Jenna Mäkikyrö

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jennasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:34

5-Suosikki
39
7%
4
31
6%
3
28
5%
2
38
7%
1
64
12%
0-Inhokki
353
64%
 
Ääniä yhteensä: 553

Matorotta
Finalisti
Viestit: 685
Liittynyt: 28 Elo 2012 00:57

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Matorotta » 30 Elo 2014 15:50

Mulla on jotenkin sellanen fiilis että tästä kuoriutuu vielä aika ilkeä tyyppi, sen verran hyvin naljailu onnistuu Joneille sun muille. Saas nährä.

Nöffi
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 30 Elo 2014 15:45

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Nöffi » 30 Elo 2014 15:50

Pakko sanoa, vaikkei tämä mikään uutinen kenellekään ole. Mä siis niin en kestä sitä kiljumista! :holyshit:

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Nokim » 30 Elo 2014 15:52

Tämä on niin raivostuttava rääkyjä, että tekisi mieli paiskata telkkari seinään aina hänen avatessaan suunsa. Bonuksena vielä ruman kuuloinen murre. Antaa itsestään lapsellisen kuvan. Todella ärsyttävä asukki ja ehdoton inhokkini tällä kaudella.

Ei tainnut tulla nyt kovin henkevät kommentaatiot, mutta Jennasta ei ole toistaiseksi jäänyt mieleeni muuta kuin nuo em. asiat. Katsotaan nyt, mihin suuntaan hän kehittyy. Vaikea tuosta on ainakaan paskemmaksi mennä.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Elo 2014 15:53

Mä en ees nää Jennaa kovinkaan kauniina, jos tähän pinnalliseen arvosteluun mennään. Kuitenkin mahdollisesti talon kaunein, mutta se kertoo enemmän tasosta.

Sitten itse asiaan: Hyvähkö ensivaikutelma karisi nopeasti. Onhan tää kaipa ihan hyvä pitää talossa jonkun aikaa, mutta turhine huuteluineen on kyllä suosikkipaikoille jo pitkä matka. Täähän on loppupeleissä aika geneerinen pissis, jolla ei oikeen oo mitään järkevää sanottavaa - tää vaan ei ole ees kovin viihdyttävä. Ärsyttävähkö.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 30 Elo 2014 16:16

Eilen oli jommaskummas lähetyksessä kai tämä juur joka makas lattialla jumppaamas tjsp, mutta ääntä siitä kyllä lähti niin et oksat pois. Ihan ko olis pikkuvauva maannu selällään lattialla ja kirkunu tissiä tai muuta hätäänsä.

Onko se josain sokeriövereis vai mitä sille syötetään? Ei tollasta älämölöä voi kukan pitää selvinpäin. Nyt meni itelläkin kuppi nurin ton kiljumisen suhteen, vaik olenkin koittanu parhaani mukaan sietää.

Tuotanto, ball-gag taloon, tai tännepäin korvatulppia tai kaukosäätimeen pattereita että saa volyymiä nyprätä.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Paali » 30 Elo 2014 23:17

Koostessa näky et käyttääks hän silmälaseja ku pitsaa söi :scratch

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Hensley » 30 Elo 2014 23:20

Mour kirjoitti:
Sihi kirjoitti:Toivottavasti bb sekoittaa pakkaa ja pistää danin ja jennan eri puolille häkkiä ennen kuin "pari" liimaantuu johonkin sohvannurkkaan.
Tekikisi hyvää molemmille.
Tämä olisi ihan hyvä veto, toivottavasti toteutuu.
Onko Suomen BB:n historiassa koskaan tapahtunut tälläistä?
Se mitä olen itse 24/7:aa nähnyt nyt muutaman kauden ajan niin jos jokin on pistänyt silmään BB:n toiminnassa pareihin liittyen niin se että niitä ei kyllä pätkän vertaa yritetä tehtävissä, tai muutenkaan, erottaa, jos jotain niin päinvastoin työnnetään yhteen. Olen yllättynyt jos nämä eri puolilta häkkiä löytyy tai korkeintaan näön vuoksi hyvin lyhyen ajan.

Näillä asukkailla on hyvin selvät ja tärkeät roolit Big Brotheria kökön parisuhde saippuaoopperan suuntaan vääntävän tuotannon papereissa joten eiköhän BB pidä ne hyvin tiukasti samalla puolella ja se puoli on Kartano.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Elo 2014 23:57

^Ja näitä pareja on hehkutettu sitten Talkissa viikko viikon jälkeen, vieäkin puistattaa kaksi edellistä taviskautta kun ei oikeastaan muusta jauhettu kuin kausien kutupareista.

Joten nyt kiilaa ja vähänä sassiin Jennan ja Danin kutemiseen!

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja chamomile » 31 Elo 2014 00:00

Tää Jenna vaikuttaa olevan yksinkertaisesti nuori ja kokematon hölmö. Näin hyvällä sanottuna. Siihen mausteeksi nätti ulkonäkö ja peloton luonne - että mitäs sitä nuori nainen muuta ku BB-taloon vaan. Kauden perinteinen bimbo. [smilie=a_teeth.gif] Sellanen luonnonlapsi, jonka juttuja murre korostaa. Tosin liikaa v-alkuista sanaa ja huutamista... harmi.

jennano
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Elo 2012 19:10

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja jennano » 31 Elo 2014 12:14

Piti tulla tiputtamaan arvosana nelosesta nollaan. Eihän tuota rääkymistä kestä kuunnella! Meni omana inhokkina jopa Jonin ohi. Minäkin kannatan jonkun aiemmin mainitsemaa suukapulaa Jennalle...

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Taika » 31 Elo 2014 13:22

Ennakko-odotukset oli korkeella, kun marssi taloon. Sieltä ne rääyttiin ja vittuiltiin äkkiä kellariin asti. Just semmonen tyyppi, joita en jaksaisi yhtään katsoa talossa. "Mä tulen paremmin toimeen *tähän sukupuoli* kanssa." "Vittu vittu vittu". "Oliskin mulla tissit." *vink vink Hymy/Seiska* :td

Peukut kuitenkin siitä, että tunnustaa suoraan haluavansa ja rakastavansa huomiota. Ei se väärin ole.
Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 31 Elo 2014 13:37

Katselin eilen pari Jenna PK-videota ja niillä vaikutti paljon järkevämmältä, hieman samanlaiselta kuin esittelyvideossa. Aloin miettiä, että onko tuo rääkyminen ja vitun huutaminen tapa yrittää saada huomiota talon sisällä miespuolisilta asukeilta, kun eilen kertoi, että tarvitsee paljon huomiota ja keksii keinot saada sitä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Matorotta
Finalisti
Viestit: 685
Liittynyt: 28 Elo 2012 00:57

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Matorotta » 31 Elo 2014 14:22

rubyblue kirjoitti:Katselin eilen pari Jenna PK-videota ja niillä vaikutti paljon järkevämmältä, hieman samanlaiselta kuin esittelyvideossa. Aloin miettiä, että onko tuo rääkyminen ja vitun huutaminen tapa yrittää saada huomiota talon sisällä miespuolisilta asukeilta, kun eilen kertoi, että tarvitsee paljon huomiota ja keksii keinot saada sitä.
Joukossa tyhmyys tiivistyy, seura tekee kaltaisekseen jne jne. Tyhmää esittämistä.

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 31 Elo 2014 14:36

Kauhean epävarma tämä on itsestään, ja sen vuoksi on pakko huutaa ja meuhkata. Eilen pelkäsi, että taloon tulee joku oikeasti hyvännäköinen nainen ja se varmaan Jennalle olisikin suurin pelko. Että paikalle tulisi talon miehistä (Danista) kiinnostunut nainen, joka olisi fiksu, hyvännäköinen ja valovoimainen ilman vitunhuuteluakin.
Anna 247!

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Lulla » 31 Elo 2014 15:41

Mä oon alkanu lämpenemähän tälle vähäse taas jotenki :bidmouth: Jotenki ehkä sitäkin aatellen että esim Armihan sano siellä bileiden aikana että kyllä "Joni ja Jenna on niinku huippu tyyppejä ja niillä tapahtuu aina" ni kyllä se on ihan totta... Armikin tykkäs siis... ja jotenki koen Jennanki jo sillee et se on aika mukava pirtee ja on vaan vähän niinku on... on vaan "Jenna" eli tavallaan vaik onki sitä ja tätä ni päivän päätteeks kuitenki tykkään.... ja just sellai tyyppi kuten Joniki että jättäis varmana sellasen tyhjän olon tonne porukkaa ja Kartanoo jos joutuis lähtemää... siis että olis semmonen fiilis et joku puuttuu....
Glxblt?

Hieja
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 13 Elo 2014 18:52

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Hieja » 31 Elo 2014 18:55

Ihan kiva tyttö mutta tuo vitun huutaminen/ on kamalaa ja vie tytön pisteitä
Alkuun pidin kovasti mutta eipä ole kykyjään paljoa esiin tuonut:)

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja scorchio » 01 Syys 2014 00:36

No voi perseensuti sentään, itkuks se meni Riipiin eka talkkari. Ensin ei meinattu huomioida ollenkaan, suu jo mutrusi uhkaavasti ja sitten kun kysyttiin se Odotettu Kysymys, niin mitä kettua se Räni meni niin vaikeaksi. Ihan kun häpeisi Riipiitä. Ja hirvikin vietiin...ja hösselihesseli. :scry:

Nyt sitä huomiota tulee, muttei tainnut olla ihan sitä, mistä haaveli. Riipii on huomiohuoran uralla vielä aloittelija. Pitäisi ottaa oppia BB-Slutikoista: kaikki huomio on hyvää huomiota.

Saas nähdä, miten likka, joka tulee niin paljon paremmin miesten kanssa toimeen, jaksaa sitten loppujen lopuksi olla se naureskelun ja lievähkön halveksunnan kohde tossa äijäporukassa. No tulee huomiota kummiskin ja onhan se kivaa olla talon pantavin. (Nomi on kyllä kauniimpi kasvoista, mutta vartaloltaan ei pärjää kukaan noista meitin Riipiille.)

Voi kun tää vähentäisi tota teatteria, niin voisi olla ihan kiva likka.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 01 Syys 2014 00:43

olipa tää kuuma talkkarissa. miten ihmeessä se saa meikillä itsensä niin eri näköseks, näyttää meikattuna 10kg laihemmaltakin [smilie=a_makeitstop.gif]

en siis sano et on lihava mut ihmettelen tota miten meikeillä tosiaan saa kasvot näyttämään noin paljon hoikemmilta

valivali
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 28 Elo 2014 18:16

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja valivali » 01 Syys 2014 01:45

Tykkään, rempsee likka :thumbsup

hepis
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 30 Elo 2012 09:41

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja hepis » 01 Syys 2014 11:16

Sääliks käy :( saas nähdä kauanko kestää olla poikien naurun ja kiusauksen kohteena, Poro vietiin ja Dani tuo limanuljaska heitti toisille pojille et on kiertopalkinto......

Kirkuu ja kiroilee mutta se on selvästi vähentynyt, luulen että on jollainen rooli vielä päällä ja kun ei enää esitä on ihan repseä tyttö

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Mour » 01 Syys 2014 11:58

Jenna tarvitsisi tyttöseuraa kaveriksi. Tuntuu olevan jossain paineessa tuolla miesten kanssa eikä Annesta ole tueksi. Tulisiko esiin ehkä uusia puolia tai vähän vähemmän tarvetta olla yhtä kova suustaan kuin jätkät. Ken tietää, mutta vähän tulee sellainen tyttörukka-fiilis.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

kettunen
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 01 Syys 2014 11:29

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja kettunen » 01 Syys 2014 12:13

Kakkosen annoin, eipä tämä sen ihmeempiä tunteita herätä. Tyttö on toki ihan nätti, mutta kyllä se teiniys vielä pahasti näkyy hänessä. Ja tuo v-sanan viljely joka väliin..grr. Puhumattakaan yleisestä volyymista. Sit en oikeen osaa sanoa, toivonko näkeväni kyhnäystä esim. Danin kanssa...Toisaalta söpöily on ihan jees, mutta kunhan kuitenkin malttaisi antaa myös muulle porukalle huomiota.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”