Nimo Samatar

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Nimosta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:17

5-Suosikki
11
3%
4
16
4%
3
24
6%
2
31
7%
1
69
16%
0-Inhokki
268
64%
 
Ääniä yhteensä: 419

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Liito » 29 Syys 2014 14:56

Tuossa päivällä Nimo tais sano keittiössä jotain, että hänen perseensä on muotia?

En kuullut ihan tarkkaan mutta voi helvetti jos se luulee ton läskin perseensä olevan jotenkin seksikästä?

Hyi saatana. Oksennus tulee suuhun kun Nimo twerkkaa.

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja siisseli » 29 Syys 2014 17:15

Himolla on aika vääristynyt kuva itsestään, niin ruumiillisesti kuin älyllisestikin...

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 29 Syys 2014 19:18

Mä odotan todellakin Nimon lunastavan lupauksensa, siitä että tuo älykkyyttä taloon. Kovasti hän on älykkyydestään puhunut, mutta ei oo vielä näkynyt... ;)
Who is she? Where did you find her?

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja scarredi » 29 Syys 2014 19:57

Jos tän ihmisen käsitys Girl Codesta on se, että vikitellään suljettujen ovien takana sitä miestä, josta toinen on kiinnostunut, niin mä olen sitte Itse Pyhimys.

Tiedetään, että Tuija ei omista Antdee, mutta toi Nimon jatkuva Antden ISKEMISYRITYS on niin saatanan läpinäkyvää, että mulla alkaa nousta savu korvista. :thumbsdown

PS. Tämä huomenna sinne ulos ulisemaan keskenään! :jkmatami:
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jokunen » 29 Syys 2014 22:59

Ei helvetti tuo Nimo on säälittävä. Yhtäkkiä se keksii alkaa vokotella Andtea, ja vielä tosi päällekäyvästi ja myötähäpeää tuottavalla tyylillä, ja sitten kehuu Andtea ja pakottaa tämän kehumaan takasin, ja sitten ilmottelee muille että Andte on kehunu häntä.

Sitte yrittää saada muut vakuuttumaan että se oli Andte kun yritti iskeä häntä. Ja nyt ulisee kun kaikki 'tietää' että hänestä Andte on hot. No sokea pitää olla jos ei oo huomannu sen vikittely-yrityksiä.

Se on kehittäny ihan ite koko helkkarin sopan ja nyt ulisee kun on muka tästäkin tehty draama. Ite aiheutti koko hässäkän! [smilie=a_doh.gif] [smilie=a_doh.gif] Siis en voi käsittää tämmöstä tyyppiä.

Ja oumaigaad lopeta se englannin vääntäminen. [smilie=a_makeitstop.gif]

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 29 Syys 2014 23:01

Tää on kyllä niin vitun nolo ämmä (anteeksi vaan kielenkäyttöni, mutta on). Vai onko tämä tuotannon räsynukke? Niin uskomatonta jauhantaa yhtäkkiä tuutin täydeltä. 4 vkoa meni ihan hyvin, ja sitten alko säälittävät Andte-jutut. Wtf. Vai keksikö se, että tämä säästäisi hänet häädöltä? Kun kerran Jennalla, Danilla ja Tuijallakin on mennyt hyvin.

Ja minkä ihmeen takia Nimo hokee, että juu, hän tietää olevansa kaunis? Hän on läski! Okei, pyöreä. Pallero. Ehkä ihan kivat kasvot, hampaat tosin näyttää aika isoilta, mutta en nyt ihan käsitä, mihin se tämän näkemyksensä perustaa.

Nimon kohdalla huomaa, että niin joo, meillä tosiaan on se lähes sukupolvi ikäeroa. Sikäli ei kai pitäisi tuohtua, mutta vanhuus ei tule yksin.

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja maaru » 29 Syys 2014 23:18

Malliesimerkki "Idols-sukupolven" kasvatista, suuret on luulot itsestään ja ulkonäöstään. Nimon takia en ole tänäänkään avannut 24/7 ollenkaan. Toivottavasti joutuu huomenna nauttimaan ulkoilma-elämästä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja scorchio » 29 Syys 2014 23:42

No jengihän on täällä hiilenä :bidmouth: . Go, Nipotar, go!

Edelleen tämä leijuja on hupaisaa katsottavaa. Kiroilu- ja broken englishin käyttökielto olisi kieltämättä poikaa. Joo, oikeassa taidatte olla: tässä eka oiva esimerkki some-, blogi- ja realitymaailman kasvatista, terveisiä sieltä rinnakkaistodellisuudesta, virtuaalimaailmasta, jossa kaikki on sädehtivän kauniita attitude-ihmisiä ja elämä on glamouria, poikaystävä se talon kingi, se jonka jutuille yleisö talkkarissa eniten nauraa ja taputtaa ja jolle niin haluaisi olla Naima Kamppel.

Ja sit hupsista, tuli sähkökatko ja tipahdin sceneltä...

Läskikammoiset on myöskin näköjään kömpineet tänne lurauttelemaan läskivihaansa ihan kuin oikein luvan kanssa. No, kieltämättä jokusen kilon Nipotar voisi pudottaa, mutta mä luulen oi kuulkaas te Nimon ulkomuodon haukkujat, et jos Nimo laihduttaisi 20-30 kiloa, se olisi tyrmäävä kaunotar, kun taas kommentoijat ovat nykyisessä, pienemmässä tai suuremmassa painomäärässä edelleen taviksia, jos sitäkään. Se on mun vieno arvaukseni :abow: . (no leikki leikkinä, TOTTA KAI siellä näppäinten takana on tyrmistyttävän kauniita ja komeita ihmisiä, ILMAN MUUTA)

naava
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 06 Loka 2008 15:25

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja naava » 29 Syys 2014 23:48

Uusi Tuksu ?!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Syys 2014 23:52

naava kirjoitti:Uusi Tuksu ?!
Mä oon monta päivää kerännyt rohkeutta asian esille nostamiseen.

Molemmilla on ihan älyttömän vääristynyt minäkuva ja molemmat aiheuttaa aivan järisyttävän suurta inhoa ihmisissä. Molemmat kuvittelee olevansa suuria kaunottaria ja joka alan osaajia, mutta todellisuus on täysin eri.

Todella vastenmielinen asukas, kaikin tavoin. Kaikki ilmeet, eleet, äänet, ulkonäkö... kaikki ärsyttää. Sitten tuo Andten ahdistelu, jättäis nyt jo rauhaan, kun toista ei kiinnosta, mutta on liian kiltti tyrmätäkseen päin naamaa (verbaalisesti). Kautta aikojen isoin big brother inhokki.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

alfa
Intruuderi
Viestit: 296
Liittynyt: 30 Elo 2014 15:00

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja alfa » 29 Syys 2014 23:55

Jos todella on niin, että kyseessä ei ole rooli, niin sääliksi käy tyttöä. Todella vääristynyt maailmankuva ja minäkuva. Uskomattoman teiniä juttua.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Syys 2014 00:10

Heitän oman lusikkani shoppaan ja analysoin Nimon 'kehu mua kauniiksi' mantraa. Nimo on ollut vielä 3 - 4 vuotta sitten huomattavasti solakampi ja laihempi, suosittu, poikaystäviä on riittänyt, oman porukan pojat pitäneet kaunottarena. MacDonalds maistuu, kiloja kertyy. Nimo on alkanut kirjoittamaan blogia, laittanut kuvia itsestään sivuille, kotona munahuurussa CS:ää pelaavat ES:ää nauttivat Jonnet alkavat kehua Nimoa kauniiksi blogissa, naisia kun on siellä paljon helpompi lähestyä. Usko omasta jumalallisesta kauneudesta sekoittaa pään. Niilo Janhunen, 16v larppaaja Jämsästä, pitää Nimoa maailman kauneimpana. Blogissa.

Nimo tulee taloon. Andte kiinnostuu Tuijasta, Dani kiinnostuu Jennasta, Jonna saa miesseuraa ja huomiota rempseydellään, Anna on söpö ja suloinen, Armi on puuma, jopa Tuulikkia katsellaan alta kulmien josko mummo kaipaisi yhtä viikon viidestä orgasmistaan.

Ja nyt arvoisa sörtsiö tulee se olellinen, NAISET pitää Nimoa kauniina. (Suomalaiset?) Miehet ei pidä Nimoa kauniina, täällä Plaazalla ja ihan elämässä yleensä naiset kehuvat Nimoa kauniiksi. Nimo ei saakaan miehiltä huomiota jota on tottunut neljä vuotta saamaan. Pää leviää. Sitä se sosiaalinen media teettää.

Ei mulla muuta, lisää sitten Nimon häädön jälkeen. Saatto kyllä mennä yli, en tiiä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja scorchio » 30 Syys 2014 00:28

aadeehoovee kirjoitti:
Ja nyt arvoisa sörtsiö tulee se olellinen, NAISET pitää Nimoa kauniina. (Suomalaiset?) Miehet ei pidä Nimoa kauniina, täällä Plaazalla ja ihan elämässä yleensä naiset kehuvat Nimoa kauniiksi. Nimo ei saakaan miehiltä huomiota jota on tottunut neljä vuotta saamaan. Pää leviää. Sitä se sosiaalinen media teettää.

Ei mulla muuta, lisää sitten Nimon häädön jälkeen. Saatto kyllä mennä yli, en tiiä.
Haista huilu, adhjne. Tiedät kuitenkin syvällä sisimmässäsi olevasi erittäin väärässä. :blackeye

No OK, voipihan se olla noin. Miehet ei ehkä näe sitä, mikä kaunotar Nimo voisi olla (jos heräisi todellisuuteen ja tekisi ylipainolleen jotain). Olen tähän ilmiöön (miesten sokeuteen) törmännyt ennenkin, kun olen pyörinyt maskeeraus- ja meikkaushommissa tossa nuorempana. Naiset ehkä katsoo eri tavalla muutenkin toisia naisia, arvioivat sen ulkonäköpotentiaalin toisella tavalla kuin miehet. Mut miehet ne jaksaa olla aina yhtä yllättyneitä, kun hiirulaisesta leivotaan muutamassa hetkessä vetävä mimmi.

No joo, asennettahan ei voi meikata tai ostaa, mutta sitä attitudeahan Nipottaressa on jo muutenkin yllinkyllin.

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 30 Syys 2014 00:41

Liito kirjoitti:Tuossa päivällä Nimo tais sano keittiössä jotain, että hänen perseensä on muotia?

En kuullut ihan tarkkaan mutta voi helvetti jos se luulee ton läskin perseensä olevan jotenkin seksikästä?

Hyi saatana. Oksennus tulee suuhun kun Nimo twerkkaa.
Nimo ei taida ymmärtää treenatun muodokkaan takamuksen ja ylipainoisen rasvaisen takamuksen eroa.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja biggis » 30 Syys 2014 03:19

Jos puhutaan muodoista, niin onhan Nimo talon asukkaista kärkipäästä. Etenkin peräpäästä, siis muodoista. Itseäni ainakin, näin vanhemman koulukunnan heteromiehenä, naiskauneudessa tänä vuonna hemmotellaan, koska talossa paljon naisia, jotka eivät näytä pojilta ilman hiustenpidennyksiäkään, vaikka miltä kantilta heitä katsoisi. Ja silikooniakin talossa on vähän, jos ollenkaan. Naiset eivät näytä miehen karikatyyreiltä, vaan oikeilta naisilta.

Mutta nykyään naisen kai pitää näyttää Jonilta jolla on peruukki päässä ja siitä niinkun lähetään. Siihen roppaan vaan silikoonit ja kohta alkaa patja rytisemään. Muuten ei kelpaa (mutta mulle ei). Tämän luonnon valinnan jälkeen kohta ei ole muunlaisia naisia jäljelläkään kuin noita oksattomia runkoja. No onneksi se ei ole enää sitten mun ongelma.

Ulkonäöstä Nimo saa multa rohkeasti plussan, vaikka muuten onkin välillä aivan v*tun ärsyttävä. On sitäpaitsi sukujuuriheimonsa vuosisatojen kuluessa kehitetty rotunainen (niinkuin itse kerto taustoistaan), ja kyllä siellä on ollut muitakin ihanteita kuin korkea otsa :bidmouth: .
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja siisseli » 30 Syys 2014 05:37

Eikö Hmon päässä riehu mikään muu kuin Andte, Andte....Tuo on jo niin rasittava että miehenä ärsyyntyisin kuoliaaksi (kaikkein vähiten väkivaltainen muoto reagoida jatkuvaan ahdisteluun)

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 30 Syys 2014 08:39

siisseli kirjoitti:Himolla on aika vääristynyt kuva itsestään, niin ruumiillisesti kuin älyllisestikin...
Niin, onhan Nimolla omien sanojensa mukaan ihan sikana älykkyysosamääriä, protoneja ja neutroneja :holyshit:

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Syys 2014 08:52

Minusta Nimo on aivan parasta A-ryhmää BB-hahmona. Hän veti viime viikon viikkotehtävään, tehtävänantoon, kuuluneen roolinsa paremmin kuin kukaan muu talossa.

Minusta se oli niin loistava suoritus, että Nimolle olisi kuulunut siitä korkeasta tasosta ja tehtävän täydellisestä toteutuksesta jopa jonkinlainen erityispalkinto.

Nimo on mielestäni parhaita tämän kauden kilpailijoista ja pidän hänestä.

P.S. It's Britney, bitch. :)
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Juunas » 30 Syys 2014 09:50

nighthaze kirjoitti:Ja minkä ihmeen takia Nimo hokee, että juu, hän tietää olevansa kaunis? Hän on läski! Okei, pyöreä. Pallero. Ehkä ihan kivat kasvot, hampaat tosin näyttää aika isoilta, mutta en nyt ihan käsitä, mihin se tämän näkemyksensä perustaa.
Ja pyöreäkö ihminen ei voi olla kaunis? Onko ainoastaan heillä oikeus mieltää itsensä kauniiksi, joiden bmi on tasan 20, lihaksia just sopivasti muttei missään nimessä liikaa ja kasvot noudattavat säntillisesti kultaisen leikkauksen kaavaa? Muut voikin sitten hautautua poteroihinsa ja surkutella rumuuttaan maailman tappiin asti. En todella ymmärrä tätä arvostelua täällä miten joku tietyn näköinen ihminen ei saisi kuvitella olevansa kaunis tai viehättävä (samaa krittiikiä oli aiemmin ainakin Tuijan ketjussa), koska ei satu vastaamaan kyseisen katsojan mielikuvaa kauniista tai viehättävästä ihmisestä. Eikö vika ole tässä pikemminkin katsojassa kuin Nimossa?

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja amanda » 30 Syys 2014 09:52

Ihmisenä en Nimosta tykkää, on mielestäni aivan raivostuttavan raivostuttava, jos hän nyt todellisuudessa tuollainen edes on. Saattaa ollakin, että hän on ottanut talossa roolin, jota vetää päivästä toiseen.

BB-asukkaana Nimo on hyvä, pakko se on tunnustaa, tuo säpinää ja tilanteita taloon. Miten paljon tuossa käytöksessä on sitten koppiohjausta, ei tiedä.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jonni » 30 Syys 2014 09:55

Voisi vaihtaa välillä rooliaan ja Kivikon kautta !
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 30 Syys 2014 10:20

aadeehoovee kirjoitti: Ja nyt arvoisa sörtsiö tulee se olellinen, NAISET pitää Nimoa kauniina. (Suomalaiset?) Miehet ei pidä Nimoa kauniina, täällä Plaazalla ja ihan elämässä yleensä naiset kehuvat Nimoa kauniiksi. Nimo ei saakaan miehiltä huomiota jota on tottunut neljä vuotta saamaan. Pää leviää. Sitä se sosiaalinen media teettää.
Omasta miehen näkökulmasta Nimolla on kyllä kasvoista paljon kauniimpi kuin esim paljon kehuja kerännyt Tuija. Harmi vaan että on turvonnut tuohon kuntoon.

Ei mua tän hölmöily muutenkaan niin häiritse, menee samaan teini-kastiin Jonin ja Annan kanssa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”