Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
habitus
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 13 Syys 2011 05:57

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja habitus » 10 Marras 2014 18:28

Zeus kirjoitti:Tuija opastaa Annaa laittamaan pyykkikonetta päälle. Ei ole koko aikana pessyt pyykkiä!
On se kummallista, naisihminen eikä ole pyykkiä pessyt! Ottopojat vissiin hoitaneet Annankin pyykit...

Avatar
zake
Intruuderi
Viestit: 277
Liittynyt: 14 Elo 2006 22:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja zake » 10 Marras 2014 18:38

habitus kirjoitti:
Zeus kirjoitti:Tuija opastaa Annaa laittamaan pyykkikonetta päälle. Ei ole koko aikana pessyt pyykkiä!
On se kummallista, naisihminen eikä ole pyykkiä pessyt! Ottopojat vissiin hoitaneet Annankin pyykit...
No nyt on. Tuija vähän opasti. Anna pisti pyykit koneeseen ja 1400 asteen ohjelman päälle. :thumbsup
~~~ Mr. Green ~~~

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja liinun » 10 Marras 2014 19:02

zake kirjoitti:
habitus kirjoitti:
Zeus kirjoitti:Tuija opastaa Annaa laittamaan pyykkikonetta päälle. Ei ole koko aikana pessyt pyykkiä!
On se kummallista, naisihminen eikä ole pyykkiä pessyt! Ottopojat vissiin hoitaneet Annankin pyykit...
No nyt on. Tuija vähän opasti. Anna pisti pyykit koneeseen ja 1400 asteen ohjelman päälle. :thumbsup

No tuohon toteaisin, että hyvä vaan ettei ole laittanut konetta päälle..
jos ei osaa..
Olisi vaan pilannut toisten vaatteet :)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja warre1 » 10 Marras 2014 19:25

miks nuo kantaa noita grillattiavia sisälle? eikö ne oo tarkoitus grillata tuolla ulkogrillissä?

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 10 Marras 2014 19:29

warre1 kirjoitti:miks nuo kantaa noita grillattiavia sisälle? eikö ne oo tarkoitus grillata tuolla ulkogrillissä?
Ymmärsin, että laittavat marinadit sun muut esivalmistelut sisällä.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 10 Marras 2014 19:49

Kylmään grilliinkö ne työnsi ne grillattavat? Napsauttivat päälle ja heti perään kaikki ritilöille ja kansi kiinni :D

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Marras 2014 19:51

Päivän parhaat naurut kun Jenna ja Jonathan grillaamassa. :bidmouth:
you've got the dream but not the drive

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja melissa » 10 Marras 2014 19:57

Jenna ja Jonathan vannoivat että osallistuvat joka päivätehtävään, sanoivat "noi" mitä tahansa. Sanovat sitten tappelevansa jos niikseen tulee tai lähtevät päiväkirjahuoneeseen valittamaan. Ruutuaikaa haussa, itsekkäillä.
Ja Tuijako kävi vähän lietsomassa? Juorusi pihalle Jonathanille että sisällä valitetaan viinistä.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 10 Marras 2014 20:02

Tuija on kyllä juorukellojen kuningatar, mä luulen, että ilman Tuijaa tolla ei tulisi edes tollaista soppaa pikkuasioista. :bidmouth: Jonathanille itseasiassa pointsit, että meni tuonne selvittään tuon. Tavallaan toi tilanne on nyt nolo Tuijalle, mutta eihän se raukka sitä käsitä. :blackeye
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 10 Marras 2014 20:02

melissa kirjoitti:Jenna ja Jonathan vannoivat että osallistuvat joka päivätehtävään, sanoivat "noi" mitä tahansa. Sanovat sitten tappelevansa jos niikseen tulee tai lähtevät päiväkirjahuoneeseen valittamaan. Ruutuaikaa haussa, itsekkäillä.
Jenna ei ole tähän asti juuri viikotehtävien eteen tehnytkään mitään. No seja sama. Siinäpä tappelevat ja osallistuvat. Varmasti ei kukaan muu lue postiakaan (niinku ei tähänkään asti)

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Marras 2014 20:05

Jonayla kirjoitti:Tuija on kyllä juorukellojen kuningatar, mä luulen, että ilman Tuijaa tolla ei tulisi edes tollaista soppaa pikkuasioista. :bidmouth: Jonathanille itseasiassa pointsit, että meni tuonne selvittään tuon. Tavallaan toi tilanne on nyt nolo Tuijalle, mutta eihän se raukka sitä käsitä. :blackeye
Riippuu vähän siitä miten Jonathan lopulta tuon "kärhämän" juorukellolle takaisin välittää. Voihan olla, että Andte, Joonas sekä JussiK saavat kuitenkin syyt "viinistä tappelemisesta" kontolleen. Saapa nähdä.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Naamis » 10 Marras 2014 20:06

Tuo Tuijahan on aivan käsittämätön toope :D
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 10 Marras 2014 20:06

rink kirjoitti: Riippuu vähän siitä miten Jonathan lopulta tuon "kärhämän" juorukellolle takaisin välittää. Voihan olla, että Andte, Joonas sekä JussiK saavat kuitenkin syyt "viinistä tappelemisesta" kontolleen. Saapa nähdä.
Toki, tätä odotellessa. :imrgreen: Tähän jos jättäisi niin... :tu
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Naamis » 10 Marras 2014 20:07

Eli Tuija jäi nyt yksin terassille kyhjöttämään kun haluamansa riitapukarit juttelevatkin leppoisasti keskenään? :D
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

pihlaja
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 26 Elo 2014 09:46

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja pihlaja » 10 Marras 2014 20:07

Jonayla kirjoitti:Tuija on kyllä juorukellojen kuningatar, mä luulen, että ilman Tuijaa tolla ei tulisi edes tollaista soppaa pikkuasioista. :bidmouth: Jonathanille itseasiassa pointsit, että meni tuonne selvittään tuon. Tavallaan toi tilanne on nyt nolo Tuijalle, mutta eihän se raukka sitä käsitä. :blackeye
No se on hyvä että Tuija jäi heti juoruamisestaan kiinni. Mutta Jonathanilta rasittavaa jankkaamista vaikka pojat sanoi ettei mitään ongelmaa ole.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Augustus » 10 Marras 2014 20:08

Jonayla kirjoitti:Tuija on kyllä juorukellojen kuningatar, mä luulen, että ilman Tuijaa tolla ei tulisi edes tollaista soppaa pikkuasioista. :bidmouth: Jonathanille itseasiassa pointsit, että meni tuonne selvittään tuon. Tavallaan toi tilanne on nyt nolo Tuijalle, mutta eihän se raukka sitä käsitä. :blackeye
Ja [smilie=thefinger.gif] Annalle, että piti alkaa tuotteiden päivämääristä puhumaan juuri, kun pojat ja Jonathan olisivat voineet päästä pöydän ääressä asian ytimeen.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 10 Marras 2014 20:12

Tuijan läsnäollessa ei kannattaisi kyllä puhua muuta kuin hyvää päivää kirvesvartta :scry:

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Marras 2014 20:14

pihlaja kirjoitti:
Jonayla kirjoitti:Tuija on kyllä juorukellojen kuningatar, mä luulen, että ilman Tuijaa tolla ei tulisi edes tollaista soppaa pikkuasioista. :bidmouth: Jonathanille itseasiassa pointsit, että meni tuonne selvittään tuon. Tavallaan toi tilanne on nyt nolo Tuijalle, mutta eihän se raukka sitä käsitä. :blackeye
No se on hyvä että Tuija jäi heti juoruamisestaan kiinni. Mutta Jonathanilta rasittavaa jankkaamista vaikka pojat sanoi ettei mitään ongelmaa ole.
Itseäni naurattaa, kun Joonas sanoi Jussille/Andtelle jotain tyyliin: "Antaa sen nyt selittää, niin päästään jatkaa...(loppua en kuullut)

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hansu » 10 Marras 2014 20:18

Röökiä, röökiä!!! Jenna vaatii kurkku suorana. Talonhan sanottiin olevan nikotiinivapaa alue. Miksi sinne tulisi röökiä.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 10 Marras 2014 20:22

Eikö just Thani aikonu osallistua tehtäviin, vaikka olis lihakeiton syönti [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Marras 2014 20:26

Jonathan ja Jenna grillaamassa, istuvat nojatuoleissa.
Jonathan: Minä toivon, en tiedä kehtaanko edes sanoo...moinä toivon, että minä ja tytöt ollaan siellä...se että kuka sitten on se viimeinen, niin sillä ei oo paljon merkitystä, jos se en oo minä.
Jenna: Niin
Jonathan: Mutta silloin minä oon onnellinen jos...
Jenna: Mulla on sama, jos joku teistä, niin mie en häviä huonoille...mut jos se on joku nuista, niin...
Jonathan: Sama
kylläpä jonathanilla naama vääntyy ja jennalle ku saavat tietoon talkshowssa sitten todelliset suosiot. [smilie=thefinger.gif]
JuHu - :drink55:

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 10 Marras 2014 20:27

Ihan mukavaa keskustelua nyt tuossa pöydän äärellä. Saa nähdä tuleeko jälkikäteen jotain sitten.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”