Operaatio Syysmyrsky

Tehtävät, säännöt, rangaistukset ja kauden toteutus. Risuja ja ruusuja tuotannolle. BB-ohjelmat, juontajat ja katsojaluvut.

Ketkä haluat Syysmyrskyyn?

Äänestys päättyi 19 Loka 2014 05:43

Andte
17
5%
Anna
9
3%
Armi
13
4%
Dani
55
15%
Jenna
27
8%
Jonathan
61
17%
Joni
32
9%
Jonna
32
9%
Joonas
15
4%
Jussi K
10
3%
Leyla
17
5%
Pertti
28
8%
Tuija
29
8%
Tuulikki
11
3%
 
Ääniä yhteensä: 356

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja warre1 » 19 Loka 2014 14:44

kuinkahan aikaisin ensi tiistaina tää alkaa? illalla tää ei voi alkaa kun luvattiin kestävän kuusi päivää ja tiistai illasta sunnuntai iltaan on vain viisi päivää.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja BuZu » 19 Loka 2014 15:03

warre1 kirjoitti:kuinkahan aikaisin ensi tiistaina tää alkaa? illalla tää ei voi alkaa kun luvattiin kestävän kuusi päivää ja tiistai illasta sunnuntai iltaan on vain viisi päivää.
Puhekielessä se voi olla hieman vähemmän.

Esimerkki: Lähden ma-aamuna matkalle ja tulen takaisin ti-iltana. Silloin sanon, että olin matkalla 2 päivää.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Tanzu
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:03

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja Tanzu » 19 Loka 2014 15:06

warre1 kirjoitti:kuinkahan aikaisin ensi tiistaina tää alkaa? illalla tää ei voi alkaa kun luvattiin kestävän kuusi päivää ja tiistai illasta sunnuntai iltaan on vain viisi päivää.
Varmaan sen jälkeen ku palkintotehtävä on käyty, koska muuten tulee liian epätasaiset joukkueet.
1. Andte 2. Pertti 3. Anna 4. Joonas 5. Jussi K.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja warre1 » 19 Loka 2014 15:19

Tanzu kirjoitti:
warre1 kirjoitti:kuinkahan aikaisin ensi tiistaina tää alkaa? illalla tää ei voi alkaa kun luvattiin kestävän kuusi päivää ja tiistai illasta sunnuntai iltaan on vain viisi päivää.
Varmaan sen jälkeen ku palkintotehtävä on käyty, koska muuten tulee liian epätasaiset joukkueet.
mikä estää joukkueiden tasausta asukkaiden siirroilla? tai molempien osakilpailujen pitoa maanantaina? kyllä keinoja riittää että BB voisi pitää lupauksensa syysmyrskyn pituudesta.
BuZu kirjoitti:
warre1 kirjoitti:kuinkahan aikaisin ensi tiistaina tää alkaa? illalla tää ei voi alkaa kun luvattiin kestävän kuusi päivää ja tiistai illasta sunnuntai iltaan on vain viisi päivää.
Puhekielessä se voi olla hieman vähemmän.

Esimerkki: Lähden ma-aamuna matkalle ja tulen takaisin ti-iltana. Silloin sanon, että olin matkalla 2 päivää.
no tuossa esimerkissähän matkalla ollaankin 2 päivää. sen sijaan jos illalla lähdetään ei sitä voi laskea päiväksi.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja Zeus » 19 Loka 2014 15:38

Miksi syysmyrsky ei voisi loppua ensi maanantaina?
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja BuZu » 19 Loka 2014 21:30

Lauantaina sanottiin, että Syysmyrsky alkaa 3 yön jälkeen.
Lisäksi on sanottu, että Syysmyrsky käydään ensi viikon aikana.
Eli ti-su on sen kesto.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja scorchio » 19 Loka 2014 23:28

Melkein toivon, et tästä kaiken hehkutuksen ja rummu(kaisten)tusten jälkeen tulisi oikea antikliimaksi. Luksusolot Syysmyrskyilijöille ja jotain kettumaista taloon jääville.

Siellä se Andthe pilhettäisi kuus päivää putkheen ja tulis takasi hirmurapuloissa tuomittuna loputtomista sääntörikkomuksista loppukauveksi kadotukseen eli häätöäänestykseen, kun tuotanto haluaa rahastaa.

Tai sitten tehdään ne Rummukaiset eli suokävelyä yötäpäivää.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja plop » 19 Loka 2014 23:40

Saattaa sittenkin diktaattori astua myrskyyn. Äsken taisi olla Joonaksen lisäksi ainoa kiinnostunut.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 19 Loka 2014 23:40

BuZu kirjoitti:Eli ti-su on sen kesto.
Tisuthan tuotannon pojilla on tunnetusti aina mielessä.

Ei. Minulla ei ollut muuta sanottavaa. Anteeksi.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Loka 2014 23:43

Mulla on semmoinen kumma kutina että myrskyyn lähtee tHan ja BB junailee tyypin pois talosta.
:scratch
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Loka 2014 23:49

^Toivottavasti olet oikeassa. Mulle käy kyllä myös Dani.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 19 Loka 2014 23:57

Joonas, Armi, Tuija, Anna ja Jonathan olisi nyt menossa Jonnan paikalle.<

Vaikka Joonakselle soisin mielusti kokemuksen, niin toivon että sinne valitaan Jonathan.

Tosin BB muuttaa koko myrskyn varmaan 6 päivän bileputkeksi, jos Jonathan päättää osallistua.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja rink » 19 Loka 2014 23:57

Jthan saattaisi tosiaan junailla itsensä tavalla tai toisella syysmyrskyyn.

Tosin.

Andte ei ilmeisesti ole järin mielissään, kun Jthan uteli hänen mielipidettään. (sanoi suoraan, että hänelle tärkeämpää on ihmiset joidenka kanssa tulisi toimeen eli Joonas ja Tuija ovat etusijalla)
Myös Pertti antoi vähän sen tyyppisiä vastauksia, joista voisi päätellä ettei Jonathan olisi Pertin suosikki "syysmyrskyyn".

Pieni ongelma tässä on se, että mitä jos
- Syysmyrsky onkin päinvastaista mitä Kiron Kivikko (eli twisti jne.)
- Jthan selviäisikin syysmyrskystä (jos siis Kivikkoa pahempi)--> Olisi vahvoilla finaaliin tässä tapauksessa. Kovassa vaihtoehdossa olevat saavat enemmän näkyvyyttä ja siten suosiota jne.

ps. Itseasiassa veikkaan, että siellä ei ole tällä kertaa pelkkä laavu+makuupussi -majoitus.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 23:58

Tuularin näkemys Jonnan seuraajasta oli ketä oli rivissä seisomassa, mutta kyllähän Jonathan silloin päätti kokouksen sillä et äänestetään uudelleen joten huomenna nähdään "luottamusäänestys." Jonathan tuolla jo kyselikin Danin/Pertin ja Andten mielipiteitä miten tämä tulisi pärjäämään syysmyrskyssä.

Joten vähän kahden vaiheilla näyttäisi olevan, mutta äänestyksen voittaa jos mukaan uskaltaa lähteä. Ihan hyvät pointitkin oli, että porukat äänestää mua et mä mokaisin pelini tuolla /et ne saa olla vkon erossa musta /tai sitten ne haluaa mun pärjäävän tuolla ja tulevan takaisin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 20 Loka 2014 00:12

Jonathan tenttaa Perttiä ja Andtea, mitä mieltä ovat jos hän lähtisi myrskyyn. Andte sanoo suoraan, että hän äänestäisi Joonasta tai Tuijaa, koska he ovat hänelle läheisempiä. Ei kait se JThan antanut ääntään Andtelle siinä perjantain äänestyksessä, niin potut pottuina.
Taisi Andte muuten sanoa, että Jthan pärjäisi siellä varmaan. Mutta miksikä tuo kyselee muilta, miettisi itse, pärjääkö vai ei.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja KariTa » 20 Loka 2014 00:12

himppu96 kirjoitti:Anna ei yllättäen osaa päättää haluaako myrskyyn vai ei [smilie=a_doh.gif]
Huomennako se pitää ilmoittaa? Saahan sitä nukkua vaikka asian yli.

Edit. Näköjään huomisen aamuun aikaa päättää.

Avatar
Rujin
Peitonheiluttaja
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Elo 2010 14:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja Rujin » 20 Loka 2014 02:17

Mä en nyt oikein ymmärrä, että mikä merkitys varamiehen valinnalla oli. Olin olettanut, että jos joku tippuu, niin Dani menee automaattisesti tilalle. Nythän päästään taas säätämään ja äänestämään. Eli se aiempi valinta oli ihan turha, vai?
*kyllä, olen ilkeä

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja Lulla » 20 Loka 2014 02:51

Sihi kirjoitti:Mulla on semmoinen kumma kutina että myrskyyn lähtee tHan ja BB junailee tyypin pois talosta.
:scratch
Lul, mä taas pikemminki luule just nii että jos se sinne menee ni sehä pietään mukana vaikka väkisi, en usko et laitetaa poijjes ennen ko viikkoo ennen vinaalia :bidmouth:

Luulempa että seuraavas talk show'ssa ollaa viel siel [smilie=a_tongue.gif]
Glxblt?

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Zeus » 20 Loka 2014 04:08

Jonathan kävi jutustelemassa Danin ja Jennan kanssa ja yrittänee saada heiltä kannatusta Myrskyyn. Danihan valittiin varasijalle, mutta en muista valittiinko sitten joku vielä Danin varalle. Sillä ei liene väliä, sillä Jonathan kyllä onnistuu pistämään pystyyn uuden äänestyksen aamulla. Varmisti ensin Tuijan kannatuksen. Varmisti ettei Andte äänestä häntä vaan Joonasta. Pertti tuskin äänestää Jonathania, mutta hänen äänensä saattaa mennä hukkaan Armille. Dani ja Jenna äänestävät varmaan Jonathania. Jussi K Joonasta. Tuulikki Joonasta? Leyla Joonasta. Joni Joonasta Anna Jonathania. Jonathanilla on tukala tilanne vielä tässä vaiheessa. Olisi parasta aamulla ottaa Joonas pihteihin ja saada mies vetäytymään.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja rink » 20 Loka 2014 08:51

Rujin kirjoitti:Mä en nyt oikein ymmärrä, että mikä merkitys varamiehen valinnalla oli. Olin olettanut, että jos joku tippuu, niin Dani menee automaattisesti tilalle. Nythän päästään taas säätämään ja äänestämään. Eli se aiempi valinta oli ihan turha, vai?
Siis varamiehet ja syysmyrskyyn lähtijöiden äänestykset ovat asukkaiden itsensä tekemiä ratkaisuja tehdä valinta. Toki he itse voivat myös päättää millä tavalla Jonnan korvaaja löydetään. Tietenkin Jonnan lähtö voi vaikuttaa talon sisällä. Itse pidän näitä valintatilaisuuksia ja niissä käytyjä keskusteluja mielenkiintoisina.

Yksi huono asia mikä sisäisissä äänestyksissä (kun syysmyrskyyn tulikin enemmän kysyntää, kuin mitä on tarjontaa) on se, että toisten asukkien antipatiat ja suosikkiasuinkumppanit käyvät selviksi. Antavat siis selkeitä viitteitä siitä, ketä ei ainakaan nimettäisi tai kuka on suosiossa.

Aikaisemmassa sisäisessä äänestyksessä neljännen paikan ottaja (Tuulikki) oli poikkeus (vrt. muihin äänestettyihin), koska tämä sai ääniä antipatian vuoksi. Toisin sanoen tätä äänestettiin osalllistumaan, koska haluttiin vähintään viikon tauko hänestä. Tämä muuten saattaisi olla sellainen pointti mihin Jonathanin tulee vetoamaan tänään.

Itseasiassa mielenkiintoista nähdä osallistuvatko (onko "äänioikeus") tähän äänestykseen myös syysmyrskyyn osallistujat. (joihin se korvaava osallistuja ehkä eniten vaikuttaa)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Loka 2014 09:05

Mitenköhän myrsku vaikuttaa talon puoliin?

Jos myrskyyn lähtee Andte, Tuulikki, Pertti sekä vielä joku kellarista, kellariin jää vain kolme asukasta. Kartanossa sen sijaan olisi viisi asukasta. Jonkinlaista puolten sekoitusta pitäisi kai tehdä? Toki jos kummaltakin puolelta lähtee kaksi asukasta, taidetaan olla tasoissa. Sitä voidaan sitten toki miettiä, ovatko puolet enää tasaiset, kun vahvimmat kilpailijat Andte ja Pertti lähtevät kellarista pois.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

aataskar
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Syys 2014 10:37

Re: Operaatio Syysmyrsky

Viesti Kirjoittaja aataskar » 20 Loka 2014 10:10

:love61: :abow: olisihan se kyllä tämän kauden mahtavin yllätys, jos Syysmyrsky olisikin miellyttävien ja sykähdyttävien hetkien myrsky, ihanaa yhdessäoloa, leikkejä, hyvää ruokaa ja juomaa, monipuolisia hoitoja: kampaamo/parturi/iho/hieronta yms., myös elokuvia ja ja :band: sitten kausi taitaisi olla paras ikinään :king

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”