54. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 16 Loka 2014 09:32

09.30

Tuija toivottaa hyvät huomenet ämpärille
Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 09:54

BB herätti asukkaat, perään "Asukkaat, kokoontukaa sohvalle". Jenna totesi, että nyt alkaa rankkua ropisemaan. BB kuitenkin kuulutti hetken päästä: Unohtakaa edellinen kuulutus.

Jonathan kertaa Jonnalle loppuillan tapahtumia, kuulutuksista, rikkomuksista. Kertoo miten Joonas ja Jussi on puhuneet hänestä paskaa, Tuija on kertonut. Ajattelee menevänsä suoraan kysymään, mitä on puhuttu. Jonathan kertoo, että Tuija on nuoleskellut, Jonna: kenen kanssa? Armi arvaa Jussin, Jonathan kertoo että Joonaksen kanssa 10 min kielarin. Jonathan kertoo, että Jenna on antanut aidan läpi röökiä ja pk:ssa on ravattu. Armi: Hohhoijaa niitten kanssa.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sky » 16 Loka 2014 10:49

Puhetta Jussista ja Leylasta, Jussin mukaan mitään ei ole tapahtunut. Ihmetteli, miten Leyla oli eksynyt viereen. Leyla sanoi, että Jussi oli pyytänyt hänet viereensä, hän ei ole eksynyt mihinkään. Tuulikki huutelee, että hänellä on ainoa oikea vastaus tähän, Jussi on täysin syytön. Leyla suutahtaa, "Sä et Tuulikki tiedä mitään!". Tuulikki sanoo kertovansa vasta kun tämä asia oikeudessa käsitellään, ei ennen.

Jussi: Homma meni näin, että herään jossain vaiheessa ja katson jaahas, se on Lellu siinä. Sitten vaan jatketaan unia. Sitten kun herään uudestaan niin jaahas, Lellu onkin sitten siitä kadonnut.
Tuulikki: Jussi on syytön!
Leyla: Sähän ootkin ollut hereillä, Tuulikki! Mä en jaksa kuunnella tota sun "Jussi on syytön!".

10:55 Tuija ja Jenna oksentavat vessassa, Jenna pönttöön ja Tuija ämpäriin. Joni samalla kuivaa itseään suihkun jäljiltä.
Tuija: Hyvää suihkuhetkee.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 16 Loka 2014 10:58

10:50 Talossa on heräilty. Kellarin väki on juonut aamukahvinsa ja Kartanon puolella ollaan käyty läpi edellisen illan/yön bileiden tapahtumia. Tuulari on useamman kerran jeesustellut minä-tiedän-kaiken asenteella illan tapahtumista. Kultapoikaottolapset Jussi K ja Joonas ovat käyttäytyneet hyvin, Leyla, Jenna ja Joni huonosti. Noin yleistäen.

Aamun aikana sääntörikkomuksia on tullut kaksi. Ensimmäinen tuli Jussille, joka kehotti kaikkia hakemaan PK:sta buranaa päänsärkyyn koska se auttaa ja hänkin haki (miten minä muistelin, ettei buranaa ole krapulaisille jaeltu aikaisemmin?!). Toinen tuli Armille aitaan nojaamisesta. Tästä nousi (aiheesta) kalapaliikki asukkaiden kesken koska nojailua aitaan on tapahtunut pitkin kautta. Annan pohti kuulutuksen jälkeen, että tämä on varoitus ja esimakua Syysmyrskystä, siellä ei katsota yhtään sääntörikkomusta läpi sormien.

Tuija on oksentanut koko aamun vessassa.

11:04 Jonathan alkaa tenttaamaan Joonasta ja Leylaa.
Jonathan: Voitko seisoa kaikkien sanojesi takana?
Jonna ja Leyla vähän ihmettelee kysymystä mutta sanovat seisovansa.
Jonathan: Eli seisotte sanojenne takana.
Joonas: Kun ryypätään niin ryypätään kunnolla.
Jonathan lopettaa hiillostamisen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 16 Loka 2014 10:59

Tuplatreffit norskien kanssa
Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 11:06

Jonathan kysyy, voitteko seistä kaikkien eilisillan sanojen ja tekojen takana? (pohjustanee kenties Jussi-Joonas paskanjauhannan esiinottoa jossain vaiheessa...)

11:12 postia taloon, rankkupostia huudellaan. Jonathan: Viikkotehtävä alkaa, ylös ulos ja lenkille!

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 16 Loka 2014 11:13

11:13 Asukkaille postia. Jengi valuu paikalle hitaasti, kuori Jennalla. Asukkaat spekuloivat rangaistuksilla. Jenna kehottaa hakemaan kaikki tupakat.
BB: Saatte avata kuoren.
Viikkotehtävä: Häkkilinnut. Asukkaista tulee Big Brother talon vankeja.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 11:18

Kellarissa Armi ehdottaa Perttiä vankilajengin johtajaksi, Andte komppaa. Jonna kysyy Jonathanin mielipidettä, tämä haluaa sulatella asiaa, Jonnalle kävisi että olisi itse, naispomo. Jonna: Siistii jos saadaan orange is the new black - vankilapuvut!

Jonna ja Anna innoissaan. Jonna: Ootteko kattonu Prison breakia, mä haluun olla Michael Scofield!

11:43 Armi patistaa tekemään päätöstä jengistä, ehdottaa jälleen Perttiä. Danille on ihan sama. Jonathan haluaa perusteluja. Armi perustelee Peraa sillä, että hän on siviilissäkin toiminut johtavana henkilönä, miettii tosin että Jonna on tutustunut talon sääntöihin paremmin, kumpi tahansa käy, mutta Pertin puolella on. Andte perustelee myös johtajataustalla Perttiä, osaa ryhmähengen luonnin.

Jonathan ei halua lähteä talosta tämän viikkotehtävän takia, epäilee että tiputusten suhteen alkaa nyt kova peli. Spekuloi että nyt häviäjäjengistä äänestetään tyyppi pois, sen takia ehdottaa Jonnaa. Jonna haluaa olla pomo, se tuntee meidät ja tuntee noi. Sillä ei ole merkitystä, osaako olla johtaja. Uskoo, että Jonnalla on etulyöntiasema siinä, että tuntee kaikki pl. Jussin ja Pertin pidemmältä ajalta. Tietää jokaikisen tästä talosta, jos joutuu valitsemaan meidän keskuudesta ihmisiä johonkin, niin tietää myös naapurien heikkoudet ja vahvuudet paremmin. Ulkomaailmassa, jos olis vaikka firma mihin tarvii johtajaa, niin valitsisi pomon ihan eri perustein, ei ole epäluottamuslause Perttiä kohtaan, vaan J luulee, että sillä on merkitystä, että tuntee ihmiset talossa.

Anna: Toi oli aika tyhjentävä perustelu, Anna vakuuttuu ja puoltaa Jonnaa.

Danista kiinni, koska äänet meni tasan.

Jonathan jatkaa, perustelee vielä, että Jonna on seurannut paljon BB:tä ja tietää rankuista ynnä muusta sellaisesta. Andte miettii, ettei ole varma tunteeko Jonna Andtesta asioita.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 12:00

Andte pohtii, jos tulee sellainen että johtajat kohtaavat. JOnathan kertoo, että kartanolla Tuulikki on johtajana, joten Jonnalla on tsäänssit.

Pertti toteaa että perusteluissa on järkeä, koska Jonna tuntee hyvin asukkaat ja jos asiat menee noin, niin siitä olisi etua. Andte nostaa esiin, että Pertti on seurannut kyllä ja tietää asioira. Jonathan muistuttaa, että Pertti on anti-BB-fani, ja ei ole elänyt 24/7 talossa asukkaiden kanssa.

Pertti sanoo, että nyt pelataan yhteen. Kaikkien täytyy heittäytyä, ja saada osakilpailut. Voittaa täytyy tottakai. Jonathan toistaa, jos tulee tehtävä että johtajan täytyy valita joku muu kuin itsensä tehtävään, niin on parempi että joukku on fyysisesti vahvempi.

Pertti pohtii, että omat kompetenssinsa voi pelittää paremmin ryhmässä kuin liiderinä. Armi miettii, että jengipomot yleensä delegoi asioita muille. Jengeissä on eri säännöt kuin siviilielämässä. Jengipomo nauttii vaan hedelmistä. Armi alkaa kääntää kelkkaansa Jonnan puolelle, jos tosiaan mennään jengisäännöillä. Dani naureskelee, ei ole ottanut vielä kantaa.

Armi patistaa Dania sanomaan jotain. Dani: Pitäkää tunkkinne.

Pertti sanoo taas, että Jonathanin puheissa on järkeä kokonaisvoiton kannalta, jos tehtävät liittyvät siihen että tuntee ihmiset. Perttiä ei häiritse, jos Jonna on pomo. Pera ei ota itseensä jos Jonna on pomo.

Pertti kysyy olisiko Jonathan kiinnostunut. Andte heittää, entä jos hän heittääkin itsensä tai Danin ehdolle, mitä perusteluja olisi. Armi epäilee, ettei Danista olisi, se on jo nähty pari kertaa tehtävien aikana että heittää läskiksi.

Pertti ehdottaakin nyt Jonnaa johtajaksi. Andte miettii, että jos asukastuntemuksen mukaan mennään, niin tässähän on sitten vaikka kuinka monta, esim, hän itse. Osaa myös ryhmähengen luonnin ja sanoa asiat suoraan. Muut nostaa esiin, että se on vaan spekulaatiota, perustuuko tehtävät muiden tuntemiseen. Andte taitaa olla vähän väsynyt paljoon puheeseen ja vänkäämiseen, lopulta ehdottaa itse myös Jonnaa. Lopuksi todetaan että tavoitteena on voitto, jotta ei täydy äänestää omista ketään pois.

Jonathan on satavarma, että Jonna osaa valita oikeat tyypit tehtäviin, sen mukaan kuka on siihen paras, ei sen mukaan, että tuo ja tuo tyyppi ei ole vielä osallistunut, laitetaanpa se nyt sinne.

Dani on poistunut aidan ja Jennan viereen, ei osallistu keskusteluun.

Andtekin tuli käytävälle: Meni kauheen isoksi asiaksi tuo, ei enää jaksanut. Danikin sanoo poistuneensa, kun ei kestänyt tuota.

Keskustelu saatiin päätökseen, Jonnasta jengin pomo.
Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 12:40

Jonna nimeää itsensä Mama Criminaliksi, Anna meikkasi kasvoille jonkin arven tms.
Kuva
Pertti sanoo olevansa tehtävän alkaessa sitten Lothar, kaljuunsa viitaten. Armi toki kiinnostuu, mistä sä sen tunnet. Pertti kertoo vain olleensa samoilla messuilla, on hankkinut Lotharin t-paidan, mutta eipä sattunut mukaan taloon.
Anna tekee Armille kasvomaalausta, Armi toivoi sellaista että näyttäisi kuin poskesta olisi pala pois. Pertti haluaa silmäkulmaansa kyyneleen.

-----
12:55

Olkkarin puolella Jonathan huvittuneena: Vankilassahan aina käydään sitä vaihtokauppaa....kalterien läpi. Mitä muutakaan vankilassa tehdään kuin rikotaan sääntöjä salaa.

Jenna: Olinpa tyhmä. Tyhmä! Ihan ajattelematta menin tekemään. Anna: Mä tiedän mitä tarkoitat, tapaus suoristusrauta.

13:02 Dani:Onkohan kukaan BB-talossa olleista ollut koskaan vankilassa?

Pertti Jonnalle: Mä en oo sit sun rakastaja. Jonna: Ei sulta sitä kysytä, hähähää. Mä tarviin naisrakastajan...Armikkii. Armi:Mä tarvin sellasen strap-onin. Jonna:PErtti on mun kulissimies, mut oikea rakastaja on Armikki.

J-Bagin eleganssia
Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 13:40

13:37 Tuulikki: Kerran päivässä on ulkoilu vankilassa. Ei me uskottu sitäkään, että kellari muuttui vaahtomuovi-kasaksi. Tässä talossa kaikki on mahdollista. Se vaan pitää aina muistaa, että ketään ei voi pahoinpidellä, eikä tapeta nälkään eikä voi raiskata.
Leyla: Apua. Jussi K: Tuulikki!
Joonas: Sehän tästä vielä puuttus, että raiskattas. *Tuulikki hörisee
Tuulikki: Suomen lakia ku noudatetaan niin kaikki hyvin, eikä mitään valitusvirsiä mistään.
Jussi K: Joo ei.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 13:42

Kellarin jengiläiset
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 16 Loka 2014 13:52

Suurin osa asukkaista juttelee sohvilla. Jennan rääkyessä "TÄTÄTÄTÄ", Kartanon makkarissa Jussi huokaa ettei pidä tuosta äänestä. Paikalla myös Leyla ja Tuulikki. Tuulikki toteaa äänen kuulostavan teuraalle joutuvalta porsaalta.
you've got the dream but not the drive

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 16 Loka 2014 13:54

Erikoisjuoni BB-nimeämisissä: Osatehtävän häviö tarkoittaa häätöuhkaan joutumista!

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... ta/4413560

Tällainen twisti [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 16 Loka 2014 14:25

Asukkaat saivat lisäohjeet viikkotehtävään ja vankiasunsa.
Vankilassa on mm. nimenhuutoja ja jos BB kuuluttaa jotakin, täytyy aina vastata "Kyllä, herra Big Brother".
Kartanossa on oranssit haalarit, Kellarissa mustavalkoraidalliset housut ja paidat. Lisäksi pomoilla (Tuulikki ja Jonna) on mustat pipot, joissa lukee POMO.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 14:33

Kuva

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 16 Loka 2014 14:45

Just DC2:ssa Dani kuiskasi aidalla Jennalle että "heitä yks rööki"...

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 15:01

Jussi K laittelee tukkaansa välillä pystyyn ja välillä lyttyyn Jonin tyyliin /käy esittelemässä tätä makkarin ulkopuolella. Jussin poistuttua Joni kysyy tykkääkö Leyla Jussista?
Leyla: Ei se ole semmonen, jonka kanssa klikkaa. En viettäisi sen kanssa varmaan aikaa ulkomaailmassa.
Joni: Just tuo, kun se puhuu ketä tuntee näitä julkkiksia. Tunnen Miss Helsingin olen pannut Miss Helsinkiä. Ei se tee ihmisestä yhtään sen kiinnostavampaa. Leyla komppaa, että nyt on Jonin kanssa täysin samaa mieltä. Liikaa puhelee näitä ketä tuntee yms.

15:03 Keskustelu ajautui siihen, että nykyisin on ihan liikaa kaiken maailman julkkiksia. Jonista Tuksu teki aikoinaan sen julkkis-homman oikealla tavalla oikeaan aikaan. "Naps olen salarakas". Se teki sen oikeaan aikaan. Täällä tämmönen Joni julkkistyrkky, mä olen liian
myöhässä. Jos Justin Bieber tulisi nyt niin ei onnistuisi niin hyvin. Ei toimisi.
Leyla: Mä olen tunnistettava ihminen, en ole julkkis. Mä olen Leyla Väänänen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 16 Loka 2014 15:25

Isoveli lähetti tyhjän putkipostin Kellariin.

Hetken päästä uusi yritys ja taas tyhjä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 15:39

15:23 Tuulikki ehdottaa makkarissa, että heiltä syysmyrskyyn lähtisi
kolmesta ehdokkaasta Jussi/Tuija/Joni kaksi ensimmäistä. Koska
ovat Jonia vahvempia selviytymään tuollaisesta.
Joni hieman pettyneenä: Ihan sama, menkööt.
Tuulikki: Haluat varmaan mieluummin lähteä täältä häädön kautta, kuin
tuolta aamuneljältä pimeästä huutamasta, kun joku mönkii sun vierees?
Tuija: Jos nyt lähtee molemmilta se 2. On ollut puhetta, että tuolta lähtisi 3?
Tuulikki: Eilen juteltiin siitä niin sovittiin, että molemmilta puolilta 2.
Tuija: Jaa... Sen näkee sitten tjms.

15:33 Joonas: Tänään vois mennä aikasin nukkuu.
Leyla: Tänään mä aion laittaa sua peppuun.
Joonas: Katotaan kuka laittaa ja ketä. Jussi K: Ei paha.

15:42 Dani Tuulikille: Mei ei tiedetä miten pahasti tähän pitää heittäytyä?
Tuulikki: Talon sääntöjen puitteissa.
Dani kartanon makkarin suuntaan: Hei homo, nähdään tuossa kylpyhuoneen eessä 20 min päästä!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 16 Loka 2014 15:45

Jonna opettaa Annaa avaamaan tölkkiä :O
Annaa pelottaa.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 16 Loka 2014 16:24

Makaronimössöä (tai mitä lie) mussuttava Leyla miettii taustatarinaa sille miksi on vankilassa. Aloittaa kesysti lapsentapolla, mutta lopulta päätyy kannibalismiin. "Nyt mä syön ihmisenlihaa."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”