73. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 04 Marras 2014 18:02

Kolmas kierros käyty
Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2014 18:11

Äijät pihalla kävelyllä ja miettivät, ettei pihalta pääsisi mitenkään kiipeämään pois. Tehtäväalueen ovi aukesi hetkeksi. Ihmettelivät, mitä nyt, kunnes tajusivat BB:n esittävän, että täällä on exit ovi.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 04 Marras 2014 19:43

Jonathan aloittaa keskustelun, hänestä on tosi kiva että parivaljakosta Jenna & Dani on toinen nyt pois talosta. Korostaa, ettei ole kyse siitä että olisi tyytyväinen Danin lähdöstä, vaan siitä ettei kaksikko ole enää nyhjäämässä vain toistensa kanssa. Muistelee vielä, että ekalla viikolla hengaili itse paljon Jennan kanssa, ja nyt se Jenna on palannut. Armi ja Leyla ovat samaa mieltä. Jenna toteaa, että voi sitten jatkaa kyhnäämistä ja riitelyä ulkopuolella, ja voi keskittyä kilpailuun kun toinen ei ole täällä. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei olisi ikävä.

Leyla innostuu: Hän voi sanoa tuntevansa jonkun rikkaan, joku meistä saa satatonnia. Tuleekohan se tilille vai miten? Jonathan: Leyla alkaa jo jakaa rahoja. Mä en ala kantaa metroon mitää satadonaa! Annaa mietityttää rahasumma, kun ei sitä oo niinku olemassa. Jonathan alkaa kiusimaan, että pankissa on jokaiselle oma laatikko, minne kunkin rahat aina menee. Anna koittaa selittää, että niin hän ennen luulikin, mutta ei se oo niin. Jonathan repeilee. Anna: Se on oikeesti digitaalisessa muodossa.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 04 Marras 2014 20:50

Telkkarista näytetään Armin ja Andten nimeämiset. Ei juurikaan aiheuta mitään reaktiota. Armi kyselee Andelta, että mitä meidän pitäs tehdä, että tultais toimeen. Vitsaillen (ivallisesti?) toki.

Tuija ehdottaa, että nukkukaa vierekkäin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2014 21:10

Voittivat bilepakin.
Jenna kerjää Armilta tämän viimeisen röökin. Pertti antaa sitten yhden toiselle porukalle.

Makkariin oli ilmestynyt ilmastointilaite.
a walking disaster

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 04 Marras 2014 21:12

knocker kirjoitti:Voittivat bilepakin.
Jenna kerjää Armilta tämän viimeisen röökin. Pertti antaa sitten yhden toiselle porukalle.

Makkariin oli ilmestynyt ilmastointilaite.
Onhan se ilmastointilaite ollut siellä koko kauden?!

Avatar
zake
Intruuderi
Viestit: 277
Liittynyt: 14 Elo 2006 22:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zake » 04 Marras 2014 21:12

knocker kirjoitti:Makkariin oli ilmestynyt ilmastointilaite.
On ollut alusta saakka.
~~~ Mr. Green ~~~

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 04 Marras 2014 21:25

zake kirjoitti:
knocker kirjoitti:Makkariin oli ilmestynyt ilmastointilaite.
On ollut alusta saakka.
Ollut alusta asti, mutta jatkuvasti tuotanto on joutunut sitä säätämään.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Marras 2014 21:27

Jenna tulee tupakalta sisälle ja alkaa tenttaamaan: "Jussi, koetko että oot muka ollut täällä talossa ollut oma itsesi?"
Jussi: "Mä oon ollut hiljasempi täällä, mut muuten joo....Mä tiedän missä mä oon ja siks oon hiljaisempi kuin yleensä."
Anna: "Mistäs tuo kysymys?"
Jenna: "Mulle tuli vaan mieleen. Mie en koe et sie oisit ollut oma itses. Sie pidätät niin ku jotakin tai sitten sie oot jotakin muuta mitä oot."
Jussi selittää ettei voi tietenkään puhua täysin avoimesti kaikista talon ulkopuolisista asioista ihan jo senkin takia, ettei halua hankaluuksia talon jälkeen itselleen.
Tuulikki: "Täytyyhän tietysti järkeä käyttää!"
Jussi: "Kyllä mä pystyn tiettyjen ihmisten kanssa puhumaan ja oon ihan normaalisti, mutta joittenkin kanssa taas en..."
Jenna: "Okei. Mietin vaan kun annoin sen pisteen kun koen ettet sie oo täysin oma ittes täällä ja kun en sua tunne...."
Jussi: "Mä oon täällä vähän hiljasempi. Ja sanohan Danikin, et se ei pystynyt olemaan täällä täysin normaalisti sellainen millanen se oikeasti on."
Andte ja Tuulikki melkein yhteen ääneen: "Se on sanonut sen saman mullekin..."
Jenna: "Mie koen ettet sie halua tai pysty olemaan oma itses ja sun on ollut vaikea tulla tähän porukkaan. Enkä mie tunne sua."
Jussi sanoo että tietenkin taloon tuleminen kesken kauden on aina vaikeaa: "Ajattelit oikein. Emmä haluakaan täällä ihan kaikesta puhua..."

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Marras 2014 21:34

Nyt talossa mietitään aiemmin häädettyjä asukkaita. Erityisesti kemiläisen Jussin käyttäytyminen ja Tommy saa aikaan naureskelevaa keskustelua.

Anna: "Musta Tommy oli hauska tyyppi sen pari päivää ennen kuin siitä tuli outo!"
Jenna: "Miusta se oli ärsyttävä! Todella raivostuttava koko ajan."
Muistelevat miten Tommy nakersi koko ajan hammastikkua ja kuljeskeli hattu päässään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 04 Marras 2014 22:42

22:35 Asukkaille näytettiin Annan ja Jennan nimeämiset. Muuten asukkailla on ollut lähinnä yhtä tylsää kuin katsojilla. Jutustelukin on väsynyttä ajankuluttamista.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 04 Marras 2014 22:52

Andte ja Tuija istuvat vastakkain kahvipöydässä. Andte vilkaisee Tuijaa ja Tuija hymyillen puistauttaa päätään, johon Andte vastaa surumielisesti(?) juuri havaittavalla nyökkäyksellä.

Kohtalaisen hyvässä hengessä nyt puhutaan porukalla talon ulkopuolisesta elämästä ja siitä, miten ihmiset on siellä erilaisia.

23:05 Voitte halutessanne mennä nukkumaan

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 04 Marras 2014 23:24

Sängyssä:
Jenna Leylalle: Mie tarviin huomiota, minä en saa sitä nyt mistään, niin voitko kääntyä tänne. Mie tarviin huomiota...
Leyla kääntyy Jennaa kohti.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 04 Marras 2014 23:24

23:22 Puheena miten Jenna ja Dani hoitelivat hommiaan.
Jenna: Me ei olla nusautettu kuin kerran, se mikä näkyi telkkarissa
Muut eivät usko.
Jenna: Ei olla

Hetken päästä.
Jenna: Okei, mie myönnän kaks kertaa
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2014 23:59

Suunnilleen kaikki pikkuhiljaa hereillä kuumuuden takia ja viimeistään nyt, kun Jenna huusi täysiä, ettei täällä pysty elämään. Nyt huutaa jo moni muukin ja kiistelevät, pitäisikö oven olla kiinni vai auki.
a walking disaster

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 05 Marras 2014 00:04

Lupa nukkua vain makkarissa. "koittakaa saada unta"- vastauksen kanssa tulee Tuija päikystä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”