58. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

58. päivä

Viesti Kirjoittaja maaru » 20 Loka 2014 00:16

Tuulikki sanoi paska, missä viipyy kuulutus sääntöjen rikkomisesta? Vai onko Tuulikilla kevennetyt säännöt(kin)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 20 Loka 2014 00:29

Armi ja Pertti miettivät vahvuuksia ja heikkouksia, paikalla Dani ja Andte, myöhemmin myös Anna. Armi ottaa puheeksi Danin käytöksen, etenkin piereskelyn. Kysyy, onko Dani ajatellut, millaisen mielikuvan itsestään antaa tuolla. Voi olla kauaskantoisiakin vaikutuksia, vaikka duunissa yhteistyökumppaneiden osalta. Katsojat ne äänestää, ja tollaiset pienetkin asiat voi ärsyttää. Oli vatsa kipeänä tai ei, niin kyllä sitä ehtisi vaikka vessaankin mennä.

Fysiikka ja älykkyys on kohallaan, mutta täytyy miettiä millaisen kuvan antaa: pelimies, piereskelijä vai mikä. Jos ensivaikutelma on se, että jyystää tuolla, niin voi olla että joku äänestää, mutta se piereskely on vähän likaista ja ehkä viedä äänestäjiä. Voi olla vatsaongelmia, mutta ei katsojat sitä tiedä. Dani ei ajattele sitä noin, miettii asiaa enemmän ikään kuin sairautena. Dania ärsyttää 60-70 prosenttisesti se, ettei ole oikeasti tällainen.

Pertti toteaa, että Danin heikkous on Jenna. Dani: Sepä se.
Pertti: Olisit pelissä vahvemmilla ilman häntä. Armi kertoo, että on tullut kuva, että Dani esim. arkkivihollistehtävän aikaan antoi Jennan voittaa konsolipelissä. Dani kiistää ko. asian ja sanoo, että Jennakin luulee niin. Armi toteaa, että Danista on tullut lässy. Armista olisi kannattanut vasta pelin (BB:n) jälkeen kattoa sen kortin ja keskittyä talossa pelaamiseen.

Pertti ei usko, että Dani on tosissaan Jennan kanssa, on enemmän raha mielessä ollut taloon tullessa. Dani kertookin ajattelevansa enemmän peliä. Pertti ja Armi eivät kuitenkaan epäile, etteikö heistä voisi tulla paria, mutta yksin olisi vahvempi. A ja P korostavat, että tässä on nyt vain heidän mielipiteestään kyse. Dani ei näistä loukkaannu, mutta on miettinyt asioita. Dani sanoo, että ottaa pannuun mitä kaikkea on talossa tehnyt, tuttijutut sun muut. Armi nostaa taas esille leiman, mikä voi jäädä noista ns. hupaisista jutuista.

Jonathan tulee pk:sta ja haluaa kuulla mistä on juteltu kun Armi mainitsee, että on puhuttu Danin heikkouksista. Pertti nostaa esiin Jennan, Jonathan alkaa kertoa, miten aika alussa alkoi jo miettiä pitäisikö Danille sanoa asiasta. Mutta koska ei kuitenkaan tuntenut Dania vielä siinä kohtaa niin jäi sitten... Pertti: Sä aattelit vaan, että pahin kilpailija menee siinä... Naurahtelua puolin ja toisin.
Jonathan ajattelee nyt näiden viikkojen jälkeen, että se olisi kannattanut ottaa puheeksi, mutta sille ei voi nyt mitään. Dani sanoo, että tunteista puhuminen täällä on valetta. Jonathan komppaa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Loka 2014 00:39

Kellarin ruokapöydän äärellä Armi ja Pertti ovat spekuloineet suoraan Danille, miltä Danin piereskely, DaniJenna-touhu, tutit sun muut heidän mielestään ulkomaailmassa saattavat näyttää. Ne ovat Danin heikkouksia kilpailussa. Pertin mielestä Dani olisi pärjännyt paremmin yksin.

Dani ottaa kritiikin vastaan rauhallisesti sängyllä makoillen. Myöntää, ettei mitään tällaista sinkkulaivatouhua olisi kuvitellutkaan ulkomaailmassa. Annan mielestä on kuitenkin kunnioitettavaa, että tunteensa toista kohtaan tällä tavalla näyttää.

Armi spekuloi, että kun Dani ei ole halunnut kertoa tarkemmin työstään, niin sillähän voi olla esimerkiksi bisneskumppaneita, jotka vähän oudoksuen katsovat tuttisuutouhua. Että kannattaisiko kuitenkin miettiä tällaisia. Dani ei nyt ajattele ihan niinkään...

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja semale » 20 Loka 2014 01:01

^ Kuin tilauksesta Jenna tulee aidan taakse huutamaan TATATATATA. Armia naurattaa, repeää lopulta täysin. Dani näyttää siltä, että ei tidä mitä tekisi. Naureskelee, mutta ei mene Jennan luo. Jenna jatkaa huutelua ja kun Dani ei mene, lähtee pois. Armi sanoo, että kyllä kaikki ovat samaa mieltä hänen ja Peran kanssa. Dani myöntelee.

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 20 Loka 2014 02:50

Timeshift, pihakamera noin runsas tunti sitten
Tuija ja Jonahtan juttelevat pihakatoksen alla häädöistä ja Syysmyrskyyn lähdöstä. Jonahtan on nyt varma halustaan lähteä Myrskyyn. J ei halua antaa muille asukkaille valtaa päättää talosta lähdöstä (äänestykseen joutuminen).

Jalka on kunnossa, ei ole este. Tuija tietää, että vaikka Jonahtaniin sattuisi, Jonahtan on sen tyyppinen ihminen, et purisi hammasta eikä antaisi periksi, vetäisi viimeiseen asti, niin kauan kuin vain pystyisi.

Tuija itkee ja haluaa antaa J synttärilahjaksi reissun Syysmyrskyyn. Olisi hänelle tosi vaikeaa, mutta jos J haluaa niin on valmis tukemaan. Tuija ihmettelee, miten J on jaksanut, kun muut haluavat J pois talosta keinolla millä hyvänsä. Tuijaakin on koetettu törkeästi käännyttää ja saada Jonahtania vastaan (JussiK ja Joonas by saunareissu).

Tuija lupaa tulla heti katsomaan Jonahtania, jos tämä putoaa Myrskyssä ja hän joutuu äänestetyksi pois talosta. Tuija tietää, että jos joku tulee Myrskystä takaisin, niin se on Jonahtan.

Tulevat sisälle ja vaihtavat muutaman sanan Danin ja Jennan kanssa. Jonahtan kysyy Danilta pärjäisikö Joonas Myrskyssä. Danin mukaan Andten esimerkin avulla Joonas kaivaisi itsestään selviytyjän. Ja pikkasen mietitään JussiK, joka ei kuulemma tiedä paikkaansa talossa.
Jonahtanin huomion mukaan koettaa heittää läppää Danille siks just, et Dani tykkäis siitä, näkee sen tyhmempikin. Jonahtan muistelee vielä jussinPussia..

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 20 Loka 2014 09:48

Kaikki asukkaat herätetty ja paristot vaihdettu.

Jonathan Kellarissa virnistellen: "Huomasitteko ettei Mari kauheesti kysellyt maanantaista, siitä kilpailusta....Se ties et mä mottaan jos kyselee..."

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 20 Loka 2014 10:37

Uusi valintasessio Syysmyrskyyn käynnissä. Ehdokkaina Joonas ja Jonathan.

Joonas perustelee miksi haluaa SyMyyn: Oli jo aiemmin kiinnostunut, haluaa haastaa itseään jne. Jonathan kertoo olleensa myös koko ajan varma halustaan lähteä mukaan, mutta jäi aiemmin Jonnan takia pois. Sanoo olevansa joka tapauksessa joka viikko ääniharavana nimeämisäänestyksissä, mieluummin lähtisi oman käden kautta. Ei epäile pärjäämistään ja olisi (muille) kivempi kun viikko kun ei ole täällä.

Tuija äänestää Jonathania: tietää että tulee takaisin, kaikki tietää että tykkää Jonathanista, Tuija antaisi mielellään hänelle vapaata äänestyksistä.

Tuulikki äänestää Joonasta, omatunto valitsee hänet koska oli jo aiemmin toisena varamiehenä.
Jussi- Joonas
Leyla- Jonathan: oikeesti haluaa, jättää synttärit pois sen takia.
Joni - Jonathan: on viisas ja pärjää tuolla
Jenna - Jonathan
Dani - ei halua antaa ääntään ensin...sysää vuoron muille
Armi - Jonathan, jos hän häipyy niin häipyy sen kautta
Dani: Se oli sit siinä. (pisteet riitti)
Päätetään, että muut antavat kuitenkin äänensä.
Anna: Jonathan, oli jalosti ajateltu tuo Jonnan vuoksi luopuminen.
Andte: Joonakselle olisin antanut, en lähe perustelemaan.
Pertti: Pitkään mietti.. Vaikka Jonathan luovutti paikkansa Jonnalle, niin äänestys olisi ratkaissut. Kuitenkin Jonathanille ääni, jos tulee tiukkoja tilanteita ja yhdessä pitää pärjätä, niin...kellarisympatiatkin vaikuttaa, ja Jonathan suhtautuu tehtäviin täydellä sydämellä.
Dani sanoi lopulta Joonas.
Jonathan: Te ootte kyllä oikeesti päässy helpolla täällä talossa, ette ees tiedä.
Pertti: Yks perustelu jäi vielä, se joutuu olemaan skarpimpi, niin joutuu miettii mitä se sanoo.
Jonathan: Mulla ei oo vielä sitä paitaa.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Loka 2014 10:38

10:35 Asukkaat äänestävät Syysmyrskyyn lähdöstä. Joonas ja Jonathan ovat pitäneet perustelupuheet lähdöstä. Joonas haluaisi kokea myrskyn, Jonathan haluaisi ennemmin lähteä omien virheiden seurauksena (vaikkei uskokaan niitä tekevän). Armi ja Anna peruivat osallistumisensa aikaisemmin, ilmeisesti myös Tuija ei enää ole lähdössä.

Asukkaat alkoivat äänestämään.

Tuija kerkesi äänestämään Jonathania perustellen mm. että haluaisi antaa Jonathanilla vapaan sunnuntain äänestyksestä ja koska tykkää Jonathanista.

Sitten tuli virallinen posti aiheesta. Eli uusi asukas Syysmyrskyyn pitää päättää. Äänestys jatkuu.

Tuulikki äänestää Joonasta, molemmat pärjää mutta haluaa antaa Joonakselle äänen.

Jussi K antaa myös äänen Joonakselle kuten edellisellä kerralakin.

Leyla antaa Jonathanille koska Jonathan haluaa sinne oikeasti ja viimeksi perui vain Jonnan takia.

Joni antaa Jonathanille koska on viisas ja pärjää siellä.

Jenna antaa Jonathanille samoilla perusteilla kuin Joni.

Armi antaa Jonathanille, ovat olleet viisi viikkoa häätöuhan alla ja mietti samaa. Jonathan valitsi toisen tien ja antaa äänensä hänelle. Jos poistuu toisesta ovesta niin sitten poistuu, harmittelee ettei nähdä synttäreitä.

Tässä vaiheessa todetaan, että Joonas ei voi enää sinne päästä. Tuija haluaa kuitenkin, että kaikki antavat äänensä.

Anna antaa Jonathanille koska oli jalosti ajateltu, että antoi aikaisemmin Jonnalle mahdollisuuden päästä syysmyrskyyn koska sinne halusi.

Andte ilman perusteluja ääni Joonakselle.

Pertti antaa Jonathanille, jos tulee tiukkoja tilanteita niin yhdessä pärjätään. Vaikka Joonksenkin kanssa pärjäis niin sympatiat Kellarin puolelle kun täällä ollaan.

Dani sanoo ilman perusteluja Joonas.

Jonathan lähtee Syysmyrskyyn :party:
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Loka 2014 10:43

Asukkaat äänestävät myrskyyn lähtijän. Tuulikki antaa äänensä Joonakselle. Samoin Jussi K. Tuija, Leyla, Jenna, Armi, Anna, Joni äänestävät Jonathania. Äänestys on jo ratkennut mutta muutkin vielä kertovat. Andte olisi äänestänyt Joonasta, tuntuu olevan hieman harmissaan Jonathanin valinnasta. Pertti olisi antanut Jonathanille äänensä. Dani ilmeisesti olisi antanut äänensä Joonakselle.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 20 Loka 2014 11:19

Jonathan on saanut punaisen paidan. Pihalla J kertoo Pertille vielä uskovansa, että olisi tullut aiemmalla kerralla kuitenkin valituksi SyMyyn, olisi kyllä saanut ääniä. Jonathan uskoo, että Jonnan koutsaamisesta myrskyyn on nyt hyötyä hänelle itselleen, on nyt valmis siihen. "Ei luovuttajille, BB-talo ei sovi luovuttajille. Aika siistii", Jonathan sanoo. Pertti uskoo, että tulee mielenkiintoinen viikko.
Kuva
Pertti toteaa, että tämä (SyMy) oli lottovoitto hänelle. Jonathanin mukaan Jussi oli hölmö, kun ei yrittänyt sinne. Tuijankin mukaan olisi hyvinkin ollut tarpeen Jussille lähteä mukaan. Jonathan pk:seen, pihalle jää Pertti ja Tuija. Pertti sanoo, että Jussina olisi lähtenyt mukaan, kamerat seuraa koko ajan. Tuija komppaa, että siinä olisi mahdollisuus saada kannattajia. Pertti: Mukavaa ei tule, kuusi päivää on kova. Nostan Tuulikille hattua.
Pertti on mieluummin myrskyssä kuin talossa tekemässä päivätehtävän siellä ja täällä. Jonathan palaa pk:sta ja jatkaa taas siitä, miten uutena asukkaana olisi ehdottomasti lähtenyt koittamaan...
J: Arvatkaa mikä ois siistii...jos tänään ois nimeämiset!
Spekulointia, tuleeko symystä kaikki neljä takaisin. Pertin mukaan on vaikea sanoa, Tuija ei usko että kaikki tulee, J komppaa. Pertti sanoo toivovansa ryhmää katsottuaan, että kaikki tulevat takaisin, samaa toivovat sekä J että Tuija, mutta J:llä on vahva epäilys että kaikki ei tule.

Tuija ja Jonathan jäävät kaksin pihalle. T: Vedät täysillä siellä ja tuut takasin. J: Jos se on musta kiinni, niin pääsen sieltä pois, jos se on muista kiinni, niin en oo varma. Pitää itelle toitottaa, että se on kaikki täältä (päästä) kiinni. Tuija: Hienoa että pääsit. J: Mä sain tosi paljon ääniä. Täällä tulee tosi rauhallinen viikko kun mä en oo täällä. Ja sit on niitä, jotka odottaa että toi punainen lippu katoaa. Tuija toivoo, ettei itse joudu häätöön J:n poissaollessa, mutta jos huonosti käy, vannoo tekevänsä ulkopuolella kaiken sen eteen, että Jonathan pääsee mahdollisimman pitkälle.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Loka 2014 11:41

Pihalla Jonathan uhoaa Tuijalle tulevansa takaisin Myrskystä, mikäli se on vain hänestä itsestään kiinni. Ei ole varma tuleeko, jos se riippuu myös muista. Sanoo joidenkin toivovan hänen lähtöään, mutta on kiitollinen silti että sai paljon ääniä valinnassa.

Tuija puolestaan toivoo, että ei olisi häädössä sunnuntaina. Sanoo kuitenkin tekevänsä kaiken mahdollisen talon ulkopuolella Jonathanin voiton eteen, mikäli tippuu äänestyksessä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 20 Loka 2014 11:42

Tuija ja Jonathan juttelivat pitkään kahdestaan terassilla Pertin poistuttua sisälle.
Jonathan aikoo niin tulla Syysmyrskystä taloon takaisin: ei halua suoda sitä nautintoa tietyille asukkaille, että hänen punainen lippunsa katoaisi. Tuija vannottaa Jonathania taistelemaan ja vetämään täysillä. Jonathanin mukaan jos se on vain hänestä itsestään kiinni, hän tulee takaisin, aivan varmasti.

Tuija toivoo ettei itsekään joutuisi sillä aikaa äänestykseen. Mutta jos joutuu ja häädetään, Tuija lupaa tehdä talon ulkopuolella kaikkensa että Jonathan voittaisi BB:n.

Ja sama tarina jatkuu vähän myöhemmin....
Jonathan on innoissaan Syysmyrskystä. Tuija puolestaan innoissaan Jonathanin puolesta. Miettivät millainen viikosta tulee talossa. Muutetaanko rytmiä ja jos jo tänään päästään nimeämään... Jonathan niin toivoisi, että jo tänään annettaisiin häätöpisteet.
Tuija: "Joka tapauksessa viikko tulee olemaan tosi jännä".
Jonathan: "Ja kiva."

Jonathan: "Ja jos mä tipun, niin mä oon kuitenkin ollut jo kahdeksan viikkoa...Ei, en mä tipu."
Tuija komppaa, Jonathan ei tipu. Miettivät miten hienoa, että juuri Jonathan pääsi Jonnan tilalle.
Jonathan: "Ja jos joku on oikeudenmukainen ja hyväsydäminen ihminen, niin se on kyllä Jonna!" Jonathan kertoo miten Jonna oli varuilta laittanut viimeisen tupakkinsakin Jonathanin puolelle.
Tuija kertoo ettei edes kunnolla ymmärtänyt Jonnan lähtevän talossa. Jonathan ja Jonna kun ovat olleet Tuijan uskotut: ne, joihin on voinut luottaa ja puhua. Olivat toivoneet finaaliin "hyvää jengiä", mutta eipä käynytkään sitten niin.

hartka
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 15 Syys 2014 07:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hartka » 20 Loka 2014 12:29

Jonathan ja Tuija istuu ulkona, Pertti myös, polkee kuntopyörää.
Jonathan: aika siistii
Tuija: hmhmm
Jonathan: mut se et Pertti kun mä astuin siit rivistä sillon pois kun Jonna sinne niin paljon halus niin mä uskon et mä oisin saanu sillonkin aika monta ääntä niin sillon jos mä en oo siinä rivissä niin Jonnalla on suurempi mahdollisuus plus mulla on vielä mahdollisuus antaa sille ääni, näin mä sen laskin että sillon kun mä annan sille äänen ja mun ääni tai ainakin joku napsahtaa sille niin sen mahdollisuudet niinkun enemmän kun tuplaantuu.
Sen takia jäin sillon ekalla kerralla pois. Mä uskon et mä oisin päässy sillonkin suoraan.
Mut nyt tää on hyvä kun mä oon koutsannu sitä Jonnaa niin mä oon itekkin joutunu miettiin normaalii enemmän noita vaik mä niinkun osaan varmaan, uskoisin osaavani joka ikisen säännön mut se et mä oon joutunu tarkkaileen viel niinkuin erityisesti niin se on ehken hyvä.
Tuija: hmhmm
Pertti lopettaa polkemisen, toteaa että tuli hiki.
Jonathan: aika siistii. Nyt jos tulee lähtö niin se on niinkun oikeesti oman käden kautta. Ei sovi luovuttajille. Mä sanoisin että tää BB- talo ei sovi luovuttajille.
Tuija: hmhmm
Pertti: tulee mielenkiintoinen viikko varmaan, just ainakin sitä mitä mä hain täältä, menee niinkun lähemmäks sitä
Jonathan: no mää haluun tonne sen takia et mä haluan tai siis se että mää en antais ikinä itelleni anteeks sitä et mä oon nyt joka kerta ollut häädössä ja mä tiedän että mä oon ens sunnuntaina häädössä ja aa jos mä ens sunnuntaina tippuisin niin mä en antaisi sitä itelleni anteeks jotta mä tipun sen takia etten muka uskaltais mennä koittaan mitä tuol on. Et jos mä en tuolla pärjää niin kuka täältä sit sinne voi mennä.
Tuija: hmhmm
Pertti kuuntelee.

Ihmeellisesti nuo omat sanomiset unohtuu Jonathaniltakin. Ekassa keskustelussa syysmyrskyyn menijöistä Tuulikki meinasi väistyä sen takia että olisi antanut paikkansa Jussille mutta Jonathan tyrmäsi sen ihan tyystin, ettei niitä paikkoja silleen jaella. Nyt antoi ekaksi omansa Jonnalle.
Nyt keskustelun lopuksi Jonathan oli sitä mieltä että Jussin olisi kannattanut ehdottomasti sinne mennä, ihmetteli miksei lähtenyt!!!

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 20 Loka 2014 13:44

Kellari tehtäväalueelle
Kuva
Molemmat paikalla
Kuva
Yhteishiihto käynnistyy pian.
Kuva

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 20 Loka 2014 13:56

Kartanolla vaikeuksia, kellari ohittaa.
Kuva
Kuva

Kellari suunnilleen pituusjärjestyksessä
Kuva
Kartanolla sekajärjestys
Kuva

14:05 Leyla heitti turhautuneena sauvat menemään ja lähti kävelemään pois, BB kuuluttaa sääntörikkomusta ja tämä palaa paikalleen.

14:13 Leyla tippuu pois suksilta, BB kuuluttaa SEIS!
Kuva

Hetken päästä Leyla ja Tuija vaihtavat paikkoja.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Loka 2014 15:43

Jenna päikystä. Sekä Dani ja Jenna kääntyvät väärinpäin suksilla, koska pussailu hiihtäessä oli kielletty.

Miksei voi antaa kunnon rankkua?
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja uzbek » 20 Loka 2014 16:57


Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 20 Loka 2014 17:58

BB kehottaa valmistautumaan aloittamaan, mutta kuuluttaa patterien vaihdon vähän sen jälkeen.
Jokohan tehtävä olisi päättymässä?
Ei päättynytkään vielä, hiihtäminen jatkuu.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maaru » 20 Loka 2014 18:24

Kellarin tiimi kaatuu alamäessä ja Tuija huutaa heti "Varokaa sitä Jonathanin jalkaa" Eikös se jalka ole Jonathanin mukaan ihan kunnossa. [smilie=a_doh.gif]

E: Jenna ja Tuija taas turvallaan, Jennalla sattui varpaaseen ja Tuijan ääni muuttuu entistä kärttyisemmäksi ja narisevammaksi, Tuija tiuskii Jonille kun käskee hakea muovipussin lumelle, jolla jäähdyttää Jennan varvasta.
Näinköhän Jennaan sattui oikeasti vai iskikö taas "emmiehalluu"

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 20 Loka 2014 18:53

Jenna kaatui ja väänsi jalkansa.
Jonathan PK:hon.
Tuija antaa ensiapua Jennan jalkaan, jalka on koholla ja Tuija laittaa siihen lunta.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 20 Loka 2014 19:08

Dani kutsutaan PK:seen. (varmaan kerrotaan viimeisen varoituksen poistosta)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 20 Loka 2014 19:22

BB: Tehtävä on päättynyt, poistukaa tehtäväalueelta.

Joni: Häkki on poistunut!!

Laimea reaktio vrt. esim. Slummi & Paratiisi käänteeseen. Korjataan, asukkaat eivät ensin uskoneet, että jako olisi kokonaan poistunut. Kun kurkkasivat sisälle alkoi hieman riehakampi meno.

Jennan jalka on kokenut ihmeparantumisen :tu. Anna kyselee Jonilta missä nukkuu, haluaa Jonin viereen nukkumaan ja aikoo varata paikan. Asukkaat halailevat toisiaan, Anna ei kestä :) .

Dani: Kuunnelkaas! Mulla on ilmoitusluontoista asiaa. Mun ja Jennan rangaistus on päättynyt.
Jenna: äääääää
Ja ohjaaja herkuttelee pusu&halauskuvalla :td .

Jonathan alkaa selaamaan sääntöjä ja tuumailee voi voi voi.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”