60. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Loka 2014 03:23

03:18 Armi: Oikeesti! Haloo.fi.
Tuija pk:sta: Onko Armi jo nukkumassa? Hyvä. Mä toin sulle tämmösen pk:sta (sanko).
Armi: Mikä tässä heikottaa.. hei haloo isoveli ei tässä tuu
mitään heikkoo hetkee. Haloo? Höpö höpö. Mä oon varmaan ensimmäisenä hereillä täsä. *Jussi nauraa sängyssään
Armi: Mä sanon suoraan haista.. sanonko mä mitään? Oksennan. *Armi meinaa mennä herjaamaan pk:seen sankosta. Dani ihmettelee, että tuostako oikeasti menee valittamaan?
Tuija tulee vastaan: Ole hyvä ja pysy omassa sängyssäsi kiltisti. Olis hyvä pysyä nyt siellä.
Armi nauraa: Hyvä pysyä täällä? Oikeesti? A-pu-va. Ei tuu mitään bileitä vai? Mä oon juoppo..

03:25 Armi kakostelee pahankuuloisesti ja Dani juoksee sänkyjä pitkin ekana paikalle.
Jussi: Tartteeks se jotain?
Armi: Aah...
Joonas: Nousepas nyt ylös herranen aika.
Armi kakostelee sankoon ja ääntelee kovasti. Mulla on huono olo! Huono olo oksettaa. Apua! Kuristaa!! *Muut vähän nauravat ympärillä.

03:27 Dani: Se esittää! Jussi: Ei varmana huijaa..
Armi: Ei tullut mitään. Ihanaa.
Joni: Oikeesti? *Tilanne rauhoittuu ja Armi feikkasi tukehtuvansa oksennukseensa? (En tiedä. Otapa tuosta selvää.)

03:33 Kaikki nukkumassa ehkä. Paitsi Tuija meni tiskaamaan.
Armi: Anna! Anna! Ootsä hengissä?
Anna: ... *Dani ja Jenna höpisevät jotain omiaan ja kohta Jenna: Lopeta! Oikeasti!
Dani: Tulee tuommone Yli-Tornion vinkuintiaani tänne. Ei siin o mihtään.
Joonas: Nyt oli hyvin sanottu. *Armi pyytää Joonakselta meisseliä ja alkaa sen jälkeen hiljetä vähitellen..

03:45 Enemmistö nukkuu (mäkin ihan justiinsa) ja Tuija edelleen siivoilee/tiskaa. Dani&Jenna tietty jyystävät taas, sitä vartenhan ne tuolla on. Morjes.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 22 Loka 2014 04:11

4:10 Tuulikki menee vessaan tehtäväalueella.
Armi sanoo että oksettaa ja valittaa pahaa oloa, Tuija menee apuun, pariskunta kutee
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 22 Loka 2014 06:44

klo 6:27 Syysmyrskyläiset herätettiin ja pattereiden vaihtoon. Jonathan herätti Tuulikin kun ei ollu kuullu kuulutusta (oli pistäny kuulolaitteen pois päältä)

6:40 laittoivat lämpöset vaatteet päälle. valittelivat kylmää yötä. Jonathan kasasi makuupussin. Andte kasasi nuotion.

6:47 Tuulikki Pk-huoneeseen
6:52 Postia Syysmyrskyläisille "Tikkarimarssi 55 kertaa kivikasan ympäri"
7:16 55 kierrosta menty. Loru ja tikkarit paikalleen. Tuulikki pk-huoneeseen.
7:23 Lämmittelyä nuotion äärellä ja rupeavat aamupuuron keittoon.
Pohtivat että yöllä on pakkasta. Vesiämpärit ovat jäässä.
7:30 Tuulikki tuli Pk-huoneesta. Ja aamupuuron teko jatkuu.
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Loka 2014 09:28

Tuulikki kertoo muille myrskyssä olijoille, että palaa taloon. Jonathan varmistaa, että palaat taloon, etkä lähde kokonaan pois. Tuulikki toistaa viestin ja lisää, että koska ei ole itse voinut vaikuttaa, palaa taloon.

Jonathan toivoo, että saavat ensi yöksi jotain lisälämmikettä. Viime yönä ollut niin kylmä, ettei ole saanut nukuttua.

Juttelevat Tuularin lähdöstä. Pitävät kovana mummona, kun tänne lähti.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LindaH » 22 Loka 2014 09:36

Tylleri siirtyi talon pihaan, laski oman lippunsa ja meni suoraan pkseen.
Perttu <3

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Loka 2014 09:39

Tuulikki toi tullessaan myös ruokatarpeita SyMyläisille. Mukana ainakin herkkusienikeittopusseja ja makaronia. Jonathan alkaa valmistaa ruokaa ainakin itselleen. Kyselee, tekeekö Andte ruokaa nyt. Andtella ei ole nälkä. Jonathan haluaa saada jotain syötävää, kun aamupuuro maistui ruokamyrkytykseltä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Loka 2014 09:45

Tuulikki palasi pk:sta ja meni makkariin. Tepasteli hetken edes takaisin ennen kuin sulki oven. Muutama havahtui kun makkarin ovi kävi. Tuija ainoa joka jäi vähän ihmeissään katsomaan. "Tässä on Tuulikki", Tuulikki kuiskutti Tuijalle ja kosketti hellästi Tuijan kättä. Kävivät molemmat nukkumaan.
you've got the dream but not the drive

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 22 Loka 2014 09:48

Tuulikki nukkumaan, sänkyyn mikrofonin kanssa.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 22 Loka 2014 09:53

SyMyläisille tehtävä, kivistä tehdään suorakulmainen paraatikenttä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Loka 2014 09:53

Jonathan saa PK:sta kirjeen ja siellä tehtävä. Kivistä pitää tehdä suorakaiteen muotoinen paraatikenttä. Hieman epäselväksi jäi taas tehtävänanto suorittajille.

9:54 Pertille sääntörikekuulutus. Ilmeisesti piirsi tikulla hiekkaan mallia paraatikentästä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Loka 2014 09:54

Jonathan kutsuttiin pk:hon ja palasi kirjeen kanssa. Jonathanin pitää jatkossa toistaa sekä Tuularin että omansa sääntö ("kolmannesta sääntörikkeestä ulos talosta" ja "ei luovuttajille").

Kirjeessä ohjeet paraatikentän rakennukseen, tulee keskelle tehtäväaluette kivikasan kohdalle. Kiviä siirrellään suorakulmion muotoiseksi. Jonathania alkaa naurattaa kun Isoveli on lisännyt kirjeeseen tiedon siitä että Suomi itsenäistyi vuonna 1917 ja suorakaide on kuvio, jonka kulmat ovat 90-asteisia - kaikki sivut eivät ole yhtä pitkiä.

Andte ei oikein ymmärtänyt, Jonathan myöntää ettei itsekään. Lukevat ohjeita uudelleen.

Pertti suunnittelee miten kannattaa tehdä, piirtää maahan ja saa ensimmäisen sääntörike kuulutuksen.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Loka 2014 10:00

Talon puolella Tuija kävi vessassa ja tutki naamaansa hetken peilin edessä. Makkariin palattuaan kuiskii hereillä olevalle Danille että Tuulikki nukkuu hänen vieressään. Jennan pää pompahtaa Danin takaa esille. "Noniin, sillä lailla", Dani kuiskaa takaisin. Käyvät kaikki takaisin nukkumaan.

Tehtäväalueella Pertti palaa pk:sta ja ilmoittaa saaneensa varoituksensa. "Mikä fiilis?", Jonathan kyselee. Pertti ei vastaa. Kaikki kolme keskittyvät paraatikentän suunnitteluun.
you've got the dream but not the drive

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 22 Loka 2014 10:05

Jenna ja Dani kuiskivat. BB kuulutti "kuiskaaminen on kielletty"

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Loka 2014 10:08

Talossa herätys. Ihmettelevät Tuulikin paluuta. Tuulikki ei sano mitään.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 22 Loka 2014 10:19

Levolle laske tuottajani, Räiskäle olkoon suojanani
Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Loka 2014 10:27

Talossa Joni, Jussi ja Jenna puivat Tuulikin paluuta. Pitävät yleisesti epäreiluna, että sai palata taloon. Joni voi hyväksyä, jos on painava syy. Ovat kuitenkin sitä mieltä, että Tuulikki tiesi, mihin lähti.

Joni ja Jussikin olisivat voineet lähteä katselemaan vähän myrskyä, jos sieltä noin vain saa tulla takaisin.

10:30 Asukkaat käsketään pihalle. En tiedä, koskeeko Tuulikkia, joka nukkuu makkarissa.

10:37 Asukkaat ovat pihalla. Tuularia ei näy. Jenna epäilee, että Tuulikki lähtee pihalle. Talossa kamerat katossa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 22 Loka 2014 10:42

Tuulikki istuu ulkona Jussin vieressä.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 22 Loka 2014 11:00

N. 30 min sitten makuuhuoneessa...

Armi: Tuija...
Tuija: Ihmetyttää vaan...
Armi: Mm-m...
Tuija: ...että muille pitäis sit kans olla samanlainen mahdollisuus, vaikka ois kuin kipee...




...ja samaan aikaan keittiössä:

Joni: Se ei mun mielestä oikeuta sitä palaamaan...
Jenna: Ei minustakkaan.
Joni: ...vaan sillon se lähtee menemään.
Jenna: Se tiesi kun se sinne lähti et sillä on kipeet paikat.
Joni: Ja jos sille on käynyt jotakin, niin lähtisi kotiin eikä tänne talolle lepuuttamaan kroppaansa. Niin siis... Mä oon hyvin pettynyt jos tänään ei tapahdu siirtoa kotiin koska ei noin voi tehdä.
Jussi K: Niin no se on epäreilua muita kilpailijoita kohtaan.

Joni: Ja jos on oikeesti joku todella hyvä ja painava syy, mä hauun kyllä kuulla sen.
Jenna: Mie kans kyllä haluan kuulla sen sen syyn.
Jussi K: Joo ois kyllä mukava kuulla joo. Että, no voi olla et se on se selkä...
Joni: Siit lähtis kotiin.
Jussi K: Ai lähtis vai?
Joni: No kyllä mun mielestä. Siis, kaikki ei kestä sitä... mun mielestä Big Brotherin ois pitäny jättää mummukka sinne ja oottaa et se luovuttaa.

Jussi K: Jos toi ei ollu mikään rippikoululeiri, vai mitä siin uhkailtiin, niin...
Jenna: Mmm.
Joonas: Kyllä se nyt näyttää vähän että se on rippikoululeiri.
Jussi K: No on se vähän joo, jos siel saa käydä katteleen ja tulla takas. Mäki oisin voinu käydä katteleen.

Joni: Joo mäki oisin voinu sitte. Ja sit kipittää takasin et "Ai tää onki tämmönen näin, en mä kyl haluukaan olla täällä, ku tääl on niin kylmä..."
Jenna: "Joo, emmie haluukaan olla täällä, mie lähen kotia..."
Joni: "Vähän on viilee. Mä voisin mennä tonne BB-taloon, niin siel on ne bileet, mä voisin ottaa muutaman sidukan..."
Jenna nauraa.

Leyla: "Siis eikse oikeesti mee niin, et jos joutuu sinne häätöön, niin miks olis tuol loppuun asti? Eikse tulis tänne takas?
Joni: Ei. Se jää sinne
hengaamaan. Koska on se kolmas varotus vielä mikä on kotiin.
Jenna: Niin, jos sä oot häädös sä et pääse siltikkään tänne.
Joni: Sä et pääse sieltä tänne ilman että sä vietät siellä sen kuus päivää kiltisti.
Jussi K: Onkse muka silleen?
Jenna: Mikäpä järki siinä muuten olis.
Dani: Ainoo tapa jäädä taloon oli et rikot sääntöjä täällä ollessas. Kahdesta häädössä, kolmatta ei oo.
Joni: Niin ja jos sä oot Syysmyrskyssä, ainoo keino mil sä pääset takas on se et sä vietät siellä kuusi yötä!

Jenna: Mutta kuten olemme huomanneet tähänkin saakka niin täällä on tietyillä ihmisillä tiettyjä etuoikeuksia.
Joni: Musta on todella huvittavaa et Tuulikki on joka ikisessä tehtävässä et "minä olen vahva, minä olen ketterä ja...", mummukka kesti tuolla yhden yön ja tuli häntä koipien välissä takas nukkumaan päikkäreitä. Voi herran jestas.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 22 Loka 2014 12:06

Tuulikki nukkuu sängyssään äänekkäästi kuorsaten vaikka päiväunikielto on edelleen voimassa. Muut asukkaat ihmettelevät BB:n toimintaa. Miksi yksi asukas sai tulla Syysmyrskystä takaisin ja saa nyt nukkua päiväunia.

Viimein kuorsaava Tuulikki kutsutaan pk-huoneeseen.

Makkariin jäävät miettivät Tuulikin selän olevan varmaan se syy takaisintulemiseen.
Armi: "Mut eihän se näytä olevan edes kipeä! Outo juttu joka tapauksessa".
Tuija: "Joo, jos siis tuolla tavalla pääsee tuolta pois eikä joudukaan ulos. Se on todella väärin noita muitakin kohtaan."
Jussi ihmettelee, miten Syysmyrskyn tiukkuudella uhkailtiin ja nyt sitten käytäntö onkin tuo. "Olisihan sinne voinut itsekin mennä kokeilemaan."
Tuija lähtisi heti jos vaan voisi, vaikka itsellä ei edes olisikaan Tuulikin nauttimia etuoikeuksia voimassa.

Tuulikki tulee lyhyen ajan jälkeen ulos pk:sta ja unohtaa jälleen kerran mikrofoninsa koukkuun roikkumaan. Muut eivät aio enää pelastaa Tuulikkia sen jatkuvilta rikkomuksilta tai sanoa asiasta. Viimein BB kuuluttaa Tuulikille mikrofonista.

Leyla: "Operaatio päiväunikielto ei olekaan joillekin voimassa..."

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 22 Loka 2014 13:30

Postia taloon. BB tiedottaa Tuulikin tilanteesta, taloon paluun taustalla terveydelliset syyt, Tuulikki on jälleen täysivaltainen BB-asukas, ei ole suojassa nimeämisiltä. Tuulikin tavarat tulevat varastoon.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Loka 2014 13:33

Armi oksentaa ämpäriin makkarissa. Anna tsemppaa, että kyllä se siitä, hän tietää, miltä tuo tuntuu. Muut asukkaat ainakin Danin ja Jussin johdolla korkkaavat juomia, joita ei ole palautettu varastohuoneeseen.

Hetikohta Leyla tuo käskyn viedä juomat varastohuoneeseen. Ne juomingit jäivät lyhyeen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 22 Loka 2014 14:00

Tikkarimarssi: 77 kierrosta tikkarit olalla paraatikentällä. Marssin jälkeen pitää odottaa uutta tehtävää.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”