Big Brother päälähetykset (dailyt)

Tehtävät, säännöt, rangaistukset ja kauden toteutus. Risuja ja ruusuja tuotannolle. BB-ohjelmat, juontajat ja katsojaluvut.
Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Paali » 12 Syys 2014 22:23

Kuinkas monta kaljaa toi Anna joi muuten :scratch

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2014 22:26

ElMoronico kirjoitti:Noh, voihan ne täydet perustelut tulla klippeina kuten aikaisemmin on ainakin joskus tullut.
Toivottavasti. Tai ainakin tekstimuodossa virallisille sivuille. Muuten vituttaa isosti.
a walking disaster

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 12 Syys 2014 22:33

ElMoronico kirjoitti:Noh, voihan ne täydet perustelut tulla klippeina kuten aikaisemmin on ainakin joskus tullut.
Juu ensiksi mainostetaan että nimeämiset paljastetaan dailyssa ja sitten nekin on vesitetty jättämällä perusteet pois. Tällä hetkellä Jussi ja Armi on vahvasti menossa äänestykseen, Markku ja Jenna kärkkymässä vielä mahdollisesti mukaan, näillä piste-eroilla tosin en näkisi että ovat vielä mukana kun Armilla ja Jussilla on yli tuplasti noiden pisteet.

No nyt ilmeisesti nimetyt lienee selvillä: Armi ja Jussi 12 pistettä ja jos rahastetaan niin mahdollisesti myös 7 pisteen kaksikko Tuulikki ja Markku.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 12 Syys 2014 22:36

Veikkaan että häätöön otetaan tasan niin monta asukasta että Markku on mukana. Kaikki muut enemmän kuin yhden pisteen keränneet lienevät liian oleellisia draaman kannalta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2014 22:39

Tilanne on jälleen muuttunut! Häädössä saattaisi olla Jussi, Armi, Tuulikki ja Markku.
a walking disaster

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 12 Syys 2014 22:44

knocker kirjoitti:Tilanne on jälleen muuttunut! Häädössä saattaisi olla Jussi, Armi, Tuulikki ja Markku.
Kyllä. Näille tuli äänestysohjeet.

P.S. Joko Markku tai Tuulikki pois.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Syys 2014 23:12

ihan hyvä oli minun mielestä, et ei tuhlattu koko dailyä nimeämisperusteisiin, mut näytettiin kaikkien (?) nimeämiset. Jussin pisteet oli odotetut, mut syystä tai toisesta armin vastaavat pisteet, vähän yllättivät. Tuulikki ja Markkukin vähän yllättivät, kun joutuivat äänestykseen asti.

Tuotanto näytti aika pitkälti kartanon kaikki vaiheet dailyssä, mut kellarista näytettiin aika sekavasti. Salaliitto.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
speedingeel
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 16 Loka 2011 23:29

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja speedingeel » 12 Syys 2014 23:16

Aiempina vuosina dailyissä taisi nimeämiset tulla osittain niin, että pisteitä vaan tuli yhtäkkiä ruutuun? Ei kerrottu että keneltä ja miksi. Vain osan perustelut näytettiin. Nyt sentään kerrottiin, että keneltä. Onneksi perustelut näkyy edes kirjotettuna bb-sivuilla.

Onko asukkaille muutes kerrottu, että ketkä ovat häätöäänestyksessä? Vai paljastetaanko se vasta sunnuntaina?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Syys 2014 00:20

DosterMan kirjoitti:ihan hyvä oli minun mielestä, et ei tuhlattu koko dailyä nimeämisperusteisiin,
Mitäh tuhlattu? Perusteet tulee TIETENKIN näyttää, vaikka ei sitten näytettäisi Annan oksentamista, ffs. Vaikka menisi kaksi koostetta.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Syys 2014 00:24

Mole kirjoitti:
DosterMan kirjoitti:ihan hyvä oli minun mielestä, et ei tuhlattu koko dailyä nimeämisperusteisiin,
Mitäh tuhlattu? Perusteet tulee TIETENKIN näyttää, vaikka ei sitten näytettäisi Annan oksentamista, ffs. Vaikka menisi kaksi koostetta.
Mä löin mutkat suoraksi ja oletin et perustelut toisti samaa kaavaa, etenkin Jussin kohdalla. Kunhan huomenna lukasen noi perusteet netissä, niin näen olinko oikeassa vai en.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Syys 2014 00:29

DosterMan kirjoitti:
Mole kirjoitti:
DosterMan kirjoitti:ihan hyvä oli minun mielestä, et ei tuhlattu koko dailyä nimeämisperusteisiin,
Mitäh tuhlattu? Perusteet tulee TIETENKIN näyttää, vaikka ei sitten näytettäisi Annan oksentamista, ffs. Vaikka menisi kaksi koostetta.
Mä löin mutkat suoraksi ja oletin et perustelut toisti samaa kaavaa, etenkin Jussin kohdalla. Kunhan huomenna lukasen noi perusteet netissä, niin näen olinko oikeassa vai en.
Vaikka olisivat toistaneet samaa rataa. Suuri osa koostekatsojista ei tule lukemaan perusteluja netistä, vaikka toisaalta ymmärrän näkökantasi.
Tätä sääntöä vaan ei ole mielestäni koskaan rikottu jonkinlaisen esikuvan eli brittien BB:ssä, joten sikäli ainakin itselleni pyhä sääntö.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Syys 2014 00:30

Edellisinä vuosina on monesti jätetty näyttämättä kokonaan nimeämisiä, kun on kaikkien näytettyjen perustelut näytetty sensuroimattomana. Mun mielestä tämä tän vuotinen systeemi on parempi, jossa näytetään kaikki nimeämiset, mutta perusteista vain osa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Syys 2014 00:32

DosterMan kirjoitti:Edellisinä vuosina on monesti jätetty näyttämättä kokonaan nimeämisiä, kun on kaikkien näytettyjen perustelut näytetty sensuroimattomana. Mun mielestä tämä tän vuotinen systeemi on parempi, jossa näytetään kaikki nimeämiset, mutta perusteista vain osa.
Selvä. Sovimme siis olevamme erimieltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Syys 2014 00:42

Näin se on nähtävä. Mut koitin tuossa sitä hakea, että joka tapauksessa osa perusteluista jätetään näyttämättä, joten mieluusti näen edes ne itse nimeämiset.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Syys 2014 00:47

DosterMan kirjoitti:Näin se on nähtävä. Mut koitin tuossa sitä hakea, että joka tapauksessa osa perusteluista jätetään näyttämättä, joten mieluusti näen edes ne itse nimeämiset.
Toki näin. Mutta minä vaadin enemmän, koska olen boss ass king, king, king. [smilie=a_cool.gif]

Bluegrass
Mökkiläinen
Viestit: 242
Liittynyt: 27 Marras 2007 18:54

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Bluegrass » 13 Syys 2014 22:38

Kylläpä taas näytettiin niin totuudenmukainen kuva kellarin väen tehtävänsuorituksesta. Ei juuri mitään kymmeniä minuutteja kestäneestä epätietoisuudesta siitä, mitä olivat edes tekemässä. "Kerralla onnistuneesti purkkiin".

Edit: No, hieman edes Jarnon puheiden muodossa tietoa siitä, miten huonosti heillä meni. Mutta todellisuutta positiivisempi kuva kuitenkin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Syys 2014 22:58

Se, mitä tossa sivusilmällä katsoin ja kuuntelin, niin ilmeisesti tuotanto on ulostamassa Tuulikkia?
a walking disaster

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Santra » 13 Syys 2014 23:08

Kellarin laulun äänitys sujui ilman mitään ongelmia dailyn mukaan. Totuus oli 24/7 kyllä hivenen toisenlainen. Nehän vaan istua möllötti siellä tehtävähuoneessa suurimman osan ajasta. Tuulikkia tosiaankin ollaan kotiin laittamassa. Olenkohan tullut liian tietoiseksi tai epäileväksi tuotannon suhteen? :?
24/7 kaapelissa.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 15 Syys 2014 22:11

Onko mun TV:ssä vika, kun ei näköjään ääni synkkaa kuvan kanssa? Ja nyt hävis kuva sekä ääni, tilalle tuli sininen ruutu. :x

Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Lilja » 15 Syys 2014 22:12

Jason S. kirjoitti:Onko mun TV:ssä vika, kun ei näköjään ääni synkkaa kuvan kanssa? Ja nyt hävis kuva sekä ääni, tilalle tuli sininen ruutu. :x
jep sama vika. sinistä pukkaa.

Kalmankalistin
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 06 Syys 2011 13:04

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Kalmankalistin » 15 Syys 2014 22:12

^Sama täällä, ei näköjään Sub oikein toimi

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Big Brother päälähetykset (dailyt)

Viesti Kirjoittaja Lulla » 16 Syys 2014 00:07

Huh huh kylläpä tuli oikei myötähäpeä siitä että oli tolla entisen kellarin biisillä ton vetelehtimisen jälkee joku viittinykin äänestää sitä paremmaks kuin kartanon, siis sanotaa näin että surkuhupasintaha on se et kellaril oli sellane biisi ku jollai käsittämättömäl suomalaisbändil vois oikeesti ollaki et siinä mieles ehkä hiukka realistisempi biisinä mut se ei oo mikää hyvä juttu ja silti, oleellisinta olis ollu että se voittaa kuka enempi tekee sen eteen, hävettävää
Glxblt?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”