79. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

79. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 10 Marras 2014 00:05

0:01 Kaikki viimeiselle viikolle selvinneet istuskelevat ulkopöydän ääressä juoden ja napostellen. Anna ja Jenna muistelee parin viikon takaista murhatehtävää, olivat silloin varmoja lähdöstään. Annalla on epätodellinen olo, Anna on kovin iloinen. Pertti harmittelee kun aiemmin nähdyssä kokoelmavideossa ei näytetty 'meidän tikkareita' (tsihihihihi).

Jenna ja Jonathan käy kokeilemassa sisällä lukossa olleita ovia. Ovat edelleen lukossa.

0:05 Ovet ovat auenneet, asukkaat kuulostavat hieman pettyneiltä.
Anna: Me ollaan niin suurudenhulluja, aina odotetaan jotain olevan
Andte käy makkarissa lukemassa kirjeensä. Pertti kyselee saako lukea ihan silmälasien kera. Pertin lukemisen keskeyttää varastohuoneen summeri, kamoja asukkaille.

0:10 Asukkaat jakelevat nukkumapaikkoja makkarissa. Joonas kyselee Jonathanilta takin kokoa, Jussin mukaan miehet voisivat vaihtaa rotsejaan. Jonathan ja Jenna pihalle, olivat molemmat toivoneet putkipostia.
Jenna: No viis päivää menee ilmankin
Jonathan: Mut tänään ois ollut just
Jenna: Uskoikko että kaikki nämä ois ollut finaaliviikolla
Jonathan: En
Jenna: En minäkään
Jenna: Ihan hullua, en ois todellakaan uskonut
Jonathan: mmmm

Jenna: Eipä näillä onneksi mitään krapulaa aikaan saa
Jonathan: Emmä varmaan juo ku ton yhden kaljan

Jenna miettii seuraavaa viikkoa ja sitä mitä siihen kuuluu. Jonathanin mukaan röökinhimo kasvaa juotujen juomien suhteessa eikä aio välttämättä juoda paljoa. Anna saapuu ulos onnellisen olonsa kanssa. Andte tulee perässä ja kaataa lisää juomaa lasiin.
Andte: Jou jou jou.
Annalla on mennyt kylmät väreet videon aikana. Seuraavaksi Jussi ulos, Andte lähtee vaihtamaan vehkeet. Annasta Leyla oli ihana kun oli antanut Annalle käsikorun kun Anna ei saanut mitään.
Jonathan: Mä en ottanut mitään, huvitti kun kaikki juoksi sinne
Jenna: Tuulikki oikein työnsi mut pois, otti kaks samanlaista
Jussi: Oikeesti?
Jonathan ja Jenna myöntää.
Jenna: Sit vähän päästä sanoi ettei edes tykkää niistä
Jussi: Antoko jollekin
Jenna: Ei
Jussi: Voi mamma mamma

0:17
Jenna: Ainoo mikä on enää niin painaa kun on niin ikävä Dania
Anna: Ei oo enää pitkään
Jonathan: Turha vinkuu röökiä? Siis viimesellä viikolla
Jonathan lähtee pois. Anna ja Jenna jäävät kahdestaan pöytään. Jenna valittelee väsymystään, ollut sikastressaantunut (kuten aina). Anna ja Jenna eivät kumpikaan ole uskoneet, että voisivat olla finaaliviikolla. Anna on kiitollinen ja onnellinen.

Jonathan saapuu takaisin Tuija vanavedessään. Makkarissa Pera ja Andte höpisevät videosta. Jonathan ja Anna puivat edellistä yötä ja sitä miten eivät ole nukkuneet.

0:32 Anna ja Tuija ainoina asukkaina pihalla. Huomaavat yhtäkkiä olevansa ainoita (!) alkuperäisestä Kellarin porukasta, kaikki muut ovat lähteneet hyppyyn.
Tuija: Aattele, yli neljästätuhannesta enää kahdeksan jäljellä
Anna: Yyyy
Pertti huutelee, että yli neljä ja puoltuhatta.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 10 Marras 2014 00:35

DC2
Saunassa Jussi K. ja Andte. Jussi harmittelee, että olisi miettinyt tarkemmin puheitaan jos olisi tiennyt niiden kuuluvan koko taloon. Jussi kertaa saatuja ohjeita ja miten ne johtivat pahasti harhaan. Harmittelee, että meni dissaamaan mammaakin.

Jussin mukaan Anna on talon ainoa tyttö, joka häntä jaksaa katsella.
Andten mukaan Jenna jaksaa häntä vaikka välillä väitelläänkin, mutta Annan kanssa ei ole mitään yhteistä.
Jussi: "No meillä on sit ihan päinvastoin..."
Jussi kertoo sanoneensa suoran lähetyksen jälkeen Jennalle, että halataan vaikka molemmat vihataankin toisiamme.
Jussi: "Ja enkä mä Jennaa vihaa, mut mä nään ettei se tykkää musta yhtään enkä viiti mennä puhumaan sille mitään. Tulee jotenkin huono fiilis, kun tietää et se menee heti Jonathanin kanssa jauhamaan P:tä..."

Saunaan myös Pertti ja Joonas.
Joonas ottaa puheeksi, miten Jonathan koko ajan syyllisti kommentaattoreista vain Jussia.
Joonas: "Koko ajan vaan Jussi K., Jussi K. Jussi K."
Jonathan oli tullut oikein uloskin talon miehille sanomaan, että "näättekö nyt millainen tuo Jussi on".
Pertti ei voi ymmärtää Jonathanin jatkuvaa show'ta.
Joonas: "Siinä on mies joka sanoo että Tuulikista puhutaan pahhaa ja se on ite ollut se suurin puhuja...se usuttaa koko ajan muita toisia vastaan!"

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 10 Marras 2014 00:38

00.35 Pertti, Andte, Jussi ja Joonas saunassa. Jussi:"Ei täällä muut kuin Jonathan vetoa siihen että minä ja Pertti ollaan oltu niin vähän aikaa talossa"

Andte poistunut saunasta.

Pertti ja Jussi arvostelevat Jonathanin päsmäröintiä.

Joonas jatkaa Jonathanin ruotimista, että ei sille voi sanoa päin naamaa,puhuu päälle.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 10 Marras 2014 00:45

Saunakäräjillä Pertti, Jussi ja Joonas avautuu, aiheena Jonathan. Andte lienee jo paljussa. Jonathan tulee saunaan, ja käräjät hajaantuvat.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 10 Marras 2014 00:46

Joonas kertoo esimerkin ja toteaa, ettei talossa suoraan puhuminen auta yhtään mitään. Tilanne vaan pahenee. Jonathan vaan huutaa kahta kauheammin päälle.
Pertti on samaa mieltä, suoraan sanomisesta ei ole mitään hyötyä.

Edellinen saunaporukka menee paljuun, saunaan Jonathan ja aina uskollinen Tuija. Vaivaannuttavan hiljaista tuntuu olevan...

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 10 Marras 2014 00:52

Jonathan ja Tuija valittavat viikkotehtävän aiheuttamaa väsymystä. Jonathanin mielestä Perttiä otti eniten päähän tuo ryhmässä olo.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jaiba » 10 Marras 2014 00:53

Kuva
Tuijalla ja Jonathanilla jutut aika vähissä.

Kuva
Paljuun ei mennä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 10 Marras 2014 00:53

0:35 Pertti, Joonas, Jussi ja Andte suuntaavat löylyihin.
Jussi aloittaa lempiaiheestaan, Jonathanista.
Jussi: Ei täällä oo kukaan muu vedonnut siihen, että minä ja Pertti ollaan oltu niin vähän talossa.
Joonas: Tuo radiolähetys, ei Armia ja Annaa syyllistänyt mutta Jussi K Jussi K
Jussi: Mut sillon tuli äänien kans teeveestä kun... emmää halua puhua. Ärsyttää niin paljon
Joonas: Jonathan tuli pihalle 'siinä näätte millanen tuo teidän Jussi on, ei mikään puhdas pulmunen'.
Jussi: En varmasti oo!
Joonas: Ja tuli tuohon pihalle
Joonas: Tänäänki pihalla meinasin sanoa, että et sinäkään Jonathan mikään puhdas ihminen ole
Pertti mun mielestä se on niin turhaa.
Pertti: Muistatsä sen vessatouhun ku oltiin siinä?
Jussi: Joo ja muistatsä sen..
Pertti: Mää koitin vaan olla..
Joonas komppailee.

Andte: Lähetään paljuun
'Ei vielä' on vastaus lauteilta. Andte poistuu.

Pertti: Miks pitää Tuulikkiakin silleen revittää
Pertti: Täällä talossa ois paljon parempi henki jos Jonathani olis pois
Jussi & Joonas: Nii oliski
Pertti: Se vetää muutkin siihen mukaan
Jussi: Nyt ollaan kuitenkin ME niskanpäällä
Joonas: Tänäänkin kun plärättiin papereita kuuluu vaan Jonathanin selitys. Meinasin mennä sanomaan, että kaikki käärmeet tukehtuu kakshaaraseen kieleen.
Jussi ja Pertti avautuu kun Jonathan oli tehtävän aikana tahallaan rikkonut sääntöjä Annan kustannuksella. Eivät ole tykänneet.
Jussi lähtee pois, Pertti ja Joonas jää kahdestaan saunaan.

Joonas jatkaa avautumista. Pertti kuuntelee. Jussi tulee takaisin.
Jussi: Andte meni paljuun
Pertin mielestä se on Jonathanin tavaramerkki.
Pertti: Sille pitää vaan sanoa takasin.
Jussi avautuu lasinpesuepisodista, Pertti eilisestä viinipulloepisodista. Miesten mielestä oltais voitu olla ilmankin.
Jussi: Kyllä mä siis joisin tietenkin..
Miehet avautuvat kun Jonathanin pitää aina olla eka, ekana ketjun päässä jne. Joonas, Pertti ja Jussi jatkavat aiheesta Jonathan.

0:59 Tuija ja Jonathan löylyissä. Anna, Joonas ja Jussi yhdessä paljussa, Pertti yksin toisessa. Ihmettelevät Tuularin lähtöä.
Pertti: Mut sitkeä mamma se on

Andte on kävelemässä saunaa kohti.
Jussi: Andte menee saunaan?
Joonas: Tuijan ja Jonathanin kans?
Jussi: Ei sitä kiinnostanut
Andte todellakin menee saunaan Tuijan ja Jonathanin seuraksi. Hiljaisuus on kestänyt nyt kolmisen minuuttia, kukaan ei ole sanonut mitään. Viimein Andte rikkoo hiljaisuuden.

Andte: Onko tullu saatte halutessanne mennä nukkumaan -kuulutusta
Jonathan: Ei. Väsyttääkö?
Andte: Ei silleen, mää nukuin hyvin viime yönä
Tuija ja Andte jää kahdestaan saunaan. Tuija paiskoo vettä kiukaalle. Andte tuumaa, ettei ole kovin kova löylyttelijä. Tuija kyselee Andten fiiliksiä, Andte ei oo vielä tajunnut. Tuija toistaa heidän olevan 4500 hakijan joukosta 8 parasta. Tuija paiskoo löylyä, Andte pyytää lopettamaan kun pitää melkein jo nyt luovuttaa.
Andte: Tuo Joonas se on kova, pieni mies ja miten kestää
Andte luovuttaa ja lähtee pitsalle.

1:07 Biisi soi, jokin Jussin listalta. Jenna ja Jonathan ihmettelee raportoijan kanssa mikähän ihme biisi tämä on. Melekosta sontaa!

1:10 Jenni Vartiaisen Missä muruseni on soi, asukkaat kuuntelevat hiljaa, Anna ja Jenna laulaa vähän mukana. Jonathan ja Pertti liikuttuvat selvästi. Uutta biisiä kehiin, Pertin biisi taitaa olla tämäkin The Four Topsin - Reach Out (I'll be there).
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 10 Marras 2014 01:04

Saunassa Andte, Tuija ja Jonathan. Ja piiiiiiitkä hiljaisuus.
Andte viimein lausahtaa: "Onko jo tullut voitte halutessanne mennä nukkumaan...?"
Puhuvat väsymyksestä niitä näitä.

Jonathan poistuu, Tuija sanoo tulevansa myös kohta perässä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 10 Marras 2014 01:18

Andte miettii paljussa kirjettään, olikohan siinä joku yleisöäänestys. Joonas miettii, että varmaan vaikuttanut kun Andte on käynyt Kivikot ja Myrskyt läpi.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 10 Marras 2014 01:19

Andte mietteissään pajussa. Kertoo ääneen, että miettii että miten hän just sai lukea kirjeen. Onkohan ollu joku äänestys?
Joonas sanoo, että voi olla se, että on ollu kirkonkivikossa syyttömänä ja vapaaehtoisena syysmyrskyssä jne ja ainoa asia, mitä Andte on oikeasti halunnu on kirje Enontekiöltä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 10 Marras 2014 01:20

1:17 Särökitara alkaa.
Andte: Tämä on varmasti Annan biisi
Jussi: Kohta se tulee
Ja Annahan jammaa sisällä.
Anna kannustaa itseään pukeutumaan.
Anna: Mun on oikeesti pakko. Nopeemmin Anna! Nopeemmin Anna!
Vedettyään kamat päälle ja kunniakierroksen pihalla, Anna tuumaa sisällä musiikin kuuluvan paremmin ja suuntaa sisälle. Anna näyttää finalistin mallia muille.

Biisin loputtua Anna sekoaa.
Anna: Broidi soittaa ihanaa musiikkia. Ihanaa ihanaa ihanaa! Ihana Broidi! :)

1:23 Jenna valittaa pihalla kun hänen biisejään ei ole tullut koko yhdentoista viikon aikana. Jenna ja Jonathan istuvat kahdestaan pöydässä.
Jenna: Mie vähän ihmettelin miten Pertti jäi tänne
Jonathan: Sama
Jenna: Miksi se kokkee meidät niin kovana uhkana
Jonathan: Emmä tiiä
Jenna: Mielestäni mie en oo tehny mittää sellasta miks pittäis pelätä
Jonathan: Emmäkään
Jenna: Mut sen minä oon huomannu että se sua näin (antaa ilmassa luunappeja Jonathanin suuntaan).
Jonathan: Koko ajan
Jenna: Jep
Jonathan: Mää en oikeesti jaksais enää
Jenna: Vaikka sä et tekis mittää nii se tekkee sitä
Jonathan: Me oltiin eilen saunassa niin se alko rääpiin päätään
Jenna: Me ei olla koskaan asuttu samalla puolella tai juteltu ja se on mulle tämmönen (samat luunapit)
Jonathan: Joo
Jenna: Mäkä mäkä väpä väpä
Jenna: Se mua ihmetyttää
Jonathan: Olkoon mikä on, mää en anna sen pilata mun viimestä viikkoaan
Jenna: Sama

Tuija saapuu paikalle ja keskustelu siirtyy nukkumaan menoon ja nähtyyn videoon.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2014 01:23

Äijät kehuvat Annaa paljussa. Jussi toteaa, ettei Anna vaan saa sanottua asiaansa koskaan loppuun, kun heti lytätään.
Andte ei koe kokevansa mitään yhteistä Annan kanssa, kun on sellanen rokkityttökin. Joonas, Pera ja Jussi ymmärtävät Annaa, mutta myös sitä, ettei Andte jaksa.
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 10 Marras 2014 01:25

Anna on innoissaan omasta biisistään.
Makkarikamerassa hetki sitten Jenna, Tuija ja Jonathan jauhavat (Jennankin yllätykseksi) Pertistä eikä Jussista.
Jonathan ei jotenkin jaksa sitä. Jennan mukaan se kokee heidän Jonathanin kanssa niin pahoiksi uhkiksi siksi se on sanonut miten on sanonut.
Jonathan tuskastuneella äänellä: "Se on vaan niin...ahhh..."

Sama jatkuu terassilla.
Jenna sanoo olevansa yllättynyt, että Pertti tänään edes jäi.
Jonathan: "Sama".

Jenna korostaa heidän olevan niin pahoja uhkia Pertille, siksi se on sellainen. Koko ajan mäkättää, erityisesti Jonathanille. Koko ajan. Jonathan ottaa taas esille, miten Pertti oli eilen saunassa alkanut aukoa päätään.
Jonathan: "Olkoon mikä on, mä en anna sen pilaa mun viimeistä viikkoo...ihan sama mulle..."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2014 01:32

Terassilla Jenna ihmettelee, miten Pera jäi. Ei ymmärrä, miksi pitää heitä niin kovana uhkana. Jonathankaan ei ymmärrä.
Jenna: Sen olen huomannut, että se sinua koko ajan näin. *Naps*, *naps*
Jonathan: Koko ajan. Mä en jaksais enää.
Jenna: Vaikket sie tekis mitään, niin se tekee sitä.
Jonathan: Me oltiin eilen saunassa ja se alko rääpii päätään.
Jenna: Mie en ymmärrä, me ei olla asuttu samalla puolella, tai ees juteltu oikeen mistään. Niin se on mulle tämmönen väkä väkä väkä.
Jonathan: Olkoon mikä vaan, niin en anna sen pilaamaan mun oloa täällä.
Kehuvat jälleen telkusta näytettyjä videoita.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2014 01:36

Jenna kehuu Armia maasta taivaaseen. Ei haitannut Armin jatkuva niiskuttelu, mutta jos sitä olisi tehnyt Tuulikki, Jennalla olisi mennyt hermo.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 10 Marras 2014 01:42

Anna masistelee, että jos Tuulari oli masentuneen itkuinen hänen takiansa tänään. Jonathan korjaa, että se oli lähinnä Jussi K:n puheiden takia. Jennasta tietenkin Tuularin tämänpäivän itkut oli ihan turhia.

01:44 Jenna: Must oli niin hyvä, että näytettiin se ku puhuit Jussi K:sta.
Tuija: Nii mustakin. <3
Jonathan: Must se oli hyvä et minä sanoin siinä videolla. Mä oon sanonu ennenkin siitä päin naamaa hänelle tuosta seläntakana puhumisesta. Nyt sä näit minkälainen kaksnaamanen pee se on!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 10 Marras 2014 01:44

Annan lempibiisi kajahtaa kaiuttimista. Pojat (Andte, Jussi K, Joonas ja Pertti) naureskelevat paljussa Annan innostuneisuudelle.

Jussi K: Osaan kuvitella millanen Anna on jossain keikalla... Se hyppii ihan hulluna!

Anna juoksee pihalle, juoksee pihan ympäri kiljuen ja palaa takaisin sisälle.

Joonas ottaa puheeksi sen, kuinka ihmiset kyselevät Annalta käyttääkö tämä jotakin aineita. Toteaa, että kun on Annan käyttäytymistä 10-12 viikkoa seurannut, niin ei yhtään ihmettele.

Jussi K: Anna osaa pitää hauskaa ihan ilman alkoholia, ilman mitään...
Joonas: Joo, mää huomaan sen...
Jussi K: Annal on hauskaa aina, tai Annal on kurjaa, tai... se on tunteikas tyttö.
Pertti: Joo, Anna on tunneihminen.
Jussi K: Tosi tunneihminen joo. En oo koskaan tavannu noin tunteikasta ihmistä.
Joonas: Mutta ei sitä tiiä jos e on vaikka (ei saa selvää)
Pertti: Se on sellanen höpsö mut järkevä. Tai sellanen... käyttäytyy höpsösti.
Jussi K: On, on. Kuitenkin ihmeen fiksu päästään.
Joonas: On, oikeesti!
Pertti: Pohtii kivasti asioita.
Jussi K ja Joonas: Joo!

Jussi K: Annanki kans ois niin paljon kaikkee juteltavaa, mut sit ku täs on välis ihmisiä jotka... Anna ei saa sanottuu mitään ennen ku se lyödään jo maahan.
Pertti nyökyttelee.
Jussi K: Se on vähän sääli.
Pertti: O.
Joonas: Mutta tiiättekö mitä. Sen takia me ollaan niinkö täällä näin (kohottaa käden vaakatasoon) ja Anna on niinkö täällä näin (kohottaa käden päänsä yläpuolelle).

Andte: Ei mutta ei se... Jos sie et pääse kenenkhän kans, ihmisen kans juttuun niin ei sinun kannata pakottaa ittees.
Jussi K ja Joonas: Ei, ei...
Andte: Niinko mieki sanon Annaa näin, on hieno tyttö, hieno ihminen, hauska tyttö ja näin, mutta mullei ole sen kans, se on Anna ja näin, ja mie tykkään siitä mutta emmie sen kans täällä niinku kaveruutta ja näin. Mieluummin mie... Sinusta (Jussi K) mie tykkään, ja Joonaksesta ja Pertistä, niin meil on miesten jutut. Ei mul ole tyttöjen juttuja tuolla "Yyyyyy!" ja kuunnella rokkimusiikkia.

Jussi K: Ainut keistä mä ehkä eniten tykkään näistä on Anna...
Joonas: On!
Jussi K: ...Mun on helppo jutella sen kaa, mut esim Jennan kaa ei oo, mä en väkisinkään keksis ees mitään puhuttavaa. Ja Tuija, joka on... samanlainen. Anna on sellanen.
Joonas: Mä oon koko tän reissun ajan ollu eri puolella ku Anna, että ku tuo aita lähti, niin on nyt aivan erilainen...
Jussi K: Millä tavalla?
Joonas: Ei siis, ollaan tultu juttuun. Tutustuu niinkö nyt vasta.
Jussi K: Niin, joo. Mut niinku... joo, ei näist daameista oo oikeen kukaan sellanen joka kauheesti kiinnostais millään tavalla.
Joonas: Anna on oikeesti...
Pertti: Miks lähtee hyvää kilpailuu pilaan sillä tavalla, niinku seukkaamalla.
Joonas: Niin.
Jussi K: Joo ei, ei...
Pertti: ...tai siis, tekemään mitään. Sä säilytät oikeesti sen tatsis ku oot ihan omana ittenäs täsä näin. Juttelet kaikkien kans ja oot ja meet ja... tilanteen mukaan.
Joonas: Ja oot niinkö... (ei saa selvää) Anna on oikea, rehellinen.
Jussi K: Andtella ja Annalla ei vaan synkkaa silleen, ja...
Andte: Ei se synkkaa.
Jussi K: Mä ymmärrän koska te ootte kumminki ollu niinku kauan sillä samalla puolella ja kyl mä ymmärrän et sul on palanu käpy siihen ja...
Pertti: Eikä se o tarviskaan.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 10 Marras 2014 01:49

Jenna kertoo nauttineensa, miten Jussia tylytettiin kommentaattoritehtävän jälkeen. "Mä olin ihan että Jes!"
Jonathan kertaa taas, miten Jussi on kaksinaamainen. Jonathanista oli hyvä, että hänen (Jonathanin) sanat näytettiin TV-ruudussa. Voisi kyllä sanoa Jussille samat asiat kasvotustenkin.

Jonathanin mukaan Pertti oli eilen sanunassa sanonut, ettei Jonathanilla voi olla edes ystäviä.
Jonathan: "Siis mullahan on yli tuhat kaverii facebookissa ja mä tunnen Helsingistä tosi paljon ihmisiä...vaikka mä siis tänään yritin vähän vähätellä sitä asiaa, mut siis tunnen..."
Ja sitten juttu kääntyy taas Jussiin ja Jussin luonteeseen. Jonathan tietää ettei ole enää koskaan Jussin kanssa tekemisissä, ei ole intressiä Jussia kohtaan, ei halua tuhlata aikaansa siihen. Voi tervehtiä, mutta ei muuta.
Jenna ihmettelee taas, että hänen kovaäänisyyttään Jussi on kehdannut arvostella: "Se on minun luonne!"

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 10 Marras 2014 01:53

01.50
Jonathan, Tuija ja Jenna ulkopöydän ympärillä. Jonathan luennoi kuinka todella todella todella törkeää Jussin kommentointi oli Tuulikista ja mielipaha ja kyyneeleet Tuulikilla johtui siit. Jonathan on tyytyväinen, että juuri videolla sanoi Jussista suorat sanat. Jussi kumartaa toisille ja samalla pyllistää muille. Jenna ja Tuija myötäilevät Jonathanin juttuja.

Samaan aikaan saunassa Jussi, Joonas ja Pertti jatkavat Jonathanin piirteiden, käytöksen ja toiminnan ruodintaa.

Joonas:"Se on käärme!"

Jussi:" Ja Tuija kiinni tossa lasissa. Se on oikee koira"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2014 01:54

Jonathan valittaa, kuinka Jussi on esittänyt Tuulikille ottopoikaa, mutta Jussin takia Tuulikki itki makkarissa ja Jussi nauroi Tuulikille ja Jonathanille.
Tuija sanoi, että hän on kuullut kaiken ja Tuulikki oli jo siinä(?) itku silmässä. Tuulikki oli sanonut, että pystyy pitämään salaisuuden tehtävästä, kunnes se annetaan kertoa.
Anna sanoo, että osaa nyt katsoa kaiken toisesta perspektiivistä. Vaikkei ole ollut Tuularin kanssa aina väleissä, niin ei halua Tuularille pahaa oloa omista sanoistaan.
Jenna ja Tuija nauttivat tilanteesta, kun Jonathan oli videopätkässä sanonut Jussista touuden. Jonathankin on ylpeä sanomisistaan. Tuija kertoo, kuinka Jussi oli ketjussa joutunut roikkumaan, kun Jonathan teki ruokaa. Tuija kehuu Jonathanin toimia, Jonathan kehuu myös, kuinka oli sanonut Jussille, ettei BB ole koko elämä.
Jonathanilla on FB:ssä tuhat ystävää ja hän tuntee Helsingistä todella paljon ihmisiä. Tiesi, että heillä on yhteisiä kavereita, ja kun Jussi pyllistää toisille, niin ei tule pärjäämään.
Kun Jussi oli voivotellut, niin Jonathanin mielestä Jussi ei voi hirveesti päästä elämässään eteenpäin, jos on tollanen.
Jonathan ei luottais ikinä Jussiin, Jenna komppaa. Jennasta Jussin totuudet päikyssä sai ymmärtämään, ettei kukaan muu ole sanonut, että Jenna on liian kovaääninen, vaan se on Jennan luonne.
Jennasta kaikki Jussin sanominen oli p:stä ja Jenna voisi itse sanoa kaiken suoraan.
Jenna, Jonathan ja Tuija jatkavat muiden mollaamista, tämän enempää en viitsi edes kirjoittaa niitä ylös.
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 10 Marras 2014 02:05

2:04 Terassiporukka lähti jo nukkumishommiin kymmenisen minuuttia sitten. Joonas ja Jussi jatkavat Jonathanista saunassa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”