65. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

65. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 27 Loka 2014 00:51

Makkarissa Jonathan, Tuija ja Tuulikki, Tuija pyytelee vielä (varmuuden vuoksi) Tuulikilta anteeksi, jos on ollut ilkeä tällä viikolla. Jonathan kertoo huoneeseen tulevalle Annalle myrskyssä tehdyistä hommista. Tuija kertoo, että nyt ymmärtää paremmin ja alkaa hävettää miten on käyttäytynyt ihmisiä kohtaan. Jonathan toistaa aiemmin sanomaansa, miten olisi vetänyt dunkkuun niitä jotka olisivat sanoneet poikkipuolisia sanoja Tuulikista. Tuija: Hitsi miten oon ollut tyhmä muija. Hitsi mua hävettää!

Tupakkapaikalla Dani kertoo Andtelle, miten otti päähän kun Tuulari tuli takaisin. Selkä oli kipeä, se ois voinu...oikeesti. Joonastakin ärsytti, miten Tuulari palasi vaikka oli sanottu että vaihtoehdot on häätöön joutuminen tai ulos. Dani toteaa, että lääkäri on eri asia, mutta olisi voinut miettiä osallistumista jo aiemmin.

Andte lupaa Danille tupakkaa, ei unohda sitä, että on poltellut aiemmin Danin tupakoita. Ihan sama, Andte pystyy olemaan ilmankin kuten myrskyssä, silloin poltetaan kun poltetaan, mitä niitä säästelemään.

Saunassa Andte, Pertti, Joonas ja Jussi. Andte alaselässä punainen jälki ja pelkkä vesikin kirvelee. Joonas kyselee rinkoista, Pertin mukaan reput olivat katastrofaaliset, huonot remmit ja painot.

Pertti kertoo yllättyneensä Jonathanista, oli veikannut, että lähtee ekan yön jälkeen, koska oli niin kylmissään ja omissa oloissaan. Pärjäsi kuitenkin hyvin kun saivat uudet varusteet. Oli hyvä kaveri siellä, voisi lähteä uudelle, rankemmallekin reissulle tämän kanssa.

Andtella alkaa happi loppua saunassa, pitää vähän jäähytellä:
Kuva

Avatar
Spöars
Heikoilla hangilla
Viestit: 84
Liittynyt: 29 Elo 2014 22:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Spöars » 27 Loka 2014 01:12

Kuva
bromance saunassa, Pertti rusikoi Andten hartioita. Hyvä meno.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Loka 2014 01:45

1:38 Joonas ja Jussi höpisee saunassa keskenään. Pihalla tupakkipaikalla Tuija, Jonathan, Jenna, Andte ja Dani. Andte ja Dani kierrättää rösseliä.
Jenna: Harmi kun minä oon tullu niin myöhään tänne taloon, oisin halunnu nähä miten te tulitte.
Jonathan: Sama, mää näin Jonin ja olin, että apuaaa
Tuija kertaa kun oli nähnyt vanhemmat Tuulikin, Armin ja Tommyn. Jonathanista oli ulkonäön perusteella ajatellun, ettei tule toimeen.
Tuija räkättäen: Mutta kuinkas kävikään!
Jonathan: Varmaan meni monta viikkoa, että ihmiset ajatteli että tulee toimeen. Koska onhan silleen että onhan musta viikkotolkulla puhuttu pahaa.

1:46 Anna, Armi ja Dani pulisee keittiön pöydän ääressä. Anna on vähän surullinen. Armi ei niinkään kun Joni on monta kertaa sanonut koti-ikävästään. Annakin sanoo, että oli moneen kertaan sanonut Jonille hänen asenteestaan.
Anna: Aattele jos vaikka Jenna
Dani: Nii
Dami: Mut niin kauan kun mää oon kiinni kilpailussa, mää oon kiinni rahassa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 27 Loka 2014 01:50

Tuija nappaa Andten vyötäisiltä kiinni, vaihtavat pienen suukon. Jonathan:Andte, vaihetaanko sänkyjä?
Tuija: Ei.
Jonathan: Pääsis vähän halaileen.
Tuija: Mä voin halailla Andtee muutenkin.
Jonathan: Andte on hyvä mies.
Tuija: Uskon. Se, et sää sanot sen vielä on hyvä juttu...
Jonathan: Oikeesti, se on hyvä mies.
Tuija nyökkää: Mut ei me silti vaiheta, hihiii.

Jenna: Jonathan on maailman ihanin, mie rakastan Jonathania. [suukottavat toisiaan]
Tuija: Oho.
Jenna: Jonathan on oikeesti mulle tosi tärkeä.
Jonathan: Jenna on mulle.

Tuija kertoo, ettei olisi täällä enää ilman Jonathania, on kasvattanut Tuijan luonnetta. Jenna mainitsee, että Jonathan, Dani ja Andte ovat kasvattaneet hänen luonnettaan talossa. Andte kehuu Jonathania, on hieno mies ja elänyt monta reittiä elämässä ja oppinut paljon, Andte kunnioittaa ja on ottanut oppia.

Jenna arvostaa Andtea siitä, kuinka sanoi Jennalle, että tämä olisi pärjännyt myrskyssä. Jonathan sanoo, että jos Andtea ei olisi ollut myrskyssä, ei tiedä olisiko tullut sieltä takaisin. Jenna komppaa, ettei olisi itse tullut takaisin Kivikosta, jos Andte ei olisi ollut mukana. Jonathan sanoo, että pelkkä nuotion ääressä istuminen hiljaa Andten kanssa oli sellainen [napauttaa nyrkillä rintaa]. Jenna tietää, mitä Jonathan tarkoittaa, sillä Andte oli iso tsemppi, vaikkei sanonut sanaakaan, oli tosi tärkeä ja tsemppasi pelkällä olemuksellaan. Vaikka Andte ei haluaisikaan pitää yhteyttä talon jälkeen, niin tällä ei ole vaihtoehtoja. Jonathan alkaa kertoa suunnitelmistaan tulla pohjoiseen ja käydä molempien luona.

Andte kertoo, että Jonathaniin tutustumiseen pitää ottaa aikaa, vähintään pari viikkoa, niin tutustuu paremmin. Jonathan nostaa esiin, miten aita ja joukkueet vaikuttivat siihen, miten häneen suhtauduttiin.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Loka 2014 02:00

1:59 Jonathan avautuu Leylalle: Se on oikeesti rankkaa kun asut kymmenen viikkoa näiden kanssa samassa paikassa ja tiedät, että joka päivä susta puhutaan pahaa. Se on oikeesti rankkaa.

Leyla kertoo tulevansa Jonathanin kanssa toimeen.
Jonathan: Meissä on jotain samaa

Hetken päästä Anna tulee pihalle, käy hetken aikaa Jonathanin ja Leylan luona. Lähtee sitten hiippailemaan pitkin pihaa laulaen heleällä äänellä: 'Tidin tidin tidintidintidin' ja sitten kunnon murinalla 'ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE' :D .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 27 Loka 2014 02:05

Samaan aikaan Anna hilluu ympäri pihaa, kikattelee ja laulaa Always Look on the Bright Side of Life örinäheviäänellä. DC1-ohjaajaakin tämä kiinnostaa enemmän kuin Jonathanin lässytys.

Noniin. Nyt kaatui kukkaruukkukin. "Tuuli kaatoi tämän." Nostaa pystyyn ja painuu sisälle.

Ja taas Jonathan muistuttaa olleensa hyvin, hyvin vihainen kun Tuulikista puhutaan pahaa.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 27 Loka 2014 02:09

LuckyTheFox kirjoitti:Samaan aikaan Anna hilluu ympäri pihaa, kikattelee ja laulaa Always Look on the Bright Side of Life örinäheviäänellä. DC1-ohjaajaakin tämä kiinnostaa enemmän kuin Jonathanin lässytys.

Noniin. Nyt kaatui kukkaruukkukin. "Tuuli kaatoi tämän." Nostaa pystyyn ja painuu sisälle.

Ja taas Jonathan muistuttaa olleensa hyvin, hyvin vihainen kun Tuulikista puhutaan pahaa.

Kelailin tuossa. Järjetön puuska. Tuuli tosiaan kaatoi kukkaruukun, ei Anna. Oli siinä sen verran välimatkaa ettei edes tuolla mörinällä olisi kaatunut saati kosketuksesta :D

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Loka 2014 02:13

2:07 Jonathan: Mua oikeesti kiukutti monta päivää, jos joku, ja mää tiesin, että kaikki Tuulikki sitä ja tätä, meni sinne ja pääsi pois. Mää olin aivan raivona siellä. Ensinnäkin, täällä on 20v ihmisiä, täysissä sielun voimissa ja ne ei uskalla lähteä tuonne. Ja Tuulikki lähtee tuonne. Oikeesti 68v mummo, minä meen ja koitan. Ja täällä on teinit että siellä on kylmä. Siis mitä oikeasti? (kukahan se oli luovuttamassa ensimmäisenä kylmän takia.).
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 27 Loka 2014 02:20

LuckyTheFox kirjoitti:Samaan aikaan Anna hilluu ympäri pihaa, kikattelee ja laulaa Always Look on the Bright Side of Life örinäheviäänellä.
Kuva

Avatar
Karma
Julkkisasukas
Viestit: 486
Liittynyt: 14 Loka 2007 12:42
Paikkakunta: Lahti

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karma » 27 Loka 2014 02:26

Jenna laattas kylppärin lattialle. Ei ole juonut paljon, mutta on vaan ollut niin stressantunut. Tuija siivoaa jäljet.
Suosikit: Jonathan Anna & Andte
Inhokit: Tuulikki, Dani & Jenna

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 27 Loka 2014 02:30

Anna kertoo Leylalle olevansa surullinen, mutta aikoo keskittyä kaikkeen positiiviseen. Tulee ajattelemaan Jonia pitkään.

Pertti kertoo SyMy-kokemuksestaan Annalle, Leylalle ja Armille. Koki sen hyväksi kokemukseksi, tarvitsi tuollaista työleiriä. Notskiin tuijottaminen valtasi mielen, hyvällä tavalla. Armi kauhistelee moista orjatyöleiriä, kun Pera kertaa työtehtäviä.

Vessassa Jennalla paha olo, pojat ryyppää:
Kuva
Dani: Andte nyt oot ihan hiljaa. (osoittaa kädellä Jennan vatsaa)
Kuva
Andte: oikeesti? Onko tuo vitsi vai?
Dani: Ei.
Andte epäilee, voiko tuossa ajassa tulla. Danin mukaan kyllä.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 27 Loka 2014 02:44

Jenna on pahoinvoivana vessassa. Dani ja Andte tulevat vessaan, kysyvät kumpikin vuorollaan onko Jennalla huono olo. Dani kysyy Jennalta, voiko Andtelle kertoa. Jenna ei vastaa. Sitten Dani sanoo: Andte, nyt oot ihan hiljaa.
Dani koskettaa Jennan vatsaa ja katsoo Andtea merkitsevästi.
Andte: Oikeesti?
Dani: Mm-m.
Andte: Voiko noin noppeesti?
Dani: Mm-m. Sen takii me ei kumpikaan juotu tänään. Aluksi.
Andte ei ota uskoakseen, epäilee että Dani ja Jenna huijaavat. Dani vakuuttaa että totta on.

Dani: Mut jos niikseen on, niin siin on vaimo.
Andte: Oikeesti?
Dani: Joo, ei keskustelua asiasta, näin on. Jos asia on näin niin hääkellot soi, nopeesti.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 27 Loka 2014 02:45

Dani sanoo Andtelle, että ny hiljaa. Näyttää kättään ja panee sen Jennan mahalle. Andte tajuaa ja ilme on melko mainio. Epäuskoisen hämmentynyt ja tuijottaa isovelimäisesti Jennaa. Sanoo Danille, että pidän sua huumorimiehenä mutta tästä ei vitsailla. Dani sanoo, että tää ei oo vitsiä.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 27 Loka 2014 03:17

DC2 n. klo 02.45

Danin, Jennan ja Andten keskustelu Jennan mahdollisesta raskaudesta jatkuu:

Andte kysyy johtuuko tästä se, että Jenna oli niin herkillä Kiron Kivikossa. Jenna sanoo näin olleen. "Mie stressasin niin paljon."

Jenna sanoo, että ei olisi kestänyt Kivikossa ilman Andten tukea. Andte toteaa Jennan kestäneen paljon. Dani kehuu Andtea kunnon mieheksi. Jenna pyytää Dania laittamaan korkin kiinni.

Andte: Mie olen niin hämmentyny... oletteko te niinku tosissanne.

Dani ja Jenna vakuuttavat että tosissaan ovat. Dani vannottaa Andtea olemaan puhumatta asiasta muille.

Jenna toistaa taas kerran että hänellä on ollut vain niin kova stressi, eikä hän ole kunnolla syönyt. Jenna lähtee kylpyhuoneesta, Dani ja Andte jäävät halailemaan. Andte sanoo että on hyvä että Dani kertoi. Dani sanoo että talossa ei kukaan muu tiedä asiasta, ja että on tiennyt että Andtelle voi kertoa.

Andte: "Lämmin olo tuli tänne sytämmeen. Ole tyynenä oma ittenäsi lophuun asti, ja pietä siitä kiinni jos hauluat oikeesti Jennan kanssa olla."

Dani: Sen takii mä vältin tätä (osoittaa siideripulloa)
Andte: Mutta se on miehen homma, kyllä mies voi ottaa.
Dani: Mä tiedän roolini, mä otin paikkani.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 27 Loka 2014 03:18

Klo 2.55

Jenna oksentaa taas ämpäriin makuuhuoneessa. Andte käy hakemassa sieltä tupakan, ja suuntaa sitten Danin kanssa pihalle tupakalle.

Kun pojat pääsevät pihalle, Leyla tulee vetämään hatsit. Andte sanoo Leylalle että heillä on poikien juttuja. Leyla lupaa vain ottaa hatsit ja lähteä sitten. Jää kuitenkin portaille juttelemaan. Kysyy Danilta mitä tälle kuuluu. Dani kertoo olevansa harmissaan siitä että Andte on kokenut sekä Kivikon että Symyn. "Se on mies talossa." Dani sanoo että olisi halunnut tulla SyMystä voitonmerkkiä näyttäen. "Mä haluun tehä asioiden eteen jotain. Esimerkiksi se juoksutehtävähomma. Ei mua kiinnosta jos mä oon ykkösenä mut jos mä saan ykkösenä valita henkilön sieltä pois. Se on se juttu. En saanu."

Kolmikko lähtee sisälle, mutta ovella Andte sanoo Leylalle: "Mie haluun yhen asian sanoa Danille" ja avaa Leylalle oven jotta tämä pääsee yksinään sisälle.

Andte kääntyy Daniin päin ja sanoo jotakin sen tapaista että oli sittenkin oikeassa: "Tornionjoki, lohenpyynti..." Muistelee sitten miten Dani on heti tykästynyt Jennaan.
Dani: Se on niin jääräpää... jos mä voisin sanoa mul... niinku tulkku. Siin on haastetta.
Andte: Jenna kasvaa vielä.
Dani: Kyl siit tulee semmonen mitä pitääki. Se on ihmisenä silleen... arvostettava. Sille on tehty paljon eteen, mut se haluu iteki tehä. Siinä on piirteitä jotka on 19-vuotiaan tasolla, mut sit on piirteitä jotka ei oo 19-vuotiaan tasolla.
Andte: Ihan sama kumpi syntyy, poika vai tyttö... saanko mie olla messissä?
Dani: Saat.
Kättelevät.
Dani: Ja sit kun se syntyy... Heijaloolaa heijjaloolaa...
Nauravat.

Andte toteaa taas että uutinen "ottaa oikeesti täältä" (takoo nyrkillään sydäntään). Sitten puhe siirtyy jälleen kerran siihen miten Andte ei aluksi pitänyt Jonathanista mutta on nyt opppinut tuntemaan tämän ja pitämään tästä.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 27 Loka 2014 03:19

Klo 03.10 pihalla:

Dani Andtelle: Mä tulin tänne kilpaileen rahasta, mut sit kehkeyty ihmissuhde... et miten ne asiat suhteutuu toisiinsa.
Andte: Samoin ku Joni, se ei ollu rahan perään. Se sanoi että jos lähtee, haluaa lähteä äänestyksessä.
Sen mie sanon että mie toivon että se ketä voittaa, ei nouse pissa tänne (osoittaa päätään).

Miehet halaavat taas.

Andte: Ei ollukkaan mikkään Elovena puuro...
Dani: Se ei oo satavarma vielä. Mä olisin kyllä tosi surullinen... pettynyt jos se ei olis... mut täs on aikaa vielä.

Dani: Mietipä tätä yhtälöä. Mä asun Helsingissä, Jenna asuu Torniossa. Tuhat kilometriä. Joku ihminen on päättänyt meidät tänne. Tuhansien, tuhansien joukosta. Ja me ihastuimme toisiimme.

Toteavat ettei näitä asioita voi tajuta kukaan muu kuin BB-talossa asunut.

Andte: Sillä oli tarkotus että sie olit täällä. Se oli tarkotuksella... sullaki on uskoa.
Dani: Mä en haluu olla vastuussa siitä että Jennan kilpaileminen täällä on todellakaan musta kiinni. Mä otan sit sen helpomman tien jotta sillä on mahdollisuudet olla tässä kilpailussa. Mä mieluummin pelaan rehellistä peliä hyvällä omallatunnolla.

Andte ehdottaa että polttavat vielä yhden tupakan.
Dani: Mä meen kyllä nukkuun. Mä meen pitään vaimolle seuraa.
Andte: Se se kyllä on vasitella pakko.
Molemmat nauravat.

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 27 Loka 2014 03:48

Kuva
Tuija :Love: Jonahtan

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Loka 2014 04:14

Andte, Leyla, Jussi, Armi ja Joonas ovat edelleen hereillä. Andte ja Leyla ovat aika tuiterissa.

Tuleeko vielä lähentymistä Leylan ja Andten välillä?

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 27 Loka 2014 04:32

4:30 Leyla, Andte ja Jussi enää hereellä. Puhuvat kesken kauden tulemisesta
4:40 Jussi meni nukkumaan. L&A puhuvat aikasemmista tehtävistä (Tippavaarasta ja Armista ja Armin yöllisestä kävelystä) ja Leyla kehuu Andtea ja Dania
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Loka 2014 04:43

4.40 Leyla ja Andte enää hereillä. Aiheena Armi ja Tippavaara. :tired

4.46 Leyla ja Andte halaavat pitkään. Andte pitää Leylaa puolueettomana, nöyränä ja kilttinä. Kaikki tykkää Leylasta Andten mukaan, muistuttaa hänen siskoa.
Leylalla ei ole ketään läheistä talossa. Haluaisi todella tutustua Jonathaniin.
Andte kysyy missä Leyla nukkuu. Leyla nukkuu Jussin ja Armin välissä, ei tykkää paikasta.

4.53 Andte on menossa nukkumaan, luulee herätyksen tulevan kolmen tunnin päästä. Leylaa ei väsytä yhtään.

4.57 Andten mukaan Leyla ja Anna ovat kiltimmät ihmiset talossa. A luulee heidän pääsevän finaaliin. L olisi veikannut Andtea ja Jonnaa. L kiittää Andtea sanoista.

5.02 No niin, nyt suudeltiin. "Tuo oli maailma oudoin" sanoo Leyla. "Ei ihmeitä" sanoo Andte. Leyla oli utelias ja häpeää että kokeili. "Nyt pitäis mennä nukkumaan" sanoo Leyla. L: "Oliko hyvällä vai huonolla tavalla outoa?" A: "Se oli ihmeellistä". L: "Se oli talon tapahtumien takia outoa, muuten olisi ollut kiva juttu." Ei tule toista suudelmaa.

Sopivat menevänsä nukkumaan.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jonni » 27 Loka 2014 04:55

Leyla ja Andte edelleen jutteluissa.Andte kertoi nukkuneensa hyvin mutta pari kertaa yöllä heränneensä.MIten ottaa kylmän niin se menee.
Ensi yö kesämakuupusseissa.
Lähtään mekin makkoilemaan.
Jep sanoo Leyla.
A käy ylikierroksilla sanoo hän.
Mutta ei sittenkään.
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jonni » 27 Loka 2014 05:09

Mennää nukkuu sanoo pikkumuiskujen jälkeen Leyla joka kertoi kokeneensa jotain ihmeellistä.
Kauheesti sitä on väsyny kun herrää sanoo Andte.Hyvää yötä Myrskyn sankari !
Nyt kumpikin jo peiton alla.
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”