81. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

81. päivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Marras 2014 00:15

Tuija ahkeroi yön siimeksessä - irtopisteet kotiin
Kuva

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Marras 2014 01:33

01.30 Tuija jo reilu puoli tuntia sitten järjesteli paikkoja olohuoneessa ja keittiössä. Kaatoi sipsit ja muut naposteltavat yksiin kulhoihin ja vei tyhjät astiat varastohuoneen oven eteen sekä siisti paikkoja keittiössö. Nyt Tuija lepäilee sohvalla vilttiin kääriytyneenä.

01.33 Tuija hakeutui pk-huoneeseen.

01.40 Tuija PK:sta. Siivoaminen jatkuu keittiön lattian lakaisulla.

01.48 Tuija sänkyyn.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Marras 2014 09:59

Asukkaat on herätetty. Ovat aamutoimissa, suihkussakäyntiä ja aamupalaa.

Jonathan ja naiset ovat myös spekuloineet lähteekö tänään joku vai mikä merkitys eilisillä pk-käynneillä oli kun sinne kutsuttiin 5 ja 3. Lähteekö 3 vai lähteekö 5 vai oliko ne 3 johdossa olevaa vai kenties...

Anna ja Jenna pohtivat että tänään pitää meikata jos tulee äkkilähtö. Jussi toteaa hänellä menevän hermot. Andte naureskelee Jussin korvaan (matki kai Annan naurua). Jussi puhisee miten ehti melkein jo tottua hiljaisuuteen ja joutuu kestämään kahta huutavaa naista ja yhtä huutavaa kolmekymppistä.
you've got the dream but not the drive

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 10:08

9:50 - (DC1)

Asukkaat ovat nukkuneet huonosti ja kaikkia väsyttää. Osa spekuloi eilisten pk-käyntien merkitystä. Epäilevät, että asukkaiden kutsuminen päiväkirjahuoneeseen viiden ja kolmen ryhmissä voisi tarkoittaa että jompi kumpi ryhmistä on jäämässä, toinen lähtemässä aiemmin.

Anna: Varmaan oli tolla eilisellä tarkotus...
Jenna: Se oli joo, että joko kolme lähtee...
Joonas nauraa.
Anna: Kolme lähtee, tai sitten tota vaikka että... meitä on tällä hetkellä...
Jenna: Ei täällä tapahdu mikhään tarkotuksetta.
Joonas: Toi on kyllä niin huvittavaa... että on lähössä.
Jenna: Ei mutta ei täällä tapahdu mittään tarkotuksetta. Se että kävi viisi ja kolme pk:ssa, niin kyllä se tarkottaa...
Jussi K: Nyt vaan tytöt kamat kassiin ja Go-oven eteen odottelemaan.
Jenna: Mie uskon että tänään tullee se "pakatkaa tavaranne".
Jussi K: Toivottavasti.
Jenna: Kyllä mie uskon.
Jussi K: En mä ainakaan ajatellu jakaa sitä sataatonnia kenenkään kaa, sori vaan...


Joonas muistelee BB:n 10-vuotisjuhlapäivää, jolloin osa asukkaista (lähinnä Jarno?) oli epäillyt jonkun lähtevän.

Jenna: Oisko se niin että eilen kävi joko viis jotka on jäämässä taloon tai kolme jotka on jäämässä taloon?
Anna: Kolme... varmaan kolme jotka ON jäämässä, koska mitä järkee on laittaa kolme jotka on vähiten jäämässä jos kerta lähtee kolme pois.
Jenna: Niin niin.
Anna: Et... Jonathan, Tuija ja Joonas oli tuolla siks koska ne on jäämässä, ja meistä viidestä lähtee kaks viiva kolme.
Jenna: Mm.

Joonas nauraa Annan perineen Jarnolta salaliittoteorian ja sanoo olevansa itse vain tyytyväinen mikäli pääsee Namuun jo aiemmin.

Joonas: Entäs jos ei lähekkään kettään?
Jussi K: Ei, kyllä lähtee. Tänään lähtee kolme. Pk:ssa oli eilen kolme.
Anna: Mulla oli eilen, kun käytiin pk:ssa, ihan hyvät fiilikset.

Jenna manaa Tuijan ja Jonathanin jääneen suihkuun asumaan.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Marras 2014 10:28

Taloon postia. Finaaliviikon reipas aamujumppa! Jippii!
you've got the dream but not the drive

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 11:03

10.30 - (DC1)

Selätinjumppa alkaa terassilla. Asukkaat puhuvat videon alkua odotellessaan siitä että koko kauden aikana talossa ei ole käynyt vierailevia artisteja.

Jenna: Tämä onkin minun viimenen selätinjumppa! Hähähää!
Jonathan: Samoin!

10:45

Jenna: Tää käypi kipeää! En jaksa!

11:00

Jenna laulaa/huutaa Anna Puun C'est la vie -biisiä. Selätinjumppa päättyy. Asukkaat harmittelevat että kaikki ennättivät käydä suihkussa juuri ennen jumppaa.

Jenna: Jos mie en tänään tipu niin ehkä mie uskon että mie ansaitsenki sen paikan perjantaina...

Anna ja Jenna aikovat meikata "koska tänään tulee se häätö".

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 11:18

11:05 - (DC1)

Tuija notkuu keittiössä, Jenna meikkaa istuen peilin ääressä lipaston päällä. Anna kulkee keittiön kautta jonnekin kameran ulottumattomiin - ääni vain kuuluu.

Anna: Mua väsyttää kauheesti.
Jenna: Meinaaksie lähtee tänään kotiin?
Anna: No e!
Tuija: En haluu minäkään. Mut jos se tännään tullee ni ei voi mittään.
Jenna: Lähteekö tännään joku?
Tuija: Vois lähtee ihan hyvin.
Anna: Lähtee.
Tuija: Mä en usko enää et huomenna lähtis välttämättä, mut tänään...
Anna: Tänään lähtee. Mä heräsin aamulla silleen et "Nyt kuule..."

Jenna: Onko hei aikasemmin lähteny tällai?
Tuija: Mää en muista, niit on lähteny vähän miten milloinki. Joku vois vaikka luovuttaa?
Jenna: Oikeesti? Onko joku luovuttanu vielä finaaliviikolla?
Tuija: Ei...
Jenna: Kamala... jos joku nyt luovuttais!
Tuija: Jos sanottais että mut häädettäis niin "Ei, mää luovutin jo!"
Jenna: Luovuttaakohan joku vielä tässä vaiheessa?
Tuija: Hei, kuka haluaa finaaliviikolla olla eka luovuttaja? En minä, mut joku muu?
Jenna: Siis oikeesti, mitäköhän ihminen aattelee jos luovuttaa sillai että on vielä kaks yötä jäljellä?
Anna: Mm-m... Olis aika ihmeellistä...
Tuija: Siinä täytyy olla maailman surkein itsetunto siinä vaiheessa. Oikeesti.
Jenna: Siis mie nauraisin itteni kuoliaaksi jos mie luovuttaisin nyt.

Jenna: Onhan tämä pitkästyttävää vaan istua ja oottaa, mutta...
Tuija: Mmm...
Jenna: ...ei täälläkään voi istua ja oottaa montaa kertaa.
Tuija: Ei ni.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 11:27

11:15 - (DC1)

Makuuhuoneessa Jussi K ja Joonas makoilevat vuodepaikoillaan. Anna istuu vuoteellaan ja meikkaa seinäpeilin äärellä.

Joonas heittelee vaseliinipurnukkaa.

Syvä hiljaisuus.

Andte käy makuuhuoneen ovella ja kääntyy kannoillaan.

Jussi K lähtee hammaspesulle ja Joonaskin siirtyy keittiöön. Pertti saapuu pihalta, jonne jäi selätinjumpan jälkeen vielä kevyelle kävelylenkille.

Andte kuorii appelsiinia.
Jussi K: Mitä sä teet? Andte?
Andte: Häh? Syön appelsiinia.
Jussi K: Älä viitti. Nyt kyl huijaat.

Joonas aloittaa keskustelun Koskenlaskijasta. Kertoo pitävänsä kyseisestä juustosta ja kertaa Jussi K:lle millainen on Koskenlaskijan tv-mainos.

Andte: Vitamiinia aamusta. Appelsiini kyl on huippu.
Joonas: Tuoki on niin vaikeen näköstä...
(Andte on lohkonut appelsiinin neljään osaan kuorineen, ja järsii sitten hedelmälihan kuorista.)

Pertti kuljeskelee paidatta keittiössä. Kysäisee Andtelta: Äijät meni vessaan vai?

Kylpyhuoneessa Jussi K pesee hampaitaan. Joonas puhelee yksikseen pyykkikasan äärellä, etsiskelee sukkiaan.

Jussi K: Joku noista meidän kiukkusista tytöistä on varmaan syöny sen. Voit kysyy noilta tytöiltä et kuka sen on syöny.
Joonas: Emmää jaksa...
Jussi K: Ne on niin kiukkusia että ne syö aamupalaksi vaikka sukkia...
Joonas: Ne stressaa liikaa...
Jussi K: No niinpä!
Joonas: Niitten pitäis ottaa rennosti tämä.

Andte pelmahtaa kylpyhuoneeseen.
Andte: Fletan laitto. Fletan...
Jussi K: Se on fleDa!
Andte: Se on fleTTA nytte!
Jussi K: Päivän kohokohta...

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 11:41

11.20 - (DC1)

Andte ja Joonas ovat lähdössä pihalle kävelemään, pukevat päällysvaatteita ulko-ovien vieressä.

Pertti huutelee keittiöstä: Puuroo, puuroo!
Joonas: Äkkiä karkuun!
Andte naurahtaa.
Pertti: Mää tuon puurolautasen sin, sopiiko?
Joonas: Se nyt kaupittellee sitä puurua. Usko jo, ei me osteta sitä!
Pertti: Mää oon huolissani tei terveydestä...
Andte poistuu jo ulos. Joonas jää vielä pukemaan.
Joonas: Meidän terveys on aivan täysin kohallaan kun me kävellään tuolla pihalla. Ite täällä hilluu niinku joku Puuttini iliman paitaa! Metästellee täällä vain puuron syöjiä...
Joonaskin poistuu ulos. Samalla ovenavauksella Jonathan tulee sisälle.
Joonas: Jaha, täällä ihimiset vaihtuu...
Jonathan: Just kun mä lähin sisälle...
Joonas: Hei varo, se yrittää kaupata sulle puurua.
Jonathan: Aha...

Joonas kävelee lenkkinsä jo aloittaneen Andten rinnalle.

Joonas: Andte, onko sinulla sellainen olo että tänään olisi häätöäänestys?
Andte: Emmie tiiä, jaksa miettiä...
Joonas: Nii...
Andte: Mitäpä meiän sitä miettimään, isoveli...
Joonas: Nii... Mä oon koko ajan miettiny että "Oispa häätö, oispa häätö"... Mä vähän luulen että on ollu, että meitä kaikkia on voinu äänestää maanantaista lähtien perjantain finaaliin. Mää vähän veikkaisin silleen.
Andte ei vastaa.
Molemmat jatkavat tarpomista hiljaisina.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 11:55

11.20 - (DC1)

Andte ja Joonas ovat pihalla kävelylenkillä. Ihastelevat hyvää säätä. Andte toteaa että nyt olisi mukavaa olla kaupungilla kävelyllä, vaikkapa aurinkolasit päässä.

Miehet sopivat että mikäli lauantaina on yhtä komea keli, he lähtevät kävelylle kaupungille, ja illalla baariin. Joonas kertoo ettei ole vielä käynyt edes kaikissa Kampin kerroksissa.

Andte huokaa: "Kaksi yötä ennää..." ja toivoo bileitä tälle illalle. Joonas ei innostu bileistä, vaan toteaa ettei enää tee edes mieli juoda. Alussa bileet olivat innostaneet mutta enää eivät. Joonaksen mielestä talossa ei voi kunnolla juhlia. Andte toteaa että musiikkia tulee juhlissa liian vähän.

Joonas päivittelee miten Tuulikkikin on jo poistunut talosta. Andte toteaa että Tuulikki väsyi kun hänen ylitseen käveltiin.

Joonas epäilee että enää ei ole kovinkaan "palkitsevia" tehtäviä. "Seuraava palkinto on sitten se satatonttua perjantaina...".

Joonas: Täällä tarvis vielä sen pari yötä nukkua, sitten voi nukkua missä ite haluaa, vaikka venneen alla Ivalossa... katuojassa...

Joonas palaa lauantain suunnitelmiin. Miettii mitä ihmiset sanovat kun he kulkevat keskustassa yhdessä. Andte toteaa että heitä saattaa olla iso porukka liikenteessä: "Me ottopojat, Dani, sitte miun kaverit ketkä on tullu tänne..." Joonas ei halua että hänen kaverinsa tulevat, sillä epäilee heidän kykyään käyttäytyä asiallisesti.

Andte: Voi voi se olis soma nyt tuolla ulkomaailmassa... siellä paistaa aurinko!
Joonas: Se se ois somaa...
Andte: Lähdemmä sisälle. Taas kohta käveleen.

Molemmat siirtyvät sisätiloihin.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 12:19

12:00 (DC1)

Jenna, Anna, Tuija ja Jonathan istuskelevat olohuoneessa. Andte, Jussi K ja Joonas ovat ruokapöydän äärellä.

Asukkaiden puheet pyörivät edelleen tiiviisti siinä lähteekö vielä tänään joku/jotkut ennen perjantain finaalia. Annan mielestä on outoa että tällä hetkellä kukaan kilpailijoista ei voi lainkaan tietää millainen suosio tällä on.

Jennan mielestä ennen perjantaita pitäisi osan lähteä. Hänen mielestään perjantain finaaliin saisivat jäädä vain ne jotka ovat todella voitossa kiinni. Turhaan mukana roikkuvat voisivat lähteä jo aiemmin.

"Ottopojat" päättävät lähteä taas ulkoilemaan.

Pertti kysyy sopiiko kaikille että hän lukee seuraavan postin. Kukaan ei vastusta Pertin ehdotusta.

Olohuoneen porukka jatkaa yhä spekulointiaan kolmen ja viiden asukkaan pk-huone -porukoista.

Jenna huutaa: Nyt postia, isoveli, jossa lukkee että kolme teistä jättää tänään Big Brother -talon! Kiitos!

Tuija virnuilee jollekin. Jenna kysyy syytä, Tuija lupaa kertoa kohta (kun "Ottopojat" ovat siirtyneet pihalle).

Joonas kysyy lähteekö Pertti mukaan ulos. Pertille sopii lähteä mukaan. "Ottopojat" siirtyvät jo pihalle, Pertti jää vielä valmistamaan Jennalle rohtoa hammaskipuun.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Marras 2014 12:27

Finaaliviikon huumaa
Kuva

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 12:50

12:10 (DC2)

Jussi K, Andte ja Joonas istuvat pihalla, terassin pöydän äärellä.

Jussi K: Noi on ihan hullui noi muijat... Mä oikeesti niinku, mä alan koht rukoileen et joku niist lähtis tänään himaan.
Joonas nauraa.
Jussi K: Ihan oikeest, niinku, mä en tiedä kiusaaksne tahallaan vai... mikä täs on pointti, et ei puhuta mistään muusta kun siitä että kolme ihmistä tänään lähtee.
Andte: Mmm.
Jussi K: Ja se ei ois kukaan heistä. Niinku koko, koko, koko ajan.
Joonas nauraa: Me pojat ollaan vissiin tyttöjen häätölistalla.
Jussi K: Jep. Mut niinku... Ihan oikeesti, eiksne keksi mitään muuta juteltavaa ku toi sama juttu koko ajan.
Joonas: Ei tiiä. Eikä kiinnostakaan.
Jussi K: No ei, mut on se...
Andte: Ei, toisesta sissään, toisesta ulos...
Joonas: Mmm. Ei sitä tiiä kukkaan muu ku isoveli, ja sitte tietää kansa, että miten tuo mennee.
Jussi K: Nii...
Joonas: Ja mä oon oikeesti sitä mieltä, et me ollaan jokkainen loppuun asti häätöäänestyksesä. Jokkainen.
Jussi K: Niin mäki vähän luulen.
Joonas: Sen takia että siitä katotaan niinkö oikeesti kansan suosikki, eikä oo niinkö kilpailu että kuka pääsee siihen ykköseksi ja sitten kukaan ei tykkääkään siitä.
Jussi K: Oikeesti noitten veikkailut on jotain oikeesti niin käsittämätöntä...
Andte: Ne on hulluja veikkauksia...
Jussi K ja Joonas nauravat.
Andte: Hullujenhuone.
Jussi K: Tää on oikeesti ku hullujenhuone ku on noitten parin nuorimman tytön kaa.
Andte: Oli huvittava äsken ku oli että "ajattele, voittaja on ollu täällä 12 viikkoa voittajana".
Jussi K: Sitten Jussi sano "sori, viis..." (nauraa) Meni aika hiljaseks...
Andte nauraa: Nii ei tuohon tiiä sanoa mittään.
Jussi K: Ei... Sit oli vielä pakko sanoo siihen et "Menipä tää lato hiljaseks". Daamit on ihan... (katselee yläviistoon päätään käännellen). Joo se oli hyvä heitto, nyt ne varmaan puhuu siellä aika paljon kaikkee pahaa.
Andte: Joo...
Joonas: Niin varmaanki... en tiiä, eikä kiinnosta...
Jussi K: Oli pakko vähä palauttaa noiki hullut maan pinnalle.
Joonas: Maan pinnalle takasi.
Jussi K: Siitä mä oon ihan sata varma et huutamalla ei tätä kisaa voiteta. Eli Jenna ei ainakaan voita tätä.
Joonas nauraa: Se tuli rakkaudesta, suoraan sydämestä.
Jussi K: Se tuli suoraan sydämestä. En sano sitä et mullakaan ois mitään sen isompii tsäänssei voittaa, mut oon ihan täysin varma että Jenna ei tätä kilpailuu voita.

Samaan aikaan olohuoneessa:

Tuija selvästi odottaa että Pertti saisi neuvottua Jennaa hampaansa hoidossa ja poistuisi paikalta. Heti Pertin lähdettyä Jenna sanoo Tuijalle: Mmm?, ja Anna naurahtaa että "Joo, heti vaan, tääl on odottavat tunnelmat..."
Tuija: Eiku kuuntelin vaan tossa kun Jussi sano pojille että "Mennäänkö ulos, mä en jaksa enää kuunnella tota..."
Jenna: Mitä?
Tuija: No meidän juttuja, tosta äänestysjutusta ja näistä...

Pertti kulkee sohvaryhmän ohi, joten Tuija "nielee" loppuosan lauseesta.

Jenna kuiskaa Tuijalle: Naurettavia...
Tuija: Mmm...
Anna: Kai sitä niinku spekuloida saa...
Jenna: Mmm, tottakai!
Anna: ... ei täs muutakaan oo...
Jenna: Ei!
Anna: ...oikeesti, mä tiedän, kaikki sellaset asiat mitä mä voisin kysellä...
Tuija: Saman tien juoruaan tuolla ulkona...
Jenna: Mistä tässä ennää juttelee! Ku ei voi tämmösiä... no, seuraavaksi tullee kaikki ne josta ei voi täällä puhua, kaikki semmoset asiat...
Tuija: Mmm.
Jenna: Niinkö, semmoset yksityisasiat.
Anna: Jep. Vähän sama ku tultiin tänne, niin kaikki jutteli tosi paljon noista tehtävistä ja spekuloi niitä...
Tuija: Ei vaan jaksa sitä ennää...
Jenna: Spekuloidaanhan meki nytte tätä lähtöä täältä näin...
Anna: Niin, kun se on nyt "se" juttu.
Jenna: Se on nyt olennainen asia, miettiä sitä miten tämä lähtöhomma käy...
Tuija: Mun mielestä kans, se on hyvää valmistelua... Jos sitä ei kestä, niin voi lähtee meneen.
Jenna: Joo.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 12 Marras 2014 13:11

12:15 - (DC2)

Ottopoikien keskustelu terassilla jatkuu.

Jussi K: Tuntuu vaan et noi tahallaan jankkaa niitä.
Andte: Ihan sama, ei täs ole ennää ku kaks yötä. (naurahtaa)
Jussi K: Ei nii, mut nää päivät on niin pitkii et pitäis niinku... Ku en mä haluu olla noitten tyttöjen kanssa ees samassa tilassa.
Joonas: Mmm. Kyllä määki ihmettelen ku Jennakaan, sitä ei oo kiinnostanu mikkään muu täällä, ja nyt se höpöttää että...
Jussi K: Nyt!
Joonas: ...nyt se on "kansa se ja kansa..." - määhän olin se alkuperänen joka sano että "kansa päättä", niin yhtäkkiä...
Jussi K: Ees Jonathan ei jaksa puhuu noin paljoo tästä asiasta...
Andte: Ei.
Jussi K: Jonathanki on...
Andte: Mmm-m.
Jussi K: ...rauhallisempi ku noi naiset.
Andte: On.
Jussi K: Nää pari vikaa päivää tulee oleen aika... ahdistavia.

Andte ottaa puheenaiheeksi sen että aurinko on mennyt pilveen. Joonas ottaa esiin tulevan lauantain suunnitelmat ja kertoo Jussi K:llekin niistä. "Lähetään aamusta suoraan kaupungille, suunnilleen... pistetään Kamppi sekasi."

Jussi K: Oikeesti... Sitten jos lauantaina mennään koko tän porukan kaa bilettään ja toi Jennakin on koko ajan pitäny mua ihan ylimielisenä piippinä, niin oikeesti... mä toivon et siel pubis on paljo tuttui.
Joonas nauraa.
Jussi K: ...niin mä voin sanoo sille et "haista nyt jo"... En mä tiedä. Alkaa niin pal ärsyttää toi.
Andte naurahtaa.

Joonas toteaa että hän on tullut taloon yksin ja yksin talosta lähteekin. Andte nauraa että Tommy oli heistä järkevin, kun lähti jo ensimmäisen viikon aikana.

Jussi K: Voihan se olla että Tommy on se järkevin... eihän sitä kukaan muu muista kuin me jotka tääl talossa ollaan... se pelasti niin sanotusti nahkansa.
Joonas: Sillä ois palanu käpy.
Jussi K: Kelaa ku se ois täällä nyt! Noitten kaa...
Joonas: Joo, ei olis... ei olis. Se ois lähteny uudestaan täältä pois!
Jussi K: Tässä vaaditaan oikeesti ny ihan älyttömän pitkää pinnaa. Nää päivät tuntuu ihan älyttömän pitkiltä, ja sit vielä kun on niinku neljä henkilöö, jotka ei muusta puhu, kun siis "vali vali vali vali" ja mikään ei oo hyvin ja...
Joonas: Meillä Andten kanssa ei oo palanu täällä pinna.
Jussi K: Teil on pitkä pinna.
Joonas: On. Mää kyllä oikeesti ihmettelen miten mulla täällä on oikeasti näin pitkä pinna.
Jussi K: Mm-m. Ku ei himas välttämättä oo.
Joonas: Ei. Himassa jos on kynsisaksetki hukassa nii saattaa raivostua.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 12 Marras 2014 13:43

13:42 BB -lähettää postia, Pertti lukee. Tiskishow, kaikki konepestävät astiat on pestävä astianpesukoneessa tänään.
Jenna: Ei!

Postin lukemisen jälkeen Jonathan ja Jenna painuu makuuhuoneeseen, Tuija PK -huoneeseen ja ukkeli + Anna alkaa hommiin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Marras 2014 16:30

Päivän tähti ja kovaa duunia läpi koko kauden
Kuva

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 12 Marras 2014 17:13

Kuva

Kuka on positiivisin asukas? Jonathan: Anna Jenna ja Anna: Pertti
Kuka on talon ykkösbilettäjä? Jenna ja Anna: Andte Jonathan:Jonathan
Kenellä palaa pinna helpoiten? Jonathan ja Jenna: Jonathan Anna:Jenna
Kuka valittaa eniten? Jonathan ja Jenna: Jenna Anna:Jonathan
Lauhkea ku lammas: Jenna: Pertti Jonathan ja Anna: Joonas
Kuka eniten muiden asukkaiden kanssa?: Jonathan, Jenna ja Anna: Jonathan
Kuka osallistuu vähiten yhteisiin siivouksiin? Jenna, Jonathan: Jenna Anna:Jussi
Kuka kokkaa parhaat sapuskat? Jenna, Anna, Jonathan: Jonathan
Kenelle aamuherätykset vaikeimpia? Jenna: Joonas Jonathan: Jenna Anna:Andte
Kuka kovaäänisin nukkuessaan? Jenna ja Anna: Tuija Jonathan: Anna
Kuka käy aamusuihkussa nopeimmin? Jenna ja Jonathan: Pertti Anna:Tuija

(yks meni välistä ohi)

Kuka kärsii nikotiinikiellosta eniten? Jonathan, Anna: Andte (Jenna meni ohi)
Kenellä kovin koti-ikävä? Anna ja Jenna:Jenna Jonathan:Anna
Kuka asukas uskoo itse eniten voittavansa BB:n? Anna:Anna Jonathan:Jonathan Jenna:Jenna

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 12 Marras 2014 17:20

^tuo eka kaikilla samoin mennyt kysymys oli Kuka eniten erimieltä muiden asukkaiden kanssa?

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Marras 2014 19:08

Jussi K kyseli, että miten pitkään yhdellä porolla eläisi suurinpiirtein?
Andte vastaa ensin, että yks ihminen vuojen. Jussi K: Vuoden?!
Andte: No 40kg. Jussi K: Ai niin paljon, joo.
Andte: Puoli vuotta.. Jos syö yhen aterian per pv, puoli kiloa -kilo. Mulla tuppaa olemaan se kilo. 80 pv sillä elää.

19:08 Andte kysyy Pertiltä tykkääkö tämä syödä sydäntä? Tykkää kyllä. Andte: Keittona vai?
Pertti: Ihan keittonakin ja kieltä myöskin keitossa.
Andte: Niin minäkin. En pelkästään kieltä vaan siinä pitää olla lihaa kaverina. Ettei kyllästy.
Pertti: Mitä mä sanoisin se on vähän, kuin maksaa söisi.
Andte: Niin on. Kieli on vähän purkkamaista..

19:16 Jenna alkaa siivoilemaan talossa ja ehdottelee, että voi pakata
poikienkin tavarat.
Pojat: Käy. Jussi K: Voit aloittaa siitä mun laukusta.
Jenna: Tykkään viikata vaatteita.
Jussi K: Siivoot sä oikeesti? Jennakki. Oli Tuulikki, Armikki ja nyt Jennakki.
Jenna: Joo! Kun ei oo muutakaan tekemistä.
Jussi K: Parempi myöhään, kun millonkaan. ;)
Jenna: Mä oon sanonu, että mun koti on yleensä tiptop.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 12 Marras 2014 19:44

19:41 Keittiön pöydässä ruokailemassa Andte, Joonas, Jussi, Pertti ja Tuija. Taustalta kuuluu Jennan viheltely ja satunnainen huudahtelu. Ulkona Anna ja Jonathan kiertävät pihaa eritahtiin siksakkia sitä sun tätä poristen. Tällä hetkellä käsittelyssä uutislähetykset.

Tuija saa syötyä, kiittää Perttia annoksesta. Pertti antaa anteeksi. Tuija tuumailee, ettei passaa enää tänään syödä mitään. Myös Jussi kommentoi olevansa täyteenpakattu, väsymys alkoi painamaan. Andte ei perusta chilikastikkeesta kun ei ole tottunut käyttämään. Jussi kiteyttää finaaliviikon kiimaa.
Jussi: Tässä taas tän päivän aktiviteetit, seuraavaksi nukkumaan

19:51 Jonathan ja Jenna istuu säkkituoleilla, Andte makoilee sohvalla ja Joonas kopittelee jollakin kävellen olohuoneessa. Myös Jussi saapuu sohvalle. Asukkaat pohtivat jospa kausi jatkuukin ja seuraavalla viikolla on taas aita välissä. Joonas muistelee Neiti Aika -tehtävää. Jennan mielestä jos nyt tulisi kyseinen tehtävä, ei osaisi yhtään sanoa kellonaikoja. Andten mielestä talo näytti todella hienolta kun aita lähti. Pohtivat ettei näytä enää.
Jonathan: Me ei olla koskaan tyytyväisiä, nyt tää on meistä tällanen tapetoitu lato

19:58 Jenna varaa itselleen 1. tehtävän ja kulmapaikan sohvasta perjantaiksi.
Jenna: Varattu! Toistan, varaan..
Jussi: Samat paikat kuin sunnuntaina, älkää nyt alkako muuttamaan mitään
Jenna: No eihän me aletakkaan

Jussin mielestä Anna tekee 1. tehtävän, Joonas komppaa. Ei käy Jennalle. Anna naureskelee.
Joonas: Missä se on?
Anna istuu pöydän takana lattialla syömässä, tulee naureskellen esiin.

Jussi kutsutaan päikkyyn. Jonathan käskee kysyä viiniä ja tupakkaa. Pertti aikoo syödä jälkkäriksi Nami Namin. Tuija makoilee Kellarin vanhalla sohvalla ja Andte Kartanon lökösohvalla. Jonathan ja Jenna istuu säkkituoleilla.
Jenna: Mää en muista enää edes millaista on kuiskata jollekin ( :bidmouth: )

20:07 Asukkaat pohtivat talon sisäilmaongelmia. Usealle on tullut jalkoihin kutinaa. Tuijalle on tullut, samoin Jennalle ja myös Leyla oli valittanut vaivaa. Joonas lähtee pihalle kävelylle, Andte jatkaa sohvan kuluttamista ja Jonathan siirtyy vapautuneelle Kellarin sohvalle. Pertti kyselee Annalta maistuuko ruoka.
Anna: Maistuu! Tää on tosi hyvää, kiitos.
Jussi palaa päikystä.

Andte Jussille: Eiköhän mennä kaikki tonne PK:seen ja luovutetaan. Tai kyllä mää sitten voin tänne jäähä.
Jussi: Niin määki voin jos te muut luovutatte.
Jussi kaipailee saunaa päälle. Andte makoilee silmät puolilurpallaan sohvalla.
Andte: Viimeistään viikon päästä mie oon kotona. Tasan viikon päästä.

Kylppärissä Annalla, Jennalla ja Tuijalla on jalkahoito käynnissä. Jenna etsii kuvaavaa kameraa. Löytää.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 12 Marras 2014 20:10

Jenna: Lisähuoneeseen kampaaja, kiitos...ja mie varraan sitten tuohon ykköstehtävään osallistumisen, varattu! Sanoo Jonathanille, ota sie sitten kakkonen.... ja kulmapaikan sohvasta perjantaina.
Jonttu: ja mulla on kanssa se.
Jenna: Mie oon jo varanna, eli siis toistan, varaus numero ykköstehtävään ja kulmapaikkaan.
Jussi: Samat paikat kuin viime sunnuntaina, älkää nyt alkako vaihteleen, samat paikat. Joo, joo, tottakait te saatte olla tässä.
Jenna: Ja numero ykkönen Jennalle.
Jussi: Se on jo varattu jo..sorry, mutta se on menny jo Jenna, Andte tekee sen.
Jenna: Mitä ei ole sanottu, niin sitä ei ole olemassa, eli Jennalle ykkönen.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 12 Marras 2014 20:21

20:19 Pertti on liittynyt Joonaksen iltareippailuun. Puhuvat kävellystä reitistä, Pertti laulaa Matin ja Tepon Näitä polkuja tallaan. Joonas tuumaa asuneensa Kartanossa eniten tässä talossa. Pertti miettii pitäisköhän Joonakselle luovuttaa Kartanon Pojat -paita. Epäilee paidan olevan aika iso Joonakselle.

Pertti ja Joonas käyvät läpi mennetiä viikkotehtäviä kuten Vankila -viikon hiekankantotehtävää.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”