista ei liikene yhtään Joonakselle ja Leylalle niin johan on kumma.. :scratch Etenkin kun pitäisi olla selvää että kaikki kerätään taas huomenna kuitenkin pois BB:n toimesta.
Nyt olis hyvä hetki lähettää joku kellarilainen kivikkoon :D
Tää oli mun tuhannes viesti tänne :D
Onnea sulle - en halua ketään tuonne tehtäväalueelle, sitä on niin hienoa seurata. Kaikki on ok siellä
Voiko Perttua ylittää? <3
Kopponen oli lähellä
Saruna vuodesta 1996

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Loka 2014 21:28

Dani on Armille seitsemän tupakkaa velkaa aiemmista sikarinpoltoista....saas nähdä tajuaako/suostuuko maksamaan velkojaan?

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hiileri » 01 Loka 2014 21:29

Hohhoijjaa ku toi Jonathan ja Jonna päsmäröi ton bilepakin kanssa.. mutta toisaalta iha hyvä, ettei tuu riitaa eikä kaaosta..

Tajuaisivat nyt äkkiä polttaa noi röökit ja antaa pari leylalle ja joonaksellekin kartanoon ihan empaattisena eleenä! kunhan eivät nyt rikkos sääntöjä, ettei menettäs bilepakin sisältöä..

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hiileri » 01 Loka 2014 21:30

sisupussi kirjoitti:Dani on Armille seitsemän tupakkaa velkaa aiemmista sikarinpoltoista....saas nähdä tajuaako/suostuuko maksamaan velkojaan?
eihän Armi polta? mitä se tekis röökeillä? korkeintaa vaihtas kartanoon..

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”