78. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

78. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 09 Marras 2014 01:08

Klo 1 am: paperit yöpuulla makkarissa, kivet olkkarissa ja sakset keittiössä. Muut enemmän taikka vähemmän unessa, Annalla ja Joonatanilla riittää vielä puoliääneen puhuttavaa. Ei saa kunnolla selvää muuten kuin että häädöistä ja vanhoista viikkotehtävistä ainakin kuuluu olevan juttua. Jussikin on vielä hereillä ja kommentoi jotakin.
Annaa taitaa täpisyttää huominen eli tän päiväinen häätö.

Jenna myös hereillä ja valittaa, ei-ihan-puoliääneen, ettei täällä voi nukkua. Ja pissahätäkin olis. Kertoo sitten OIKEIN KUULUVALLA ÄÄNELLÄ ETTÄ RAIVOSTUTTAVAA KUN EI TUU UNI (ei varmaan enää tuu niillekään jotka jo onnistui nukahtamaan...)

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 09 Marras 2014 01:21

01:15

Saksista Jonathan, Anna ja Jussi ovat jutustelleet jonkin aikaa hiljaisella äänellä. Jenna alkaa huudella omalta puoleltaan kovaäänisesti, valittaa ettei saa unta. Jennan äänenvoimakkuus kasvaa hetkessä kiljunnaksi. (Ilmeisesti muidenkaan ei tarvitse nukkua koska Jennaa ei nukuta...). Armi havahtuu unestaan ja komentaa Jennaa pistämään turvan tukkoon. Jenna vain nauraa Armin uhoamiselle, ja jatkaa huuteluaan: "Täällä ei pysty nukkumaan", "Ei tuu uni", "Ei väsytä" jne.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 09 Marras 2014 09:30

9:22 (noin) Tuulikki: "Nyt on pakko lähteä". Jenna ei voi ymmärtää, että on vessahätä. Suuntaavat bajamajaan. Jennan puheista ymmärtää, että tämä on "yön" ensimmäinen wc-reissu.

Kuva

Tuulikin jälkeen tarpeilleilleen menee Armi. Bajamajasta kuuluu putoavan kiven pamahdus ja kiroilua.

Jenna valittaa, että eikö voinut nukkua herätykseen asti. Kivet menevät takaisin nukkumaan, ilmeisesti kivi ei osunut Armin jalkaan.

9:48 kajahtaa fanfaari, pääsevät pois ketjuistaan. Jenna suuntaa kivineen nukkumaan makkariin. Herätyskuulutus tulee noin 9:52, kohta perrän lämminvesikuulutus. Ja vielä patterienvaihto.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 09 Marras 2014 10:07

Jenna kivineen ja Anna aamusuihkussa:

Kuva

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2014 10:53

Keittiössä jauhettiin taas pitkä tovi Tuulikin pissahädästä ja jatkuvasta vedenjuomisesta. Äänessä eniten Jenna ja Armi. Tuulikki itse ollut jo kauan pk-huoneessa.

Jussi jo yritti väliin sanoa, että jos Tuulikilla on jonkinlainen sairaus ja joutuu terveydentilansakin vuoksi juomaan vettä. "Jos se ei vaan pysty pidättämään?"
Armin ja Jennan mukaan pystyy jos oikeasti haluaa, sanoi aikanaan että pystyy kyllä pidättämään vaikka kolme tuntia halutessaan. Jennan ja Armin mielestä Tuulikki oikein tarkoituksella juo vettä keskellä yötä: viime yönäkin kävi oikein hakemassa kaksi vesipulloa viereensä ja lipitti niitä. Tuijan mukaan Tuulikilla on aina ollut joku vesipullo sänkynsä vieressä.

Armi on alkanut miettimään, että Tuulikilla on joku salatehtävä tähän pissahätään ja vedenjuontiin liittyen.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 09 Marras 2014 15:25

Tuulikki murtuu kyyneliin
Kuva

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 09 Marras 2014 15:28

Tuulikki itkee. Jenna tivaa syytä. Kun Tuulikki ei vastaa, Jenna jankkaa mikä on syy. "Jos et kerta vastaa niin antaa olla", tuhahtaa Jenna, ja alkaa naureskella Armin kanssa. "Ei oo todellista..."

Tuulikki avautuu viimein, sanoo vaimealla äänellä että naurakaa vain jos on kerta hauskaa. Minullehan te nauratte.

Jenna riehaantuu väittämään vastaan. "Ihan turhaan alat syyttelemään!"

Jenna vetoaa siihen että ei hänkään itkenyt vaikka muut naureskelivat hänelle kun hänen piti käyttää tuttia. "Marttyyriksi heittäytyminen ei auta yhtään!"

Armi: Se on ihan höpö löpö löpö joka leikistä suuttuu.
Jenna: Käsittämätöntä...
Tuulikki: En minä oo kellekään suuttunut...
Jenna: No mielensä pahottaminen, ihan sama asia!

Jenna puolustautuu sillä että pakkohan tässä on leikkiä laskea kun on kivet sylissä ja yksi päässä.

Tuulikki avaa vesipullon.
Jenna: Tuulikki! Sullahan ei ole käsissä nuo kivet nytte. Tuoki oli ihan tahallinen teko! Ei näytä nyt haittaavan että muut joutuu kantamaan niitä kiviä. Hei haloo...

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2014 15:33

Tuulikki on kyynelehtinyt jo kauan. Sanoo kokevansa että mummelille nyt nauretaan. Kun kyseltiin salatehtävästäkin.
Tuulikki: "Mutta pääasia että teillä on mukavaa....Nauttikaa nyt!"
Armi yrittää selittää että hehän vain vitsailevat, ei kukaan ole Tuulikille nauranut.
Jenna nauraen: "Siis tää ei oo todellista..."
Tuulikki vaikenee.
Armi: "No se kalikka kalahtaa johon....Eikä se salatehtävä oo mikään huono asia. Ja saathan sä itkeä millon sua itkettää. Se on ihan höpölöpölöpö joka leikistä suuttuu..."
Jenna: "Käsittämätöntä."
Tuulikki: "En mä oo suuttunut kenellekään...."
Jenna: "No tuollaista mielensäpahoittamista... Ja sullahan ei oo ees käsissä nyt ne kivet. Toikin oli ihan tahallinen tuo teko!"

Tuulikki kutsutaan pk-huoneeseen.
Jenna: "No nyt pääsee Tuulikki kertomaan miten Jenna ja Armi ottavat päähän!"
Tuulikki: "Ei kuulu tapoihini!"
Jenna: "Ai ei kuulu tapoihin: kyllähän ne minunkin tekemiset on päähän ottanut ja ruudun kautta selväksi tullut..."

Tuulikki menee pk-huoneeseen. Jenna huudahtaa: "Siis ei oo todellista!"
Armi ja Jenna ihmettelevät miksi Tuulikki on tuosta salatehtävä-kommentista noin suuttunut, eihän siinä oo mitään pahaa.
Armi sanoo että Tuulikki on sanonut omaavansa muka lehmänhermot. "Tuossa sen nyt näkee".
Armin mukaan Tuulikki ei oikeasti juo normaalisti noin paljon. Ihan sellainen tunne että salatehtävä sillä nyt on. Jenna on samaa mieltä.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 09 Marras 2014 15:43

Tuulikki kutsutaan pk-huoneeseen.

Jenna: Noniin, pääset kertomaan kuinka ottaa Jenna ja Armi päähän.
Tuulikki: Ei kuulu tapoihin.
Jenna: Ai EI kuulu tapoihin! Kyllä mä olen sen tv-ruudun kautta nähnyt!
Tuulikki: Valittaminen ei kuulu tapoihin...
Jenna: Voi hyvää päivää, juhannusta ja joulua!

Tuulikki menee pk-huoneeseen.

Jenna: Ei oo todellista... eipä nämä kivet oo meidän vika.
Armi: Leikillään sanottiin...
Jenna: Miten se voi täältä lähteä jos ei kommenttia kestä!
Armi: Ja sitten on olevinaan lehmän hermot...
Jenna: Samanlailla se vitsailee meillekin.
Armi: Ja samalla laillahan mä sen kiven sun jalalles heitin...
Jenna: Kyllä se taitaa olla huono omatunto mikä painaa!
Armi: Samaa sanon minäkin!
Jenna: Voin sanoo että ei oo muilla porukoilla ollu samanlaista kestämistä...
Armi: Mun mielestä se ei juo noin paljon, se on sen salatehtävä ärsyttää meitä juomalla ja vessassa ramppaamalla.
Jenna: Joo! Vasitella haki yölläki kaks pulloa vettä ja molemmat joi.
Armi: Katotaanpas kun tää tehtävä loppuu niin ei paljoa pullot enää kiinnosta!

Molemmat paheksuvat sitä että Tuulikki alkoi itkemään. Olisi ollut kuulemma kiva nähdä ottopojat samassa paikassa.

Jenna: Aina jos Tuulikilla on ollu pissahätä niin aina on menty! Mutta jos jollain on nälkä tai muuta niin... se ei yhtään ajattele mitään muuta kuin itteään.

Armi on varma että he joutuvat hakemaan taas lisää vettä kun Tuulikki poistuu pk-huoneesta.
Armi sanoo että paperi-joukkue on hiljaista porukkaa. No onhan ne, toteaa Jenna, kun ne nyt tuossa kaikki kuuntelevat kun me puhutaan Tuulikista pahhaa... "No eihän me pahaa puhuta", Armi vastaa.

Jenna: Ja se että mie kannan Tuulikin takia, niin se ei näytä minkäänlaista huonon omantunnon merkkiä.
Armi: Kohta näytetään varmaan tv:stä mitä se tuolla puhuu...
Jenna: Joo, ja hänen tapoihinsa ei kuulemma kuulu pahan puhuminen (nauraa)

Kertaavat miten Tuulikki on moittinut vauva-äänestä ja Leylaa laiskuudesta. Jenna sanoo että mitenpä kävisi jos hän alkaisi Tuulikkia haukkua että tämä on lihava ym.

Andte: Mitä te olette tehny ku se teitä haukkuu?
Jenna: No mitäs me ollaan tehty? Ei olla menty juuri syömään kun se on halunnu.
Andte: Enhän miekään ole tehnyt mittään erikoista eikä se minua hauku.
Leyla: Ja mitä mä sit oon tehny että...
Andte hermostuu: No mitä sie oot tehny!

Andten hermo alkaa kuulemma mennä kun tässä on jo kaksi päivää puhuttu Tuulikista. Toivoo että voisi lähteä välillä ulos ettei tarvitsisi kuunnella. Jenna vastaa että hän voi kyllä sanoa mielipiteensä, siihen ei muut voi puuttua.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2014 15:45

Andte avautuu kipakasti että on kiusallista kuunnella jatkuvasti, miten hänen ympärillään puhutaan Tuulikista.
Andte kertoo olevansa täysin kyllästynyt kuuntelemaan ja haluaisi mennä ulos ja tilanteesta pois, mutta ei voi viikkotehtävän vuoksi tehdä noin?
Andte: "Onko minun aikana pakko puhua...?"
Jennan mukaan hänellä on oikeus ilmaista oma mielipiteensä.
Jenna sanoo, että Tuulikki on tiennyt mihin tulee ja häneen pitäisi suhtautua tasa-arvoisena asukkaana ilman etuoikeuksia. Jenna muistuttaa miten Tuulikki on haukkunut häntäkin mädäksi ja läskiksi. Armikin sanoo, että Tuulikki on häntäkin haukkunut ja kertoo miten on normaalisti tottunut puolustamaan itseään eikä silti ole Tuulikille mitään pahasti sanonut.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2014 15:47

Tuulikki ulos pk:sta ja Jenna tilalle.
Muut ihmettelevät mikäs Kivillä nyt on?
Armi selittää, että Tuulikin mieli murtui kun häntä syytettiin salatehtävästä. Tuulikki aloittaa taas kyynelehtimään. Armi pyörittää päätään.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 09 Marras 2014 15:48

Jenna: Se on tienny että on tuon ikänen kun on tänne taloon tullu. Mie oon kyllä aina kunnioittanu vanhuksia, mutta jos minua aletaan kutsua läskiksi ja mädäksi sisältä, niin en minä ala sellasta kuunnella.
Armi: Kyllähän se muakin on haukkunu. Ja kyllä mä puoleni pidän, minkä takia minun pitäisi olla puolustautumatta!

Tuulikki palaa pk-huoneesta. Jenna kutsutaan pk-huoneeseen.

"No niinpä tietysti!" sanovat sekä Jenna, että kauempaa Jonathan.
Armi: Mä oon varmaan sit seuraava...
Jenna: Joo kun me ollaan tässä nyt kiusattu Tuulikkia.
Jonathan: No mitäs kiviporukka, mikä siel on meininki?
Armikki: No meil on nyt tappelua tässä...
Tuulikki: Eihän meillä mitään tappelua ole.
Armi: No ei mutta kun me sanottiin että sil on salatehtävä, niin sillä nyt murtu mieli siitä...
Jussi K huutaa "Mamma!" makuuhuoneen ovelta. Tuulikki ei vastaa. Jonathan toteaa että Tuulikki näyttää siltä ettei halua nyt puhua.

Tuulikki itkee vuolaasti ja niiskuttaa.
Armi: Se mikä ei tapa, se vahvistaa!

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 09 Marras 2014 17:30

Talossa soi fanfaari tehtävän keskeytymisen merkiksi. sitten tv.stä näytettiin asukkaille videolta viikkotehtävän huijaukset. meni jussi vakavaksi kun tajusi tuulikin kuulleen kuulutuksessa kaikki nälvimiset ja haukkumiset.

klo 17:30 fanfaari soi jälleen ja viikkotehtävä jatkuu.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Marras 2014 17:36

Hetki sitten telkkarista tuli videot fanikirjeiden alkuperästä, chat-salatehtävästä ja kommentaattori-tehtävästä. Jonathan paasaa, että nyt (Jussi) ymmärtää, miksi Tuulikista tuntuu pahalta, ja jos tuntee piston sydämessään, voi mennä pyytämään anteeksi. Turha on väittää vastaan, ettei ole puhunut pahaa, kun kaikki ovat kuulleet. Jussi kiistää väittäneensä vastaan, ja menee pyytämään anteeksi Tuulikilta.

Anna on vähän pettynyt fanikirjeestä, kertoo tosin epäilleensä asiaa pk-huoneasioihin viitaten. Kommentaattoritehtävän osalta Anna haluaa pyytää vilpittömästi anteeksi, jos on loukannut, mutta itse ei koe sellaista tehneensä.

Jonathan jatkaa siitä, miten Tuulikista puhuttiin pahaa, siitä se paha olo tuli eikä niistä kivistä. Tuulikki mainitsee, että Anna oli yhtä lailla siinä jutussa mukana puhumassa napakasti Tuulikin syömisistä. Tuulikki sanoo unohtaneensa jo asian, se oli tehtävä ja siinä piti puhua mitä sylki suuhun tuo. Jussia hävettää ihan sikana, kun kuulee mm. Jennalta mitä juttuja ovat kuulleet, Anna ei oikein tiedä mitä ajatella.
Kuva

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 09 Marras 2014 18:08

18:07 Viikkotehtävä on päättynyt, palauttakaa tehtävässä käytetty rekvisiitta varastohuoneeseen.

Ensimmäinen aito ilonpurkaus koko päivänä. Sitten suihkuun, meikkaamaan...

Joonas jäi lukkojen taakse varastohuoneeseen.

Andte: Aukaise isoveli tää ovi, Joonas on täällä jumissa.

Joonas naureskelee ja napsuttelee sormiaan varastohuoneessa. Kamera kuvaa, mutta lukko ei aukea.
Anna 247!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Marras 2014 18:12

^ Isoveli soittaa musiikkia Joonakselle. :thumbsup
a walking disaster

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2014 18:16

Jonathan Tuijalle ulkona:" Se saunajuttu oli viimeinen epätoivoinen peliliike siltä stressin takia" (Kyseessä lienee Pertin sanomiset)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Marras 2014 18:16

Pihalla Tuija kertoo Jonathanille, että on nyt viikkotehtävän aikana tullut vihdoin siihen tulokseen, että ei tule olemaan mitään (Andten kanssa). Se miten se on puhunut Tuijalle ja alkoholinkäyttö ovat vaikuttaneet päätökseen. Jonathan sanoo juoneensa myös päiväsiiderin, Tuija nopeasti vastaa ettei siinä ole mitään.

Tuija kysyy Pertin ja Jonathanin väleistä. Jonathan miettii saunassa tapahtunutta, oli varmaan epätoivoinen peliliike stressaantuneelta Pertiltä. Jonathan kertoo Tuijalle illan episodista kun Pertti ärähti ruokapöydän ääressä Annalle. Tuija sanoo jotain väliin, Jonathan: Saanko puhuu loppuun. Jonathan aikoo vaan sietää tyyppiä loppuajan. Jonathan vertaa tilannetta Jarnoon, sen kanssa oli turha keskustella, kun tiesi ettei siitä mitään tulisi.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2014 18:19

Jonathan saunajutusta edelleen Tuijalle:" Se tietää että Mä oon niin vahva, että Mulle voi sanoa"

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Marras 2014 18:22

Pihalla Jonathan antaa jo synninpäästöä Annalle, tämä ei ollut niin paha. J sanoi ajatelleensa tehtävän aikana, että oikeasti Anna ei haluaisi, että vitsailtaisiin tuollaisista asioista, mitä puhui kommentoinnin aikana. Anna sanoi tyhmästi/hölmösti, mutta ei ilkeästi tai rumasti, ainakin Jonathanin korvaan näin kuului.

Jonathanista on hyvä, että Anna ajattelee, ettei halua loukata ketään. Mutta Jussi mietti vain ja ainoastaan asiaa kilpailun kannalta. Anna sen sijaan miettii sydämen kannalta, sen takia Jonathan kertoikin Jussille, että pitäisi miettiä tätä koko elämän kannalta, se ei vie kovin pitkälle jos selän takana puhuu asioita. Anna ei ajatellut, että jutut voisivat olla loukkaavia.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Marras 2014 18:27

BB: "Varastohuoneessa tapahtuneista asioista ei puhuta muiden asukkaiden kanssa."

Joonas päästetään ulos. Hihittelee.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Marras 2014 18:39

Makkarissa Tuulikki lohduttaa nyyhkivää Annaa, että juttu on anteeksi annettu eikä Tuulikki ole vihainen. Tuulikki tietää, että kun kokemattomat laitetaan ääneen niin silloin siinä yrittää keksimällä keksiä hauskoja juttuja.

Tunnelmasta toiseen: Jussi menee bajamajaan, koska siellä saa olla rauhassa. Pertti treenaa, ja Andte vitsailee, että Armin sanomisien tähdenkö sitä nyt pitää... Jussi huutelee neuvoja, kun vessassa on niin pimeää. Pertti neuvoo mistä paperit ja käsidesi löytyy, ja kertoo pieraisseensa kerran bajamajassa niin että seinät raikasi varmaan toiselle puolelle asti. Andte kertoo, että tunturissa on tullut käytyä useasti pimeissä ulkohuuseissa tai ihan sissipaskalla.

Makkarissa Annaa itkettää edelleen, ihmettelee miten on voinut olla niin sokea, ettei ole tajunnut että voisi loukata ihmisiä. Jonathan lohduttaa, ettei ole sanonut pahalla sydämellä asioita.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”