Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Tuulikista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:16

5-Suosikki
21
5%
4
32
8%
3
56
14%
2
64
16%
1
73
18%
0-Inhokki
162
40%
 
Ääniä yhteensä: 408

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Loka 2014 11:35

Ainahan tuolla kaikki suosii omia läheisiään, Kyllikki vaan sanoo sen joka kerta ääneen. Aivan joka kerta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Augustus » 24 Loka 2014 12:59

Tuulikki on kauden alusta alkaen huutanut metsään ja metsähän vastaa. Lisäksi Muulikki niittää sitä mitä on kylvänyt.

Turha sitä Tuulikin kohtelua on surkutella ja säälipisteitä jakaa. Rajansa kaikilla. Ml. muut asukkaat talossa. Henk.koht. näkemys tietenkin.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja missmarple » 24 Loka 2014 16:15

Minua kyllä surettaa ja säälittää katsoa miten esim. tämän päivän aikana Tuulikki on jätetty täysin yksin. Ainoat kuulemani suorat puheet hänelle ovat olleet lähinnä Tuijan kiukkuäänistä kuittailua ja käskytystä.

Jos itse olisi vastaavassa tilanteessa, että jätetään porukan ulkopuolelle, kyllä se mielialaan vaikuttaisi. Tämän näkee mielestäni Tuulikin olemuksesta selvästi.

Ja tokihan kymmenen huutaa tähän perään että sitä saa mitä tilaa. No, on tuolla muutkin tilanneet. Täyttää kiusaamisen merkit se, että yhtä nonseleerataan ja kohdellaan näkymättömänä. Ei kivaa. :(

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 24 Loka 2014 16:25

missmarple kirjoitti: yhtä nonseleerataan ja kohdellaan näkymättömänä. Ei kivaa. :(
Käytöshän joukon kohdalla kärjistyi, kun suuriin puhein myrskyyn lähtenyt Tuulikki palasi takaisin taloon. Tuulikin hylkääminen yksin tuon jälkeen, on selkeä osoituis muulta joukolta, että eivät arvosta häntä tällä hetkellä kovinkaan paljon ja pitävät Tuulikkia jonkinlaisena petturina. Ja vaikka kaikki eivät pitäisikään, ryhmän on tapana käyttäytyä siten kuin suurin osa siitä käyttäytyy. En hyväksy noiden muiden käytöstä, mutta tavallaan Tuulikki itse kaivoi verta nenästänsä hinkuamalla syysmyrskyyn, vaikka kyllä varmasti oli itsellä tiedossa fyysiset esteensä sen suorittamiseen. Rankkuudesta kuitenkin selkeästi varoitettiin etukäteen.

Seuraavan kerran Tuulikin ollessa häätöäänestyksessä onkin mielenkiintoista nähdä hylkääkö osa äänestäjistä Tuulikin mummona, jolla on isot puheet ja pienet teot, vai äänestävätkö ihan sen vuoksi, että käy sääliksi muiden käytös Tuulikkia kohtaan. Itse en kuitenkaan pidä Tuulikkia täysin syyttömänä vallitsevaan tilanteeseen. Niin makaa kuin petaa.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja missmarple » 24 Loka 2014 16:42

Jonayla kirjoitti: En hyväksy noiden muiden käytöstä, mutta tavallaan Tuulikki itse kaivoi verta nenästänsä hinkuamalla syysmyrskyyn, vaikka kyllä varmasti oli itsellä tiedossa fyysiset esteensä sen suorittamiseen. Rankkuudesta kuitenkin selkeästi varoitettiin etukäteen.
Tuulikki on tyyppi joka haluaa katsoa kaikki kortit. JOS joku nuoremmista olisi mennyt myrskyilemään ja tullut takaisin lääkärin määräyksestä, ei itse luovuttaneena, veikkaanpa että häneen olisi suhtauduttu eri tavalla.

Tuulikkia on koko kauden ajan mitätöity hänen ikänsä vuoksi, vaikka on tosissaan yrittänyt monissa tehtävissä (mm. se alkuajan kiipeilyseinätehtävä, jossa siinäkin yritti loppuun asti sinnillä). En siis lainkaan näe että hän olisi erityisemmin yrittänyt sluibailla tuolla, kyllä ne laiskurit löytyvät nuoremmista. Tuulikki sentään yrittää. Osin uhoaa ja yrittää juuri siksi, että haluaa osoittaa nuoremmille olevansa varteenotettava vastustaja iästään huolimatta. Hän oli aivan liekeissä kun sai osoittaa kykynsä sähköshokkiserviisissä, josta suoriutuikin kirkkaasti. Henkistä kanttia tällä muorilla piisaa.

Disclaimer: en pidä Tuulikista läpikotaisin, mutta arvostan hänen sisukkuuttaan ja sopeutuvaisuuttaan. Katsoin Farmin, siellähän tätä samaa ikädissausta ja sitä että Tuulikin mielipiteet ja kannaotot tulkittiin aina kettuiluksi. Minusta hän ei niin tarkoittanut, mutta ehkä iän mukanaan tuomalla varmuudella sanotut asiat helposti koetaan pomottamiseksi.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja mirian » 24 Loka 2014 17:12

Tuulikki on aikaisemmin pätenyt talossa laittamalla muita asukkaita alas. Muiden asukkaiden kustannuksella naureskelu ja itsensä kohottaminen ei ole Tuulikin menoa aikaisemmin haitannut, koska Tuulikilla on ennen ollut puolustajia sekä oman ryhmän jäsenistä jos jotain yhteenottoja on tullut toisen puolen asukkaita vastaan, että ottopojista jos jotain vastaansanomisia on tullut naispuolisilta asukkailta.

Nyt kun rajojen kaaduttua Tuulikki meni heti Myrskyyn, ehtivät muut asukkaat muodostaa Tuulikin poissaollessa yhtenäisemmän porukan unohtaen rajojen aikana olleet erimielisyydet ja ryhmäjaot. Entisistä ryhmävihollisista tuli tasa-arvoisia. Samoin Tuulikin niin suosimat ottopojat ovat nyt olleet tasa-arvoisia muiden asukkaiden, myös Tuulikin syrjimien naisasukkaiden kanssa, sillä ei ole ollut ketään muistuttamassa toisten(ottopoikien) erinomaisuudesta muihin (naisasukkaisiin) nähden.

Ja motivaatiota houkutella Tuulikkia yhteiseen joukkoon ei tosiaan näytä enää olevan, koska suurin osa asukkaista on ollut jossain vaiheessa Tuulikin hampaissa. Tai vaikka osa asukkaista olisikin ollut Tuulikin suosiossa (esim. ottopoika Joonas), niin he ovat menettäneet Tuulikin takia mahdollisuuden osallistua Myrskyyn, joten kiinnostusta muorin hoivaamiseen ja suojeluun ei heilläkään ole.

Kyllä Tuulikilla on tuossa tekemistä, että saa yhtä vahvan aseman, mitä oli lähtiessä Myrskyyn. Voi olla, että muuttuu vasta sitten ilmapiiri kunnolla kun muut myrskyläiset palaavat ja ottavat Tuulikin hoiviinsa.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 24 Loka 2014 17:19

vanaja. kirjoitti:- - -
Tai voihan se olla, että Tuulikki vain vihaa muita talon naisia. Kun itse työskentelen keski-ikäisten ja vanhempien naisien kanssa, niin olen muuten huomannut, että iso osa naisista jotenkin väheksyy nuoria naisia. Onko syynä sitten kateus? Ei enää saadakaan miesten huomiota, niin kuin ennen.
Kokemuksella naisvaltaisista aloista voin vakuuttaa, että kateus on läsnä lähestulkoon kaikkialla. Oli kyse sitten kolmekymppisistä tai viiskymppisistä ns. kauniimman sukupuolen edustajista.

Jos vaikka sijaiseksi tulee mies, muuttuu joka toisen naisen ääni hunajaiseksi ja mies nostetaan erityisasemaan ilman mitään omia ansioita paitsi muna. Ne, keiden ääni ei muutu, ovat onnellisessa (usein tuoreessa) parisuhteessa, lesboja tai muu syy kuten kranttuus.

Sinänsä keski-ikäisestä ylöspäin on kateus listattu ihan lääketieteelliseksi vaihdevuosioireeksi. Sitä en tiedä, onko tutkimusmateriaali kenen käsistä ja onko kaikkien hyväksymä. Mutta näkeehän tuon jos vähänkin tarkkailee. Tai on itse nuorehko ja nätihkö. Itse asiassa usein kadehtimiseen ja ilkeilyyn riittää pelkkä nuoruus, kunhan heterolta näyttää. :(

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja mirian » 24 Loka 2014 17:33

missmarple kirjoitti: Tuulikki on tyyppi joka haluaa katsoa kaikki kortit. JOS joku nuoremmista olisi mennyt myrskyilemään ja tullut takaisin lääkärin määräyksestä, ei itse luovuttaneena, veikkaanpa että häneen olisi suhtauduttu eri tavalla.
Mä en ole tästä niin varma, koska muut asukkaat eivät suhtautuneet Myrskyyn niin ylimielisesti kuin Tuulikki. Siis näistä asukkaista, jotka jäivät taloon. Eli heillä oli realistisempi suhtautuminen asiaan ja tuskin olisivat lähteneet yhtä suurin sanoin kuin mitä Tuulikki. Samoin heidän kohdallaan lääkärin määräys-syy paluuseen olisi tullut puskan takaa, sillä eivät ole valittaneet tai luistaneet tehtävistä moisten syiden vuoksi. Eli heidän kohdalla ei olisi ollut niin, että olisivat olleet tietoisia jo lähtiessään vammoistaan, mutta siitä huolimatta vieneet muilta paikan ja pitäneet itseään muita parempina osallistujina.
missmarple kirjoitti: Tuulikkia on koko kauden ajan mitätöity hänen ikänsä vuoksi, vaikka on tosissaan yrittänyt monissa tehtävissä (mm. se alkuajan kiipeilyseinätehtävä, jossa siinäkin yritti loppuun asti sinnillä).En siis lainkaan näe että hän olisi erityisemmin yrittänyt sluibailla tuolla, kyllä ne laiskurit löytyvät nuoremmista. Tuulikki sentään yrittää.
Tämä ei ole mielestäni totta. Tuossa tehtävässä Tuulikki nimenomaan luovutti eikä yrittänyt loppuun asti vaan heilutteli käsiään sivuille odotellen ajan loppumista. (Jussi oli kiipeilytehtävän sinnikkäin yrittäjä.)Tämä tapaus jäi itselle mieleen, koska Tuulikki oli aikaisemmin matotehtävän aikoihin haukkunut Jonia ja kehunut kuinka hän voittaa fyysisissä tehtävissä Jonin mennen tullen, joten odotin näyttääkö Tuulikki näreet vai ei. Ei näyttänyt vaan luovutti.

Itseäni lainaten:
mirian kirjoitti: Niin no Jussin hyväksi puoleksi kyllä voidaan laskea se, että mikään luovuttaja hän ei ainakaan ole. Sisukas pikkupirulainen yritti loppuun asti pyllertää itseään ylös, vaikka voimat eivät enää millään riittäneet loppuvaiheessa. Toisin oli Tuulikin ja kumppaneiden kanssa, jotka vaan eheilivät ja käsiä lanteilleen heittelivät odottaen ajan loppumista. Yrityksestä siis minulta ainakin kymppiplussa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Evalds » 24 Loka 2014 17:48

Augustus kirjoitti:Tuulikki on kauden alusta alkaen huutanut metsään ja metsähän vastaa. Lisäksi Muulikki niittää sitä mitä on kylvänyt.

Turha sitä Tuulikin kohtelua on surkutella ja säälipisteitä jakaa. Rajansa kaikilla. Ml. muut asukkaat talossa. Henk.koht. näkemys tietenkin.
Indeed! Sääli on sairautta! Pyllikki on itse petanut sänkynsä ja niin makaa kuin petaa, en näe tässä ihmisessä mitään sympaattista, eikä hän herätä edes empatiaa.

Itse olen myös samaa mieltä siitä että tahallaan meni Myrskyyn ja blokkasi jonkun muun mahdollisuuden ansaita kahden viikon nimeämissuoja. Kylmästi ajatelleen loistava peliliike, ei siinä mitään.

Pyllikillä on selkeä pelikirja jota hän on toteuttanut onnistuneesti, siihen kuuluu mm. välttää tehtäviä ja muita "rasitteita", koska on vanhempi niin osaa myös prvosoida nuorempiaan eri tavoilla, esim. viivyttelemällä kun tuotanto käskee ulos tai kokoontumaan jonnekin jne.... Tätä samaa pelikirjaa hän käytti Farmissa.

Tuulikki tietää myös ettei saa varoituksia tempuistaan tuotannolta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Loka 2014 17:57

Jopa Marco B sanoi, että Tuulikki on ikäisekseen aika kova muija. Olen tuon saman kuullut muutenkin useamman kerran.
Millaisia ne tavalliset 68-vuotiaat naiset sitten ovat, jos Tuulikki on nuorekas? :shock: Onko niillä jo kaikilla rollaattorit vai?

ozku4
Kyttääjä
Viestit: 74
Liittynyt: 29 Syys 2009 13:22

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja ozku4 » 24 Loka 2014 23:49

orgasmienkeli kirjoitti:Jopa Marco B sanoi, että Tuulikki on ikäisekseen aika kova muija. Olen tuon saman kuullut muutenkin useamman kerran.
Millaisia ne tavalliset 68-vuotiaat naiset sitten ovat, jos Tuulikki on nuorekas? :shock: Onko niillä jo kaikilla rollaattorit vai?
Menee jo aika offtopiciksi, ja ylläpito saattaa ärähtää mutta päätin silti kirjoittaa.

Mietin täsmälleen samaa eilen kun katsoin Enbuske&Linnanahde Crew:n maikkarilta. Vieraana oli Katri Helena (69 v.) ja mimmissähän oli noin 100x enemmän virtaa ja iloa kuin Tuularissa, vaikka istuikin vain sohvalla juttelemassa. Ja mimmihän jaksaa vielä kiertää rundiakin, vaikka keikkailevan artistin touhua on usein puhuttu aika raskaaksi.

Edittinä vielä siis selvennykseksi: IMHO Tuulikki ei vaikuta kovinkaan nuorekkaalta.

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja missmarple » 25 Loka 2014 00:46

mirian kirjoitti:
missmarple kirjoitti: Tuulikki on tyyppi joka haluaa katsoa kaikki kortit. JOS joku nuoremmista olisi mennyt myrskyilemään ja tullut takaisin lääkärin määräyksestä, ei itse luovuttaneena, veikkaanpa että häneen olisi suhtauduttu eri tavalla.
Mä en ole tästä niin varma, koska muut asukkaat eivät suhtautuneet Myrskyyn niin ylimielisesti kuin Tuulikki. Siis näistä asukkaista, jotka jäivät taloon. Eli heillä oli realistisempi suhtautuminen asiaan ja tuskin olisivat lähteneet yhtä suurin sanoin kuin mitä Tuulikki.
Realistisempi suhtautuminen? Haloo? Talo on täynnä itsekeskeisiä lapamatoja jotka eivät yritä mitään. Eivät halunneet haastaa itseään.

Edes fiksuna pitämäni Joni ei ole PELKKIÄ AIVOSOLUJA vaativassa tehtävässä jaksanut skarpata.

Avatar
unelma auvoinen
Jänis
Viestit: 1425
Liittynyt: 03 Syys 2011 12:01

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja unelma auvoinen » 25 Loka 2014 07:54

Myrskyyn osallistuneet ovat useamman kerran puhuneet siitä, ettei kukaan talossa Tuijaa lukuunottamatta olisi pärjännyt tuolla.
Myrskyyn osallistuneet ovat myös kehuneet Tuulikin sitkeyttä selviytyä siitä ensimmäisestä yöstä, jolloin noilla ei ollut edes kunnon varusteita vaan kaikki olivat tosi kylmissään.

Tuulikkia on syrjitty talossa ihan koko kauden.
Mutta tuo käytös on ihan joka päiväistä nykynuorten keskuudessa ikäihmisiä kohtaan.
90% tietämistäni nuorista pitää ikääntyneitä lähinnä taakkana ja pilkn kohteena, joten talon asukkaiden käytös ei pitäisi olla yllätys kenellekään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Evalds » 25 Loka 2014 08:11

Ei Tuulikkia ole syrjitty minun mielestäni, itse on se aiheuttanut kun ei tule toimeen juuri kenekään kanssa.

Tässäkään BB-tapauksessa ei kiusaamiskortti toimi vaan "kiusatun/syrjityn" pitää katsoa peiliin.

Sitten offtopikkiin. Nuoret ovat nykyään aika kustannustietoisia eli sisäistäneet markkinatalousajattelun, yksilön vastuun ja muut kokoomuslaiset arvot, myös sen "heikompi aines"-ajattelun.

Ymmärrän hyvin nykyajan n. 20 vee ja nuorempiakin, ei ole enää sitä katettua pöytää mitä meilläkin oli aikoinaan, talous epävarma, edessä on oikeasti rajuja aikoja ja kovia leikkauksia heidän etuihinsa, pätkötyöt jne, ansiotasot laskee.....Elämme raateluyhteiskunnan aikaa, ja siinä maailmassa ei mm. vammaisia ja vanhuksina nähdä muuna kuin taloudellisina taakkoina.

Tumpelo
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 03 Loka 2014 17:19

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Tumpelo » 25 Loka 2014 12:20

Eihän Tuulikki millään muotoa ole nuorekas alle 70-kymppinen.

Osa raihnaisuutta tuntuu kyllä olevan osa hänen peliään. Mutta kyllähän tuolla talossa nuoremmatkin osaa laistaa hommista, sopivan paikan tullen...

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja hiileri » 25 Loka 2014 12:34

Ymmärrän kolikon molemmat puolet tässä Tuulikin tapauksessa, mutta kallistun silti enemmän negatiiviselle puolelle.

Tuulikilla on niin paljon fyysisiä rajoitteita, huono kuulo ja pientä höperyyttä havaittavissa, että hänestä ei ole vastusta nuoremmille tehtävissä ja kisoissa. Ja aina saa erityisoikeuksia ja -kohtelua. Asukkaanakaan ei ole kovin mielenkiintoinen.

Yasunika
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 08 Syys 2014 18:52

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Yasunika » 25 Loka 2014 13:12

unelma auvoinen kirjoitti: 90% tietämistäni nuorista pitää ikääntyneitä lähinnä taakkana ja pilkn kohteena, joten talon asukkaiden käytös ei pitäisi olla yllätys kenellekään.
Eikö tuo ole pikku hiljaa kääntymässä? Media on luonut sinnikkäästi kuvaa siitä että vain nuoruudella on merkitystä, mutta olen ollut viime vuosina huomaavinani pieniä säröjä tässä asenneilmastossa. Ikääntyneitä artisteja kunnioittaa nyt myös nuoriso, toisin kuin esimerkiksi minun nuoruudessani, jolloin sellaiset "vanhat kävyt" olivat lähinnä vitsi. Samoin eräänä BB-vuonna osa nuorista sanoi, ettei halua pitää pilkkanaan menneitä tai nykyisiä presidenttejä. Myös sotaveteraanien ja Suomen itsenäisyyden arvostus tuntuu nousseen, sotaveteraanien kannalta ikävä kyllä kovin myöhään. Vielä 60-70-luvulla joidenkin ryhmien ajattelutapana oli, että mitäs lähtivät sinne, turha valittaa.

Vai onko minua saatu vedätettyä ja näin puhutaan ja käyttäydytään vain julkisesti? :scratch

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja mirian » 25 Loka 2014 13:41

missmarple kirjoitti:
mirian kirjoitti:
missmarple kirjoitti: Tuulikki on tyyppi joka haluaa katsoa kaikki kortit. JOS joku nuoremmista olisi mennyt myrskyilemään ja tullut takaisin lääkärin määräyksestä, ei itse luovuttaneena, veikkaanpa että häneen olisi suhtauduttu eri tavalla.
Mä en ole tästä niin varma, koska muut asukkaat eivät suhtautuneet Myrskyyn niin ylimielisesti kuin Tuulikki. Siis näistä asukkaista, jotka jäivät taloon. Eli heillä oli realistisempi suhtautuminen asiaan ja tuskin olisivat lähteneet yhtä suurin sanoin kuin mitä Tuulikki.
Realistisempi suhtautuminen? Haloo? Talo on täynnä itsekeskeisiä lapamatoja jotka eivät yritä mitään. Eivät halunneet haastaa itseään.
Realistisempi siinä mielessä, että ottivat tosissaan Myrskyn etukäteisvarotukset. Miettivät tosissaan alkuinnostuksen jälkeen, pystyvätkö kyseisestä tehtäväkokonaisuudesta kuitenkaan selviytymään takaisin talon puolelle. Pohtivat, kannattaako Myrskyyn mennä, jos jo nyt tekevät virheitä ja jos ei ole fyysisesti ja henkisesti vahva kestämään kylmää ja annettuja tehtäviä.

Aika monta halukasta lopulta päättikin vetäytyä, kun olivat ensin pohtineet riskejä. Minusta se on realistisempaa käytöstä kuin Tuulikin, joka on valitellut jäseniään ja silti hehkuttaa kovaa kuntoaan muihin kilpailijoihin nähden; joka tiesi, että Myrsky on raskas, mutta meni silti selkä kipeänä; joka tiesi, että osallistujien on kaikkien tehtävä annetut tehtävät säntillisesti, mutta ajatteli että saa lahjoa muut tekemään ne puolestaan tupakoilla jne.

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 25 Loka 2014 20:35

Tää on kyllä niin satavuotias biaaatch. Karmee naakka. Ja Joonaksen paikan vei syysmyrskyssä, koska ASENNE! Huoh. Olisi nyt edes BB puuttunut etukäteen asiaan ja estänyt menon.

Ja sitten renkutetaan juuri tätä, että Tuulikki sentäs uskalsi ja asennemummu, kättä lippaan. Just juu. Tyhmänrohkea ja itsekäs paska! Ei miettinyt vähääkään omia resurssejaan, koska vain HALUSI. Kuten mainittiin ylläkin, niin nuoriso vaan hiffas, että ehkä se paska kunto tai ylipaino tuliskin tappiolliseksi. Tai iskis vaikka syysflunssa eikä enää jaksais. Ja jos joku huonokuntonen nuori olisi tuonne mennyt, niin eiköhän vaan olisi sanottu sekä katsojien että tuotannon puolelta, että mitäs läksit, ovi on tuolla. Eikä ois BB:kään antanut mitään "olet nyt oman kuntosi rajoilla, lääkäri on tämän todennut, joten palaa takaisin" -vapautusta. No, draamaa pitää kai saada vaikka omia sääntöjäkin rikkomalla...

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Hilma » 25 Loka 2014 20:59

Tää on BB ja mä en ole ihan vakuuttunut että Tuulikin lähtö SyMyyn oli täysin orgaaninen tapahtuma. Sitä ekaa epätoivoista myrskyiltaa seuratessa tuli mieleen että sehän oli suorastaan täydellinen "työkalu" muiden suorittajien hermojen koetteluun.
Foliohatun alta siis: isoveikka "rohkaisi" Tuulikin mukaan SyMyyn vastukseksi eli riippakiveksi mutta selkävaiva sotki suunnitelmat. :king

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 25 Loka 2014 21:13

Hilma kirjoitti:Tää on BB ja mä en ole ihan vakuuttunut että Tuulikin lähtö SyMyyn oli täysin orgaaninen tapahtuma. Sitä ekaa epätoivoista myrskyiltaa seuratessa tuli mieleen että sehän oli suorastaan täydellinen "työkalu" muiden suorittajien hermojen koetteluun.
Foliohatun alta siis: isoveikka "rohkaisi" Tuulikin mukaan SyMyyn vastukseksi eli riippakiveksi mutta selkävaiva sotki suunnitelmat. :king
Myös minua ihmetyttää se Tuulikin mielenmuutos, joka yhdessä yössä tapahtui. Hänen puheidensa mukaan se liittyi siihen, että Jussi jäi pois, mutta enpä tiedä. Olisihan tuo myrsky ollut ihan erilainen henkinen koetus, jos Tuulari olisi ollut siellä riippakivenä.

Tuulikista tulee sellainen tunne, että hän pelkää olevansa menneen talven lumia ja pelkää, että myös muut ajattelevat hänestä niin. Tämän takia yrittää kompensoida tuota fyysistä ja henkistä vanhuuttaan omien puheidensa avulla. Korostaa omaa nuorekkuuttaan, voimiaan ja hyviä hermojaan. Valitettavasti ainakaan bb:n aikana ei hirveästi olla niitä tekoja nähty. Lukuunottamatta sitä mutapainia Armin kanssa, missä oli häviöstä huolimatta hyvää yritystä.

Olen tykännyt tästä asukkaasta tämän viikon alkuun asti, mutta ehkä nyt täytyy rueta muuttamaan mieltä. Olihan sekin aika ikävästi sanottu, kun totesi eilen Jonille tukan värjäyksen yhteydessä, että saadaan Jonistakin vähän järkevämmän näköinen ruskeatukkaisena.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Tuulikki Timgren-Lillukkamäki

Viesti Kirjoittaja Smaga » 25 Loka 2014 21:14

Selkävaiva mikä selkävaiva. Sehän iskee juuri kun olisi jotain ikävää tekemistä ja mikä parasta: kukaan ei voi toista todistaa. Minun on vaikea löytää itsestäni minkäänlaista myötätuntoa Tuulikkia kohtaan, eihän tuo oikeasti ole edes vanha. Omat vanhemmat ovat melkein kaksikymmentä vuotta vanhempia ja painavat menemään kovempaa kuin tuo teeskentelijä ikinä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”