Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 13 Marras 2014 21:27

Disaster kirjoitti:Tulipa ikävä Jarnoa ja Jonia. Olisivat ehdottomasti kuuluneet finaaliporukkaan.
No älä, Tuijan ja Jennan olisi voinut heti potkaista pihalle noiden sijasta.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Draken kaava
Vaihtoasukas
Viestit: 316
Liittynyt: 19 Elo 2014 19:26

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Draken kaava » 13 Marras 2014 21:35

KariTa kirjoitti:
plop kirjoitti:
Annalla kieltämättä melko ikävä paikka kahden porukan välissä. Eihän se tohon paskaporukkaankaan oikein kuulu. Mutta pojatkaan ei ole läheisiä. Ois varmaan tarvinnu esim. Jonin tuonne.
Näin on, Joni olisi pitänyt Annan pois läyhäjengistä. Kunhan tulee talosta pois saanee kuulla viime päivistä.
Toisaalta hyvä että paljastui Annan sokeus Jonathanin hienouden suhteen, parempi myöhään kuin ensi kaudella.
Vielä pahempi vaihtoehto olisi ollut jos tyttö olisi vetänyt roolia viimeiselle viikolle saakka onnistuneesti. Terveisin entinen Anna-fani. Monisyinen ihkutuskaverinsa varmaan kertoo kohta kuinka iloitsi Annalta varastetusta viinistä ja valehteli aina päin naamaa kysyttäessä. Onnea valitsemallesi tielle, Anna! :shock:

Muisteluvideot olivat kiva lisä muuten niin kiireiseen finaaliviikkoon. Asukkaatkin unohtivat toistensa vihaamisen. :thumbsup
Kielen rajat ovat meidän maailmamme rajat

Joni, Andte, Pertti

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 13 Marras 2014 21:39

Ei ole Tuija muuttanut käytöstään, kun meni gurunsa vanavedessä taas kuistille istumaan. Jenna ja Anna lienevät makkarissa (ei näy kuvissa) valkkaamassa huomisia asujaan. Eipä, kun ovatkin Pertin ja poikien kanssa katsomassa DC2 kamerassa telkkaria muisteluhuoneessa.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 13 Marras 2014 21:56

Jonan joukolla show päällä suihkussa. Ex-kellarissa Andte meinaa, että viimeisiä huutoja jos ymmärrät mitä mie tarkotan. Viimeiset esitykset siis.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Marras 2014 21:57

Andtelta ihan oivasti sanottu Jussi K:lle, että "viimeiset näyttelyt menossa Thani+nuorisoketju). "Eivät ole koskaan ennen käyttäytyneet tuolla tavalla". Kun siis huutavat suihkussa kovaan ääneen, kuten viime päivät rääkymisellä mennytkin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 13 Marras 2014 21:59

Jotenkin tuntuu, että ei Tuija oikein vapaudu tuolla suihkusessiossa.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja melissa » 13 Marras 2014 22:02

Joo viimeisiä "tahdon näkyä finaalishowssa telkkarissa" ruutuajankalasteluja menossa. :thumbsdown

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 13 Marras 2014 22:05

Nyt tuli kyllä sietokyky vastaan. Huhhuh, mitä rääkymistä.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 13 Marras 2014 22:06

Mitähän Dani tykkää kun noin kauan näkyy noin paljon paljasta pintaa ja vielä oikein shown muodossa DC1:ssa. Ja mikäs se aiempi moralisointi tiskitehtävästä oli, että vettä menee ihan hukkaan....

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Marras 2014 22:10

melissa kirjoitti:Joo viimeisiä "tahdon näkyä finaalishowssa telkkarissa" ruutuajankalasteluja menossa. :thumbsdown
Tiedotettiinkohan noille pk:ssa äsken, että DC1 on teissä kiinni et nyt vaan parasta esille? Voihan tuon laittaa paineiden puruksi, mutta menee jo miun ymmärryksen yli kai mä olen vaan vanha innostumaan tuosta "viihteestä" mitä on nyt tarjolla pääkameralla.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Marras 2014 22:13

Mulla katkeaa verisuoni kohta päästä...onneksi se huomiohu*raava kuvotusten kylpyhuone-esitys loppui vihdoin. [smilie=thefinger.gif]
Pahoin pelkään että huutaminen jatkuu vielä yön aikana...

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 13 Marras 2014 22:13

Hyvä, että purkavat energiaansa tekemiseen. Toinen porukka vaan haukkuu ja valittaa toisista. Ja alusta astihan mm. Jenna ja Jonathan ovat pitäneet kivaa keskenään. Alkukaudesta olivat samalla puolella ja pitivät jo silloin kylppärissä Lady Gaga showta. Liika moralisointi pilaa ilmapiirin ja siitä huomaa miten kateellisia toiset ovat, kun toinen porukka hulluttelee. Jos siivous on niin tärkeää, niin suosittelen poikaporukalle osallistumista johonkin kodinhoito-ohjelmaan, jossa voi päteä sillä saralla.

hartka
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 15 Syys 2014 07:55

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hartka » 13 Marras 2014 22:18

Jonathan toivoo että hänen koosteessaan on paljon kuvia että hän hymyilee, kun se on sitä hänen omintaan :holyshit:

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 13 Marras 2014 22:20

heppuliini kirjoitti:Hyvä, että purkavat energiaansa tekemiseen. Toinen porukka vaan haukkuu ja valittaa toisista. Ja alusta astihan mm. Jenna ja Jonathan ovat pitäneet kivaa keskenään. Alkukaudesta olivat samalla puolella ja pitivät jo silloin kylppärissä Lady Gaga showta. Liika moralisointi pilaa ilmapiirin ja siitä huomaa miten kateellisia toiset ovat, kun toinen porukka hulluttelee. Jos siivous on niin tärkeää, niin suosittelen poikaporukalle osallistumista johonkin kodinhoito-ohjelmaan, jossa voi päteä sillä saralla.
Juuh Jonathanin porukalla onkin ollut niin kovin hyvä ja positiivinen fiilis viime aikoina. Ei mitään valitusta tai angstausta. Pelkkää hulluttelua päivästä toiseen.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Marras 2014 22:20

Jonathan toivoo että hänen koosteessaan olisi paljon hymyä.
Tuija: "Sama...tai siis et sulla olis ainakin...."
Jonathan: "Siis hymyt on niin mun juttu.... Hymy on eniten mua.."

Jaa-a...voiko jollakin olla vääristyneempi käsitys omasta itsestään?!
Eipä kauheesti ole hymyä Jonathanilla BB:ssa näkynyt, enemmänkin sellaista pahansuopaa virnistelyä. Ja Tuija-ressu toivoo parasta johtajalleen, itsellä ei niin väliä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 13 Marras 2014 22:22

Voi sitä harjoittelijan reppanaa, joka joutuu nyt yön aikana parsimaan kasaan hymyilykoosteen tHanista. Vihje: kannattaa jättää suosiolla viimeiset kymmenen viikkoa tonkimatta.

Anyways, on tuo minunkin mielestäni ihan kiva että tekevät vaihteeksi jotain muuta kuin synkkinä jauhavat ottopojista. Olkoonkin sitten veden tuhlaamista tai ruutuajan hakua.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 13 Marras 2014 22:24

Jenna: Oliko nuo ne parhaat palat mitä noille näytettiin? (tarkoitti talosta poistuneita)
Dani raukka, kun oli seksijuttua... ja melkein jokaisessa olin mie.
Jonathan Tuijalle ja Jennalle: Toivon, että siellä on paljon sellaisia, joissa minä hymyilen, koska se on se minun juttu. Toivon, että siellä on paljon sitä, että hymyilen, koska mitä mä nyt oon nähnyt noita videoita, niin niissä on ollut mun hymy...ja sit mä toivon myös vastapainoksi sen, miten mä oon tuolla pkoossa suunnilleen ase kädessä. hahhaaa

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Bna » 13 Marras 2014 22:25

sisupussi kirjoitti:Jonathan toivoo että hänen koosteessaan olisi paljon hymyä.
Tuija: "Sama...tai siis et sulla olis ainakin...."
Jonathan: "Siis hymyt on niin mun juttu.... Hymy on eniten mua.."

Jaa-a...voiko jollakin olla vääristyneempi käsitys omasta itsestään?!
Eipä kauheesti ole hymyä Jonathanilla BB:ssa näkynyt, enemmänkin sellaista pahansuopaa virnistelyä. Ja Tuija-ressu toivoo parasta johtajalleen, itsellä ei niin väliä.
Oksensin siinä kohdassa, kun Tuija alkoi selittämään jotain Jonathanin söpöä ilmettä. "Se ilme oli just se niin ihana..."

Nyt Jonathan huusi läpällä Jennalle ettei jaksa mennä etsimään huomisia farkkuja, joilla poistuu talossa vaan aikoo lähteä verkkareissa. "Enks mä muka vois lähtee?"
Tuija vastaa tähän ihan tosissaan: "Tottakai voit, sä lähet just niissä housuissa mistä tykkäät." [smilie=a_doh.gif]
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 13 Marras 2014 22:27

Dailyssä päikyssä Jonathan kertoi, että ainaku yksi ottopojista menee ulos, niin loputkin menee jne..
Kas kummaa, kun sama ilmiö tapahtui juuri äsken omalla kohdalla. Tosin Anna taitaa uupua.

Avatar
BBV-C
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 29 Loka 2014 00:30

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja BBV-C » 13 Marras 2014 22:32

Päivän aiemmista tapahtumista on vielä mainittava se mainio keskustelu jossa olivat paikalla Jonathan, Jenna ja Tuija. Jona ja Jenna hekumoivat mitä tekevät yhdessä viikonloppuna, mutta Tuija ei jostain syystä kuulunut tähän keskusteluun mitenkään. Siinä pieni maistiainen siitä millainen "ystävyyssuhde" talon ulkopuolella tulee olemaan. [smilie=thefinger.gif]

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Lulla » 13 Marras 2014 22:48

Kyllä täytyy sanoa että hiukan ällötti tuo noiden "muisteloiminen" ja oikein vahvisti kuvaa siitä, kuinka väärä finalistiporukka tuolla loppujen lopuksi onkaan. Suurin osa noista henkilöistä ei voisi tuon taivaallista välittää jo lähteneistä ja ovat tehneetkin kaikkensa että tietyt henkilöt poistuisi. Tuollainen muistelo, vaikka kuuluisikin sinällään asiaan, on typerää kun tietää miten asiat on oikeasti tapahtuneet. Tässä mielessä on hyvä, etteivät nuo keskenään esitä tuolla keskenään kovin hyvää pataa olevansakaan.
Glxblt?

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hansu » 13 Marras 2014 23:03

Eikös viime vuonna väläytelty taloon äänestyksen tilanteita aina silloin tällöin? Voisi tehdä hyvää nytkin, jos vilautettaisiin vaikka neljää viimeisenä olevaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”