83. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

83. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Marras 2014 00:29

Jussi kertoo Andtelle, kuinka on joutunut puremaan hammasta, kun Jonathan on ilkeillyt. Ei voi kuvitella esim. kaupan kassalle noi ilkeää ihmistä.
Andte kertoo, että Jonathan on sanonut olevansa hevostalleilla töissä. Jussin on vaikea uskoa.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 00:40

Andte muistelee pahalla Jussi K:lle sitä, kun Armi/Jenna saivat Tuularin itkemään. Sitten vielä arvostelivat, että miten sie tuolla lailla itkemään alat ku ei olla ees pahasti sanottu. Naljailivat koko ajan sen vessareissustakin..
Jussi K: Markku on varmaan nähny sen kiusaamisen? Andte: On varmasti.
Jussi K: Vähänkö se on murtunu..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Marras 2014 00:41

Jussi ja Andte muistelevat, kuinka Tuulikkia on kiusattu. Andte muistelee, kuinka Tuulikkia kiusattiin niin, että tämä itki. Haluavat jutella Markun kanssa näistä ihmisistä.
Jussi toivoo, että Tuulikki tulee huomenna, mutta Adte epäilee, koska Tuulikilla on täytynyt jäädä niin paha maku. Puhuvat, kuinka Tuulikki on itkettynyt varmaan kolme viikkoa. On kaadettu vedet päälle ja vielä naurettu sen päälle.
Miettivät, että Markun on täynyt murtua noista jutuista.
Jussia kaduttaa se radiotehtävä, mutta Andten mielestä siitä on vaan tahallaan tehty iso numero. Andte sanoo, että hyväsydämisten ihmisten päältä aina kävellään. Jussi kysyy, että Tuulikkiako meinaa ja siitä Andte sanoi puhuvansa. Andte kertoo, että hänellekin oli yritetty alussa samaa.
a walking disaster

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja liinun » 14 Marras 2014 07:53

Seitsemän kieppeillä Pertti kävi olkkarissa joogamassa ja söi jugurtin ja meni takasisin sänkyyn
Makkarissa nukutaan levottomasti

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja skilful » 14 Marras 2014 09:41

Levotonta unta makkarissa. Näyttäisi, että ainakin Jonathan ja Anna nostelevat jo päätään ja vaihtavat vähän väliä asentoa, raskasta huokailuakin kuuluu.

Pertti yksin venyttelemässä olkkarissa.
Lahjattomat treenaa!

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hansu » 14 Marras 2014 09:55

Koko joukko kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Marras 2014 10:22

Pöydässä pojat, Pertti lieden ääressä. Pertti toteaa, että eilen oli kiva katella videota, mutta ei sitä kyl montaa kertaa... Jussi sanoo, että joo kyl se viistoista kertaa oli se maksimi. Andtea naurattaa. Joonas sanoo, että mietitään miten ihmiset on päässeet finaaliin: Jenna on päässyt Lady Gagan keikalla, Joonas nuuskapurkkia heiluttelemalla, mites sitten Andte on päässyt? Jussi: Poromiehen taidoilla. Joonas: Joo. Anna on päässyt hönöttämällä. Jussi jatkaa: Tuija on....sattumalta, mä oon päässy sattumalta kans, mä oon ollu sivuvaunumatkustaja.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Marras 2014 11:48

Viimeisen tehtävän aika: Valitkaa kaikkein rohkein tehtävään, kaikki ovat halukkaita ja valinta tehdään äänestämällä. Äänestys menee mukamas tasan Jennan ja Andten välillä (meni ohi kuka siellä huikkasi, että tasan meni), vaikka oikeasti meni Andtelle (Jennaa äänesti Jonathan, Jenna itse ja Tuija, Anna sanoi Jonathanin, Pertti ja pojat äänestivät Andtea). Lopuksi ratkaisevat kps:llä Andten hyväksi. Andte pk:seen.

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hansu » 14 Marras 2014 12:04

Tuija ilmoitti aikuismaisesti, että mie en siivoo, olen sairaslomalla. Jahas. Noin sitä pääsee sataantonniin käsiksi. [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 14 Marras 2014 12:22

Ja nyt Jonathan kehuu Jennalle kuinka huijasivat äänestyksessä ja kukaan ei edes tajunnut. :thumbsdown

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 14 Marras 2014 12:50

Ei tainnut Jonathankaan sitä tajuta vasta kuin jälkeenpäin, nyt toki esittää että huijasi :)

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 14 Marras 2014 12:59

Jenna: Miks olitte tiputtanut Jonathanin kuvan tuolla lattialle?
Jussi: Täh?
Anna: Miks Jonathanin kuva oli lattialla?
Jussi: Missä lattialla?
Anna: Siis tuolla...lisähuoneessa vai mikä tuo on?
Jussi: Niin? Eilen se oli siellä ainakin pystyssä kun siellä oltiin...kaikki kuvat oli...
Jussi: Mks ootte tiputtanu Jonathanin kuvia...joo, tota öö, ei olla tiputettu
Jussi menee makkariin mennessään kysyy: Andte tiputitko?
Joonas: Ei olla tiputettu
Andte: Jotain möreällä äänellä, en kuullut varmasti...ooisinko...(tai jotain sinne päin)
Jenna: Koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa.
Jussi: Se on varmaan tuuli tiputtanut, tai Tuulikki
Jenna: se oli kyllä lähinnä vitsi, että kuka teistä on sen tiputtanut

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Marras 2014 14:00

Pari kuvaa viimeisestä tehtävästä
Kuva
Kuva
Kuva
Pienet tärinät tehtävän jälkeen

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 14:15

14:05 Andte ja Jussi K tekivät herkkulautasen Joonakselle
viimeisen päivän kunniaksi: tomaattia ja paprikaa. Tomaatti on Joonaksesta
herkkua, mutta paprikasta ei tykkää.
Joonas Andtelle: Miltä tuntui olla rohkea?
Andte: Rohkea.. Ainahan mie oon ollu rohkea. Oliko tuo nyt sitten rohkeutta vai hulluutta, mennä nyt siihen puukotettavaksi. *Joonas epäilee, että pakko tuossa tehtävässä on olla jotain valetta. Joku magneetti yms.
Joonas: Se daami oli rohkea, kisanen minkki.
Andte: Oli. Joonas: Melko tarkasti se kaveri heitti. Vähänkö se on harjotellu tuota touhua.

14:12 Pojat tuskailevat matkalaukkujen kanssa, että mahtuuko nuo
tavarat ylipäätään kaikkinensa laukkuloihin. Jussi K miettii Joonaksen
kannalta, että joutuu junaan roudaamaan aika isoja laukkuja.
Anna: Mitä te meinaatte tänään?
Jussi K: Vitsi, kun ei yhtään tiedä mitä pakollista tänään on luvassa..
Huomenna ulos ainakin. Mites sä?
Anna: Mietin tuota samaa, että jos jotain pakollista.. Huomenna pitää päästä juhlimaan, soitella kavereille.
Jussi K: Kyllä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 14:42

14:26 Pojat pohtivat makkarissa mitä tekisivät voittorahoilla.
Joonas makkariin saapuvalle Andtelle: Sittekö lähetään täältä ni mennään hotelliin sun voittorahoilla. Omena hotelli, kamppi.
Jussi: Sulle jää vielä 99 000.
Andte hetken hiljaisuuden jälkeen: Aijaa..
Joonas: Tää on nyt sovittu heti aletaan kinuamaan.
Jussi K: No kyllähän se passaa. Kamppi on hyvä.
Joonas: Onko liian halapa?
Andte: Mitä se on 500€ yö?
Joonas hörähtää: Ei me niin halapaan mennä. *Sohvalla Tuija kuunteli puheita ja toteaa Jennalle ettei itse lähtisi tuommosia puhumaan. Tuosta voisi jo isoveikka kuuluttaa, en itse lähtisi edes kiertoilmauksin puhumaan tuommosia. Jenna komppaa.

14:40 Talossa ruoka-aika (perunaa/possua) ja ruokasopu.
14:44 Andtesta on hyvä tankata nyt, koska illalla on edessä aikamoinen jännitys. Sillon ei pysty syömään kumminkaan mitään.
Jussi K: Jep. *Jenna odottaa alkoholia ja voi juoda mitä tahansa, kunhan
se on alkoholia. Vaikka teguilaa.
Jussi K: Oho, entä absinttia? Jenna: Hyi vitsi!
Jussi K: Mutta menee? Jenna: ... (= ja alkaa puhumaan muuta asiaa.)

14:52 Jenna: Kiitos.
Joonas: Ootko Jenna muuten joka aamu nyt sanonu hyvää huomenta?
Jenna: En. Mä vihaan sitä, kun sanotaan hyvää huomenta. *Iskee nyrkkiä.
Andte: Pertti se on kyllä seppä tekemään ruokaa. *Hakee lisää ruokaa
Pertti: Nyt kannattaa syödä niin, että napa ruskaa.
Joonas: Illalla vaan juodaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Marras 2014 14:54

Jussi kehuu aiemmin ulkona nähtyä veitsenheittäjä Ari Lauannetta. Muistelee joskus lapsena käyneensä katsomassa vatsastapuhumis-esitystä.

Andte: "Ai se ossaa puhua vatsastakin..."
Jussi K: "Kyllä, se on tosi taitava jätkä! Se näytti vieläkin ihan samalta kuin silloin ja mä olin silloin ala-asteella..."

Andte kehuu Pertin valmistamaa lihakastiketta: "Kyllä se Pärtti-värtti ossaa ruoan tehä...se se kyllä on seppä paistamaan!"

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 15:08

14:57 Anna: Kiitos oli todella hyvää.
Pertti: Ole hyvä. Hyvä, kun maistu.
Jussi K: Kiitos, oli hyvää ja nyt on napa täys.
Andte: Nyt saa alkaa jännitys tulemaan, kun on maha täys.

15:02 Andte höljensi vyötänsä ja toteaa yhhyh.
Joonas: Miks söit ähkyyn ihtesi? Andte: Oli niin hyvvee.
* Hetken päästä Jussi K: Syö Andte nuo loput tuosta pois. Ei oo ees paha.
Andte vaihtaa puheenaihetta: Ei ne veitset olleet edes teräviä, siinä oli tuon verran oikeaa terää. Reunoista näki, että ei olis menny syvälle. Ei olis menny todellakaan syvälle, pikku naarmun tekisi. Jos ois osunu silmiin niin sitten en tiedä.
Jussi K: Sitten ois ollu eri tarina.

15:12 Pojat menivät ruokalevolle makkariin ja Thanin jengi löhöilee sohvan äärellä.
Joonas: Andte kuka voittaa tänään bb:n?
Andte: Jaa-a. Ihan kuka vain, se riippuu että äänestääkö ihmiset. Jos kukaan ei äänestä niin kukaan ei voita. Tai yks ääni tullu jollekin.
Joonas: Mmm. Vahingossa.
Andte: Se on niin vaikea sanoa täällä, helppo olis sanoa tuolla ruudun toisella puolen.
Joonas: Mmm.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 14 Marras 2014 15:38

Jonathan kävelee ulkona, Tuija istuu nojatuolissa ja puhuttaa välillä isäntäänsä.
Jonathan: Itseasiassa muuten eilen Marko sai mun viimeisen kirjeen.
Tuija: Maanantaisin ja torstaisinko se sai?
Jonathan: Ei,
Tuija: Torstaisin?
Jonathan, Ei, maanantaisin, sille lähetettiin torstaisin mut vikalle viikolle mä halusin, että se saa vielä....
Tuija: Ai, minä aattelin että...kun maanantaisin siinä kirjeessä luki, että se on saanut niitä...
Jonathan: Enpä olis uskonut että ne kaikki menee perille.
Tuija: Hihihhih... minusta oli tosi ihana ajatus...
Jonathan: Tulee lämmintä vettä, pitäiskö käydä pihalla suihkussa?
Tuija: Marko on yks ihana ihminen, jonka minä haluan nähdä/tutustua siellä...että tietää vähäsen, että mistä sinä oot puhunut
Tulee hiljaisuus, Jthan ei sano mitään, jatkaa kävelyä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 14 Marras 2014 15:46

Makuuhuoneessa Jonathan: "Meniks se ottoperhe jo ulos....?"
Tuija: "Siellä ne kiertää taas rinkulaa..."
Jenna kertoo Jonathanille tiivistelmää hetki sitten tapahtuneesta tilanteesta, kun Jussi oli makuuhuoneessa huomannut illalle suunnittelemissaan housuissaan tahran takapuolessa.

(Tilanne siis sellainen, että Jussi näki ainoissa mustissa housuissaan lähes huomaamattoman tahran ja Andte alkoi nauraen vitsailemaan, että Jussihan on kohta snobimpi kuin Cheek: senkin Bentleyssä on pieni tahra eikä se pysty sillä ajamaan...)

Jenna: "....sitten Andte sanoi Jussille et sie oot snobi..."
Jonathan: "Oho, no mitäs Jussi?"
Jenna: "En oo..."
Jonathan: "No kyl Andte oli ihan oikeessa!"

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 14 Marras 2014 16:01

Pertsa, Joonas ja Jussi heittää kävelylenkin yhteydessä Jonathanista melko kärkevää arvostelua.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 14 Marras 2014 16:04

Makkarissa Andte katselee kamppeitaan, kyselee, että saakohan sinne hotelliin samantien nämä kaikki kamppeet..
Tuija: Andte, siitä asiasta ei puhuta täällä.
taustalta kuuluu naurunkäkätys
Andte: niin kun samantien...ettei tartte...
Tuija: Mä en osaa sanoo
Jenna naurahtaen: Aikalailla, joo...on se tuo Andte kyllä yks torhu? (en ymmärrä mikä tuo sana oli)
Jonathan tulee makkariin: Ei tartte, samantien kun sä astut ovesta ulos sä saat laukun mukaas.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 16:06

realityfan kirjoitti:Pertsa, Joonas ja Jussi heittää kävelylenkin yhteydessä Jonathanista melko kärkevää arvostelua.
Pertti epäilee, että Thanilla on ollut rankka lapsuus. Eivät myöskään voi käsittää, että noin ilkeä ihminen voi jopa voittaa tämän touhun. Jussi K totesi Jenna/Thanin voitosta, että joopahan joo.. Pertti aikoo kuitenkin kätellä Thania tämän kilpailun päätyttyä ja se oli sitten siinä, Joonaksen puolesta Thani voi viedä sen käärmeenkielensä muualle. *Paljon muutakin juttua tulee.

16:02 Jussi K: Munkin bb:ssä olo meni osittain pilalle. En voinut antaa
kaikkea itsestäni irti 1 henkilön takia. Kyllä mä teidän seurassa olen voinut olla oma itseni, mutta en joidenkin ihmisten kanssa uskalla mitään sanoa. Olla vaan hiljaa.
Pertti: Jos ne on heti itse hyökkäyskannalla ja aina oikeassa niin paha on olla.
Jussi K: Aina olivat oikeassa joka asian suhteen. *Pertti tuo esille postien jaon, että saa niitä toisetkin lukea kuin heidän lössi. Jussi K voi vielä Jennan touhun ymmärtää, kun on vasta 19.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”